بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
19:30
سه شنبه 30 آبان 1396

فیلم Morbius the Living Vampire توسط سونی در دست ساخت است


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) در حال ساخت فیلم دیگری براساس کامیک‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man) و مارول است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این کمپانی در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت شرور و ضدقهرمان موربیوس خون آشام زنده است. مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و اخیرا فیلمنامه اولیه این فیلم را به سونی تحویل داده‌اند. نام این فیلم قرار است برای راحتی خواندن آن موربیوس (Morbius) باشد و سونی مدتی می‌شود که فرآیند ساخت این فیلم را به‌صورت مخفیانه آغاز کرده بود.

Morbius the Living Vampire

همچنین این دو نویسنده کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون ناگفته‌های دراکولا (Dracula Untold)، آخرین شکارچی جادوگر (The Last Witch Hunter) و خدایان مصر (Gods of Egypt) را نیز بر عهده داشته‌اند. دکتر مایکل موربیوس نام واقعی این شخصیت است که توسط روی توماس، نویسنده و ژیل کین، طراح و هنرمند، خلق شده است. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود. او بارها با شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای کامیک مبارزه کرده و حتی کمی به یک شخصیت قهرمان تبدیل شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان، کارگردان، بازیگران و تاریخ اکران احتمالی فیلم Morbius در دسترس نیست، اما سازاما و شارپلس در حال کار روی ریبوت سریال Lost in Space (گمشده در فضا) برای شبکه نت فلیکس هستند. در حال حاضر، سونی در حال ساخت دو فیلم فرعی از مجموعه مرد عنکبوتی است، اما این مجموعه بخشی از دنیای سینمایی مارول نخواهد بود و شخصیت اسپایدرمن نیز قرار نیست در این فیلم‌ها حضور داشته باشد. در حال حاضر، فیلمبرداری و تولید فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، آغاز شده و این فیلم قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) نیز قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 131
mehdi
19:12
سه شنبه 30 آبان 1396

۱۲ راز بزرگ بدون پاسخ فیلم های مارول


 

بدون شک، افرادی که در مارول استودیوز فعالیت می‌کنند، کار پیچیده‌ای دارند تا داستان‌هایی که اغلب به صورت جداگانه نوشته شده و پیش از این با یکدیگر ارتباطی نداشته‌اند را به هم مرتبط کنند. در فیلم‌های تولیدی این استودیو، ایستر اگ‌ها با نگاهی به فیلم‌های آینده‌ی این کمپانی استفاده می‌شوند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که هیچ بخشی از فیلم‌های مارول، بدون هدف نیست و برنامه‌ی دقیقی را دنبال می‌کند.

 

بنابراین، زمانی که فیلم‌سازان، سوالات خاصی را برا مدت طولانی، بدون پاسخ رها کنند، چه اتفاقی می‌افتند؟ و زمانی که برخی از روابط در داستان فیلم با طرح بزرگ کوین فایگی، خالق فیلم‌های مارول، همخوانی نداشته باشند، چه اتفاقی می‌افتند؟

 

در طی دورانی که دنیای سینمایی مارول وجود داشته است، فیلم‌های کمپانی مارول ، معماهایی به جا گذاشته‌اند تا طرفداران این دنیای سینمایی را به آینده مشتاق‌تر کنند، در عین حال، نوع دیگری از معماهایی وجود دارند که به صورت اتفاقی و به علت پیچیدگی و درهم‌ تافته بودن فیلم‌های مارول به جای می‌مانند. در برخی از موارد، طرح بزرگ مارول می‌تواند طی سال‌های آتی و با فاز‌های جدید این معماها را پاسخ دهد، اما برخی از این معماها تا پایان موجودیت دنیای سینمایی، همراه مارول خواهد بود. 

 

۱۲ معمای بزرگ بدون پاسخ فیلم‌های مارول را مشاهده می‌کنید:

 

red skull

 

۱۲. Red Skull کجاست؟

 

با توجه به مشکلات شایع فیلم‌های تولید شده توسط مارول در زمینه‌ی شخصیت‌های شرور، به نظر می‌رسد که این شرکت از هر فرصتی برای استفاده مجدد از شخصیت‌های منفی محبوبش استقبال می‌کند؛ مخصوصا شخصیت‌هایی که آن‌گونه که به نظر می‌رسد به طور کامل نمرده باشند. 

 

در پایان فیلم Captain America: The First Avengers شخصیت Red Skull با بازی هوگو ویوینگ به گونه‌ای مرموز از داستان فیلم کنار رفت. از آنجایی که تاکنون از این شخصیت یاد نشده است، به نظر می‌رسد که مارول می‌خواهد که مرگ Red Skull را باور کنیم؛ حتی با وجود اظهارات کوین فایگی (رئیس مارول استودیوز) که اعلام کرده بود که شیوه‌ی مرگ او به گونه‌ای خاص انتخاب شده بود تا به مردم نشان دهد که این شخصیت می‌تواند در هر لحظه‌ای، دوباره ظهور کند. 

 

پس Red Skull کجاست؟ آیا او به سبک کامیک‌ها، درون سنگ گیر افتاده است؟ آیا او سمت دیگر پورتال، جایی که Chitauri در فیلم  The Avengers از آن وارد شد، قرار دارد؟ آیا او بین زمان و فضا گیر افتاده است؟ و مهم‌تر از همه، آیا پاسخ سوال‌هایمان را در فیلم‌های بعدی مجموعه‌ی The Avengers خواهیم گرفت؟ فقط تصور کنید که انتقام جویان پس از پیروزی بر تانوس و با شکستن دستکش بی‌نهایت (Infinity Gauntlet) به طور تصادفی باعث بازگشت رد اسکال، اولتران و رونان شوند.

 

Namor

 

۱۱. آیا شاهد حضور نامور خواهیم بود؟

 

تا کنون، ایستر اگ‌های مختلفی در دنیای سینمای مارول مشاهده کرده‌ایم که حضور شخصیت‌های جدیدی را نوید می‌دادند. برای مثال می‌توان به بلک پنتر، تانوس و سنگ‌های بی‌نهایت اشاره کرد. با توجه به سخنان کوین فایگی، مبنی بر این که برای سال‌های آتی دنیای سینمایی مارول برنامه ریزی صورت گرفته است، باید منتظر موارد دیگری هم باشیم. 

 

در همین رابطه، به نظر عجیب است که دو ایستر اگ که به شخصیت Namor The Submariner اشاره داشته‌اند، راه به جایی نبرده‌اند. در فیلم Iron Man 2، نقشه‌ای در شیلد، به نظر موقعیت نامور را در ساحل آمریکای جنوبی نشان می‌دهد. این نقشه توضیحاتی به همراه ندارد، اما موقعیت علامت گذاری شده، احتمالا به این شخصیت اشاره دارد. سپس در همان فیلم، این واقعیت وجود دارد که لری الیسون، مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری اوراکل، حضوری افتخاری دارد؛ شرکتی که هم‌نام با شرکتی است که شخصیت نامور در کامیک بوک‌ها، مدیرعاملش است. 

 

پس آیا ما این شخصیت مشهور ضد قهرمان را روی صفحه نمایش خواهیم دید؟ 

 

scarlett johansson Black Widow

 

۱۰. در مورد بلک ویدو چه می‌دانیم؟ 

 

گذشته‌ی بلک ویدو یک موضوع داغ و مرموز در دنیای سینمایی مارول است. ما لحظاتی از گذشته‌ی او را در کابوس‌های دنباله‌دارش در فیلم Age Of Ultron دیده‌ایم، اما از چگونگی فرار او از برنامه‌ی ویدو و این‌ که چه زمانی به شخصیت‌های مثبت پیوست، اطلاعاتی نداریم. 

 

تمام چیزی که می‌دانیم، این است که او یک شخصیت مو قرمز در لباس چرمی مشکی است و این که او از برخی از اقداماتی که در گذشته انجام داده، پشیمان است. اما اطلاعاتی در مورد سال‌های پیشین زندگی‌اش نداریم و نمی‌دانیم که چرا لوکی در فیلم The Avengers، با گفتن دختر دریکوف، سائو پائولو و آتش بیمارستان...، به او طعنه زد. به نظر می‌رسد که بدون یک فیلم پیش‌درآمد، راز زندگی او همچنان محفوظ باقی بماند. 

 

مطمئنا زمان آن است که مارول به ناتاشا، فیلمی اختصاص دهد تا گذشته‌ و آینده‌ی خود را روایت کند و وقایعی را که در بوداپست رخ داد به تصویر بکشد. به نظر می‌رسد که اکنون، بهترین زمان برای این کار باشد.  

 

abomination

 

۹. ظهور دوباره‌ی Abomination چه زمانی و در کجا خواهد بود؟ 

 

در پایان فیلم The Incredible Hulk به نظر رسید که شخصیت Abomination با بازی تیم راث، مرده است؛ او در واقع در زندانی در آلاسکا توسط ماموران شیلد زندانی شده است. او زنده است و در میان یخ‌ها نگهداری می‌شود و احتمالا بدین ترتیب، ژنرال تاندربولت راس با انجام آزمایشاتی روی او، راهی پیدا خواهد کرد تا با هالک مقابله کند. 

 

طبق گزارش‌های منتشر شده، مارول برنامه داشت تا از این شخصیت در فیلم Age Of Ultron استفاده کند، اما شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد تا همچنان این راز بزرگ باقی بماند. به نظر می‌رسد که مارول 

، به صورت عمدی این شخصیت را زنده نگه داشته و برای استفاده از او طرح‌ریزی کرده است. پرسش فعلی این است که آیا از این شخصیت در فیلمی مستقل برای هالک استفاده خواهد شد یا به عنوان جدیدترین مشکل گروه انتقام جویان، شخصیت Abomination با تانوس همکاری خواهد کرد؟ 

 

 Iron Man Tony Stark

 

۸. چگونه حال تونی استارک به یک‌باره بهتر شد؟

 

در فیلم Iron Man، می‌دانیم که شخصیت دکتر یینسن، مجبور به ساخت قطعه‌ای الکترومغناطیسی شد و آن‌ را در سینه‌ی تونی استارک قرار داد تا مانع حرکت خرده‌ریزهای گلوله در سینه‌ی او شود و در نتیجه، زندگی تونی را نجات داد. در فیلم Iron Man 2، تونی استارک، شخصا این راکتور را ارتقا داد که نه تنها انرژی لباس آهنی خود را تامین می‌کرد، بلکه منبع انرژی همان قطعه‌ی الکترومغناطیسی بود که همچنان او را زنده نگه می‌داشت. به دلیل پیچیده بودن جراحی، این گزینه توسط تونی قابل قبول نبود و به نظر می‌رسید که او تسلیم شده و به راکتور اجازه داده بود که به آرامی، زندگی او را بگیرد. 

 

پس چگونه در فیلم سوم از این مجموعه فیلم، حال تونی استارک به یک‌باره بهتر می‌شود؟ چگونه او توانست یک عمل جراحی قلب باز را تحمل کند، تا تمامی تکه‌های گلوله را از سینه‌ی او خارج کنند؟ اگر پاسخ این است که به یک‌باره یک جراح بسیار کاربلد پیدا شد، چرا پیش از آن، زمانی که راکتور به آرامی او را مسموم می‌کرد، تونی استارک زمان باقی مانده‌ی خود را وقف پیدا کردن او نکرده بود؟

 

به نظر می‌رسد که این یک حفره‌ی بزرگ در طرح عظیم مارول است که بعید است پاسخی داشته باشد. 

 

Mandarin

 

۷. ماندارین واقعی کیست؟ 

 

 زمانی که مارول و شین بلک، کارگردان و فیلنامه‌نویس فیلم Iron Man 3، ماندرین، شخصیت شرور کتاب‌های کامیک را به فردی که نقش یک تروریست را بازی می‌کند، تبدیل کردند، بسیاری از طرفداران کامیک بوک‌ها را خشمگین کردند. در Marvel One-Shot: All Hail the King مشخص شد که در واقع یک رهبر تروریستی واقعی به نام ماندارین وجود دارد. کسی که در تمام مدت در پیش زمینه خود را مخفی نگه داشته بود. 

 

چه کسی ماندارین واقعی است و او کجاست؟ آیا او هنوز گروه تروریستی ده حلقه (Ten Rings) را رهبری می‌کند؟ و آیا هنوز هم مقاصد پیشین خود را دنبال می‌کند؟ اگر این گونه باشد، پس باید ماندارین را، پیش از اتمام داستان مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول ببینیم. 

 

 Thanos Infinity Gauntlet

 

۶. دستکش بی‌نهایت دوم

 

برای مدتی، مشاهده شدن دستکش بی‌نهایت (Infinity Gauntlet) در پس زمینه‌ی فیلم Thor بهترین ایستر اگ دنیای سینمایی مارول قلمداد می‌شد. این یک حرکت هوشمندانه بود و تاییدی بر این ادعا که مارول تمام دنیای سینمایی‌اش را از ابتدا، طراحی و برنامه‌ریزی کرده است. 

 

اما در فیلم Age Of Ultron، تانوس دستکش بی‌نهایت را در جایی کاملا متفاوت ترمیم کرد. همین باعث شد تا دیگر حمله‌ی احتمالی تانوس به ازگارد را شاهد نباشیم و پس از آن، کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز، اعلام کرد که در واقع دو نسخه از دستکش بی‌نهایت وجود دارد. بعدها مشخص شد که یکی از آن‌ها (به احتمال زیاد، نسخه‌ای که در ازگارد وجود داشت) در واقع، کاملا جعلی بوده است. 

 

اما حتی اگر هر دو دستکش بی‌نهایت واقعی بوده باشند، چرا باید کسی، دو نسخه از آن را بسازد؟ و اگر نسخه‌ی ازگارد جعلی بوده باشد، نیاز به توضیح دارد که چگونه اودین چنین اشتباهی مرتکب شده است (و اینکه چرا ثور از وجود چنین دستکشی مطلع نیست). چرا باید ۲ نسخه از اسلحه‌ای که توانایی نابود کردن کل جهان هستی را دارد، ساخته شود؟ به خاطر اینکه احتمال دارد یکی از آن‌ها گم شود؟!

 

Thanos

 

۵. چرا تانوس تصور کرد که اولتران برای او کار می‌کند؟ 

 

در پایان صحنه‌ی پسا-تیتراژ فیلم Age Of Ultron، تانوس را مشاهده می‌کنیم که دستکش اینفینیتی را پوشیده و از این طریق، طرفداران را برای فیلم Infinity Wars هیجان‌زده می‌کند. البته در قسمتی که تانوس می‌گوید: «بسیار خوب، خودم انجامش خواهم داد.»، معمایی در ذهن این طرفداران شکل می‌گیرد؛ چرا که گفتار او به گونه‌ای به نظر می‌رسد که شکست اولتران، تانوس را مجاب می‌کند تا شخصا وارد عمل شود. اما این منطقی نیست. چرا که اولتران به هیچ عنوان، توسط تانوس مامور نشده بود. 

 

به هیچ وجه تانوس نمی‌توانست رئیس اولتران بوده باشد، چرا که اولتران به تازگی ساخته شده بود و از یکی از سنگ‌های بی‌نهایت استفاده می‌کرد؛ در صورتی که اگر او یکی از افراد تانوس بود، باید این سنگ را به او تحویل می‌داد. 

 

در هر صورت، بزرگترین حماقت را تایتان مرتکب شد؛ زیرا با این که او پیش از این، ۲ سنگ بی‌نهایت را در اختیار داشت (یکی از آن‌ها در اختیار لوکی بود و دیگری را رونان، برای افزایش قدرتش مصرف کرد)، مدام گلایه می‌کرد که تمام افرادش در به دست آوردن آن سنگ‌ها شکست می‌خورند. 

 

loki

 

۴. لوکی چگونه اودین را به قتل رساند؟ 

 

در سکانس پایانی فیلم Thor: The Dark World، مشخص شد که لوکی زنده است و به شکل پدرش، اودین، تغییر شکل داده است. 

 

اما صبر کنید؛ اگر لوکی خود را به شکل اودین در آورده است، چه می‌شد اگر ثور پیشنهاد او برای تخت پادشاهی ازگارد را قبول می‌کرد؟ آیا این یک اقدام پر مخاطره و خطرناک برای لوکی نبود؟ و از همه مهم‌تر، اودین واقعی کجاست؟ او یکی از قدرتمندترین موجودات در تمام دنیای مارول است و لوکی به سادگی توانست که به ازگارد بازگشته، اودین را به قتل رسانده و بر جای او بنشیند؟ 

 

همچنین اگر او نمرده است (با توجه به حضور او در فیلم Thor: Ragnarok)، چرا باید رهبر ازگارد در زمان جنگ، خانه‌اش را رها کرده و به یک‌باره ناپدید شود؟ 

 

Samuel Sterns

 

۳. چه به سر استرنز و بتی آمد؟ 

 

برخی از ایده‌هایی که در فیلم‌های ابتدایی مارول حضور داشتند، با اوج گیری روز افزون این استودیو، به دست فراموشی سپرده شدند. این سناریو، شامل بخش بزرگی از فیلم The Incredible Hulk می‌شود. این فیلم، همچنان به عنوان یک فیلم از دنیای سینمایی مارول دسته‌بندی می‌شود و البته اکنون به لطف ظهور ژنرال تاندربولت راس در فیلم Civil War، این بخش از دنیای سینمایی مارول، از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

 

بنابراین، با بازگشت او به فیلمی از جدیدترین فاز مارول، جالب است که نگاهی به گذشته داشته باشیم و برخی دیگر از طرح‌های حل نشده‌ی فیلم بازسازی‌ شده‌ی هالک را بررسی کنیم. برای مثال، چگونه داستان دکتر ساموئل استرنز راه به جایی نبرد؟ در کامیک‌ها، او تبدیل به شخصیت The Leader می‌شد؛ یک ابرشرور که لیاقت حضور در دنباله‌ی دیگری از فیلم هالک، یا حتی حضور به عنوان یک شخصیت شرور در مجموعه فیلم‌های Avengers را داشت. اما در دنیای سینمای مارول، او به طور کامل فراموش شد. احتمالا نباید دیگر منتظر بازگشت او در فیلم‌ دیگری باشیم و او باید همچنان روز خود را به عنوان یک فرد معمولی سپری کند؛ البته با یک سر بسیار بزرگ! 

 

سرنوشت شخصیت بتی راس چه شد؟ آیا او هم تنها یک معشوقه‌ی سابق برای مارول محسوب می‌شود که جایش را به شخصیت‌هایی مانند پپر پاتز و جین فاستر داده است؟ او قرار بود عشق زندگی هالک باشد؛ عشقی فراتر از چیزی که اکنون میان هالک و بلک ویدو وجود دارد. 

 

 Iron Man Tony Stark

 

۲. چرا لباس مرد آهنی از جنس ویبرانیوم نیست؟ 

 

در Iron Man 2، تونی استارک متوجه می‌شود که می‌تواند از یک عنصر شدیدا نایاب استفاده کند. این عنصر به ثبات راکتوری که در سینه‌اش قرار داده کمک کرده و از مرگش جلوگیری می‌کند. عنصری که شباهت بسیاری به ویبرانیوم دارد. 

 

پس چرا تونی از عنصری که خود او توانایی تولید کردنش را دارد، در لباس‌های مرد آهنی استفاده نمی‌کند؟ آیا بهتر نیست که این لباس‌ها با یک فلز نفوذناپذیر پوشانده شوند؟ به خصوص برای استارک که در فیلم Age Of Ultron، باید با روبات شروری مبارزه می‌کرد که پوسته‌ی خارجی‌اش توسط این فلز مقاوم شده بود. شاید تونی، به طور کامل این فلز خارق العاده را که خودش تولید کرده فراموش کرده است! 

 

همچنین، آیا زمانی خواهیم فهمید که چگونه هاوارد استارک، پدر تونی، توانست مقدار زیادی از ویبرانیوم را به‌دست آورده و یک سپر مقاوم برای کاپیتان آمریکا بسازد؟ ممکن است که پاسخ این سوال را در فیلم مستقل Black Panther دریافت کنیم، اما این به این معنی است که باید کاپیتان آمریکا را در این فیلم ببینیم، که تا جایی که می‌دانیم، کریس ایوانز، بازیگر شخصیت کاپیتان آمریکا، چنین قراردادی با مارول عقد نکرده است.

 

به نظر می‌رسد که در این بخش از داستان مارول، یک شکاف وجود دارد که نیازمند بررسی است، با توجه به این که در حال حاضر ۶ فیلم از زندگی مرد آهنی و کاپیتان آمریکا، به غیر  از مجموعه فیلم‌های Avengers، وجود دارند. 

 

doctor strange

 

۱. چرا سازمان شیلد، یک جراح را زیر نظر داشت؟

 

شخصیت آرنیم زولا قطعا لایق تحسین است. او ارباب مرگ بود و توانست آینده‌ی ابرقهرمان‌ها و ابرشرورها را برای سازمان شیلد، بر اساس گذشته‌ی آن‌ها، پیش‌بینی کند. کاری شبیه به جادوی واقعی!

 

حتی جادویی‌تر این که الگوریتم زولا، استیون استرنج را، چندین سال پیش از تصادفش، به عنوان یک هدف شناسایی کرد. بنابراین، زولا نه تنها با مطالعه‌ی گذشته‌ی استرنج، آینده‌ی او را پیش‌بینی کرد، بلکه توانست یک رویداد کاملا تصادفی (حادثه‌ی رانندگی) و چگونگی این را که او از یک جراح معمولی، به یک ابرقهرمان تبدیل خواهد شد، پیش‌گویی کند. 

 

منطقی است که سازمان شیلد و شخص نیک فیوری، شخصیت‌هایی مانند آتلانتیس و نومار را زیر نظر داشته باشند، چرا که آن‌ها یک تهدید واضح هستند، اما الگوریتم زولا، زمانی استیون استرنج را به عنوان یک هدف علامتگذاری کرد که او تنها یک دکتر جراح خودشیفته، متکبر و بداخلاق بود. بنابراین، تا قبل از سفر به کامارتاج، او نمی‌توانست تهدیدی به حساب بیاید. پس چگونه یک فردی که در حباب خودبینی قرار گرفته است، می‌تواند برای افرادی، غیر از کسانی که سعی دارند با او روابط شخصی برقرار کنند، یک نوع تهدید دیده شود؟ 

 

 اگر اسکات دریکسون، نویسنده و کارگردان فیلم Doctor Strange، طبق جدول زمانی دنیای سینمایی مارول پیش می‌رفت، این مسئله به راحتی قابل حل شدن بود. اما او برای این که این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران شود، مصمم بود. 

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 176
mehdi
19:16
سه شنبه 23 آبان 1396

احتمال ساخت فیلم Black Widow


شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، در دنیای سینمایی مارول برای اولین بار در فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) معرفی شد. با این حال، این عضو محبوب انتقام جویان (Avengers) تاکنون دارای یک فیلم مستقل نبوده است. با وجود این، ممکن است که در آینده این موضوع تغییر کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استن لی، اسطوره دنیای مارول از احتمال ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو خبر داده است. در حاشیه کامیک کان سوپانوا که در شهر بریزبن استرالیا در حال برگزاری است، خبرنگاران از استن لی سوالی در مورد اینکه آیا فیلم Black Widow در نهایت ساخته خواهد شد یا خیر، پرسیدند. استن لی پاسخ داد:

یک روز سرانجام فیلم Black Widow ساخته خواهد شد.

Stan Lee


با وجود اینکه استن لی در حال حاضر مسئولیتی در مارول ندارد، اما پاسخ او هنوز اهمیت بسیار زیادی برای طرفداران مارول و دنیای کامیک دارد. پیش از این نیز او از برنامه‌های مارول برای ساخت فیلم مستقل بر اساس دو شخصیت پلنگ سیاه و کاپیتان مارول خبر داده بود. در حال حاضر مارول استودیو در حال ساخت فیلم Captain Marvel است که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. با این حال، پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در تابستان امسال، جای تعجبی ندارد که استودیوها تصمیم به تمرکز بیشتر روی ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با محوریت شخصیت زن داشته باشند.

پیش از این نیز گفته می‌شد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در نظر داشته که فیلمی مستقل بر اساس شخصیت بلک ویدیو تولید و منتشر کند، اما آیزاک پارلموتر، رئیس مارول اینترتینمنت با ساخت این فیلم مخالفت کرد و حال پس از مستقل شدن مارول استودیو از بخش اینترتینمنت این کمپانی، به نظر می‌رسد که احتمال ساخت فیلم Black Widow قوت گرفته باشد. همچنین در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، بخشی از گذشته ناتاشا رومانوف نمایش داده شد و ممکن است فیلم Black Widow نیز به منشا این شخصیت بپردازد.

Captain America: Civil War

در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نیز مشخص شد که بلک ویدو دارای یک گذشته با وینتر سولجر (باکی) با بازی سباستین استن، بوده است. همچنین در فیلم Black Widow می‌توان انتظار حضور شخصیت‌های مختلفی از انتقام جویان از جمله هاوک آی با بازی جرمی رنر، را داشت. با این حال، ساخت این فیلم هنوز رسما تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که استن لی از ساخت فیلم Black Widow کاملا مطمئن است.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 189
mehdi
18:1
دو شنبه 22 آبان 1396

نویسنده فیلم Black Adam مشخص شد


اوایل این هفته، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که زکری لوی ایفاگر نقش شزم در فیلم Shazam (شزم) خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما نویسنده مدنظر برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل بلک آدام (Black Adam) را پیدا کرده‌اند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت TheTrackingBoard منتشر کرده، آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، سازنده و نویسنده سریال Undateable، در آستانه بستن قرارداد همکاری با این دو کمپانی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با بازی دواین جانسون ملقب به راک، است. بهمن سال گذشته، جانسون ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک آدام را تایید کرده بود.

تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت شرور و منفی بلک آدام باشد که دشمن اصلی شخصیت شزم نیز است، اما طبق گفته جف جانز، رئیس بخش سرگرمی کمپانی دی سی، این شخصیت قرار نیست در فیلم Shazam حضور داشته باشد و در ابتدا قرار است این شخصیت شرور در فیلم Black Adam معرفی شود. استیکیل کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون موعد مقرر (Due Date)، آلوین و سنجاب‌ها در سفر (Alvin and the Chipmunks: The Road Chip)، ساقدوش (Made of Honor) و Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul را بر عهده داشته است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم We’re the Millers 2 (ما میلرها هستیم ۲) را بر عهده دارد و در این فیلم نیز قرار است با کمپانی نیو لاین سینما همکاری کند.

در حال حاضر، فیلم Black Adam کارگردانی ندارد، اما جانسون علاوه بر بازی در نقش بلک آدام، به‌همراه بو فلین از کمپانی فلین پیکچر و حایرام گارسیا از کمپانی Seven Bucks Productions، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. همچنین کمپانی برادران وارنر تاکنون تاریخی را برای اکران فیلم Black Adam در نظر نگرفته و این فیلم هنوز وارد مراحل پیش از تولید نیز نشده است.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 181
mehdi
19:41
یک شنبه 21 آبان 1396

هزینه سرویس استریم دیزنی خیلی کمتر از نتفلیکس خواهد بود


همانطور که در اخبار منتشر شده مطالعه کردید، اولین خبرهای برنامه جدید کمپانی دیزنی درباره راه‌اندازی سرویس استریم جدید خود، تقریبا در ماه آگوست منتشر شد اما در همین هفته جاری و هفته قبل از آن بود که مطلع شدیم که این استودیو در حال انجام برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی از شخصیت‌های کمپانی مارول و دنیای Star Wars (جنگ ستارگان) است؛ همین موضوع کمک خیلی زیادی به طرفداران درباره اینکه چه انتظاراتی از این سرویس استریم جدید و برنامه‌های آن باید داشته باشند خواهد کرد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رئیس کمپانی دیزنی یعنی باب ایگر اخیرا درباره سرویس استریم جدید استودیو خود لب به سخن گشود و اعلام کرد که هزینه اشتراک این سرویس استریم خیلی کمتر از هزینه‌های سرویس استریم شبکه نتفلیکس خواهد بود.

براساس گزارشاتی که سایت خبری The Wrap منتشر کرده، باب ایگر در گفتگوی کوتاه خود اعلام کرد که هزینه اشتراک و حق سرویس این سرویس استریم با میزان محتوایی که به همراه دارد یا به اصطلاح میزان برنامه‌هایی که برای پخش وجود دارد، ارتباط مستقیمی دارد. او در این گفتگوی کوتاه اینگونه درباره هزینه این سرویس سخن گفت:

برنامه‌ای که ما برای سرویس استریم کمپانی دیزنی در نظر گرفتیم این است که هزینه‌های اشتراکی آن خیلی کمتر از مقداری باشد که مردم برای حق اشتراک شبکه نتفلیکس پرداخت می‌کنند. بر همین اساس، به طبع ما به نسبت شبکه نتفلیکس برنامه‌های کمتری برای پخش داریم و این حقیقتی انکار ناشدنی است.

براساس صحبت‌هایی که به میان آمده، به نظر می‌رسد که این سرویس استریم قرار است کار خود را خیلی پر قدرت آغاز کرده و از همان ابتدا محتواهای خیلی زیاد و «فوق العاده با کیفیت» برای نمایش به مشترکان ارایه دهد. همچنین به طبع و به مرور زمان و با افزایش حجم محتواها، قرار است هزینه اشتراکی هم افزایش یابد. با توجه به اینکه هزینه اشتراک ماهانه شبکه نتفلیکس چیزی در حدود ۸ تا ۱۴ دلار است، دیزنی قرار است هزینه‌ای کمتر از این مقدار برای مشترکان خود در نظر بگیرد.

Star Wars: The Last Jedi

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان، این سرویس استریم قرار است در سال ۲۰۱۹ به طور رسمی برای طرفداران کمپانی دیزنی و فیلم‌های آن راه‌اندازی شود. بر همین اساس انتظار می‌رود که تمامی محتواهای اختصاصی این کمپانی از قبیل آثاری که توسط استودیو مارول ساخته می‌شود، قسمت‌های جدید سری فیلم جنگ ستارگان و انیمیشن‌های تولیدی استودیو پیکسار همگی در نهایت از فهرست پخش شبکه تفلیکس حذف شده و به طور انحصاری فقط بر روی پلتفرم جدید دیزنی قابل دسترسی و پخش باشد. علاوه بر تمامی این موارد ذکر شده، طرفداران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک انتظار لایو اکشن سریالی از دنیای جنگ ستارگان، یک سریال بدون نام از کمپانی مارول و برنامه‌های تلویزیونی براساس انیمیشن Monsters Inc. (کمپانی هیولاها) و فیلم High School Musical (موزیکال دبیرستان) داشته باشند.

همچنین در پایان و در اخبار مرتبط لازم به یادآوری است، اخیرا اعلام شده که ریان جانسون کارگردان فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای) و فیلم Looper (لوپر) قرار است کارگردانی و نویسندگی جدیدترین سه گانه دنیای جنگ ستارگان را برعهده داشته باشد. همچنین جانسون کارگردانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) که سال جاری به روی پرده سینماها می‌رود را برعهده داشته است و به محض اینکه قسمت بعد از آن یعنی فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) در سال ۲۰۱۹ اکران شود، قرار است به سرعت به سراغ تولید سه گانه جدید این دنیای پرطرفدار برود.

 

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 163
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 163
mehdi
11:39
جمعه 19 آبان 1396

فروش بازی Marvel Vs. Capcom : Infinite

 


در جدیدترین اخبار بازی و گزارش فروش، کمپانی کپکام گزارش فروش بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را منتشر کرد. در این راستا اعلام شد که بازی مذکور ۹۰۰ هزار نسخه روی هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی فروش داشته است.

Marvel vs. Capcom: Infinite یک بازی مبارزه ای محصول دو کمپانی کپکام و مارول است که ششمین نسخه از مجموعه Marvel Vs. Capcom به شمار می‌رود و در آن شاهد حضور شخصیت‌های محبوب هر دو کمپانی هستیم. بازی مذکور در کنفرانس خبری سونی در جریان رویداد PSX 2016 با انتشار تریلری معرفی شده بود.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در تاریخ ۲۸ شهریورماه (۱۹ سپتامبر) در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار گرفت. در‌ آن سو کاربران ژاپنی در تاریخ ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) توانستند بازی را خریداری و تجربه کنند.

به نقل از گزارش مالی Media Create، از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در ژاپن تعداد ۸ هزار و ۲۷۳ نسخه به فروش رسیده است.

برای آشنایی بیشتر در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را تماشا کنید :

برای تماشا و دانلود تریلر کلیک کنید

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 186
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 186
mehdi
11:29
جمعه 19 آبان 1396

واکنش بازیگر ددپول به احتمال خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی


شب گذشته خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی دیزنی به‌دنبال خرید کمپانی فاکس قرن بیستم است و مذاکرات خود را با این کمپانی آغاز کرده است. اگر این اتفاق رخ دهد، حق ساخت فیلم‌های دو مجموعه مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت‌ انگیز (Fantastic Four) باز پس گرفته می‌شود و مارول استودیو این شانس را دارد تا بر اساس این دو مجموعه فیلم‌هایی را تولید و منتشر کند. با این حال، وب‌سایت CNBC در بروزرسانی خبر خود اعلام کرده که مذاکرات این دو کمپانی فعلا متوقف شده است تا موارد پیشنهادی بررسی شود، اما احتمال از سرگیری دوباره این مذاکرات بسیار بالا عنوان شده است.

انتشار این خبر بسیاری را بسیار شگفت‌زده و شوکه کرده و رایان رینولدز، بازیگر نقش وید ویلسون ملقب به ددپول در دنیای سینمایی X-Men، نیز یکی از کسانی است که از شنیدن این خبر بسیار شگفت‌زده شده است. رینولدز با انتشار توییتی طنز‌آمیز در توییتر شخصی خود به این خبر واکنش نشان داده و گفته است که می‌خواهد بداند اگر این اتفاق رخ دهد، سرنوشت شخصیت ددپول چگونه خواهد شد. رینولدز گفت:

اگر این خبر درست باشد، من می‌خواهم بدانم که چه تاثیری روی شخصیت ددپول خواهد گذاشت؟

Deadpool

هنوز مشخص نیست که این خبر چه تاثیری روی مجموعه X-Men خواهد گذاشت، اما در حال حاضر خیلی زود است که در مورد این خبر صحبت کنیم و دیزنی و فاکس قرن بیستم هنوز در مراحل اولیه مذاکرات قرار دارند و به نظر می‌رسد که این دو کمپانی باید راهی بسیار طولانی را برای رسیدن به یک توافق طی کنند. با این حال، دیدن شخصیت ددپول در کنار شخصیت مرد عنکبوتی یا گروه نگهبانان کهکشان می‌تواند بسیاری از طرفداران ددپول و دنیای مارول را خوشحال کند، اما ممکن است که تاثیری منفی نیز روی لحن شوخی‌های این شخصیت بگذارد.

با وجود این، بسیاری معتقد هستند که ممکن است در نهایت یک توافق مشابه با توافق مارول استودیو با سونی برای دریافت حق ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی، حاصل شود، اما قطعا تنها هدف دیزنی باز پس‌گیری دو مجموعه X-Men و Fantastic Four نیست و این کمپانی در نظر دارد مجموعه‌های باارزش دیگر کمپانی فاکس قرن بیستم را نیز به‌دست آورد و تنوع مجموعه‌های سینمایی خود را افزایش دهد.

 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 284
mehdi
19:26
سه شنبه 16 آبان 1396

فروش فوق العاده فیلم Thor: Ragnarok


سرانجام اکران فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) در بازار آمریکای شمالی آغاز شد که طبق آمار منتشر شده، این فیلم شروع بسیار موفقی را داشته است.

سرانجام از روز جمعه هفته گذشته اکران فیلم Thor: Ragnarok در بازار آمریکای شمالی آغاز شد. حال آمار منتشر شده حکایت از شروع بسیار خوب این فیلم در بازار آمریکای شمالی دارد. فیلم Thor: Ragnarok توانسته است در سه روز نخست اکران خود حدود ۱۲۱ میلیون دلار فروش کند و توانسته رکورد بهترین شروع در بین فیلم‌های ثور (Thor)، نهمین شروع برتر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و چهارمین شروع برتر فیلم‌های سال ۲۰۱۷ میلادی را به نام خود ثبت کند. با صدرنشینی فیلم Thor: Ragnarok، تمامی ۱۷ فیلم‌ دنیای سینمایی مارول که تا به امروز اکران شده‌اند، در نخستین هفته اکران خود صدرنشین جدول باکس آفیس شده‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok در روز جمعه ۴۶.۸۲ میلیون دلار فروخت و در ادامه ۴۴.۳۶ میلیون دلار در روز شنبه و ۲۹.۸۳ میلیون دلار در روز یکشنبه در گیشه‌های آمریکایی فروخته است. همچنین این فیلم در دومین هفته اکران جهانی خود موفق شد بیش از ۱۵۱ میلیون دلار فروش کند که بخشی از فروش آن متعلق به فروش این فیلم در بازار کشور چین بوده است. فیلم Thor: Ragnarok توانسته در بازار کشور چین بیش از ۵۵ میلیون دلار فروش کند. مجموع فروش جهانی این فیلم بدون احتساب بازار آمریکای شمالی، به حدود ۳۰۶ میلیون دلار فروش افزایش یافت و این فیلم تاکنون بیش از ۴۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

Thor: Ragnarok

پیش‌بینی می‌شود که مجموع فروش فیلم Thor: Ragnarok در روزهای آینده از فیلم Thor با فروشی معادل ۴۴۹.۳ میلیون دلار عبور کند و در صورت ادامه این روند فروش، فروش این فیلم می‌تواند در دومین هفته اکران خود از مجموع فروش فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) با فروشی معادل ۶۴۴.۵ میلیون دلار پیشی بگیرد. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و سم نیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 174
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 174
mehdi
21:13
دو شنبه 15 آبان 1396

نقد بازی Marvel Vs. Capcom : Infinite


زمانی بود که آرزو می‌کردیم کمپانی‌های بازیسازی، نسخه‌های بعدی سری‌های محبوب خود را در سریع‌ترین زمان ممکن عرضه کنند تا بتوانیم آن‌ها را تجربه کنیم و لذت ببریم. حال در نقطه‌ای از صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گرفته‌ایم که برای بعضی از کمپانی‌های بازیسازی، قضیه متفاوت شده و باید دعا کنیم که هیچ‌وقت دنباله بعدی سری محبوب‌اشان ساخته نمی‌شود زیرا، با توجه به سابقه و ضعفی که پیدا کرده‌اند، نه از شکست‌های خود درس می‌گیرند و نه اینکه به صدای مخاطب گوش می‌دهند. هدف‌شان تنها یک مورد و آن هم عرضه بازی و پول درآوردن است. یکی از کمپانی‌هایی که در این دو سال اخیر نشان داده که این روند را پیش گرفته است، کمپانی کپکام، سازنده و ناشر بازی Marvel vs. Capcom: Infinite، است که سال گذشته بازی Street Fighter V را روانه بازار کرد. یک بازی ناقص که در ادامه با وعده‌ بخش داستانی جذاب، مخاطبان را آرام کرد ولی درآخر، شاهد یک بخش داستانی بسیار ساده و بی روح بودیم.

ویدیو نقد Marvel Vs. Capcom : Infinite :
برای مشاهده و دانلود ویدیو کلیک کنید

زمانی که Marvel vs. Capcom: Infinite معرفی شد، با خود گفتیم که این بازی مشکلات نسخه پنجم استریت فایتر را تکرار نخواهد کرد و به آن دل بستیم. اگر از هواداران مارول و کپکام و کراس‌آور بین این دو کمپانی باشید، قطعا نسخه‌های پیشین این سری را بازی کرده‌اید. مشکل اینجا است که بازی Marvel vs. Capcom: Infinite، نه بازی خوبی و نه بازی بدی است و تکلیف‌اش با خودش مشخص نیست. در دنیای مارول ۶ سنگ ابدیت وجود دارد که اگر هر شخصی به یکی از آن‌ها دسترسی داشته باشد، می‌تواند کارهای دیوانه واری انجام دهد و اگر تمامی آن‌ها را به دست آورد، به راحتی حکمران دنیا خواهد بود. داستان بازی Marvel vs. Capcom: Infinite حول یکی از شخصیت‌های منفی دنیای مارول می‌چرخد که قصد دارد به واسطه سنگ‌های ابدیت، بر دنیا و زمین حکومت کند. در گذشته و دنیای سینمایی مارول با شخصیت اولتران آشنا شدیم و حال تیم سازنده از این شخصیت و سایر شخصیت‌های منفی دنیای کپکام و مارول و کپکام نظیر تانوس و سیگما استفاده کرده تا یک داستان جدید و ابرقهرمانی را خلق کند. به عبارتی در بازی Marvel vs. Capcom: Infinite شاهد یک روایت داستانی شبیه فیلم‌های انتقام جویان هستیم که سعی دارد قصه‌گویی جدید داشته باشد اما بنابه‌دلایل مختلفی نمی‌تواند به درستی هدفی را که دارد پیاده سازی کند.

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

درابتدا می‌بینیم که شخصیت اولتران به واسطه سنگ‌های ابدیت زمان و واقعیت و از طرفی ترکیب شدن با شخصیت سیگما، خود را به موجودی جدید تبدیل کرده و قابلیت‌های تخریب کننده‌ای را به وجود آورده است. درادامه تیم انتقام جویان که تشکیل شده از شخصیت‌های دنیای کپکام نظیر ریو، چان‌لی، اسپنسر، دانته و کریس ردفیلد و شخصیت‌های دنیای مارول نظیر کاپیتام مارول، مرد آهنی، ثور و مرد عنکبوتی هستند، سعی دارند مابقی سنگ‌های ابدیت را به دست آورده تا بتوانند یک بار برای همیشه اولتران سیگما را از بین ببرند. مشکل داستان بازی دقیقا از همان اوایل خود را نشان می‌دهد. نوع معرفی شخصیت‌ها و شخصیت پردازی‌هایشان تا نقطه پایان و روایت وقایع بازی به قدری بی‌روح و درهم است که نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همچنین اگر شناختی از بازی‌ها و شخصیت‌های کپکام یا شخصیت‌های منفی و خط زمانی دنیای مارول نداشته باشید، به هیچ‌وجه با شخصیت‌های بازی ارتباط برقرار نخواهید کرد. تنها نکته مثبت داستان بازی، وجود مبارزه‌هایی است که انجام می‌دهید. در طول هر قسمت از خط داستانی شاهد یک سری مبارزه با شخصیت‌های دنیای مارول و کپکام یا سربازان اولتران سیگما هستیم که هر کدام از آن‌ها از هیجان بالایی برخوردار بوده و رفته رفته، به تکامل می‌رسند.

 

سنگ‌های ابدیت رنگ و بویی جدید را به بازی داده‌اند

 

با اینکه مبارزات بخش داستانی Marvel vs. Capcom: Infinite از مکانیزم خوبی برخوردار هستند اما، مبارزات و گیم‌پلی بازی چهره واقعی خود را در قسمت‌هایی نظیر آرکید یا مبارزه با هوش مصنوعی نشان می‌دهند. سیستم مبارزات بازی بدین شکل است که یک تیم از شخصیت‌های محبوب خود را تشکیل داده و وارد بازی می‌شوید. جذاب‌ترین نکته Marvel vs. Capcom: Infinite که سیستم مبارزات این بازی را خاص جلوه می‌دهد، سنگ‌های ابدیت هستند. سنگ‌هایی که در خط داستانی به دنبال جمع کردن آن‌ها بودید تا بتوانید اولتران سیگما را از بین ببرید، در اینجا خود را در دل مبارزات بازی قرار داده و به یکی از المان‌های اصلی تبدیل شده‌اند. پس از انتخاب شخصیت‌های مبارزه‌ای خود، باید از میان ۶ سنگ ابدیت بازی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هر سنگ قدرت خاصی دارد و عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش می‌گذارد. برای مثال هنگام استفاده از سنگ قدرت در جریان بازی، قدرت شخصیت شما افزایش پیدا می‌کند یا سنگ روح به شما اجازه بازی کردن با هر دو شخصیت‌تان را می‌دهد. البته استفاده از این سنگ‌ها به نحوی نیست که همیشه بتوانید از آن‌ها استفاده کنید بلکه، یک نوار مخصوص به خود را در پایین صفحه نمایش داشته که دو قسمتی است و با پر شدن اولین قسمت، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. درکنار اضافه شدن این ویژگی به بازی، تفاوت اصلی Marvel vs. Capcom: Infinite نسبت به نسخه پیشین خود، تعداد نفراتی است که در تیم‌تان قرار می‌دهید.

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

در بازی Marvel vs. Capcom 3 شاهد مبارزات سه به سه بودیم که در Marvel vs. Capcom: Infinite به مبارزات دو به دو تغییر یافته و به شخصه این تغییر را کمک بزرگی در سریع شدن و رشد مبارزات بازی می‌دانم. بازی Marvel vs. Capcom: Infinite پر شده از کمبو‌ها و ضربات ترکیبی سریعی که می‌توانید آن‌ها را با نفر دوم تیم خود ترکیب کرده و آسیب جدی را به حریف وارد کنید. همچنین تیم مقابل نیز قادر به انجام تمامی این کارها است و اگر هوشیار نباشید، آسیب جدی به شما وارد می‌شود. از طرفی تیم سازنده سعی کرده بازی‌ای را خلق کند که تازه‌ کارها و اشخاصی که هیچ‌ ایده‌ای از بازی‌های مبارزه‌ای ندارند، بتوانند به راحتی با آن سرگرم شده و خودی نشان دهند. به عبارتی ضربات ترکیبی و خفن بازی به شکلی است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را روی حریف خود اعمال کنید. از این‌رو شاهد ضربات هایپر کومبو هستیم که همان ضربات ویژه هر شخصیت به حساب می‌آیند. دو نوع ضربه هایپر کومبو وجود دارد؛ اولین ضربه با نام هایپر کومبو آسان شناخته می‌شود که تنها کافی است دو عدد دکمه را همزمان نگه دارید تا ضربه مورد نظر اعمال شود. دومین ضربه هایپر کومبو اصلی و ویژه است که تنها با فشردن دکمه به صورت همزمان و جهت دادن ضربه ویژه هر شخصیت روی حریف اعمال می‌شود! شاید آسان شدن استفاده از کومبوها برای تازه‌کارها خوب باشد ولی این مورد شدیدا هواداران قدیمی این سری را اذیت خواهد کرد.

 

از ساختار پایه‌ای مبارزات که خارج شویم، هوش مصنوعی موردی است که در این بازی تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد. چه در بخش داستانی و چه بخش آرکید بازی، شاهد مبارزه‌هایی هستیم که رفته رفته سخت‌تر خواهند شد و از تعادل خوبی برخوردار هستند. عیار اصلی یک بازی مبارزه‌ای در دو بخش مشخص می‌شود. اولین بخش، همان مبارزات دو نفره است که با یکی از دوستان‌تان پای یک کنسول انجام می‌دهید و دومین مورد، مبارزات آنلاین بازی است. اگر این دو بخش نتوانند به خوبی خودی نشان دهند، اثر مورد نظر به هیچ‌وجه نمی‌تواند یک بازی سرگرم کننده در طولانی مدت باشد و پس از گذشت چند هفته یا حتی چند روز، مخاطب خود را خسته خواهد کرد.

 

بخش Player vs Player بازی  جذابیت بالایی دارد و زمانی که با یکی از اعضای خانواده یا دوستان‌تان بازی می‌کنید، لذت واقعی یک بازی مبارزه‌ای را خواهید چشید. آن هم زمانی که با اثری روبه‌رو هستیم که دارای مبارزات سریع و هیجان انگیزی است. بخش آنلاین بازی با اینکه دارای سه حالت مختلف برای بازی کردن است اما متاسفانه از تعداد بازیکن‌های پایینی برخوردار بوده و بعضی وقت‌ها برای اینکه بازیکنی پیدا شود، باید حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه منتظر بمانید تا شاید به یکی از بازیکنان بخش آنلاین بازی متصل شوید. در مجموع بخش چندنفره آنلاین بازی Marvel vs. Capcom: Infinite به سه قسمت مسابقات Ranked، مسابقات کژوال و Beginner League تقسیم می‌شود. کمی بالاتر در مورد ساده بودن استفاده از کمبوها سخن گفتیم. شاید با خود بگویید که این مورد آن‌چنان ایراد بدی نیست ولی ساده بودن کمبوها مقابل هوش مصنوعی آن چنان مورد بدی نیست اما در بخش آنلاین ضعف خود را نشان می‌دهد. جایی که بازیکنان برای اثبات قدرت خود با یکدیگر رقابت می‌کنند و اگر سیستم کمبوها و ضربات بازی از سادگی خاصی برخوردار باشد، دیگر فرقی بین یک بازیکن تازه‌کار و یک بازیکن حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.

 

کافی است نگاهی به قیافه شخصیت‌های بازی بیاندازید تا به عمق فاجعه در این بخش پی ببرید

 

هرچقدر گیم‌پلی بازی خوب و یک پارچه است، گرافیک و طراحی‌های بازی به همان اندازه ناامید کننده ظاهر شده‌اند. با شروع بازی و بخش داستانی اولین موردی که مشاهده می‌کنید و حسابی حال شما را می‌گیرد، طراحی‌ شخصیت‌های بازی است. از کاپیتان آمریکایی گرفته تا ثور و ریو و چان لی و اکثر شخصیت‌های دنیای مارول و کپکام که در این بازی قرار دارند، همگی به طرز مضحکی طراحی شده و اصلا نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. بد بودن طراحی‌های بازی زمانی به اوج می‌رسد که وارد سکانس‌هایی می‌شوید که شخصیت‌ها باید از خود عکس العمل نشان دهند و اگر به صورت آن‌ها دقت کنید، در بعضی از صحنه‌ها شاهد ضعف در طراحی چهره شخصیت‌ها خواهید بود. مورد دیگر، شخصیت‌های کم بازی است. در دنیای بازی Marvel vs. Capcom: Infinite تنها ۳۰ شخصیت در دسترس مخاطب قرار دارد. درست است که ۳۰ شخصیت برای ابتدای کار خوب است ولی اگر به دنیای مارول و شخصیت‌های سری‌های کپکام نگاه بیاندازیم، می‌بینیم که با شخصیت‌های محبوب زیادی طرف هستیم اما تیم سازنده، در شخصیت‌های مارول نه از چهار شگفت انگیز استفاده کرده و نه از تیم افراد ایکس! از طرفی در شخصیت‌های کپکام، تنها شاهد تعداد محدودی بازی هستیم و از هر بازی، نهایت سه شخصیت در دل Marvel vs. Capcom: Infinite قرار داده شده است.

 

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

 

شخصیت‌های بازی به خوبی بالانس نیستند

 

در کنار تمامی این ایرادها، بالانس نبودن شخصیت‌ها تا حدی روی مبارزات و گیم‌پلی مخصوصا در بخش آنلاین تاثیر گذاشته است. برای مثال شخصیت اسپنسر (شخصیت بازی Bionic Commando) عملا شخصیتی است که بازی کردن با آن، اعصاب شما را خورد خواهد کرد زیرا دست‌اتان برای انجام کمبوهای مختلف باز نیست اما دانته را می‌توان قوی‌ترین و مفیدترین شخصیت بازی Marvel vs. Capcom: Infinite دانست که کمبوهای ترکیبی و سرعتی زیادی داشته و حسابی حریف را اذیت می‌کند. اما از حق نگذریم، بازی شامل صحنه‌های سینمایی زیادی است که اکثر آن‌ها به خوبی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین طراحی‌های محیط و استیج‌های بازی نیز در نوع خود متنوع کار شده است که در جریان آن شاهد استیج‌هایی از محیط‌های مختلف دنیای مارول و کپکام نظیر ساختمان اونجرز و محیط Xgard (این استیج ترکیبی از محیط ازگارد و MMX است) هستیم.

 

مبارزات بازی و هیجانی که به مخاطب القا می‌کنند زمانی شکل واقعی خود را نشان می‌دهد که پای موسیقی بازی به وسط می‌آید. در طول مراحل بازی اگر شخصیت‌هایی مثل ریو یا دانته را بردارید، شاهد شنیدن موزیک‌های منحصر به فردشان هستید. برای مثال اگر یک استریت فایتر باز باشید، حتما موسیقی استیج ریو را به یاد دارید یا موسیقی منحصربه‌فرد شخصیت دانته در بازی Devil May Cry 3 که حسابی هیجان‌انگیز بود. از نظر دیالوگ نیز در طول خط داستانی شاهد دیالوگ‌های شوخ طبعانه و طنزآلودی از سوی شخصیت‌هایی نظیر راکت هستیم که خستگی بخش داستانی را تا حد کمی از بدن شما خارج می‌کنند.

 

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

 

درآخر بازی Marvel vs. Capcom: Infinite شاید در اندکی از بخش‌های بازی شما را تحت تاثیر قرار دهد ولی آن اثری نیست که هواداران منتظر آن بودند و اگر یک هوادار پر و پا قرص نسخه‌های پیشین و بازی‌های مبارزه‌ای کپکام باشید، حسابی ناامید خواهید شد. با اینکه گیم‌پلی و هسته آن هیجان انگیز است ولی ضعف‌هایی را دارد که چشم پوشی از آن‌ها غیرممکن است. اگر یک تازه‌کار هستید، بازی Marvel vs. Capcom: Infinite برای شما ساخته شده است اما اگر یک حرفه‌ای هستید، این بازی شاید گزینه‌ی مناسبی برای شما نباشد؛ مخصوصا در بخش چندنفره که دیگر حد و مرزی بین یک بازیکن تازه‌کار و حرفه‌ای وجود ندارد.

 

 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 308
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 308
mehdi
19:28
یک شنبه 14 آبان 1396

اخبار جدید بازی Spider-Man


استودیو اینسومنیاک‌گیمز طی یک پخش زنده ویدیویی اطلاعات جدیدی از بازی Spider Man منتشر کرد. در این ویدیو افرادی چون نویسنده بازی یعنی جان پاکوئت، کارگردان هنری بازی یعنی جکیندا کیو، کارگردان بازی یعنی برایان اینتیهار و مدیر روابط عمومی استودیو یعنی جیمز استیونسون با تحلیل و موشکافی تریلر فوق‌العاده‌ی بازی که در مراسم هفته بازی‌های پاریس منتشر شد، اطلاعات بسیاری در رابطه با بازی منتشر کردند.

اول از همه باید بدانید که طبق اعلام سازندگان تمام این تریلر از روی موتور بازی به صورت زنده ضبط شده‌ بود، یا به زبان ساده‌تر هرچه در این تریلر دیدیم در بازی اصلی به همین شکل خواهند بود.

سازندگان بازی می‌خواستند تا حد امکان یک پیتر پارکر واقعی بسازند، تمامی حرکات و رفتار کاراکتر پیتر پارکر از روی یک بازیگر واقعی اسکن شده است. متاسفانه سازندگان بازی اسمی از این بازیگر نبردند. دستبند‌های روی دست پیتر نیز «دستگاه‌های تارانداز» هستند. به طور دقیق‌تر این دستبند‌ها، تارانداز‌های ماشینی هستند که در لباس پیتر قرار می‌گیرند. رابطه‌ی پیتر با مری جین واتسون «پیچیده» توصیف شده است. کاراکتر مری‌ جین نیز در بخش‌هایی از بازی قابل‌ کنترل خواهد بود و به فعالیت‌های مربوط به کارش مشغول خواهد بود. سازندگان اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نکردند.

تیم سازنده بازی سعی کردند با پیر‌تر نشان دادن کاراکتر «عمه می» او را به صورت بهتری در داستان پیتر جای دهند. عمه می همچنان انرژی و شوق زیادی برای کار‌های داوطلبانه و کمک به افراد مختلف دارد، در واقع بنری که با نوشته‌ی «ممنون برای پنج سال خدمت» در تریلر دیدیم برای عمه می نصب شده بود.

تریلر به ما نشان داد که هنگامی که مرد عنکبوتی موفق می‌شود، پیتر پارکر شکست می‌خورد. مسئله‌ای که نقش بسیار مهمی در بازی خواهد داشت. درواقع آن قسمت از تریلر که پیتر وارد آپارتمانش شد به این موضوع اشاره شد، چرا که به لطف عملکرد خوب تیم انیمیشن بازی در این سکانس یک اخطار «تخلیه» روی درب آپارتمان پیتر دیده‌ می‌شد.

بازی Spiderman

بازیکنان در این بازی تمامی جنبه‌های زندگی پیتر را تجربه خواهند کرد، برای مثال زمانی که او مردعنکبوتی نیست هم می‌توانید او را کنترل کنید. طبق گفته سازندگان خیلی سخت است که بخواهید داستان یک انسان را بدون نشان دادن جنبه‌ی انسانی پروتاگونیست آن روایت کنید. البته، در بیشتر قسمت‌های بازی شما باید در نقش پیتر پارکری که لباس مردعنکبوتی به تن دارد ظاهر شوید.

شخصیت مایلز مورالس (Miles Morales) نیز پیتر را می‌شناسد، او در یک کار خیریه مربوط به پیتر و عمه می در پناهگاه خیریه‌ی عمه می شرکت می‌کند. او در بازی ۱۵ ساله است، پیتر نیز در بازی ۲۳ ساله است. این در حالی است که رابطه بین او و مایلز برای چگونی رشد شخصیتش بسیار مهم است. کاراکتر مایلز در ابتدا در بازی حضور نداشت اما سازندگان تصمیم گرفتند او را به عنوان یک عنصر جدید برای داستان به بازی اضافه کنند. این کاراکتر به سازندگان اجازه می‌دهد تا شخصیت دیگری از پیتر را به نمایش بگذارند.

دکتر نورمن آزبورن هم در بازی حضور دارد، آزبورن اکنون شهردار نیویورک است و مشغول برگزاری دور جدید انتخابات است. تریلر نگاه کوتاهی به «سانکتوم سانتوروم» یعنی مرکر فرماندهی دکتر استرنج هم داشت. تیم سازنده بازی برای ساخت یک «نیویورک مارولی» با کمپانی مارول همکاری کرده‌اند، البته دنیای بازی فضاهای زیادی از سمت سازندگان بازی هم دارد. جالب است بدانید که، تیم سازنده بازی قصد داشته تا لوکیشن‌هایی که مکان فیزیکی یا واقعی هستند را به طور دقیق درمحل واقعی‌شان بازسازی کند. سازندگان همچنین گفتند که شهر نیویورک در بازی دقیقا با نیویورک واقعی یکی نیست، ولی استودیو اینسومنیاک گیمز سعی کرده است تا بتواند حال و هوای کلی نیویورک را با حفظ ویژگی‌هایش بازسازی کند.

سازندگان بازی همچنین توضیحاتی در رابطه با تغییرات بصری لباس اسپایدرمن نسبت به تریلر قبلی رایه کردند. کارگردان هنری بازی اعلام کرد که تیم سازنده باید این لباس را با فیزیک مبتنی بر رندر شدنش سازگار کند. این به این معنی است که استاندارد کردن این لباس نتایج چشم‌گیری در بر داشت. این نتایج در واقع همان چیزی بود که تیم سازنده دنبالش بودند، ولی این مورد کمی بیش از انتظارات آن‌ها پیش رفته است. علاوه بر این، مرد عنکبوتی در این تریلر در فضای پر سروصدا‌تر و انفجاری‌تری قرار گرفت، با توجه به این ماجرا می‌توان فهمید که این لباس قدرت‌های اضافی نیز دارد. تیم سازنده نیز از اینکه توانسته لباس مردعنکبوتی را به این مرحله برساند خوشحال است، ولی آن‌ها فکر می‌کنند این مقدار برای بازی نهایی زیاد است به همین دلیل می‌خواهند سطح لباس را به سطح قبلی بازگردانند. درواقع لباس اسپایدرمن نسبت به تریلر قبل عوض نشده است اما کار کردن روی آن باعث شده بود که متفاوت به نظر برسد.

بازی Spiderman

روی دیوار اتاق پیتر یک پوستر مسابقه در رینگ می‌بینیم که نشان دهنده‌ی نقطه‌ی آغاز دوران مردعنکبوتی است. روی این پوستر نیز تاریخ تولد یکی از مبارزان این رشته یعنی ۱۱ آگوست ۲۰۱۰ را نشان می‌دهد، و با توجه به این که وقایع بازی در سال ۲۰۱۸ در جریان است می‌توان فهمید که هشت سال از مرد عنکبوتی شدن پیتر می‌گذرد. یکی دیگر از پوستر‌های اتاق پیتر یک عکس از او، هری آزبورن و مری جین در دوران دبیرستان است. در جایی دیگر نیز عکسی از عمه می و عمو بن دیده می‌شود. گیاه صورتی رنگ نیز به مربوط گذشته‌ی مجموعه است. البته گیاهی که متاسفانه به دلیل کم‌توجهی پیتر از بین رفته است.

تعداد دشمنان حاضر در بازی بسیار بیشتر از دونفری که تاکنون دیده‌ایم است، از آنتاگونیست‌های قدیمی مانند کینگ‌پین و شاکر بگیرید تا تازه وارد‌هایی مانند آقای منفی! همچنین لباس‌ها و کاراکترهای بسیار بیشتری هستند که هنوز معرفی نشده‌اند. همچنین ما می‌دانیم که کاراکتر اصلی شخصیت شاکر، همان هرمین چالتز خودمان خواهد بود.

بازی Spider Man در سال 2018 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. پیش از این نیز چند اسکرین شات جدید از بازی با کیفیت 4K منتشر شد.

شما با لینک زیر می‌توانید این تریلر مذکور از بازی مرد عنکبوتی را مشاهده و دریافت کنید:

برای مشاهده و دانلود فیلم کلیک کنید

 

 


 

 

 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 326
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 326
mehdi
13:18
شنبه 13 آبان 1396

تصویر جدیدی از ماسک دث استروک منتشر شد


جو منگنیلو، بازیگر منتخب برای شخصیت اصلی فیلم دث استروک (Deathstroke) اخیرا تصویری از نمای نزدیک ماسک آسیب دیده اسلید ویلسون، ملقب به دث استروک منتشر کرد.

طبق قرارهای گذشته و خبرهای مختلفی که منتشر شده بود، قرار بود جو منگنیلو نقش اسلید ویلسون، ملقب به دث استروک را در فیلم اختصاصی بتمن به نام The Batman ایفا کند. اما مدتی بعد از اعلام این خبر مشخص شد که او در این اثر حضور ندارد و این موضوع کنسل شد؛ به طوری که همه تصور می‌کردند که دیگر این شخصیت هیچ راه دیگری برای درخشیدن روی پرده سینما ندارد. اما مثل اینکه اینطور نیست و کمپانی برادران وارنر و دی سی قصد دست کشیدن از این شخصیت محبوب را ندارند.

زمانی که فیلمنامه فیلم اختصاصی بتمن که توسط خود بن افلک و جف جانز نوشته شده بود کنار گذاشته شد و مدتی بعد از آن مت ریوز قراردادی مبنی بر کارگردانی این پروژه امضا کرد و تصمیم گرفت که فیلمنامه این اثر را بازبینی کند و به عبارتی از ابتدا آن را بنویسد، به نظر می‌رسید که باز هم شانس دیگری برای هنرنمایی و درخشیدن اسلید ویلسون ملقب به دث استروک با بازی جو منگنیلو روی پرده سینماها وجود دارد. شایعات مختلفی حول محور این شخصیت مطرح شده بود که ادعا می‌کرد این شخصیت در فیلم Justice League (لیگ عدالت)‌ حضور داشته و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های شرور این اثر، برای لکس لوثر کار می‌کند. اما مدتی بعد به نظر می‌رسید که این صحنه‌ها (البته اگر در ابتدا فیلمبرداری شده باشند)، به طور کلی از فیلم لیگ عدالت حذف شده است. به همین ترتیب تا مدتی پیش طرفداران تصور می‌کردند که شخصیت دث استروک دیگر هیچ شانسی برای درخشیدن روی پرده نقره‌ای سینما ندارد.

حال به نظر می‌رسد که اسلید ویلسون می‌تواند کمی بیشتر زنده بماند و برای مبارزه دیگری به روی پرده سینما برود. اوایل این هفته بود که باخبر شدیم که کارگردان فیلم The Raid (یورش) یعنی گرت ایوانز قرار است کارگردانی این اثر اختصاصی را بر عهده بگیرد. علاوه بر کارگردانی، به احتمال خیلی زیاد ایوانز وظیفه نویسندگی اسکریپت و فیلمنامه را هم بر عهده می‌گیرد. البته ناگفته نماند که همانطور که انتظار می‌رفت، جو منگنیلو برای بازی در نقش شخصیت منفی و شرور داستان بتمن یعنی اسلید ویلسون ملقب به دث استروک انتخاب شده و حضور او قطعی هم شده است.

اینکه فیلم اختصاصی Deathstroke چه زمانی قرار است به طور رسمی روی پرده نقره‌ای اکران شود هنوز مشخص نیست و یکی از اسراری است که ما نمی‌دانیم. اما جو منگنیلو شب گذشته تصویری از نمای نزدیک ماسک شخصیت دث استروک را که بر اثر مبارزه کمی آسیب دیده است در حساب کاربری رسمی خود در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد او یک مبارز تازه‌کار نیست و می‌توان او را یکی از جنگجویان بسیار باتجربه دنیای فیلم‌های کمپانی دی‌سی دانست. بیایید نگاهی به این تصویر زیبا بیندازیم:

Slade Wilson - Deathstroke

از آنجایی که در اخبار مختلف اعلام شده بود و در ابتدا قرار بود که منگنیلو نقش این شخصیت را در فیلم اختصاصی بتمن هم ایفا کند، مشخص نیست که پروژه جدید دی‌سی با محوریت دث استروک چقدر روی فیلمنامه و داستان اصلی فیلم بتمن تاثیر خواهد گذاشت. زمانی که مت ریوز به طور رسمی برای هدایت و کارگردانی فیلم بتمن بر سر پروژه آورده شد، خیلی صریح اعلام کرد که فیلمنامه نوشته‌شده قبلی را استفاده نخواهد کرد. پس با این حساب هنوز مشخص نیست که آیا این شخصیت در این اثر هم حضور دارد یا خیر.

شخصیت دث‌ استروک که با نام دث استروک نابودگر (Deathstroke the Terminator) هم در دنیای کامیک شناخته می‌شود، نخستین بار در کتاب کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد. این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌‌سی و انیمیشن‌های سریالی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز است. اگر این پروژه ادامه پیدا کند و ساخت آن قطعی شود، نمی‌توان گفت که این فیلم، اولین حضور او در دنیای واقعی بوده و اولین لایو اکشنی است که در آن حضور دارد. پیش از آن و در تلویزیون، دث‌ استروک با بازی مانو بنت به‌عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال Arrow (کماندار) حضور داشت. دث‌ استروک، مزدور معروف دنیای کامیک دی‌‌سی توسط مرو ولفمن و جورج پرز خلق شده است و در موارد متعددی با شوالیه تاریکی در کامیک‌های مختلف مبارزه کرده است و حتی بارها او را در مبارزات تن‌به‌تن شکست داده است. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله بازی Batman: Arkham Knight و بازی Batman: Arkham Origins حضور داشته است.
 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 609
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 609
mehdi
10:9
جمعه 12 آبان 1396

واکنش منتقدان به فیلم Thor: Ragnarok


بعد از انتشار تریلر‌های مختلف، ویدیوهای کوتاه و پوسترهای متنوع و افزایش شدت هیجان طرفداران از هر طریقی، بالاخره انتظارها به پایان رسیده و زمان خیلی خیلی کمی تا اکران عمومی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) باقی مانده است. گفته شده که شخصیت ثور به‌عنوان قوی‌ترین عضو تیم انتقام جویان شمرده می‌شود. او ابتدا در اثر اختصاصی خود یعنی فیلم Thor (ثور - ۲۰۱۱)‌ روی پرده سینماها ظاهر شد و بعد از آن در فیلم The Avengers (انتقام جویان - ۲۰۱۲) با اعضای تیم اونجرز روبه‌رو شد. فیلم ثور: راگناروک جدیدترین و مورد انتظارترین اثر اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، درام، فانتزی و کمدی کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures و مارول استودیو بوده است. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

البته لازم به ذکر است که هنرنمایی شخصیت ثور و کریس همسورث در قالب این نقش به همین سه فیلم ختم نشده و او در آثار دیگری از قبیل Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک - ۲۰۱۳) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران - ۲۰۱۵) هم به ایفای نقش پرداخته است. به علاوه همسورث در سکانس‌های پایانی فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج - ۲۰۱۶) هم به‌عنوان شخصیت ثور حضور به عمل آورده است. از هرچه بگذریم، از آثار جدید و فوق‌العاده هیجان‌انگیزی که او در آینده‌ای نزدیک قرار است در آنها ظاهر شود نباید بگذریم. او علاوه بر فیلم ثور: راگناروک، قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت - ۲۰۱۸) و دنباله آن که هنوز نامی رسمی برای آن تعیین نشده و در حال حاضر همه آن را با نام The Avengers 4 (انتقام جویان 4 - ۲۰۱۹) می‌شناسند هم حضور داشته باشد.

فیلم ثور: راگناروک در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) در سینمای El Capitan Theatre به اکران درآمده است. از آنجا که تقریبا چند روزی از اکران این فیلم در سینمای El Capitan Theatre می‌گذرد، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه نقد فیلم و سریال، نقد و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند. بر این اساس، جدیدترین قسمت سری فیلم ثور به نام Thor: Ragnarok توانسته میانگین نمرات بالای ۷۴ را از بین ۳۲ نقد فیلم که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به نام خود ثبت کند. در ادامه مروری بر نقد فیلم Thor: Ragnarok از دید سایت‌های معتبر دنیا خواهیم داشت؛ اما پیش از آن می‌توانید خلاصه‌ی رسمی‌ داستان این فیلم را هم بخوانید:

ثور بدون چکش معروف و فوق‌العاده قدرتمند خود به نام میولنیر، در عالم دیگر در سیاره‌ای حبس شده است. در همین حین متوجه می‌شود که تنها راهی که برای متوقف کردن راگناروک در پیش روی او قرار دارد این است که با زمان مبارزه کند یا به عبارت دیگر تمام سعی خود را بر این بگذارد که هرچه زودتر خود را از این سیاره نجات دهد و به آزگارد بازگردد؛ چرا که هلا، یکی از بی‌رحم‌ترین و قدرتمندترین دشمنان ثور قصد دارد راگناروک را فرا بخواند و به وسیله آن محل زندگی و جهان متعلق به ثور به همراه مردمان و ساکنان آن را به طور کل نابود کند. اما اول از همه ثور باید از یک نبرد گلادیاتوری که او را در مقابل متحد و همکار سابقش که در تیم انتقام جویان با هم فعالیت می‌کردند، یعنی هالک شگفت‌انگیز، قرار می‌دهد جان سالم به در ببرد تا بتواند به هدف اصلی خود بپردازد.

Thor: Ragnarok

مایکل او سالیوان | واشنگتون پست
۱۰۰ از ۱۰۰

با اینکه با رده‌بندی سنی‌ای که به این اثر اختصاص داده شده به نظر می‌رسد که فقط به درد پسربچه‌های ۱۳ ساله یا طرفداران دو آتشه و پر و پا قرص فیلم‌های کمپانی مارول می‌خورد، اما اصلا اینطور نیست. در این دوره و زمانه که استرس و فشار‌های عصبی بسیار زیاد شده است، «راگناروک» (کلمه‌ای در افسانه مردم اسکاندیناوی که هم اشاره به پایان دنیای قدیمی و هم اشاره به تولد دوباره یک دنیای جدید و بهتر دارد)، در بهترین زمان ممکن به روی پرده سینما رفت و زمان مناسب دیگری برای اکران این فیلم پیدا نمی‌شد. علاوه بر آن فیلمنامه فیلم Thor: Ragnarok بسیار جذاب است و عالی کار شده و می‌توان گفت که به‌شدت قابل تحسین است.

بریانان بیشاپ | ورج
۹۱ از ۱۰۰

بالاخره ما با این فیلم توانستیم یک نسخه هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده ساخته‌شده از این ایده را که یک فیلم کمپانی مارولی در واقع چه شکل و شمایلی باید داشته باشد و چگونه باید باشد ببینیم. در آخر این ایده هم منجر به ساخت یک فیلم پرشور و لذت‌بخش شد. من در این اثر آن شور و اشتیاقی را که در طی سالیان دراز از فیلم‌های ابرقهرمانی کسب نکرده بودم بالاخره به دست آوردم و بعد از مدت طولانی از دیدن یک اثر ابرقهرمانی تا حد خیلی زیادی سرگرم شدم.

ریچل وبر | توتال فیلم
۹۰ از ۱۰۰
این اثر یکی از فیلم‌های کمپانی مارول است که به‌درستی می‌داند در کجا خنده و مسخره‌بازی را به میان بیاورد و در کجا باید بیننده را میخکوب کند و هیجان بیافریند. این یکی از آثاری است که از ابتدا تا انتهای بزرگ و خفن آن لذت خواهید برد. و بله درست شنیدید، شما باید تا آخر آخر پایان فیلم بنشینید و صحنه‌های پس از پایان آن را هم با دقت نگاه کنید.

بیل گودی کونتز | آریزونا ریپابلیک
۸۰ از ۱۰۰

فیلم Thor: Ragnarok در نوع خود یک انفجار بود؛ یک فیلم خالص و فوق‌العاده خوب و هیجان‌انگیز.

دیوید ادلستاین | مجله نیویورک (وولچر)
۸۰ از ۱۰۰
این فیلم به احتمال زیاد یکی از آثار مورد علاقه من خواهد بود؛ البته بر خلاف نظر خیلی بینندگان و منتقدان دیگر.

فیل د سملین | تایم اوت نیویورک
۸۰ از ۱۰۰

در دنیایی که فیلم‌های بلاک باستری مختلف، روز به روز تیره و تارتر می‌شوند، اکران چنین اثری که علاوه بر بلاک باستری و ابرقهرمانی بودنش حس طنز و شوخی و سرگرم‌کنندگی را دارد، خیلی لذت‌بخش است.

Thor

جیمز دایر | امپایر
۸۰ از ۱۰۰

درون این اثر هم صحنه‌های خنده‌دار و بامزه و هم سکانس‌های هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده به‌شدت زیاد است. می‌توان گفت که این اثر مهم‌ترین، جالب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین فیلمی است که تایکا وایتیتی و کمپانی مارول به کمک هم تا امروز تولید کرده‌اند.

آلونسو دیورالد | وارپ
۷۸ از ۱۰۰

تصور این موضوع اصلا سخت و دشوار نیست که یک بیننده جوان یا به طور کل هر بیننده‌ای، با دیدن صحنه‌های هیجان‌انگیز و اکشن فیلم Thor: Ragnarok عقل و هوش از سرش بپرد و زمانی که متوجه شود و ببیند که این اثر چقدر بامزه و خنده‌دار است، دوباره همانند اول عاشق آن بشود.

جیم وجوودا | آی‌جی‌ان
۷۷ از ۱۰۰

یک فیلم جذاب، خنده‌دار و سرگرم‌کننده که به خاطر به‌کارگیری طراحی‌های متمایز، صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز، بهره‌گیری از سبک فیلم‌های دهه ۸۰ و استفاده از شخصیت‌ها و بازیگران محبوب در بین فیلم‌های ساخته‌شده از ثور، سرگرم‌کننده‌تر و محبوب‌تر از بقیه شناخته می‌شود. شیمی فوق‌العاده خوب و عالی‌ای که بین سه شخصیت ثور، هالک و والکری وجود داشت، باعث شد که تا خیلی زیادی به جلوه‌های ویژه این فیلم روح و جان و انسانیت ببخشد. همچنین ما در انتهای این فیلم کاملا متوجه می‌شویم که چرا به ثور «خدای رعد و برق» گفته می‌شود و چقدر این نام به او می‌آید.

کریس ناشاواتی | اینترینمنت ویکلی
۷۵ از ۱۰۰

فیلم Thor: Ragnarok درست همانند یک سیستم ارسال و تحویل جک عمل می‌کند و زمانی که شما این اثر را تماشا می‌کنید کاملا متوجه می‌شوید که به‌خوبی توانسته این کار را انجام دهد. فیلم خیلی خوب و کاملا سرگرم‌کننده‌ای است.

مت سینگر | اسکرین کراش
۷۰ از ۱۰۰


فیلم ثور: راگناروک اثری واقعا رنگارنگ و چشم‌نواز و سرگرم‌کننده است که بازیگران و شخصیت‌های خیلی زیادی در آن حضور دارند و همین موضوع کار کریس همسورث را به نسبت خیلی راحت می‌کند. فقط کافی است که او جذاب و خوب به نظر برسد، خفن باشد و حسابی از پس دشمنانش بربیاید و خود را برای مبارزات آینده (که اولین مبارزه مهم آینده او در فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت است) کاملا آماده سازد. البته نمی‌توان گفت که فیلم کاملا بی‌نقصی است و هیچ مشکلی ندارد. فیلم Thor: Ragnarok همانند یک تلویزیون خیلی بزرگ و صاف است که یک روی یک دیوار با یک سوراخ خیلی بزرگ که درست در وسط آن قرار دارد آویزان شده است. تلویزیون خیلی زیبا و دوست‌داشتنی است، اما مشکل آن حفره و سوراخ روی دیوار را حل نمی‌کند. تنها کاری که می‌کند این است که فقط این حفره را می‌پوشاند.

استیو رز | گاردین
۶۰ از ۱۰۰


فیلم‌هایی که بر اساس کتاب‌های کامیک ساخته می‌شوند، زمان خیلی زیادی را صرف کردند و در این زمان به‌شدت تلاش کردند که جدی گرفته شده و به‌عنوان یکی از سرگرمی‌های بزرگسالان شمرده شوند. اما ثور تقریبا تصدیقی است که این فیلم‌ها نمی‌توانند به طور کامل از متریال‌هایی که در کتاب‌های کامیک بوکی هست استفاده کنند. این احتمالا عجیب‌ترین استراتژی ثور است.

پیتر دبروژ | ورایتی
۴۰ از ۱۰۰

با اینکه این حرف اصلا عجیب نیست اما من فکر می‌کنم که فیلم ثور: راگناروک از بقیه قسمت‌های این سری فیلم بهتر است. البته من اینگونه تصور می‌کنم؛ آن هم به این دلیل است که بالاخره من و نویسندگان این فیلم به یک نقطه اشتراک رسیدیم: که سری فیلم ثور به‌شدت غیرمنطقی است.

Thor Ragnarok Review Roundup

 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 228
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 228
mehdi
10:1
جمعه 12 آبان 1396

اطلاعات جدیدی از فیلم کاپیتان مارول Captain marvel اعلام شد


در اوایل سال جاری میلادی، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در یک مصاحبه اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel احتمالا از ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. با این حال، مدتی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید این فیلم برای شروع از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. همچنین طرفداران دوست دارند که به‌زودی اولین تصویر رسمی از کاپیتان مارول را مشاهده کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از زمان و مکان شروع فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel از ماه فوریه ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند امسال) در استودیویی در شهر لس آنجلس آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود که این فیلم در آتلانتا فیلمبرداری شود، اما مارول استودیو تصمیم به تغییر مکان فیلمبرداری این فیلم گرفته که ظاهرا باعث شده فیلمبرداری این فیلم حدود یک ماه با تاخیر آغاز شود. این وب‌سایت اضافه می‌کند که طرح مالیاتی جدید ایالت کالیفرنیا که یک طرح تشویقی برای کمپانی‌های آمریکایی است، یکی از دلایل احتمالی تغییر مکان فیلمبرداری این فیلم بوده است.

همچنین فیلم‌های متعددی از مارول استودیو در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را در استودیو آتلانتا سپری می‌کنند و این موضوع باعث شلوغی بیش از حد آن شده است. پیشبینی می‌شود که بخش زیادی از فیلم Captain Marvel در فضا جریان داشته باشد که این موضوع احتمالا باعث خواهد شد که تصاویر کمی از مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم فاش شود. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، در فیلم Captain Marvel تایید شده است. همچنین طبق شایعه‌ای که هفته گذشته منتشر شد، بن مندلسون احتمالا نقش شرور و منفی این فیلم را بازی خواهد کرد.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی فیلم Captain Marvel بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است.

 


  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 250
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 250
mehdi
17:54
چهار شنبه 10 آبان 1396

بازیگر نقش شزم معرفی شد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Shazam با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود تایید و اعلام کرد که زکری لوی قرار است ایفاگر نقش شزم در این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی دی سی کامیکس باشد. با این وجود، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش لوی در فیلم Shazam منتشر نشده است و مشخص نیست که او نقش بیلی بتسون را نیز بازی خواهد کرد یا کمپانی برادران وارنر تصمیم دارد از یک بازیگر دیگر برای این نقش در این فیلم استفاده کند. مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد، مبنی بر اینکه این کمپانی قصد دارد تا دو بازیگر مختلف را برای شخصیت شزم و بیلی بتسون در فیلم Shazam انتخاب کند.

لوی بیشتر برای صداپیشگی در انیمیشن Tangled (تنگلد) و بازی در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) شناخته شده است. در سال ۱۹۳۹، شخصیت شزم توسط طراح سی.سی بک و نویسنده بیل پارکر خلق و این شخصیت برای اولین‌بار در شماره دوم کامیک « کمیک تند و تیز» (Whiz Comics) معرفی شد. بیلی بتسون با گفتن کلمه جادویی «شزم» از یک نوجوان به قدرتمندترین کشنده دنیا تبدیل می‌شود. نام شزم از نام و قدرت ۶ نفر از خدایان و قهرمانان باستان برگرفته شده است که شامل دانش سلیمان، قدرت هرکول، استقامت و نیروی اطلس، توان و اقتدار زئوس، شجاعت آشیل و سرعت مرکوری، می‌شود.

Zachary Levi

سندبرگ که قرار است کارگردانی فیلم Shazam را بر عهده داشته باشد، بیشتر برای کارگردانی فیلم Lights Out (چراغ‌های خاموش) و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) شناخته شده است و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam نیز بر عهده هنری گیدن و دارن لمکه خواهد بود. سندبرگ اخیرا تایید کرده است که این فیلم در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و انتظار می‌رود که طبق شایعات این فیلم در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود.

با این حال، قرار نیست شاهد حضور شخصیت شرور و منفی بلک آدام با بازی دواین جانسون، در فیلم Shazam باشیم و دی‌سی و برادران وارنر در نظر دارند تا فیلم مستقلی براساس این شخصیت تولید و منتشر کنند. بلک آدام را می‌توان مهم‌ترین دشمن شخصیت شزم در دنیای کامیک دانست، اما عدم حضور این شخصیت در این فیلم سوالات بسیاری را برای طرفداران ایجاد کرده است. انتظار می‌رود که شخصیت شرور و منفی دکتر سیوانا که اولین‌بار در سال ۱۹۴۰ معرفی شد، جانشین بلک آدام در فیلم Shazam شود.


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 380
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 380
mehdi
9:45
دو شنبه 8 آبان 1396

خالق شخصیت X-23 در نوشتن فیلمنامه فیلم فرعی Logan کمک خواهد کرد


مدتی پیش جیمز منگولد، کارگردان فیلم لوگان (Logan) تایید کرد که در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم فرعی بر اساس این فیلم و با محوریت شخصیت لورا، ملقب به X-23 است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور نویسنده دیگری نیز در این فیلم تایید شده است. اگرچه این پروژه مراحل اولیه تولید خود را سپری می‌کند و کمپانی فاکس قرن بیستم تاکنون دستور رسمی ساخت این فیلم را صادر نکرده است، اما کریگ کایل، خالق شخصیت X-23 با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تایید کرد که در حال همکاری و کمک به منگولد برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل این شخصیت است.

Logan

وب‌سایت هالیوود ریپورتر نیز خبر خود را بروزرسانی کرده و گفته است که کایل و منگولد در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم هستند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین هنوز نمی‌دانیم که دافنه کین برای بازی در نقش X-23 در فیلم این شخصیت باز خواهد گشت یا منگولد تصمیم دارد از نسخه بزرگسال این شخصیت در فیلم X-23 استفاده کند. با این حال، انتظار می‌رود که اتفاقات این فیلم مدت کوتاهی پس از پایان فیلم Logan آغاز شود. علاوه بر فیلم X-23 که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، کایل در تیم نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) نیز حضور داشته است.


هیو جکمن با بازی در فیلم Logan، بازی در نقش شخصیت ولورین را برای همیشه کنار گذاشت و صحبت و خبرهای زیادی در مورد ساخت فیلم جدید شخصیت ولورین با بازیگر جدید شنیده می‌شود. ماه شهریور امسال، استیسی اسنایدر، مدیر عامل کمپانی فاکس قرن بیستم، در یک مصاحبه تایید کرد که احتمال ساخت فیلم ولورین با یک بازیگر جدید وجود دارد. هیو جکمن نیز در مصاحبه اخیر خود از ساخت فیلم جدید این شخصیت با یک بازیگر متفاوت استقبال کرده است. با وجود این، کمپانی فاکس قرن بیستم تلاش می‌کند تا شانس حضور فیلم Logan در رقابت اصلی جوایز اسکار را افزایش بدهد و به همین منظور نسخه DVD اسکرینر این فیلم را برای رای دهندگان آکادمی اسکار ارسال کرده است.


 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 251
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 251
mehdi
10:40
یک شنبه 7 آبان 1396

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 مشخص شد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند تیم فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) کار خود را از اوایل سال آینده آغاز خواهند کرد. به لطف فیلم Wonder Woman (واندروومن) و موفقیت‌های فوق‌العاده زیادی که چه از نظر مالی و چه از نظر بینندگان و منتقدان کسب کرده است، دنیای سینمایی دی سی در حال حاضر در حال بهره‌برداری از همین موفقیت‌ها است و می‌توان گفت که این محبوبیت کمک خیلی زیادی به او در ساخت آثار آینده‌اش خواهد کرد. با اینکه آثار پیشین فیلم واندروومن عملکرد نسبتا خوبی در باکس آفیس داشتند اما منتقدان به نحوی از تحسین کردن و اعلام نظرات خوب خود درباره این آثار اجتناب می‌کردند. این ماجرا تا تابستان امسال ادامه داشت و فیلم واندروومن با اکران خود این سکوت منتقدان را در هم شکست. ماه آینده فیلم Justice League (لیگ عدالت) اکران شده و واندروومن با حضورش در این اثر و با استفاده از آن محبوبیت جادویی‌اش کمک خیلی زیادی به این اثر می‌کند. با این حال کمپانی برادران وارنر و دی سی قصد ندارند ساخت اینگونه فیلم‌ها و اسپین آف‌های آن را حالا حالاها قطع کنند.

 

کمپانی دی سی قصد دارد درست همانند ابرقهرمانانش، بر روی شخصیت‌های منفی و شرور کتاب‌های کامیک خود هم سرمایه‌گذاری کند

 

علاوه بر فیلم‌های اختصاصی و مستقلی که قرار است با محوریت تک تک اعضای لیگ عدالت ساخته شود، کمپانی دی سی و برادران وارنر در حال حاضر بیش از دوازده پروژه تولیدی دیگر در دستور کار دارند که در حال حاضر هر کدام در مراحل تولیدی مختلفی قرار دارند و روز به روز در حال پیشرفت هستند. به عنوان مثال اوایل امروز به طور رسمی اعلام شد که گرت ایوانز کارگردان فیلم The Raid (یورش) قرار است کارگردانی و هدایت تولید فیلم اختصاصی دث استروک را برعهده داشته باشد با اکران این فیلم نه تنها ما از گذشته و داستان اصلی شخصیت محبوب اسلید ویلسون ملقب به دث استروک باخبر می‌شویم بلکه این اتفاق نشان می‌دهد که کمپانی دی سی قصد دارد درست همانند قهرمانانش، روی شخصیت‌های منفی و شرور کتاب‌های کامیک خود هم سرمایه‌گذاری کند. سال گذشته قسمت اول فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) با کسب درآمد هنگفتی از باکس آفیس و حمایت عظیم طرفداران دو آتیشه کمپانی دی سی، توانست این موضوع را به خوبی اثبات کند. حال به نظر می‌رسد که دنباله آن یعنی فیلم جوخه انتخاری 2 کاملا برای آغاز مراحل تولید خود آماده است.

سایت خبری My Entertainment World به نقل از وب‌سایت Omega Underground لیست به روزرسانی‌شده‌ای از تغییرات و وضعیت فعلی فیلم جوخه انتحاری 2 منتشر کرده است. طبق اطلاعاتی که در این لیست آورده شده، به نظر می‌رسد که تیم فیلمبرداری این فیلم از اواسط ماه مارس سال ۲۰۱۸ کار خود را کلید خواهند زد. از آنجایی که تنها پنج ماه تا آغاز مراحل تولیدات این فیلم باقی مانده است، پس از همین لحظه به بعد ما می‌توانیم انتظار انتشار خبرهای مختلف درباره روند تولیدات، جزئیات فیلمنامه و داستان، پیوستن بازیگران مختلف به پروژه و... را تا پنج ماه آینده داشته باشیم.

 

harley quinn

 

برخلاف فروش خیلی سریع بلیط‌های فیلم جوخه انتحاری در زمان اکران خود و همچنین سرعت عمل مسئولان و سازندگان در اعلام تاییدیه ساخت دنباله این اثر، به نظر می‌رسد اتفاقات آنطور که باید و شاید سریع پیش نرفته و تغییرات با سرعت خیلی کمی نسبت به قبل اعمال می‌شود. این موضوع تا اوایل سال جاری ادامه داشت تا اینکه کمپانی برادران وارنر به نوعی به خودش آمد و به پیشرفت این پروژه سرعت داد. همان زمان بود که جستجوی خود را برای یافتن کارگردان مناسبی که بتواند جایگزین دیوید آیر شود آغاز کرد. دیوید آیر به جای کارگردانی دنباله جوخه انتحاری، در راس پروژه تولید فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) قرار دارد و کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت؛ که البته این اثر هم در سکوت به سر می‌برد و هیچ اطلاعات خاصی درباره آن مطرح نشده. درست چند ماه اخیر اعلام شد که مراحل ساخت قسمت دوم فیلم Suicide Squad زودتر از پاییز ۲۰۱۸ آغاز نخواهد شد و از تاریخ اولیه شروع تولیدات آن که تابستان بود، به پاییز انتقال یافت. دلیل اصلی این وقفه هم مشغولیت کاری خیلی زیاد ویل اسمیت اعلام شده بود. اما حالا که خبر رسیده تیم فیلمبرداری کار خود را از بهار ۲۰۱۸ آغاز می‌کنند، باعث می‌شود که اوضاع کمی تعجب‌ برانگیز و عجیب باشد.

حدودا دو ماه گذشته اعلام شد که کمپانی برادران وارنر بعد از جستجوی زیاد و بررسی لیست‌های مختلف کارگردانان، بالاخره گزینه مناسب برای کارگردانی فیلم جوخه انتحاری 2 را پیدا کرد و گاوین اوکانر را به هدایت و کارگردانی این پروژه منصوب کرد. همچنین براساس این خبر، اوکانر وظیفه نویسندگی فیلمنامه این اثر را هم برعهده دارد. با اینکه او به تازگی بر روی صندلی کارگردانی قرار گرفته اما به نظر می‌رسد که از همان ابتدا آجرهای ساخت این فیلم را خوب قرار داده و مراحل اولیه را تا به این لحظه به خوبی پیش رفته است. اخیرا جرد لتو هم در جدیدترین مصاحبه خود لب به سخن گشود و حرف‌هایی در وصف و ستایش اوکانر بیان کرد.

تا به این لحظه هنوز هیچ جزئیات و اطلاعات مشخصی از فیلمنامه و اعضای تیم بازیگری منتشر نشده است اما طبق معمول همیشه انتظار می‌رود که مارگو رابی بار دیگر در این اثر به ایفای نقش هارلی کویین بپردازد. از طرف دیگر هم جرد لتو هنوز حضور خود در این فیلم برای ایفای نقش جوکر را تایید نکرده و مشخص نیست که آیا او هم حضور دارد یا خیر. با این حال او در مصاحبه‌ای اخیر خود ادعا کرده که هنوز به این شخصیت تعهد دارد پس به احتمال زیاد ما او را هم بار دیگر در قالب نقش قبلی‌اش یعنی جوکر خواهیم دید. جدا از دنباله فیلم جوخه انتحاری، درباره حضور جرد لتو به عنوان نقش جوکر در فیلم افسونگران شهر گاتهام و همچنین اسپین آف اختصاصی Joker/Harley Quinn (جوکر/هارلی کویین) که در حال حاضر در مراحل اولیه تولید خود به سر می‌برد، هم صحبت‌های زیادی به میان آمده است. در نتیجه از آنجایی که فیلم جوخه انتحاری 2 کار فیلمبرداری خود را از ماه مارس سال ۲۰۱۸ آغاز می‌کند، پس انتظار می‌رود که این اثر زودتر از دو فیلم ذکر شده پرونده‌اش بسته شده و به روی پرده نقره‌ای سینماها برود.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است



 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 263
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 263
mehdi
10:27
یک شنبه 7 آبان 1396

شایعه : ویلسون فیسک در فصل سوم سریال Daredevil حضور خواهد داشت


بدون شک عملکرد و بازی بسیار درخشان وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک، در دو فصل اول سریال دردویل (Daredevil)، یکی از عوامل موفقیت این سریال ابرقهرمانی و از نکات بسیار مثبت آن بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس تایید و اعلام کرده‌اند که این شخصیت در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، دن آفریو قرار است بار دیگر نقش ویلیسون فیسک را در فصل سوم سریال Daredevil که پیش بینی می‌شود مراحل تولید و فیلمبرداری آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شود، بازی کند.

علاوه بر این، مارول سازنده جدیدی برای ساخت فصل سوم سریال Daredevil را استخدام کرده است. اریک اولسن، نویسنده سریال‌هایی چون Unforgettable، کماندار (Arrow) و مردی در قلعه بالا (The Man in the High Castle)، ساخت فصل سوم سریال Daredevil را بر عهده گرفته و جانشین داگ پتری و مارکو رامیرز، سازندگان فصل دوم این سریال، شده است. پیش از این، دن آفریو با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود بازگشت شخصیت ویلسون فیسک را در فصل جدید این سریال تایید کرده بود. حال جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول این خبر را رسما تایید و اعلام کرده است. لوب به ددلاین گفت:

وینسنت یک بازیگر استثنایی است و او یک بازگشت فوق العاده و بی‌نظیر در نقش ویلسون فیسک خواهد داشت. ما همچنین بسیار هیجان زده هستیم که فصل سوم سریال Daredevil قرار است توسط اریک اولسن توسعه داده شود و منتظر هستیم تا ببینیم که او چگونه قرار است این کار را انجام بدهد.

Daredevil

فصل سوم سریال Daredevil یکی از فصل‌های جدید سریال‌های مشترک مارول و نت‌فلیکس است که مراحل تولید خود را سپری می‌کند. در حال حاضر فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) سریال Luke Cage (لوک کیج) مراحل ساخت و تولید خود را سپری می‌کنند و فصل دوم این دو سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۸ منتشر شوند. همچنین سریال Iron Fist (آیرون فست) نیز برای فصل دوم تمدید شده است. سریال The Punisher (پانیشر)، سریال بعدی مشترک مارول و نت‌فلیکس است که مارول اخیرا با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار آن را تایید و اعلام کرده است. این سریال قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) منتشر شود.


 

 

 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید



تعداد بازدید از این مطلب: 230
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 230
mehdi
9:37
جمعه 5 آبان 1396

پوستر های چینی فیلم Justice League منتشر شد


به‌تازگی پوسترهای چینی جدیدی از فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر شده که قهرمانان نمادین داستان را با سبک جالب و جدیدی به تصویر کشیده است.

هرچند که مطمئنا طرفداران کمپانی دی سی و قهرمانان آن نمی‌توانند این تاریخ را از ذهن خود بیرون کنند اما برای یادآوری اینکه فیلم Justice League (لیگ عدالت) در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) اکران خواهد شد، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه‌ای از پوسترهای جدید چینی به تازگی منتشر شده است. در این پوسترها که محوریت اصلی آن شخصیت‌های نمادین داستان فیلم لیگ عدالت است، سبک جدیدی از به تصویر کشیدن بتمن، سوپرمن، آکوامن، واندر وومن، فلش و سایبورگ را به ما نشان می‌دهد.

حالا که فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) کم کم در حال نزدیک شدن به زمان اکران و همچنین در حال آماده سازی برای این رویداد است، باید این را هم باور کنیم که کمپانی برادران وارنر قصد استفاده از این موقعیت را داشته و تصمیم دارد که فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی فیلم لیگ عدالت را نسبت به قبل افزایش دهد. براساس اخبار اعلام شده، قرار است فیلم لیگ عدالت به طور همزمان در سرتاسر جهان اکران شود و این تطبیق تاریخ روز و تاریخ اکران، باعث خواهد شد تا فروش اولین هفته فیلم جالب به نظر برسد،‌ هر چه که باشد، فیلم قرار است در دو بازار بزرگ سینمای چین و آمریکا به طور همزان اکران شود. پس می‌توان منتظر یک رقم فروش نجومی باشیم. از آنجایی که فیلم Wonder Woman (واندر وومن) اوایل سال جاری اکران شد و تا حد خیلی زیادی مرز انتظارات را در هم شکست و به موفقیت‌های خیلی زیادی رسید، باید باور داشته باشیم که کمپانی برادران وارنر به شدت امیدوار است که فیلم لیگ عدالت هم به این حجم از رکورد شکنی و موفقیت (چه از نظر فروش و چه از نظر نقدها و نظرات مثبت بینندگان و منتقدان) دست یابد.

بن افلک در نقش بروس وین/بتمن، گل گدوت در نقش دیانا پرینس/واندر وومن، هنری کویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن، جیسون موموآ در نقش آرتور کری/آکوامن، ازرا میلر در نقش بری آلن/فلش، ری فیشر در نقش ویکتور استون/سایبورگ، ویلم دفو در نقش نیوییدس والکو، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوثر، جرمی جان آیرونز در نقش آلفرد پنی ورث، داین لین در نقش مارتا کنت (مادر کلارک کنت یا سوپرمن)، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا (مادر دیانا پرینس یا واندر وومن)، بیلی کروداپ در نقش هنری آلن (پدر بری آلن یا فلش)، امبر هرد در نقش مرا، جی. کی. سیمونز در نقش کمیسر جیم گوردن و امی ادامز در نقش لوئیس لین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

Justice League - Batman

بروس وین که امید و ایمانش به انسان‌ها را از دست داده بود، با دیدن از خودگذشتگی و فداکاری سوپرمن توانست دوباره ایمانش را به دست آورد و همین کار سوپرمن برای او الهام‌بخش و به نوعی تجدید قوا بود تا همانند گذشته دوباره به دوران ابرقهرمانی‌اش بازگردد. او که حالا دایانا را به عنوان یک متحد در کنار خودش دارد، می‌تواند با دشمنان قوی‌تر و خطرناک‌تری مقابله کند. بتمن و واندر وومن قصد دارند برای مقابله با خطری که به تازگی به وجود آمده و زمین را به شدت تهدید می‌کند، هرچه سریع‌تر تیمی از فراانسان‌ها را تشکیل دهند. اما با وجود تشکیل لیگ بی‌سابقه‌ای از قهرمانان مانند لیگ عدالت، ممکن است برای نجات زمین از دست این حمله فاجعه‌بار خیلی دیر شده باشد.

این فیلم در ابتدا توسط زک اسنایدر کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت) و فیلم Man of Steel (مرد پولادین) کارگردانی شده بود و بعد از آن به جاس ویدون کارگردان فیلم The Avengers (انتقام جویان) و فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) محول شد که او وظیفه کارگردانی فیلمبرداری مجدد بعضی بخش‌های این قسمت و دنباله آن و همچنین نظرات کامل بر روی مراحل پس از تولید آنها را هم برعهده دارد. در ابتدا ایده اصلی فیلم توسط خود زک اسنایدر و کریس تریو خلق شد و بعد از آن به قلم خود جاس ویدون و کریس تریو شاخ و برگ داده شد و تبدیل به یک فیلمنامه مناسب برای ساخت فیلم شد.

در این میان یادآوری می‌شود که فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

Justice League - Superman








 

 


 

 

 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 185
بازدید : 185
mehdi
9:20
جمعه 5 آبان 1396

نوشتن فیلمنامه فیلم X-23


جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan تایید کرد که در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم فرعی بر اساس این فیلم و با محوریت شخصیت X-23 است.

پس از موفقیت فیلم لوگان (Logan) جای تعجب نیست که سازندگان این فیلم به دنبال ادامه دادن آن باشند. با این حال، پس از بازنشستگی هیو جکمن از بازی در نقش لوگان/ولورین، چه کسی می‌تواند جای او را بگیرد؟ حال جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan تایید کرده که در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم فرعی بر اساس این فیلم و با محوریت شخصیت لورا، ملقب به X-23 است. منگولد در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر که هاچ پارکر و هیو جکمن نیز حضور داشتند، گفت که موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) باعث شده است تا او به ساخت فیلمی بر اساس شخصیت X-23 امیدوار شود. او گفت:

موفقیت پتی جنکینز تنها باعث شد که استودیوها کمتر از ساخت فیلمی با محوریت یک شخصیت زن بترسند. هرقدر فیلم‌هایی که با محوریت شخصیت زن ساخته می‌شوند موفق‌تر باشند، فضای بیشتری برای ساخت فیلمی با محوریت شخصیت زن فراهم خواهد شد. ما در اینجا یک شخصیت زن داریم که قرار است شخصیت اصلی فیلم باشد و این باورنکردنی است و حال قرار است ما با او چه کاری انجام بدهیم؟ اینجا جایی است که ما در حال حاضر یک فیلمنامه از لورا در اختیار داریم و این رویای ما است.
X-23 in Logan Movie
با این حال، حتی اگر این یک رویا باشد، اما وجود یک فیلمنامه برای ساخت یک فیلم بر اساس شخصیت X-23 می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. این شخصیت اولین بار با بازی دافنه کین، در فیلم Logan معرفی شد و در پایان این فیلم به اندازه کافی فضا برای ساخت ادامه ماجراجویی این شخصیت ایجاد شده است. هرچند کمی بعید به نظر می‌رسد، اما طرفداران دوست دارند که اتفاقات فیلم X-23 در دنیای اصلی مردان ایکس (X-Men) جریان داشته باشد و شاهد حضور این شخصیت در فیلم‌های دیگر این مجموعه مانند فیلم X-Force (ایکس-فورس) نیز باشند.

با این حال، هنوز خیلی زود است که در مورد فیلم X-23 صحبت کنیم و به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم هنوز کاملا متقاعد نشده است که دستور ساخت فیلمی بر اساس این شخصیت را صادر کند. همچنین هنوز بازگشت یا عدم بازگشت دافنه کین برای بازی در نقش X-23 نیز مشخص نیست. نظر شما در مورد ساخت فیلمی با محوریت شخصیت X-23 چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

 


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 206
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 206
mehdi
15:29
پنج شنبه 4 آبان 1396

تولید فیلم دث استروک Deathstroke


به نقل از گزارشی جدید، به‌تازگی مشخص شده که فیلم اختصاصی و مستقل شخصیت Deathstroke زیر نظر کارگردان فیلم The Raid یعنی گرت ایوانز در حال ساخت است.

در اصل قرار بود که شخصیت دث استروک برای اولین بار در فیلم اختصاصی The Batman (بتمن) حضور داشته و به هنرنمایی بپردازد. اما این موضوع مربوط به زمانی است که خود بن افلک نقش کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این اثر را برعهده داشت. حال به نظر می‌رسد که تصمیمات و برنامه‌ها تغییر کرده و قرار است اتفاق دیگری رخ دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون خبری منتشر شده که براساس گفته‌های آن به نظر می‌رسد کمپانی دی سی قصد دارد از این شخصیت محبوب یک فیلم اختصاصی و مستقل تهیه کند. فیلم اختصاصی شخصیت دث استروک، سومین اثر اختصاصی این کمپانی خواهد بود که با محوریت اصلی یک شخصیت منفی و شرور ساخته و اکران می‌شود. پیش از این پروژه، فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) و فیلم Black Adam (بلک آدام) که دواین جانسون در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت، در دست تولید قرار گرفته‌اند.

براساس گزارشی که توسط سایت خبری The Wrap منتشر شده است، کارگردان فیلم The Raid (یورش) یعنی گرت ایوانز در مراحل ابتدایی مذاکرات و گفتگوها بوده تا بتواند کارگردانی این اثر اختصاصی را برعهده بگیرد. علاوه بر کارگردانی، به احتمال خیلی زیاد ایوانز وظیفه نویسندگی اسکریپت و فیلمنامه را هم برعهده بگیرد. البته ناگفته نماند که همانطور که انتظار می‌رفت، جو منگنیلو برای بازی در نقش شخصیت منفی و شرور داستان بتمن یعنی اسلید ویلسون ملقب به دث استروک انتخاب شده و حضور او قطعی هم شده است.

Joe Manganiello

این خبر زمانی منتشر شد و قوت گرفت که گرت ایوانز ایده‌های خود را درباره ساخت فیلم اختصاصی دث استروک برای کمپانی DC Entertainment ارسال کرده بود و به نظر می‌رسد که از نتیجه آن هم خیلی راضی است و از ایده‌ای که در پشت این شخصیت نهفته است بسیار خوشش آمده است. از آنجایی که در اخبار مختلف اعلام شده بود و در ابتدا قرار بود که منگنیلو نقش این شخصیت را در فیلم اختصاصی بتمن هم ایفا کند، مشخص نیست که پروژه جدید دی سی با محوریت دث استروک چقدر بر روی فیلمنامه و داستان اصلی فیلم بتمن تاثیر خواهد گذاشت. زمانی که مت ریوز به طور رسمی برای هدایت و کارگردانی فیلم بتمن بر سر پروژه آورده شد، خیلی صریح اعلام کرد که فیلمنامه نوشته شده قبلی را استفاده نخواهد کرد؛ پس با این حساب هنوز مشخص نیست که آیا این شخصیت در این اثر هم حضور دارد یا خیر.

شخصیت دث‌ استروک که با نام دث استروک نابودگر (Deathstroke the Terminator) هم در دنیای کامیک شناخته می‌شود، نخستین بار در کتاب کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد. این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌ سی و انیمیشن‌های سریالی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز است. اگر این پروژه ادامه پیدا کرده و ساخت آن قطعی شود، نمی‌توان گفت که این فیلم، اولین حضور او در دنیای واقعی بوده و اولین لایو اکشنی است که در آن حضور دارد. پیش از آن و در تلویزیون، دث‌ استروک با بازی مانو بنت به عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال Arrow (کماندار) حضور داشت. دث‌ استروک، مزدور معروف دنیای کامیک دی‌ سی توسط مرو ولفمن و جورج پرز خلق شده است و در موارد متعددی با شوالیه تاریکی در کامیک‌های مختلف مبارزه کرده است و حتی بارها او را در مبارزات تن به تن شکست داده است. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله Batman: Arkham Knight و Batman: Arkham Origins حضور داشته است.

 


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 179
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 179
mehdi
9:24
پنج شنبه 4 آبان 1396

احتمالا بن مندلسون نقش منفی فیلم Captain Marvel را بازی خواهد کرد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد حضور بن مندلسون در فیلم Captain Marvel باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مندلسون در حال مذاکره با کمپانی مارول استودیو برای حضور در این فیلم مورد انتظار است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش احتمالی او در این فیلم فاش شده و در صورت توافق، مندلسون قرار است نقش شرور و منفی اصلی فیلم Captain Marvel را بازی کند و طبق اطلاعاتی که منتشر شده است به نظر می‌رسد که او قرار است نقش رهبر گروه اسکرالز (Skrulls) را بر عهده داشته باشد. علاوه بر مندلسون، تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، در فیلم Captain Marvel تایید شده است.

گفته می‌شود که مارول استودیو در نظر دارد تا بن مندلسون را برای بازی نقش شرور و منفی اصلی فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) استخدام کند.

کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. این دو کارگردان بیشتر برای کارگردانی فیلم Mississippi Grind شناخته شده‌اند که در این فیلم با مندلسون نیز همکاری کرده‌اند. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی فیلم Captain Marvel بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است. فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel قرار است از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز شود. مدتی پیش نیز مارول از استخدام سانیا میلکوویچ هیز، طراح لباس فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر)، برای طراحی لباس شخصیت‌های این فیلم خبر داده بود.

The Dark Knight Rises

 

مندلسون بیشتر برای بازی در سریال Bloodline (بلادلاین) شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌هایی چون شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises)، کشتار با لطافت (Killing Them Softly)، مکانی آن سوی کاج‌ها (The Place Beyond the Pines) و روگ وان:داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Darkest Hour (سیاه‌ترین ساعت)، فیلم بعدی مندلسون است که در دسامبر امسال (دی‌ماه) اکران خواهد شد. فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) و فیلم : Robin Hood Origins (رابین هود: خاستگاه)، دیگر فیلم‌های بعدی مندلسون هستند که قرار است در طی سال ۲۰۱۸ منتشر شوند.

 

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 205
mehdi
21:3
چهار شنبه 3 آبان 1396

فیلمبرداری فیلم Venom شروع شد


کمپانی سونی پیکچرز با انتشار تصویری از تام هاردی، از شروع تولید و فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از تاخیری کوتاه و کمتر از یک سال تا اکران فیلم Venom، کمپانی سونی پیکچرز با انتشار تصویری از شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار خبر داد. در این تصویر که از اولین روز فیلمبرداری این فیلم منتشر شده، تام هاردی دیده می‌شود که در حال آماده شدن برای حضور در جلوی دوربین فیلمبرداری است. سونی در حال حاضر اطلاعات بیشتری را در ارتباط با این فیلم منتشر نکرده و تنها می‌دانیم که هاردی قرار است نقش ادی براک ملقب به ونوم را در فیلم Venom بازی کند و شخصیت مرد عنکبوتی نیز قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:



تا به امروز فهرست رسمی بازیگران فیلم Venom منتشر نشده است، اما طبق شایعات و خبرهایی که از این فیلم منتشر شده است، انتظار می‌رود که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، باشیم. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. گفته می‌شود که شخصیت کارنیج (Carnage) قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم باشد، اما سونی تاکنون این خبر را تایید یا تکذیب نکرده و بازیگر این نقش نیز معرفی نشده است.


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 235
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 235
mehdi
16:26
چهار شنبه 3 آبان 1396

شخصیت کاپیتان مارول در فیلم Avengers 4 حضور خواهد داشت


کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرد که شخصیت کاپیتان مارول در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) حضور خواهد داشت.

با وجود اینکه در لیست بازیگران فراخوانده و حاضر برای شروع فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) که در دی‌ماه سال گذشته منتشر شد، نام بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، دیده می‌شد، اما در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، جو روسو، یکی از دو کارگردان دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، تایید کرد که شخصیت کاپیتان مارول قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. با این حال، اواخر ماه شهریور تصاویری منتشر شد که در آن بری لارسون به‌همراه کریس ایوانز وارد فرودگاه شهر آتلانتا، شهر محل فیلمبرداری فیلم Avengers 4، شده‌ بودند.

brie larson
در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول استودیو اعلام کرد که اتفاقات فیلم Captain Marvel در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در این فیلم مبارزه کند. همچنین اولین تصاویر مفهومی از شخصیت کاپیتان مارول و گروه اسکرالز در این فیلم نیز منتشر شده است. با این حال، هنوز دلیل غیبت طولانی این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول نمی‌دانیم و حال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مورد برنامه‌های این کمپانی برای حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول و فیلم Avengers 4 صحبت کرده است. فایگی گفت:

تمرکز ما واقعا روی فیلم Captain Marvel و کاری که آنا و رایان در حال انجام دادن آن هستند، است. این فیلم قسمت بزرگی از نتیجه‌گیری و پایان حماسه‌ای که در طول ۲۲ فیلم و در طی ۱۰ سال به آن پرداخته‌ایم، خواهد بود. تمرکز ما اکنون روی ۶ فیلم بعدی است که ما باید کار روی این فیلم‌ها را به پایان برسانیم و سپس از آن خارج شویم. تمرکز ما اکنون روی معرفی شخصیت کاپیتان مارول است و سپس ما باید داستان کاپیتان مارول را در فیلمی که پایان همه چیز خواهد بود، وارد کنیم و بدین ترتیب ما داستان این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول آغاز می‌کنیم.

Kevin Feige
در حال حاضر مشخص است که در فیلم Captain Marvel شاهد منشا داستانی شخصیت کارول دانورز خواهیم بود و سپس داستان این شخصیت در فیلم Avengers 4 ادامه خواهد داشت و این بدان معنا است که بری لارسون کار خود را به‌زودی آغاز خواهد کرد، اما می‌دانیم که او مدتی است که در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم حضور دارد. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی اولین تصویر رسمی شخصیت کاپیتان مارول را مشاهده کنیم. با وجود این، انتظار می‌‌رود که این شخصیت حضور کوتاهی را نیز در فیلم Avengers: Infinity War داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. علاوه بر این، فیلم Captain Marvel به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک، قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


 

 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 216
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 216
mehdi
13:15
سه شنبه 2 آبان 1396

فیلمبرداری فیلم Aquaman به پایان رسیدفیلمبرداری فیلم Aquaman به پایان رسید


کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار آکوامن (Aquaman) رسما به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Aquaman خبر داده است. جیسون موموآ و امبر هرد با انتشار تصاویری از جشن پایان فیلمبرداری این فیلم در شبکه‌های مجازی، این خبر را رسما تایید و اعلام کردند. از اردیبهشت امسال، فیلمبرداری این فیلم در استودیو Village Roadshow در شهر گلد کوست در ایالت کوئینزلند استرالیا آغاز شده بود. بیشتر مراحل فیلمبرداری فیلم Aquaman در این استودیو انجام شده، اما بخشی از مراحل فیلمبرداری این فیلم در جزیره نیوفاندلند کشور کانادا، سیسیل ایتالیا و کشور تونس نیز انجام شده است. طبق گفته برادران وارنر، فیلمبرداری فیلم Aquaman حدود هفت ماه طول کشیده است.

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش در یک نقش نامشخص و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش از فیلم Aquaman، شخصیت آکوامن قرار است در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور داشته باشد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) اکران شود. کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 220
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 220
mehdi
14:11
دو شنبه 1 آبان 1396

حضور بازیگر دیگری از فیلم Iron Man 3 در فیلم Avengers 4 تایید شد


به نظر می‌رسد که قرار است در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) شاهد بازگشت بازیگران بیشتری از فیلم Iron Man 3 باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری از فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) در فیلم Avengers 4 تایید و اعلام شده است. وب‌سایت IMDB رسما تایید کرد که تای سیمپکینز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. فیلم Avengers 4 در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری می‌کند. سیمپیکنز نقش شخصیت هارلی کینر را در فیلم Iron Man 3 بر عهده داشت که به تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور، برای تعمیر لباس آیرون من و مبارزه با ماندارین کمک کرد که در پایان فیلم مشاهده کردیم که استارک یک کارگاه بسیار پیشرفته به کینر هدیه داد. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش سیمپیکنز در فیلم Avengers 4 در دسترس نیست.

Ty Simpkins


سیمپکینز در حال حاضر ۱۶ سال سن دارد و بعید به نظر می‌رسد که بخشی از تیم فنی انتقام جویان یا شرکت استارک باشد. با این وجود ممکن است که او بار دیگر به تونی استارک در فیلم Avengers 4 کمک کند. با این حال، این احتمال وجود دارد که سیمپکینز قرار است حضور بسیار کوتاه و نمادینی را در این فیلم داشته باشد. علاوه بر Iron Man 3، سیمپکینز در فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و دو قسمت اول فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) نیز به ایفای نقش پرداخته است. پیش از این نیز حضور و بازگشت گوئینت پالترو در نقش پپر پاتز و جان فاورو در نقش هپی هوگان، در فیلم Avengers 4 نیز تایید شده بود.

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 283
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 283


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر