بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
17:7
یک شنبه 26 آذر 1396

احتمال حضور باریگر دیگری در فیلم The Batman


بر اساس گزارش‌های اخیری که حول محور فیلم اختصاصی بتمن یعنی The Batman منتشر شده است، به نظر می‌رسد که مت ریوز قصد دارد برای شخصیت اصلی جدیدترین اثر ابرقهرمانی و اقتباسی بر اساس کتاب‌های کمیک، بازیگر دیگری را جایگزین بن افلک، جدیدترین بازیگر شخصیت بتمن، کند. بن افلک اولین بار در سال ۲۰۱۳ بود که برای فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) به کارگردانی زک اسنایدر، قراردادی را مبنی بر ایفای نقش شخصیت مبارز شنل‌پوش امضا کرد. همان زمان هم که این خبر منتشر شد، با انتقادات و سخنان تند طرفداران روبه‌رو شد و این نظرات منفی تا زمان اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت هم ادامه داشت و گریبان این اثر را هم به طرز بدی گرفت. اما با این حال، این بازیگر برنده جایزه اسکار در نهایت به همه نشان داد که چه گزینه خوب و کاملا مناسبی برای این نقش است و با ایفای نقش در دو اثر بلند خود یعنی همان فیلم بتمن علیه سوپرمن و فیلم Justice League (لیگ عدالت) که نوامبر سال جاری اکران شد، این موضوع را بیش از پیش به همگان ثابت کرد که تعریف و تحسین جمع زیادی از سوی طرفداران را هم به دنبال داشت.

حال علی رغم تمامی موفقیت‌ها و تحسین‌هایی که بن افلک برای هنرنمایی جدیدش در فیلم لیگ عدالت به دست آورده، اخیرا صحبت‌های خیلی زیادی حول محور او می‌چرخد که حتی خود افلک در مصاحبه جدیدش عنوان کرده بود که درباره حضورش در چند سال آتی در دنیای سینمایی دی سی و همچنین ایفای نقش بتمن خیلی مطمئن نیست. از طرف دیگر اگرچه تهیه‌کننده فیلم اختصاصی بتمن اعلام کرده که بن افلک در حال تنظیم برنامه‌هایی است تا بتواند در ماجراجویی خطرناک مت ریوز شرکت کند، اما در عین حال مدارک زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد موضوع چیز دیگری بوده و به احتمال زیاد قرار است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. درست همین ماه گذشته بود که گزارش جدیدی منتشر شد که مشخص می‌کرد در صورتی که بن افلک قصد ترک این پروژه را داشته باشد، به احتمال خیلی زیاد قرار است گزینه بعدی‌ای که برای ایفای نقش شخصیت بتمن روی میز قرار می‌گیرد، جیک جیلنهال باشد. علاوه بر این گزارش، گزارش دیگری هم منتشر شد که بر اساس آن مشخص شده که کمپانی برادران وارنر قصد دارد پیش از آنکه مت ریوز چرخ دوربین‌ها را کوک کرده و بخواهد مرحله فیلمبرداری را آغاز کند، به دنبال گزینه مناسب و جدیدی برای ایفای نقش شوالیه تاریکی بگردد و او را جایگزین بن افلک کند.

بر اساس گزارش جدید سایت خبری ورایتی، کمپانی برادران وارنر بعد از مواجه شدن با شکست نسبی فیلم لیگ عدالت و عملکرد پایین‌تر از حد انتظار آن در باکس آفیس و فروش بلیط‌ها، قصد ایجاد یک دگرگونی و تغییر اساسی در خود را دارد. در این گزارش پاراگرافی وجود دارد که در آن درباره آینده شخصیت بتمن و حضور بن افلک در این نقش و دنیای سینمایی دی‌سی صحبت شده است:

اگرچه انتظار می‌رود که بن افلک بتواند به‌عنوان شخصیت مبارز شنل‌پوش در اثر اختصاصی شخصیت فلش یعنی فیلم Flashpoint (فلش پوینت) حضور داشته باشد، اما درباره فیلم اختصاصی و مستقل مت ریوز اینگونه نیست و به احتمال خیلی زیاد او در این اثر نمی‌تواند به‌عنوان شخصیت بتمن ایفای نقش کند و شنل را به تن کرده و ماسک خود را به صورت بزند. به گفته منابع موثق، این کارگردان قصد دارد بازیگر دیگری را جایگزین افلک کند و فرد بااستعداد جدید و تازه‌نفسی را به پروژه بیاورد.

Matt Reeves - Batman

اگرچه شاید این خبر برای خیلی از طرفداران و دوست‌داران بن افلک در قالب بتمن/بروس وین، خبر ناراحت‌کننده و ناامید کننده‌ای باشد اما اصلا خبر تعجب‌آوری نیست و تا حدودی می‌شد رخ دادن این اتفاق را از چندی پیش حدس زد. شاید متوجه این تغییر شده باشید، اما لازم به ذکر است از زمانی که اوایل سال جاری افلک از سمت کارگردانی و نویسندگی این پروژه دست کشید و کنار رفت (برخی اعتقاد دارند که کنار گذاشته شده است)، به وضوح مشخص است که دیگر نسبت به قبل، نسبت به شخصیت بتمن تعهد آنچنانی ندارد.

با اینکه او در تابستان سال جاری و در مراسم کامیک کان سن دیگو مت ریوز را به‌عنوان یک کارگردان و سکان‌دار فوق‌العاده خوب برای این پروژه تحسین کرد و نشان داد که چقدر برای بازی در این نقش شور و شوق دارد و امیدوار است که تا زمان زیادی بتواند نقش این شخصیت را ایفا کند، اما در اواسط ماه نوامبر بود که در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که آینده خود در قالب این نقش را تضمین نمی‌کند و فقط تا زمان مشخصی می‌تواند خود را در قالب این شخصیت تصور کند. در این مصاحبه بن افلک اعلام کرده بود که به دنبال یک راه و روش خوب است تا بتواند در جایگاه و موقعیت خوبی این نقش و دنیای سینمایی دی‌سی را کنار بگذارد و با این حرف خود نشان داد که این زمان مشخصی که به آن اشاره کرد خیلی کوتاه است و متاسفانه احتمالا در آینده‌ای نزدیک ما شاهد از دست دادن بن افلک در این دنیای سینمایی خواهیم بود. از طرف دیگر لازم به ذکر است که مت ریوز قصد دارد یک مجموعه سه قسمتی اختصاصی درباره این شخصیت بسازد؛ پس کاملا طبیعی و منطقی است اگر قصد داشته باشد برای این نقش به دنبال بازیگری جوان‌تر از بن افلک ۴۵ ساله باشد.

خیلی جالب می‌شود که ببینیم این اتفاق و عوض شدن بازیگر چنین شخصیت محبوبی چه تاثیری روی دنیای سینمایی دی‌سی و ساختار آن خواهد داشت. از طرفی این احتمال وجود دارد که بازیگر جدید همان روشی را برای ایفای نقش بتمن در پیش بگیرد که بن افلک استارتش را سال گذشته با فیلم Batman V Superman زد و تا فیلگ لیگ عدالت هم آن را ادامه داده است، اما از طرف دیگر هم احتمالش زیاد است که این کارگردان تصمیم داشته باشد که روش قبلی را کنار بگذارد و مسیر و متد جدیدی را روی این بازیگر و البته این شخصیت پیاده کند. این موضوع کاملا واضح است که فیلم‌های کنونی کمپانی دی‌سی نتوانسته با بینندگان معمولی و حتی طرفداران پر و پا قرص ارتباطی برقرار کند؛ پس می‌توان گفت که هر کسی که در حال حاضر در این دنیای سینمایی وجود دارد، می‌تواند تغییر کند و گزینه بهتری جایگزین آن شود و اگر فیلم‌های قبلی به طرز خیلی خوبی ریبوت شوند، می‌تواند خاطرات بد آن آثار را از بین ببرد.


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 173
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 173
mehdi
20:28
شنبه 25 آذر 1396

درجه سنی بزرگسال فیلم Deadpool حفظ خواهد شد


سرانجام روز گذشته، کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده و باب ایگر، رئیس و مدیر عامل کمپانی والت دیزنی که قرار بود در سال ۲۰۱۹ از این سمت کناره‌گیری کند،  تا سال ۲۰۲۱ مدیرعامل دیزنی باقی خواهد ماند. با وجود اینکه بسیاری از طرفداران دنیای مارول از این خبر خوشحال شدند، اما بسیاری نیز نگران آینده فیلم‌هایی مانند فیلم Deadpool (ددپول) هستند که با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر می‌شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی از برنامه خود برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال خبر داده است. به نقل از وب‌سایت هالیوود ریپورتر، باب ایگر در یک مصاحبه تلفنی گفت:

مشخص است که ددپول بخشی از برند مارول و ما خواهد بود، اما ما فکر می‌کنیم که ممکن است یک فرصتی برای فیلم‌های مارول با درجه سنی بزرگسال مانند فیلم Deadpool وجود داشته باشد. ما فکر می‌کنیم که تا زمانی که مخاطبان بدانند که چیزی در برنامه خود داریم، می‌توانیم این قضیه را مدیریت کنیم.

Deadpool

اولین فیلم Deadpool یک موفقیت بسیار بزرگ برای کمپانی فاکس قرن بیستم بود. این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۷۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در تاریخ سینما تبدیل شود. فیلم Logan (لوگان) نیز سال جاری میلادی به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۶۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در حال حاضر فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که فیلم Gambit (گمبیت) قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود.

با این حال، با توجه به خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، سرنوشت فیلم Gambit چندان روشن و شفاف نیست. همچنین فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود و پس از آن، فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز پیش از این از علاقه خود به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال خبر داده بود و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را بسیار متفاوت‌تر از سه فاز گذشته این دنیای سینمایی می‌داند.


  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 150
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 150
mehdi
17:43
شنبه 4 آذر 1396

مارول در سال ۲۰۱۸ هفت فیلم را روی پرده سینما خواهد برد


شاید اگر فیلم Justice League (لیگ عدالت) در گیشه موفق‌تر عمل می‌کرد یا حداقل می‌توانست نظر مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد، حال تا این اندازه مشکلات و بی‌برنامگی‌های کمپانی DC به چشم نمی‌آمد. فیلم Justice League قرار بود خاطرات بد طرفداران از فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را از یادها پاک کند و کمپانی دی‌سی را به روزهای اوجش بازگرداند، ولی خب کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و دی‌سی اینترتینمنت (DC Entertainment) با سپردن کارگردانی این فیلم ابرقهرمانی به زک اسنایدر که چندان کارهایش مورد استقبال طرفداران نبوده و منتقدان نیز معمولاً نقدهای متوسطی را بر آثارش داشته‌اند، به نوعی خودزنی کرد و جلوی روند موفقیت فیلم‌های دی‌سی باز هم گرفته شد. البته فیلم Justice League را نمی‌توان تنها متعلق به زک اسنایدر دانست و جاس ویدون نیز سهمی انکارناشدنی در فیلم جدید داشته است. تصمیمات نادرست کمپانی برادران وارنر در حذف بسیاری از صحنه‌های فیلم و کوتاه کردن نسخه نهایی، عجله در اکران، تغییر کارگردان که البته در این مورد انتخاب دیگری نداشتند و شرایط زک اسنایدر آن‌ها را مجبور به این عمل کرد، همه و همه دست به دست هم دادند تا باز هم طرفداران نتوانند شاهد فیلمی نه بی‌نقص، که حداقل باکیفیت و خوب باشند.  

بدون توجه به جنگ‌های معمول طرفداران مارول (Marvel) و دی‌سی، بهتر است به‌شکلی منطقی و از نگاه تجاری فعالیت‌های اخیر دو کمپانی را مرور کنیم. فیلم Wonder Woman (واندر وومن) یکی از بهترین ساخته‌های چند سال اخیر کمپانی دی‌سی بود که در گیشه نیز بسیار موفق عمل کرد. این فیلم فروشی ۸۲۲ میلیون دلاری در گیشه داشت و منتقدین نیز استقبال خوبی از فیلم پتی جنکینز داشتند. طرفداران پس از فیلم Wonder Woman بسیار به دی‌سی امیدوار شده‌ بودند و انتظار داشتند فیلم Justice League که کم شخصیت ابرقهرمان نداشت و بازیگران معروفی نیز در آن حضور داشتند، به خوبی فیلم Wonder Woman باشد یا حداقل بسیار بهتر از Batman vs Superman: Dawn of Justice ظاهر شود؛ اتفاقی که نیفتاد و نه همه، اما بسیاری از طرفداران دی‌سی رضایت چندانی از فیلم جدید تا بدین لحظه نداشته‌اند. آن چیزی که کمپانی دی‌سی بدان نیاز داشت، گام برداشتن در مسیری بود که فیلم Wonder Woman طی کرده بود. کافی است فیلم Justice League را با فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) کمپانی مارول مقایسه کنیم؛ محصول برادران وارنر و دی‌سی نصف مقبولیت آخرین فیلم اکران‌شده کمپانی مارول را نیز ندارد. فیلم Thor: Ragnarok تا این لحظه در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است و با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری خود، رقمی معادل ۷۴۰ میلیون دلار فروش کرده است.

Marvel

دیگر ایرادی که بر دی‌سی وارد است، نداشتن برنامه بلند مدت و دقیق است و همه‌چیز در دقیقه نود مشخص می‌شود. در اکتبر سال ۲۰۱۴ و در زمان گردهمایی سهامداران کمپانی دی‌سی و برادران وارنر، کوین سوجیهارا، رئیس کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که این کمپانی تصمیم به اکران ۱۰ فیلم دارد. مشخص نیست دقیقاً منظور کوین سوجیهارا از ۱۰ فیلم چه بوده است. تا جایی که ما می‌دانیم از سال ۲۰۱۴ تاکنون، چهار فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice ،Suicide Squad (جوخه انتحار)، Wonder Woman و فیلم تازه اکران‌شده Justice League اکران شده‌اند. این موضوع نشان‌دهنده بی‌برنامگی کمپانی برادران وارنر و دی‌سی است و ناتوانی آن‌ها در اتخاذ تصمیمات حیاتی با توجه به زمان و علایق طرفداران را نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال همین فیلم Justice League که یکی از پروژه‌های بسیار مهم و دهان پرکن چند سال اخیر دی‌سی بوده است، در ابتدا اعلام شد که دو فیلم از این مجموعه در راه است. آیا تا این لحظه خبری از شروع مراحل ساخت قسمت دوم اعلام شده است؟ آیا فیلمنامه این فیلم نوشته شده است؟ تاریخ شروع فیلمبرداری یا کارگردان آن مشخص است؟ هنوز حتی مشخص نیست که بازیگر شخصیت بتمن در قسمت بعدی Justice League چه کسی است!

طرفداران پس از فیلم Wonder Woman بسیار به دی‌سی امیدوار شده‌ بودند و انتظار داشتند فیلم Justice League که کم شخصیت ابرقهرمان نداشت و بازیگران معروفی نیز در آن حضور داشتند، به خوبی فیلم Wonder Woman باشد یا حداقل بسیار بهتر از Batman vs Superman: Dawn of Justice ظاهر شود؛ اتفاقی که نیفتاد و نه همه، اما بسیاری از طرفداران دی‌سی رضایت چندانی از فیلم جدید تا بدین لحظه نداشته‌اند.

تصمیمات ابتدایی اینگونه بود که حداقل سالی یک فیلم جداگانه از شخصیت‌های بتمن و سوپرمن به روی پرده سینما برود، ولی خب همچون بسیاری از تصمیمات دی‌سی تنها در حد تصمیم ماند و آخرین فیلم جداگانه سوپرمن، فیلم Man of Steel (مرد پولادین) بود که در سال ۲۰۱۳ اکران شد و فیلم بعدی شخصیت بتمن هم شاید در سال ۲۰۱۹ اکران شود؛ فیلمی که هنوز مشخص نیست بن افلک در آن حضور خواهد داشت یا باید شاهد بازیگری جدید در نقش این ابرقهرمان باشیم. در این مدت کمپانی دی‌سی تا آنجا که توانسته فیلم جدید معرفی کرده است؛ پروژه‌هایی همچون Nightwing (نایت‌وینگ)، Batgirl (بت‌گرل)، Black Adam (بلک آدام)، فیلمی جدید و جداگانه از شخصیت جوکر، Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام)، Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک)، Deathstroke (دث‌استروک)، قسمت دوم Wonder Woman و دنباله فیلم Suicide Squad؛ پروژه‌های فراوانی که نظم و ترتیب خاصی در روند ساخت و اکران آن‌ها به چشم نمی‌خورد و دنیای سینمایی دی‌سی پیوستگی مشخصی ندارد؛ درست بر خلاف مارول که از حالا مدیران این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای خلق فاز چهارم دنیای سینمای مارول هستند.

JL

به بحث اصلی بازگردیم که همان تعداد فیلم‌هایی است که قرار است این دو کمپانی در سال ۲۰۱۸ اکران کنند. کمپانی دی‌سی قرار بود دنیایی را در فیلم Justice League خلق کند که بعداً بتواند از هر کدام از شخصیت‌ها فیلمی جداگانه بسازد؛ تصمیمی که منطقی به نظر می‌رسید، اما عدم موفقیت فیلم Justice League آینده فیلم‌های آتی را نیز زیر سؤال برده است و حداقل در سال ۲۰۱۸ دی‌سی در مقایسه با مارول، سورپرایزهای زیادی را در آستین ندارد. در سال ۲۰۱۸ احتمالاً تنها شاهد اکران فیلم Aquaman (آکوامن) خواهیم بود که این فیلم هم در اواخر سال و در ماه دسامبر اکران خواهد شد. از آن طرف استودیوهای مختلفی که با کمپانی مارول همکاری دارند، هفت فیلم را در سال ۲۰۱۸ اکران خواهند کرد و طرفداران مارول در سال آینده سیراب خواهند شد. کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) نیز در سال ۲۰۱۸ فیلم Venom (ونوم) را اکران خواهد کرد و شاید شاهد مرتبط شدن این فیلم با سه‌گانه احتمالی اسپایدرمن باشیم.

شاید هم لازم است دوران پسا-زک اسنایدری کمپانی دی‌سی طی شود و این کمپانی تصمیمات متفاوت، جاه‌طلبانه‌تر و صد البته با‌برنامه‌تری بگیرد و طرفداران خود را بیش از این سرخورده نکند. یک یا شاید دو فیلم خوب و باکیفیت می‌تواند دی‌سی را دوباره به روزهای خوبش بازگرداند. مثال موفق در این زمینه دو فیلم Deadpool و Logan (لوگان) هستند که به‌خوبی توانستند شکست مجموعه مردان ایکس را با اکران فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) جبران کنند و خون تازه‌ای را به رگ‌های این مجموعه قدیمی وارد سازند. شاید دو فیلم Shazam (شَزَم) و قسمت دوم Wonder Woman که فیلمبرداری آن‌ها از سال آینده آغاز خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شوند، بتوانند ناجی دی‌سی شوند. باید منتظر تصمیمات درست برادران وارنر و دی‌سی ماند. این دو کمپانی کار را برای خود بسیار سخت کرده‌‌اند و دیگر طرفداران اشتباهات آن‌ها را به‌سادگی فراموش نخواهند کرد.

شش شخصیت معروف دنیای سینمایی دی‌سی در فیلم Justice League حضور دارند و بازیگران معروفی نیز ایفاگر نقش این شش ابرقهرمان هستند. در فیلم Justice League هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور دارند. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمونز (کمیسر گوردون) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد. فروش کلی این فیلم تا امروز در حدود ۲۸۱ میلیون دلار بوده است.

 

 

 


 

 

 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 215
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 215
mehdi
12:31
جمعه 3 آذر 1396

فیلم Justice League رکورد ضعیف ترین فیلم دنیای Dc را شکست


از روز جمعه هفته گذشته، اکران فیلم لیگ عدالت (Justice League) در گیشه‌های آمریکای شمالی آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار فروش این فیلم در سه روز نخست اکران‌ آن اعلام و منتشر شده است. فیلم Justice League که در ۴ هزار و ۵۱ سینما اکران شده، در سه روز نخست اکران خود توانسته حدود ۹۶ میلیون دلار فروش کند. بدین ترتیب در مقایسه با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی (DC)، این فیلم ضعیف‌ترین عملکرد را در شروع اکران داشته است. فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با فروشی معادل ۱۶۶ میلیون دلار بهترین عملکرد را در سه روز نخست اکران خود داشته است و در ادامه، فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) با فروشی معادل ۱۳۳.۷ میلیون دلار، فیلم Man of Steel (مرد پولادین) با فروشی معادل ۱۱۶.۶ میلیون دلار و فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) با فروشی معادل ۱۰۳.۳ میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

Justice League

همچنین فیلم Justice League اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی است که فروش سه روز نخست اکران آن کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است. همچنین این فیلم ۱۸۵.۵ میلیون دلار دیگر در ۶۵ بازار و ۴۷ هزار و ۵۰۰ سینما در دیگر کشورهای جهان فروخته است و مجموع فروش کلی این فیلم تا رقم ۲۸۱.۵ میلیون دلار افزایش یافت. چین با فروشی معادل ۵۱.۷ میلیون دلار بیشترین سهم را از فروش خارجی فیلم Justice League داشته است و در ادامه کشور برزیل با فروشی معادل ۱۴.۲ میلیون دلار، بریتانیا با فروشی معادل ۹.۸ میلیون دلار، مکزیک با فروشی معادل ۹.۶ میلیون دلار، کره جنوبی با فروشی معادل ۸.۸ میلیون دلار، روسیه با فروشی معادل ۶.۵ میلیون دلار، استرالیا با فروشی معادل ۶.۳ میلیون دلار و فرانسه با فروشی معادل ۶ میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی بیشترین فروش خارجی این فیلم قرار دارند.

فیلم Justice League نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرده است، اما این فیلم توانسته نمره +B را از تماشاچیان دریافت کند که ممکن است باعث بهبود فروش این فیلم در روزها و هفته‌های آینده شود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر بوده است.

 


 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 176
mehdi
13:30
پنج شنبه 2 آذر 1396

جیمز فرانکو در فیلم فرعی دنیای X-Men بازی خواهد کرد


فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه)، جدیدترین فیلمی است که جیمز فرانکو در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم براساس فیلم The Room (اتاق) با بازی تامی ویزو، که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ساخته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فرانکو قرار است در یک فیلم دیگر یک نقش عجیب دیگر را بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) در حال ساخت یک فیلم فرعی دیگر براساس دنیای افراد ایکس (X-Men) است و جیمز فرانکو قرار است در این فیلم نقش مرد چندگانه (Multiple Man) را بر عهده داشته باشد. نام واقعی این شخصیت جیمز آرتور مدریکس است و او قادر به تکثیر فیزیکی به صورت یکسان از خودش در کسری از ثانیه است.

Multiple Man

در حال حاضر کمپانی فاکس قرن بیستم در حال ساخت فیلم‌هایی چون میوتنت‌های جدید (New Mutants)، ددپول ۲ (Deadpool 2)، مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) و گامبیت (Gambit) از دنیای X-Men است. در حال حاضر آلن هاین‌برگ، نویسنده فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است و سیمون کینبرگ به‌همراه فرانکو نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. با توجه به حضور فرانکو در این پروژه، انتظار می‌رود که مراحل ساخت این فیلم سرعت بخشیده شود. این برای اولین‌بار نیست که فرانکو قرار است در یک فیلم ابرقهرمانی یا اقتباسی از دنیای کامیک به ایفای نقش بپردازد.

فرانکو پیش از این نقش هری آزبورن را در سه گانه فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) به کارگردانی سم ریمی، بر عهده داشت. مرد چندگانه برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۵، در کامیک Giant Size Fantastic Four معرفی شد. شخصیت مرد چندگانه یک‌بار نیز در دنیای سینما حضور داشته است. در فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) شاهد حضور این شخصیت بودیم که اریک دین ایفاگر نقش این شخصیت بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم فرعی جدید دنیای X-Men که قرار است تمرکز آن روی شخصیت مرد چندگانه باشد، شاهد یک نمایش بهتر و موفق‌تر از این شخصیت باشیم. شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز نیز حضور ناموفقی را در فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) داشت، اما در فیلم Deadpool (ددپول) که دوباره رینولدز این نقش را بازی کرد، شاهد درخشش این شخصیت بودیم.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 217
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 217


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر