بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
19:24
شنبه 30 دی 1396

تصویر مفهومی جدیدی از هالک باستر در فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد


فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و در این فیلم شاهد استفاده شخصیت آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، از زره هالک باستر بودیم. این زره که با همکاری بروس بنر تولید شده بود، برای زمانی که هالک با بازی مارک روفالو، دیگر غیر قابل کنترل شده باشد، ساخته شده بود و در این فیلم تونی استارک از آن برای متوقف کردن هالک استفاده کرد. سرانجام ماه گذشته، مارول (Marvel) اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. در این تریلر شاهد بازگشت زره هالک‌باستر بودیم و مشخص شد که شایعات منتشر شده در مورد استفاده از این زره در این فیلم درست بوده است، اما بسیاری اعتقاد دارند که تونی استارک در این زره حضور ندارد.

طبق نظریه منتشر شده، بروس بنر برای تبدیل شدن دوباره به هالک در فیلم Avengers: Infinity War مشکل دارد و در نبردی که واکاندا قرار است رخ بدهد، قرار است از زره هالک‌باستر استفاده کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده است. در این تصویر مفهومی، شاهد یک نمای کلی از نسل دوم زره هالک‌باستر هستیم که ظاهر نسبتا متفاوتی را نسبت به نسخه فیلم Age of Ultron دارد. در این تصویر دو نسخه متفاوت از این زره را مشاهده می‌کنیم که نسخه استفاده شده در فیلم شباهت بیشتری به طرح سمت چپ این تصویر دارد. با این حال، گفته می‌شود که ارتفاع نسل جدید زره هالک‌باستر کمی کوتاه‌تر از نسخه اول است و طبق اولین تریلر منتشر شده، از این زره قرار است در نبرد واکاندا استفاده شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War


طبق آماری که اخیرا وب‌سایت فندنگو منتشر کرده، فیلم Avengers: Infinity War موردانتظارین فیلم کاربران این وب‌سایت در سال ۲۰۱۸ میلادی است. اولین تریلر این فیلم توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. شخصیت تانوس با بازی و صداپیشگی جاش برولین، قرار است شخصیت اصلی این فیلم باشد و طبق گفته کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تانوس در فیلم Avengers: Infinity War همان شخصیتی خواهد بود که این کمپانی همیشه وعده آن را داده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آنفیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 169
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 169
mehdi
18:57
سه شنبه 26 دی 1396

شایعه: جیک جیلنهال بازیگر جایگزین بن افلک در نقش بتمن خواهد بود


به احتمال خیلی زیاد، شما هم دیگر از این وضعیت نابسامان و اینکه هر روز یک خبر جدید یا شایعه‌ای تازه درباره بن افلک و شرایط حضور او در نقش شخصیت بتمن منتشر می‌شود، خسته شده‌اید. اگرچه لازم به ذکر است که در حال حاضر همه ما چنین وضعیتی را داریم و خود طرفداران بن افلک هم دیگر از این شرایط و انتشار شایعه‌ها و اخبار رنگارنگ خسته شده‌اند. با این حال لازم به ذکر است تا زمانی که کمپانی وارنر تصمیم جدیدی اتخاذ نکند و بیانیه‌ای رسمی در خصوص اینکه دقیقا چه اتفاقی در پروژه تولید فیلم The Batman (بتمن) مت ریوز رخ می‌دهد و البته حضور بن افلک در نقش بتمن در آینده به چه صورت خواهد بود منتشر نکند، این وضعیت همچنان ادامه پیدا می‌کند و ما مدام قرار است شایعه‌های متفاوت‌تر و شاید عجیب‌تری بشنویم.

آخرین مورد در لیست بلند بالای شایعه‌های رنگارنگ فیلم اختصاصی بتمن، شایعه‌ای است که در طی چند روز اخیر منتشر شد. این شایعه حاکی از آن بود که فیلم The Batman قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی دی سی، ملقب به DCEU باشد. حال بر اساس توضیحاتی که مسئولان و منابع استودیو EIC Mario-Francisco Robles ارائه داده‌اند، اوضاع از این قرار است:

شخصیت بتمن یکی از دارایی‌های مهم کمپانی دی سی است و بخشی از آن محسوب می‌شود. فیلم اختصاصی بتمن که قرار است توسط مت ریوز ساخته شود هم به این دنیای سینمایی مرتبط و متصل است؛ منتهی به روش مخصوص خود کارگردان.



بر اساس این صحبت‌ها و نظرات واضحی که مدت‌ها پیش خود مت ریوز در رابطه با جدیدترین اثر ابرقهرمانی‌اش اعلام کرده بود، به نظر می‌رسد که درست همانند فیلم Justice League (لیگ عدالت) و دیگر آثار دنیای سینمایی دی‌سی، فیلم اختصاصی و مستقل بتمن هم قرار است بخشی از این دنیای سینمایی باشد، اما ارتباط فیلم ابرقهرمانی مت ریوز و دنیای سینمایی دی‌سی به این صورت نیست که ما بتوانیم انتظار حضور شخصیت‌های دیگر مانند واندر وومن و آکوامن را داشته باشیم که به صرف نوشیدن چای یا قهوه، به عمارت وین می‌آیند.

علاوه بر این موضوع، ما در گزارش‌های جدید شاهد یک بروزرسانی در وضعیت احتمال حضور بن افلک در نقش شخصیت مبارز شنل‌پوش بودیم. به نظر می‌رسد که مسئولین خود کمپانی برادران وارنر هم از این شرایط خسته شده‌اند و دیگر حس قبلی خود را نسبت به این بازیگر ندارند و دیگر همانند قبل سعی نمی‌کنند او را برای ماندن در این نقش و ایفای این شخصیت متقاعد کنند؛ البته لازم به ذکر است که بن افلک هنوز از دنیای سینمایی دی‌سی خارج نشده و همچنان ارتباطاتی با این شخصیت دارد. با این حال، مشخص شده که اگر بالاخره روزی رسید که بن افلک قصد ترک این دنیای سینمایی و این شخصیت محبوب را داشته باشد، مسئولان و عوامل همین حالا هم جایگزینی برای او در نظر گرفته‌اند. منابع سایت خبری Revenge of The Fans اینگونه درباره بازیگر در نظر گرفته‌شده کنونی سخن گفته‌اند:

همانطور که قبلا هم عنوان شده بود، ممکن است جیک جیلنهال بازیگر بعدی نقش شخصیت بتمن باشد. البته بن افلک هنوز این نقش را کنار نگذاشته و هنوز دنیای سینمایی دی‌سی را ترک نکرده است. موضوع همین است؛ او هنوز با کمپانی قرارداد دارد. اما استودیو دیگر روی او نظر مثبتی نداشته و کم کم در حال دودل شدن درباره نگه داشتن او است. اگر بن افلک برود، جیک جیلنهال جایگزین او خواهد شد. شرایط عجیبی شده است. هر دوی این بازیگران می‌دانند که تصمیماتشان سرنوشت یکدیگر را تغییر خواهد داد.



البته ما امیدواریم که هرچه زودتر شرایط باثباتی به وجود بیاید و بیانیه‌ای رسمی از طرف عوامل کمپانی برادران وارنر و دنیای سینمایی دی‌سی به گوش برسد. شما درباره این شرایط چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما جیک جیلنهال می‌تواند گزینه خوبی برای ایفای نقش بتمن باشد؟ آیا می‌تواند بهتر از بن افلک عمل کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




    کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 204
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 204
mehdi
21:40
یک شنبه 24 دی 1396

به احتمال زیاد هیوجکمن به نقش لوگان بر می گردد


اگرچه هیو جکمن پیش از ایفای نقش ولورین در فیلم Logan (لوگان) اعلام کرده بود که این اثر، آخرین کاری است او که در قالب نقش این شخصیت به روی پرده سینماها می‌آید، اما بر اساس گزارش‌ها و صحبت‌های جدید مطرح‌شده به نظر می‌رسد که او چند وقتی است درباره بازگشت دوباره به این نقش فکر می‌کند؛ مخصوصا از زمانی که قراردادهایی بین کمپانی دیزنی و کمپانی فاکس قرن بیست و یکم رد و بدل شده و دیزنی قسمتی از دارایی‌های خوب فاکس را خریده، احتمال بازگشت او هم بیشتر شده است.



زمانی که فیلم لوگان به روی پرده سینماها رفت و توانست موفقیت‌های بسیار زیادی چه از لحاظ فروش بلیط‌ها و چه از لحاظ نظر منتقدان (که مورد تحسین بسیار زیاد آنها واقع شده بود) به دست آورد، خیلی از طرفداران و بینندگان معتقد بودند که هیو جکمن به طرز خیلی خوبی توانسته شخصیت افسانه‌ای ولورین را به پایان برساند و این اثر مستقل تا سال‌های بعد هم در ذهن همه باقی خواهند ماند. اما حالا که کمپانی والت دیزنی به واسطه قراردادهایی که با کمپانی فاکس امضا کرده، خیلی از دارایی‌های آن مانند حق ساخت برخی فیلم و سریال‌ها را به طور رسمی به دست آورده است، خیلی از طرفداران کنجکاوند و دوست دارند شاهد بازگشت ولورین به روی پرده سینماها باشند. آنها دوست دارند محبوب‌ترین شخصیت دنیای X-Men (مردان ایکس) دوباره پنجه‌های خود را به کار بیندازد و در قالب یکی از شخصیت‌های واقعی دنیای سینمایی مارول به روی پرده سینماها بیاید.

اگرچه احتمال بازگشت هیو جکمن به نقش لوگان خیلی ضعیف شده، مخصوصا با توجه به اثر نمایشی و جدیدی که اخیرا روی پرده سینماها با نام The Greatest Showman (بزرگترین شومن) اکران شد، اما این قضیه دلیل بر این نمی‌شود که بازیگرانی که اکنون در دنیای سینمایی مارول فعالیت می‌کنند (و همچنین افرادی که در آینده با او هم‌بازی می‌شوند) دست از سعی و تلاش بردارند. اینطور که از ظواهر امر پیدا است، بازیگران مختلف این دنیای سینمایی دوست دارند و تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند این بازیگر افسانه‌ای را به نقش بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ابرقهرمان این دنیای سینمایی که در طی سال‌های زیاد همیشه در صدر بود، برگردانند. اوایل هفته جاری، بازیگر شخصیت اصلی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) یعنی کریس همسورث، نظرات خود را درباره هیو جکمن و نحوه بازی او در قالب نقش شخصیت ولورین بیان کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نوبت به سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز ملقب به سرباز زمستان رسیده است. او در جدیدترین گفتگوی کوتاه خود درباره مکالمه‌ای که با هیو جکمن در مراسم گلدن گلوب داشت و حرف‌هایی که بین آنها رد و بدل شد صحبت کرد.

در طی مراسم ایس کامیک کان (Ace Comic-Con)، سباستین استن به همراه بازیگر شخصیت کاپیتان آمریکا یعنی کریس ایوانز و بازیگر شخصیت انت-من یعنی آنتونی مکی حضور به عمل رساند. در این مراسم از استن درباره ادغام دو کمپانی فاکس و دیزنی سوال شد. استن علاوه بر اینکه نظر خود را درباره این ادغام بیان کرد، درباره صحبت‌هایی که بین او و جکمن رد و بدل شده بود حرف زد:

اخیرا فرصت خیلی خوبی پیش آمد و من توانستم زمان کوتاهی را در کنار هیو جکمن بنشینم. نمی‌دانم که اگر این شرایط دوباره پیش می‌آمد، قابلیت این را داشتم که درباره چیز مسخره‌تری با او صحبت کنم یا نه، اما در پایان گفتگویمان من از او پرسیدم که «آیا در آینده‌ای نزدیک قرار است شما را ببینم؟». نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد، اما او یک سری چیزهایی به من گفت که باعث شد چنین فکری به ذهنم خطور کند. اگر این اتفاق نیفتد، احتمالا من با زدن این حرف‌ها در دردسر بزرگی خواهم افتاد. من این سوال را از او پرسیدم، زیرا تا مدت‌ها تصور می‌کردم که او اعلام کرده بود که فیلم لوگان قرار است آخرین اثری باشد که ولورین در آن حضور خواهد داشت. او به من گفت که این چیزی بوده که در برابر مطبوعات و مخاطبان خود اعلام کرده و اخیرا شرایطی پیش آمده که او به بازگشت به این نقش فکر می‌کند. پس، من نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد، اما اینگونه که خودش اعلام کرد، مدتی است که به این موضوع فکر می‌کند.


 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 305
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 305


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر