بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
13:26
یک شنبه 30 مهر 1396

فیلمبرداری فیلم X-Force احتمالا از سال ۲۰۱۸ شروع می شود


در حال حاضر فیلم X-Force تاریخی برای اکران ندارد، اما انتظار می‌رود که این فیلم در تابستان سال ۲۰۱۹ یا تابستان سال ۲۰۲۰ اکران شود. پیش از اکران فیلم X-Force، فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ بوده است. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Cable in Deadpool 2

جاش برولین در مصاحبه جدید خود گفت که فیلمبرداری و تولید فیلم ایکس‌-‌فورس (X-Force) احتمالا از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

اوایل این هفته، کمپانی فاکس قرن بیستم از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) خبر داد. در این فیلم قرار است شاهد معرفی شخصیت کیبل با بازی جاش برولین باشیم که رهبری گروه X-Force را بر عهده دارد و این فیلم قرار است زمینه برای ساخت فیلم فرعی دیگری از مجموعه مردان ایکس (X-Men) را ایجاد کند. علاوه بر فیلم X-Force، کمپانی فاکس قرن بیستم برنامه‌هایی برای ساخت فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) و فیلم Gambit (گامبیت) نیز دارد که اخیرا تایید شده که فیلم Gambit قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم کارگردان و نویسنده فیلم X-Force را انتخاب و رسما معرفی کرد.
Cable in Deadpool 2

طبق گفته این کمپانی، درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم X-Force را بر عهده گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاش برولین تاریخ احتمالی شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار را اعلام کرده است. در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، برولین در مورد نقش جدید خود در دنیای X-Men و‌ آینده شخصیت کیبل صحبت کرد. او در این مصاحبه گفت شخصیت کیبل قرار است در سه فیلم از جمله فیلم X-Force، حضور داشته باشد و در مورد آن بسیار هیجان زده است. اگرچه به نظر نمی‌رسد قرار باشد فیلمی مستقل براساس این شخصیت ساخته شود، اما ظاهرا قرار است خیلی زود شاهد دومین حضور این شخصیت محبوب در دنیای X-Men باشیم. برولین گفت:

من فکر می‌کنم که فیلمبرداری و تولید فیلم X-Force سال آینده یا مدت کوتاهی پس از آن آغاز خواهد شد. این موضوع به خیلی چیزها به‌خصوص اینکه فیلم Deadpool 2 چگونه عمل خواهد کرد، بستگی دارد؛ اما من فکر نمی‌کنم که خیلی تغییری در برنامه از پیش تعیین شده ایجاد شود. در حال حاضر، درو گادرد درگیر پروژه است و در این پروژه حضور دارد. من می‌دانم او و رایان همدیگر را ملاقات کرده‌اند و من هم یک‌بار با او دیدار کرده‌ام، بنابراین همه‌چیز رو به جلو در حال پیشرفت است. من می‌دانم که آن‌ها آماده هستند و من می‌دانم این کاری هست که قرار است آن را انجام بدهم. هنگامی که این اتفاق رخ دهد، آن‌ها با بیشترین توانی که دارند به ساخت پروژه سرعت خواهند داد. من فکر می‌کنم که گادرد اکنون در حال کار روی فیلم است و پس از اینکه ساخت این فیلم به اتمام رسید و منتشر شد، من فکر می‌کنم که ساخت فیلم بعدی که در آن کیبل حضور دارد، آغاز خواهد شد.

 


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 199
mehdi
12:58
یک شنبه 30 مهر 1396

اسکات هیز (Scott Haze) به جمع بازیگران فیلم Venom پیوست



پیش از این مشخص شده که تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (به احتمال زیاد شخصیت انه وینگ که همسر سابق ادی براک است) و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و حضور آنها در این پروژه تایید شده است. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که قرار است توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)،
بازنویسی شود.

اسکات هیز، بازیگر فیلم تنها شجاعان (Only the Brave) به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم ونوم (Venom) اضافه شد و احتمال می‌رود که نقش کارنیج (Carnage) را به او محول کنند.

venom

از آنجایی که دوربین‌های فیلمبرداری پروژه تولید فیلم Venom(ونوم)، جدیدترین و مورد انتظارترین اثر کمپانی سونی در حال آماده‌سازی برای آغاز کار خود هستند، طبیعی است که لیست بازیگران هم تا چند روز آینده قطعی شده و پرونده انتخاب آنها بسته شود. در جدیدتریناخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی اعلام شده که اسکات هیز، بازیگر فیلم Only the Brave (تنها شجاعان) و فیلم Midnight Special  (ویژه نیمه شب)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم ونوم اضافه شده است. حال با معرفی او این سوال پیش می‌آید که آیا قرار است وی در این فیلم نقش کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج را ایفا کند یا خیر؟

 

اوایل امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی سونی پیکچرز به طور رسمی اعلام کرده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گروه تولید فیلم Venom اواخر این ماه کار خود را آغاز می‌کند و مرحله فیلمبرداری را کلید خواهد زد. به همین منظور هنرمندان و بازیگرانی که به جمع بازیگران این اثر اضافه شده‌اند کم کم در طی زمان‌های مختلف اعلام خواهند شد.

 

بر اساس گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، آخرین بازیگری که به جمع بازیگران اسپین آف اسپایدرمن اضافه شده اسکات هیز است که در فیلم Only the Brave که امروز یعنی ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر)‌ به اکران عموم درخواهد آمد، در کنار جاش برولین محبوب به ایفای نقش پرداخته است.

 

اینکه اسکات هیز برای چه نقشی انتخاب شده هنوز اعلام نشده و زیر غل و زنجیر پنهان است. اما از طرف دیگر در این گزارش مجدد اعلام شده که کارنیج شخصیت منفی و شرور داستان است و ریز احمد قرار نیست نقش این کاراکتر را ایفا کند. پس به نظر شما می‌توان از گزارش‌های مختلف اینگونه نتیجه گرفت که شاید اسکات هیز برای ایفای نقش کلتوس کاسدی یا همان کارنیج انتخاب شده باشد؟ البته همانطور که بالاتر اشاره شد هنوز نقشی که برای او در نظر گرفته شده مشخص نیست و تا زمان قطعی شدن آن باید صبر کنیم.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. اخیرا نیز اعلام شده که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا اواخر ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) عقب افتاده است.

 


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 367
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 367
mehdi
14:12
شنبه 29 مهر 1396

 


احتمال دارد بازیگر سریال Veep در فیلم Venom حضور داشته باشد


کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با رید اسکات برای حضور در فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با بازیگر دیگری برای حضور در فیلم Venom است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، سونی در حال مذاکره با رید اسکات برای پیوستن به جمع بازیگران این فیلم فرعی از دنیای مرد عنکبوتی است. این بازیگر بیشتر برای بازی در سریال Veep (ویپ) و My Boys و فیلم‌هایی چون Home Again و Dean شناخته شده و در فیلم Under the Eiffel Tower نیز حضور خواهد داشت. با وجود اینکه که شاید اسکات گزینه مناسبی برای بازی در نقش کارنیج (Carnage) به نظر برسد، اما ورایتی می‌گوید که او قرار نیست نقش این شخصیت را در فیلم Venom بازی کند.

ورایتی اضافه کرد که اگر اسکات پیشنهاد سونی را برای حضور در فیلم Venom قبول کند، او نقش دکتری را بازی خواهد کرد که روی سیمبیوت کار می‌کند. جاستین کرول، خبرنگار وب‌سایت ورایتی می‌گوید که از منابع نزدیک به فیلم شنیده که این دکتر در آزمایشگاهی که متعلق به شخصیت ریز احمد است، کار می‌کند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که هنوز هیچ بازیگری برای نقش کارنیج در فیلم Venom انتخاب نشده و مشخص نیست که این شخصیت در این فیلم حضور خواهد داشت یا ونوم باید با شخصیت دیگری مبارزه کند.

venom

اگرچه قرار نیست شاهد حضور مرد عنکبوتی در فیلم Venom باشیم، اما این شخصیت احتمالا در دیگر فیلم‌های فرعی که براساس دنیای کامیک مرد عنکبوتی در دست ساخت است، حضور خواهد داشت. یش از این، حضور تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است) و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، در این فیلم تایید شده بود. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر،کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که قرار است توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شود.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. اخیرا نیز اعلام شده که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا اواخر ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) عقب افتاده است.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 295
برچسب‌ها: ونوم , بازیگر ونوم ,
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 295
mehdi
17:12
جمعه 28 مهر 1396

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Wonder Woman 2 مشخص شد.

 

.
پس از بازخوردهای خوبی که طرفداران دنیای سینمایی دی‌سی از شخصیت زن شگفت‌انگیز داشتند، این استودیو فیلم جداگانه این شخصیت را نیز اکران کرد و در واقع می‌توان گفت همان معرفی ابتدایی تأثیر زیادی در فروش فوق‌العاده این فیلم در گیشه داشت. فروش جهانی فیلم Wonder Woman 
حدود ۸۲۱ میلیون دلار بود و به‌خوبی توانست بودجه ساخت ۱۵۰ میلیون دلاری خود را موجه سازد. این فیلم نه‌تنها یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های جداگانه یک شخصیت ابرقهرمان شد، بلکه توانست تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم با داستانی جدید و اصلی شود. همین موفقیت‌ها و فروش فوق‌العاده کافی بود که کمپانی برادران وارنر بلافاصله تصمیم به ساخت قسمت دوم فیلم Wonder Woman بگیرد و زمان زیادی نیز طول نکشید که بار دیگر با پتی جنکینز برای کارگردانی قسمت جدید به توافق رسیدند. در قسمت دوم فیلم Wonder Woman، باز هم شاهد نقش‌آفرینی گل گدوت در نقش شخصیت ابرقهرمان زن شگفت‌انگیز خواهیم بود.

کمپانی
  

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلمبرداری قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی Wonder Woman از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی (خرداد-تیرماه ۹۷) آغاز خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید دهه ۸۰ میلادی بستر حوادث قسمت دوم این فیلم خواهد بود و دایانا این‌ مرتبه به مقابله با نیروهای شوروی سابق در زمان جنگ سرد خواهد پرداخت. سال گذشته بود که با اکران فیلم Batman vs SuperMan : Dawn of justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) زک اسنایدر، به‌صورت رسمی دنیای سینمایی دی سی (دنیای توسعه‌یافته دی‌سی) شخصیت زن شگفت‌انگیز یا همان شاهزاده دایانا را معرفی کرد. نقش‌آفرینی این شخصیت کمیکی و ابرقهرمان بر عهده گل گدوت بود و وی پس از بازی در فیلم زک اسنایدر، در فیلم پتی جنکینز ایفاگر نقش اصلی شد.

طبق گزارشی که سایت Omega Underground منتشر کرد، قرار است فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Wonder Woman از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شود. انتخاب این تاریخ برای فیلمبرداری این فیلم، زمان زیادی را در اختیار پتی جنکینز قرار می‌دهد تا با خیال راحت مراحل ساخت فیلم جدید خود را دنبال کند. در این گزارش نیز تأیید شد که داستان قسمت دوم فیلم Wonder Woman در بستر دهه ۸۰ میلادی و در زمان جنگ سرد روایت خواهد شد.



فیلم Justice League (لیگ عدالت) که قرار است ماه آینده اکران شود، بچسبد. برخی از طرفداران تیزبین متوجه شدند که قرار است در فیلم Justice League به واقعه اتمی چرنوبیل که در سال ۱۹۸۶ رخ داد نیز پرداخته شود. از همین رو انتظار می‌رود داستان قسمت دوم فیلم Wonder Woman که در دهه ۸۰ روایت خواهد شد، به احتمال خیلی زیاد به این واقعه نیز بپردازد. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا مشخص شود خط سیر داستانی این دو فیلم ربطی به یکدیگر خواهد داشت یا خیر.

 

برخی از طرفداران تیزبین متوجه شدند که قرار است در فیلم Justice League به واقعه اتمی چرنوبیل که در سال ۱۹۸۶ رخ داد نیز پرداخته شود. از همین رو انتظار می‌رود داستان قسمت دوم فیلم Wonder Woman هم ارتباطی به این واقعه داشته باشد

 

در حال حاضر کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که قسمت دوم فیلم Wonder Woman در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذرماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. جالب است بدانید فیلم Star Wars : Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود نهم) به کارگردانی جی. جی. آبرامز در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذرماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد و شاهد رقابتی داغ بین دو فیلم بسیار مورد انتظار طرفداران خواهیم بود. پس از اعلام لوکاس فیلم برای اکران فیلم Star Wars: Episode IX در این تاریخ، بسیاری حدس می‌زدند که کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران قسمت دوم فیلم Wonder Woman را تغییر دهد، ولی با توجه به اینکه مراحل فیلمبرداری هر دو فیلم در تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز خواهند شد، احتمالاً تاریخ اکران هیچ‌کدام تغییر نخواهد کرد و رقابتی جالب را در گیشه شاهد خواهیم بود.

 

قسمت اول فیلم Wonder Woman موفقیت بالایی را هم برای کمپانی برادران وارنر در گیشه و هم برای کارنامه‌ کارگردانش رقم زد. این فیلم توانست لقب پرفروش‌ترین فیلم کارگردانی‌شده توسط یک زن را در تاریخ سینما از آن خود کند. همچنین این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی در ایالات متحده آمریکا شد.

در قسمت اول فیلم Wonder Woman، گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی و لوسی دیویس حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم را پتی جنکینز بر عهده داشت و فیلم‌نامه‌نویسان آن نیز جف جانز و آلن هینبرگ بودند.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 215
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 215
mehdi
14:29
جمعه 28 مهر 1396

ممکن هست شاهد دیدن اسکرال ها در X-Men: Dark Phoenix باشیم.
.
در گیمزتاک بخوانید :
.
(جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش لیلاندرا نرمانی، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.)
.
به‌تازگی شایعه شده که شخصیت‌های منفی و شروری به نام اسکرال‌ها، قرار است برای اولین بار و با فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) روی پرده سینما حاضر شوند.

به‌تازگی در جدیدتریناخبار سینما و تلویزیونشایعه‌ای مطرح شده، مبنی بر اینکه چارلز فرانسیس اگزاویه ملقب به پروفسور ایکس و دانشجو‌های جهش یافته‌اش قرار است در فیلم X-Men : Dark Phoenix(مردان ایکس: دارک فینیکس) با شخصیت‌هایی شرور و منفی به نام اسکرال‌ها (The Skrulls) مبارزه کنند.

سایت خبری طرفداران دنیای مردان ایکس به نام Universo X-Men به‌تازگی گزارشی منتشر کرده، مبنی بر اینکه ما در فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس قرار است شاهد شخصیت‌های بیگانه جنگجو، منفی و شرور یعنی اسکرال‌ها که قبلیت تغییر شکل دادن هم دارند، باشیم. 

بر اساس گفته‌های منبعی که خبرها را به دست این سایت خبری می‌رساند، صحنه‌ای در این اثر وجود دارد که شخصیت‌هایی از داستان مانند پروفسور ایکس، اریک ماگنوس لِنشِر ملقب به مگنیتو، جین گرِی و سایکلاپس در سازمان ملل متحد حضور دارند تا تا در مورد حقوق جهش یافته‌ها صحبت کنند. حال به نظر می‌رسد که قرار است در همین حین که شخصیت‌های اصلی داستان در سازمان ملل حضور دارند، بیگانه‌های تغییر شکل دهنده حمله‌ای را به آن ساختمان صورت دهند و تمامی افرادی را که در آن اطراف حضور دارند شگفت‌زده کنند.

پس قرار است امپراطوری Shi’ar باشد... درست است؟ به نظر می‌رسد سابقا بازیگرانی در صحنه فیلمبرداری حضور داشتند که لباس موشن کپچر و تجهیزات مخصوص به جلوه‌های ویژه به تن داشتند. به همین دلیل است که ظاهرا تا حد زیادی این احتمال وجود دارد که آنها مشغول ایفای نقش اسکرال‌ها بوده باشند. 

اگرچه حرف‌های این سایت درباره جزئیات دو قسمت دیگر سری فیلم مردان ایکس یعنی فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم X-Men : Apoclyps(مردان ایکس: آپوکالیپس) درست از آب درآمده بود و انتظار می‌رود که حرف‌هایی که حالا می‌زند هم تا حد زیادی درست باشد، اما باز هم ما باید تا زمان قطعی و رسمی شدن آن صبر و فعلا این گزارش را در حد یک شایعه تصور کنیم. از طرف دیگر هم، در اخبار مرتبط با این فیلم خبری را منتشر کردیم که بر اساس آن به نظر می‌رسد که جسیکا چستین ظاهرا قرار نیست نقش ملکه لیلاندرا نرمانی را ایفا کندکه در آخر هم مشخص نشد که آیا این خبر به حقیقت پیوسته یا خیر.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 284
mehdi
14:40
پنج شنبه 27 مهر 1396

علاقه میشل فایفر به حضور دوباره در نقش Catwoman

میشل فایفر، بازیگر قدیمی سینما که یکبار نیز نقش Catwoman را ایفا کرده است، از علاقه خود به حضور دوباره در این نقش سخن گفت.

میشل فایفر، بازیگر معروف سینمای هالیوود، ابراز علاقه کرد که بار دیگر در نقشCatWomanبه ایفای نقش بپردازد. نزدیک ۲۵ سال از اولین نقش‌آفرینی میشل فایفر در نقش شخصیت Catwoman، ضدابرقهرمان و شخصیت شرور آن دوران کمیک های دی سیمی‌گذرد. شخصیت Catwoman یا همان سلینا کایل، یکی از شناخته‌شده‌ترین و معروف‌ترین دشمنان و شخصیت‌های شرور مجموعه داستان‌های قدیمی بتمن است. اولین مرتبه جولین نیومار نقش Catwoman را بین سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۷ در یک مجموعه تلویزیونی ۱۳ قسمتی ایفا کرد. بعد از آن نوبت به ارتا کیت رسید و وی طی سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۸ در سه قسمت از این مجموعه تلویزیونی نقش‌آفرینی کرد. در سال ۱۹۶۶ نیز لی مری‌وِدر در فیلم سینمایی بتمن به ایفای نقش پرداخت. اما باید اعتراف کرد که بازی میشل فایفر در فیلمتیم برتونبود که برای اولین مرتبه نام این شخصیت را بر سر زبان‌ها انداخت.  

بعد از آن باز هم از روی این شخصیت معروف دنیای کمیک دی‌سی فیلم ساخته شد و معروف‌ترین آن‌ها دو فیلم Catwoman (زن گربه‌ای) با بازی هَلی بری وThe Dark Knight Rises(شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) با نقش‌آفرینی آن هَتوی بودند. نسخه سال ۲۰۰۴ با بازی هَلی بری و کارگردانی پیتوف، به‌خوبی توانست خاطرات خوب این مجموعه را نابود سازد و خوشبختانه با فیلم کریستوفر نولان و بازی خوب آن هَتوی در نقش فرعی The Dark Knight Rises، این شخصیت توانست بار دیگر یاد خود را در دل طرفداران قدیمی‌اش زنده کند. فیلم Catwoman که در سال ۲۰۰۴ اکران شد، با انتقاد شدیدی از طرف منتقدین و همچنین تماشاچیان همراه بود و در گیشه نیز شکست بدی خورد و با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری، تنها ۸۰ میلیون دلار فروش داشت. بسیاری معتقدند فیلم تیم برتون و بازی میشل فایفر در نقش شخصیت Catwoman، در مقایسه با آثار قبلی و بعدی، همچنان بهترین است.   

Catwoman

میشل فایفر قرار است بازگشتی دوباره به ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی داشته باشد و در سال ۲۰۱۸ وی را در نقش جنت ون داین درفیلم Ant-Man and the wasp(مرد مورچه‌ای و وسپ) ملاقات خواهیم کرد. میشل فایفر در مصاحبه با سایت Variety گفت که علاقه‌مند است بار دیگر در نقش Catwoman ایفای نقش کند، ولی این مرتبه ترجیح می‌دهد از جلوه‌های ویژه و تصاویر ساخته‌شده کامپیوتری استفاده شود. گویا مراحل ساخت فیلم تیم برتون برای میشل فایفر بسیار سخت بوده است؛ یکی از صحنه‌های به یاد ماندنی آن فیلم جایی بود که میشل فایفر پرنده‌ای زنده را در دهان خود فرو می‌برد. وی در رابطه با آن صحنه چنین گفت:

باورم نمی‌شود آن کار را انجام دادم. ممکن بود بیماری بگیرم!

فیلم Batman Returns (بتمن بازمی‌گردد) تیم برتون یکی از بهترین‌های مجموعه بتمن بود. در این فیلم ستارگانی همچون مایکل کیتون در نقش بتمن/بروس وین، دنی دویتو در نقش پنگوئن/اسوالد چسترفیلد کابلپات و کریستوفر واکن در نقش ماکس شرک به ایفای نقش پرداختند. این فیلم مورد توجه منتقدان قرار گرفت و تماشاچیان نیز استقبال خوبی از آن داشتند. بودجه ساخت فیلم Batman Returns حدود ۸۰ میلیون دلار بود و در گیشه ۲۶۶ میلیون دلار فروش داشت. میشل فایفر با تمجید از فیلم تیم برتون، راجع به این کارگردان چنین گفت:

این فیلم تماماً تیم برتونی بود. وی توانست به‌خوبی احساسات، فضای تاریک و شوخ‌طبعی را در این فیلم در کنار هم قرار دهد.

Catwoman-II

جدای از این موضوع که میشل فایفر بار دیگر شانس حضور در نقش Catwoman را پیدا می‌کند یا نه، باید به تقویم کاری وی اشاره داشت که بسیار شلوغ است و اگر حضور وی در نقش Catwoman تأیید شود، مطمئناً به این زودی‌های این فیلم ساخته نخواهد شد. وی امسال در فیلم تلویزیونی The Wizard of Lies (استاد دروغ‌ها)شبکه HBO، نقش روت مدوف را بر عهده داشت و رابرت دنیرو بازیگر مقابل وی بود. وی در فیلم ترسناک و روانشناسانه Mother (مادر) دارن آرونوفسکی نیز نقش مکمل را بر عهده داشت. میشل فایفر همچنین در فیلم بازسازی Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) کنت چارلز برانا نیز به ایفای نقش پرداخته است.

با وجود تقویم کاری شلوغی که میشل فایفر دارد، اعلام آمادگی و علاقه وی برای حضوری دوباره در نقش Catwoman بسیار جالب و البته خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران قدیمی این شخصیت است

با وجود تقویم کاری شلوغی که میشل فایفر دارد، اعلام آمادگی و علاقه وی برای حضوری دوباره در نقش Catwoman بسیار جالب و البته خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران قدیمی این شخصیت است. حضور در فیلم Batman Returns یکی از نقش‌های بسیار متفاوتی بود که این بازیگر مطرح سینما به‌خوبی از پس آن برآمد. حتی اگر با حضور وی در فیلمی جدید از این شخصیت کمیکی موافقت نشود، باز هم نمی‌توان نقش‌آفرینی عالی وی را در فیلم Batman Returns از یاد برد و همواره آن نقش یکی از بهترین‌های تاریخ فیلم‌های ابرقهرمانی خواهد بود. میشل فایفر با بازی در فیلم Scarface (صورت‌زخمی) برایان دی پالما بود که توانست نامی برای خود در سینمای هالیوود دست‌وپا کند. وی سه مرتبه نامزد جایزه اسکار نیز شده است. جالب است بدانید که میشل فایفر از معدود بازیگرانی است که نقش‌های معروف بسیاری را رد کرده است. فیلم The Silence of the Lambs (سکوت بره‌ها) که جودی فاستر جای وی را گرفت، فیلم Basic Instinct (غریزه اصلی) که شارون استون ایفاگر نقش اصلی آن شد، فیلم L.A. Confidential (محرمانه لس آنجلس) که شاهد نقش‌آفرینی کیم باسینگر بودیم، فیلم Mystic River (رودخانه مرموز) که نقش وی به مارسیا هاردن رسید و فیلم Mamma Mia (ماما میا) که بجای میشل فایفر، مریل استریپ نقش اصلی را بر عهده گرفت. این‌ فیلم‌ها تنها تعدادی از نقش‌های ردشده توسط میشل فایفر بودند.

از معروف‌ترین فیلم‌های میشل فایفر می‌توان به The Fabulous Baker Boys (بیکرهای شگفت‌انگیز)، Love Field (لاوفیلد)، Wolf (گرگ)، One Fine Day (یک روز خوب) و I Am Sam (من سم هستم) اشاره داشت.

آخرین نقش‌آفرینی میشل فایفر نیز بازی در همان فیلم Mother دارن آرونوفسکی بود. در این فیلم بازیگرانی همچون جنیفر لارنس ، خاویر باردمو اد هریس به ایفای نقش پرداختند. منتقدان برخوردهای متفاوتی با فیلم Mother داشتند و برخی آن را اثری عالی و بسیار غنی توصیف کرده و برخی نیز آن را بیش از اندازه پیچیده و گاه بی‌معنی خوانده‌اند. این فیلم در گیشه اصلاً فروش خوبی نداشت و با بودجه ۳۰ میلیون دلاری، تنها ۳۹ میلیون دلار کسب کرد.


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 231
برچسب‌ها: CatWoman , میشل فایفر ,
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 231
mehdi
21:28
دو شنبه 17 مهر 1396

کانال تلگرام :
https://telegram.me/ComicTalk

.
نقد فیلم Spider-Man: Homecoming - مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه :

Spider-Man: Homecoming با استفاده‌ی ابزاری از بازیگرانش و به خصوص مایکل کیتون، در عین داشتن آغازی به شدت ضعیف و آزاردهنده، در ارائه یک قصه‌گویی نسبتا قابل قبول موفق است.

درگیمزتاک بخوانید :

ما در زمان از راه رسیدن «هوم‌کامینگ»، نه تشنه‌ی تماشای یک کاراکتر بزرگِ دنیای کتاب‌های کمیک برای اولین بار در سینماها بودیم و نه در سینمای بلاک‌باستر ضعیف این روزها، می‌توانستیم انتظار تجربه‌ی خیلی خیلی ویژه‌ای از ثانیه‌های آن داشته باشیم

به شخصه پیش از تماشای تازه‌ترین فیلم متعلق به کاراکتر اسپایدر مندر دنیای سینما،‌ بزرگ‌ترین سوالم این بود که آیا ساخته‌ی جدید مارولدر طول دقایقش توانایی اثبات این که ما تماشاگران به این اثر احتیاج داشته‌ایم را دارد یا باز هم در انتهای فیلم در حالتی که فقط یک سری چیز نه‌چندان ایده‌آل را نشان‌مان داده کارش را به پایان می‌رساند؟ چون راستش را بخواهید، سینما هم پیش‌تر با سه‌گانه‌ی سم ریمیتجربه‌ی جذاب تماشای «مرد عنکبوتی» بر پرده‌ی نقره‌ای را تقدیم بینندگان کرده بود و هم با «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) در اثبات این حقیقت که آفرینش فیلم‌های ریبوت لزوما دردی از اوضاع این مجموعه‌ها در سینما درمان نمی‌کند موفق بود. پس ما در زمان از راه رسیدن «هوم‌کامینگ»، نه تشنه‌ی تماشای یک کاراکتر بزرگِ دنیای کتاب‌های کمیک برای اولین بار در سینماها بودیم و نه در سینمایی که کم‌کم عبارت‌ «فیلم‌های ابرقهرمانی» دارد معنایی برابر با «فیلم‌های بلاک‌باستر» پیدا می‌کند، می‌توانستیم انتظار تجربه‌ی خیلی خیلی ویژه‌ای از ثانیه‌های آن داشته باشیم. این یعنی اسپایدرمن تازه و مشترکِ مارول و سونی، حداقل به عنوان یک اکران سینمایی دیگر، روی کاغذ چیز ویژه‌ای نداشت که به آن جلوه‌ای تماما متمایز نسبت به پنج فیلم قبلی ببخشد و از منظر ارزش‌گذاری، به شکلی برابر پتانسیل‌هایی برای شکست و موفقیت را یدک می‌کشید. چون فیلم به جز کاهش سن و سال مرد عنکبوتی‌اش و افزودن حجم زیادی طنز به آن، کار بنیادی دیگری با این داستان تکراری نکرده بود و ویژگی‌های جدیدش نیز همان‌قدر که جذاب به نظر می‌رسید، خطرناک هم بود.

Spider-Man: Homecoming

افزون بر این‌ها، «هوم‌کامینگ» از منظری دیگر نیز پتانسیلِ تمام و کمالی را برای نابود شدن و تبدیل شدن به یک فیلم فراموش‌شدنی یدک می‌کشید. چیزی که مستقیما به نحوه‌ی معرفی اسپایدرمن جدیدمان و چگونگی آغاز مجدد این شخصیت در سینما مربوط می‌شد. آغاز به ظاهر جذابی که با حضور افتخاری پیتر پارکر جدید در یک فیلم شلوغ ابرقهرمانی صورت گرفت و به معنی واقعی کلمه، از معنی، احساس و شخصیت‌پردازی تهی بود. «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captian America: Civil War)، فارغ از تمامی نکات ضعف و قوتی که لابه‌لای دقایقش گنجانده بود، با بردن ساده‌ترین و پیش‌‌پاافتاده‌ترین بهره‌ی ممکن از مرد عنکبوتی تازه‌ی این دنیای سینمایی، رسما شانس این شخصیت برای دریافت یک شخصیت‌پردازی قابل قبول را کاهش داد. چون ما آن‌جا فقط یک موجود قرمز رنگ را دیدیم که اولا سی‌جی‌آی‌های قدرتمندی داشت و دوما در عین انجام مبارزه‌هایی خفن، تکه‌های خنده‌دار و جالبی می‌انداخت. یک جلوه‌ی ظاهری محض که قطعا سبب افزایش فروش آن اثر شد اما در پایین‌ آوردن سطح انتظارات ما از عمق شخصیتی این کاراکتر مجددا معرفی‌شده نیز کاملا موفق بود. خب، راستش را بخواهید، بدترین خبر راجع به «هوم‌کامینگ» هم چیزی نیست جز آن که پس از تماشایش با اطمینان می‌توانید بگویید که این اثر شدیدا به ثانیه‌های نمایش‌داده شده در آن فیلم وفادار مانده و با افتخار در همان مسیر پیش‌روی کرده است. مسیری که در آن همه‌چیز، فقط و فقط برای جذب حداکثری مخاطبان کژوآل سر و شکل یافته و اگر برخی دقایق به‌دردبخور که به داد فیلم رسیده‌اند را هم درون خودش جای نداده بود، رسما می‌توانست از این اثر یک ساخته‌ی غیرقابل تحمل بسازد.برای اخبار بیشتر به وبلاگ گیمز تاک سری بزنید.http://www.gametalk.loxblog.com

به سبب ارائه‌ی یکی از احمقانه‌ترین اوریجین‌های تاریخِ سینمای ابرقهرمانی توسط سازندگان فیلم برای آنتاگونیست قصه، در همان ابتدای کار به طرز صحیحی فاتحه‌ی شخصیت منفی داستان را هم می‌خوانید

در دقایق خسته‌کننده‌ی آغازین فیلم، شما مدام با سکانس‌هایی مواجه می‌شوید که تام هالنددر آن‌ها با ذوق‌زده شدن برای لباس اسپایدرمن که توسط تونی استارک (رابرت داونی جونیور) برایش ارسال شده، فیلم گرفتن از خودش برای نمایش احساساتی بچگانه و القای مصنوعی‌ترین هیجانات ممکن به مخاطبان، کاری می‌کند که با یک سیلی محکم، کودکانه و بی‌ارزش بودن اثر پیش روی‌تان را احساس کنید و از خودتان دلیل تماشای چنین فیلمی را بپرسید. بدتر آن که به سبب ارائه‌ی یکی از احمقانه‌ترین اوریجین‌های تاریخِ سینمای ابرقهرمانی توسط سازندگان فیلم که مثلا قرار بوده آنتاگونیست قصه با بازی مایکل کیتون که واقعا اسمش هم در ذهنم نمانده را معرفی کند، در ابتدای کار به طرز صحیحی فاتحه‌ی شخصیت منفی داستان را هم می‌خوانید و به خالی از ارزش بودن نبرد اسپایدرمن و او مطمئن می‌شوید. اما خوش‌بختانه، ماجرا به این شکل هم باقی نمی‌ماند و با این که در هنگام تماشای فیلم هرگز با اثری حتی نزدیک به عالی هم روبه‌رو نمی‌شوید، اما سیر صعودی داستان و از بین رفتن برخی عیوب بزرگ آن در میان رخدادها، باعث می‌شود که در انتهای کار حس مواجهه با بلاک‌باستری قابل قبول و یک‌بار مصرف را داشته باشید که البته، با تماشا نکردنش هیچ چیز خاصی را از دست نمی‌دادید. این یعنی جواب سوالی که در آغاز کار پرسیدم کاملا مشخص است. نه! ما ابدا احتیاجی به این فیلم نداشتیم.

Spider-Man: Homecoming

خوش‌بختانه در نیمه‌ی دوم فیلم، به سبب بهره‌برداری صحیح سازندگان از چند تکنیک سینمایی، اثر حجم بالایی از نکات ضعف بزرگش را پشت سر می‌گذارد و به همین خاطر، تبدیل به فیلمی می‌شود که برخلاف پرده‌ی اول داستان، لیاقت تماشا شدن دارد

یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف حاضر در داستان‌گویی فیلم که به خصوص در دقایق آغازین آن جذابیت اثر را شدیدا کاهش داده، بی‌معنی بودن شخصیت مستقل پیتر پارکر و خسته‌کننده بودن جلوه‌ی او در زمان‌هایی است که بدون لباس مرد عنکبوتی راه می‌رود. فیلم، از آن‌جایی که در ابتدا تنها به کشش بسیار زیاد کاراکتر اسپایدرمن برای داستان‌گویی و جذب مخاطب تکیه کرده، پیتر پارکر را تبدیل به موجود بی‌استفاده‌ای می‌کند که نمی‌شود او را درک کرد و حضورش در فیلم، برای بیننده معنای خاصی ندارد. چون این شخصیت، در ابتدای داستان نه تنها با مانع خاصی روبه‌رو نیست، بلکه انگیزه‌هایش هم شدیدا بچگانه هستند و برای فردی بزرگسال که دیگر با دیدن تار پرت کردن‌های اسپایدرمن ذوق‌زده نمی‌شود، هیچ جذابیتی ندارند. همه‌چیز به این خلاصه شده که یک نوجوان می‌خواهد خود را به تونی استارک ثابت کند و قهرمان بزرگی باشد اما با خراب‌کاری، بزرگ‌ترش را ناراحت می‌کند. بدتر آن که این موارد، بعضا پیرنگ‌های داستان را به نقاط وقت تلف‌کننده‌ای می‌رسانند که حتی در لحظه‌ی تماشایشان می‌دانید هیچ تاثیری در پایان‌بندی قصه ندارند و فقط، برای کش دادن زمان فیلم استفاده شده‌اند. این وسط، جالب‌ترین نکته حضور نمایشی و صرفا فروش‌آفرینی است که سازندگان برای شخصیت «مرد آهنی» (Iron Man) در نظر گرفته‌اند. حضوری که واقعا امکان حذف را داشت و می‌شد دیالوگ‌هایش را به یکی دیگر از بزرگ‌ترهای حاضر در فیلم داد تا خرج مارول هم زیاد نشود!

Spider-Man: Homecoming

Batman-V-Superman-Unused-Superman-poster

اما خوش‌بختانه در نیمه‌ی دوم فیلم، به سبب بهره‌برداری صحیح سازندگان از چند تکنیک سینمایی، اثر حجم بالایی از نکات ضعف بزرگش را پشت سر می‌گذارد و به همین خاطر، تبدیل به فیلمی می‌شود که برخلاف پرده‌ی اول داستان، لیاقت تماشا شدن دارد. در حقیقت، سازندگان در طول پیش‌روی ثانیه‌های اثر هم طنز کودکانه‌ی آن را آرام‌آرام حذف می‌کنند و شوخی‌های جالب‌تری را به قصه می‌آورند، هم با پرداخت بیشتر به خود پیتر پارکر، عمق وجودی این شخصیت و به دنبال آن، همذات‌پنداری بیننده با وی را افزایش می‌دهند. چرا؟ چون فیلم‌ساز با استفاده از یک چرخش داستانی ناگهانی، هم مجددا توجه بیننده را به دست می‌آورد و هم پارکر را از لحاظ ذهنی در شرایط سخت‌تری قرار می‌دهد. به دنبال همین اتفاق، پارکر برای اولین بار یک شکست حقیقی و یک مواجهه‌ی جدی با مانعی بزرگ را تجربه می‌کند و در خلال همین رخدادها حتی در عین آن که دیالوگ‌هایی کلیشه‌ای به گوش مخاطب می‌رسند، پسربچه‌ای که جز هیجان کم‌ارزشش برای ابرقهرمان شدن چیزی نداشت، به یک شخصیت بهتر و معنادارتر تبدیل می‌شود. جالب‌تر آن که در پایان داستان نیز این رشد شخصیتی با یک اتفاق ساده و کلیشه‌ای افزایش پیدا می‌کند و سازندگان حداقل تا انتهای کار مسیر خوبی را که در پیش گرفته‌اند ادامه می‌دهند. این یعنی فیلم در نیمه‌ی دوم، به ریتم منظمی از داستان‌گویی دست پیدا کرده که شاید پرشده از کلیشه‌ها باشد، اما هم کاراکتر اصلی را پردازش می‌کند، هم نبرد او را به چالشی جدی‌تر بدل می‌سازد و هم، طنز را بدون آسیب زدن به جدیت خط اصلی داستان، وارد قصه‌گویی‌اش می‌کند. چیزی که اگر مخاطب از همان دقایق آغازین مقابلش قرار می‌گرفت، شاید حتی می‌شد پس از بالا رفتن تیتراژ پایانی، «هوم‌کامینگ» را یک فیلم عالی خطاب کرد.

فارغ از همهی این حرفها، یکی از موارد ناراحتکنندهای که مشخصا میشود در میان ثانیههای اثر آن را احساس کرد، استفادهی کاملا ابزاری مارول و سونی از بازیگرانی است که در فیلم حضور دارند. در «هوم‌کامینگ»، از یک طرف، رابرت داونی جونیور را داریم که رسما عهدهدار نقشی شده که بازیگرانی با درجههای بسیار پایینتر از او نیز توانایی اجرایش را داشتند و از طرف دیگر، برخلاف انتظارمان با مایکل کیتونی مواجه میشویم که شخصیت اجرا شده توسط او به طرز ناامیدکنندهای تکبعدی است. راستش را بخواهید، در زمان انتشار اخبار گوناگون «هومکامینگ»، یکی از مواردی که بیش از هر چیز هیجانزدهام کرده بود، تایید شدن حضور بازیگری مانند کیتون در این فیلم بود. حضوری که احساس میکردم احتمالا بی دلیل و علت صورت نگرفته و قطعا مارول آنتاگونیست درست و حسابیای داشته که اجرایش را به همان شخصی سپرده که همین سه سال پیش، در BirdMan ساخته‌ی آلِهاندرو گونزالز ایناریتو (alejandero gonzale inarrito)، همچین نمایش بی‌نقصی را ارائه داده بود. اما همان‌طور که احتمالا خودتان هم حدس زده‌اید، تنها استفاده‌ی مارول از این بازیگر در خلق دقایق ساخته‌اش این است که نقشی به شدت کم‌ارزش را به او بسپارد و از چهره‌اش برای اخبار و پوسترها استفاده کند اما رسما، فرصت نقش‌آفرینی و ارائه‌ی یک اجرای هنرمندانه را از او بگیرد. چیزی که البته تنها برای کیتون هم اتفاق نیفتاده و احتمالا راجع به تمامی افراد حاضر در فیلم از جمله خود تام هالند نیز صدق می‌کند. آن هم به شکلی که در ابتدای کار، با اطمینان می‌توانستم بگویم که هالند رسما توانایی بازیگری ندارد و انتخابی کاملا اشتباه بوده که در آینده یقه‌ی دنیای سینمایی مارول را می‌گیرد، اما در لحظات پایانی که سازندگان آن را در قالب چیزی ورای یک کاراکتر مقوایی به تصویر کشیدند، حداقل توانستم بخشی از دلایل انتخاب شدن وی برای بازی در چنین نقش بزرگی را درک کنم.

Spider-Man: Homecoming

برای جمع‌بندی همه‌ی این حرف‌‌ها و رسیدن به پاسخی صحیح در رابطه با وضعیت کلی «مرد عنکبوتی:‌ بازگشت به خانه»، نیاز به مرور اطلاعات پیچیده‌ای نیست. فیلم، به سادگی هر چه تمام‌تر حکم بلاک‌باستر قابل قبولی را دارد که ابدا با تماشا نکردن آن چیز بزرگ و تازه‌ای را از دست نمی‌دهید. سازندگان اثر، در شروع داستان‌گویی‌شان با استفاده از عناصری بچگانه که احتمالا نوجوان‌ها (بخوانید طیف بزرگی از مخاطبان اسپایدرمن) را خیلی ساده وادار به خرید بلیت‌های فیلم می‌کنند، رسما هویت ساخته‌ی سینمایی‌شان را زیر سوال برده و «هوم‌کامینگ» را تا مرز تبدیل شدن به اثری غیرقابل تحمل پیش می‌برند. اما به سبب استفاده‌ی صحیح فیلم‌ساز از یک چرخش جذاب در داستان و افزایش مدام جدیت اثر در خلال روایت آن، فیلم به جای آن که در رتبه‌ی یک محصول بصری بی‌ارزش طبقه‌بندی شود، حداقل لیاقت شناخته شدن به عنوان فیلمی قابل قبول را پیدا می‌کند. فیلمی که شاید حجم بالایی از نقش‌آفرینی‌هایش را می‌شد به دوستان نزدیک‌تان سپرد و بازیگرانش به جز تام هالند، فقط به خاطر نام‌های معروف و قیافه‌های شناخته‌شده‌ای که دارند در آن حضور پیدا کرده‌اند. شما را نمی‌دانم. شاید خیلی‌ها اسپایدرمن را آن‌قدر دوست داشته باشند که بدون توجه به تمامی این موارد، از دیدن فیلم نهایت لذت را ببرند. اما شخصا، در زمانه‌ای که شاهکاری مثل Baby Driver هم بلاک‌باستر خطاب می‌شود، دلیلی برای تماشای «هوم‌کامینگ» ندارم.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 264
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 264
mehdi
13:25
سه شنبه 4 مهر 1396

فیلم Spider-Man: Homecoming پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۱۷ شد:

فیلم Spider-Man: Homecoming موفق شد به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۷ تبدیل شود.

در گیمزتاک بخوانید:

فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) به کارگردانی جان واتس، آغاز شد. با این حال، شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در دنیای سینمایی مارول برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) معرفی شد. این شخصیت محبوب قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز بازگردد. علاوه بر این، شخصیت مرد عنکبوتی قرار است در فیلم مستقل دیگری در دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشته باشد. دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را نیز آغاز کند.

Spider-Man: Homecoming

علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت از سوی منتقدان، فیلم Spider-Man: Homecoming توانسته عملکرد بسیار موفقی را نیز در گیشه داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Spider-Man: Homecoming به موفقیت دیگری دست یافته است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس‌آفیس موجو منتشر کرده، به لطف فروش چین، این فیلم موفق شده است که به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۷ میلادی تبدیل شود. مجموع فروش جهانی فیلم Spider-Man: Homecoming در حال حاضر به بیش از ۸۷۴.۴ میلیون دلار افزایش یافته است. پیش از این، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه ۲) با فروشی معادل ۸۶۳.۴ میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۷ میلادی بود.

در حال حاضر فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) نیز با فروشی معادل ۸۱۹.۶ میلیون دلار در سراسر جهان در رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۷ قرار دارد. با این حال، هنوز دو فیلم مهم ابرقهرمانی دیگر سال ۲۰۱۷ میلادی به روی پرده‌های سینما نرفته‌اند و این دو فیلم از دنیای مارول و دی‌سی قرار است ماه آینده اکران شوند. فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) و فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) اکران خواهد شد. با این حال، این دو فیلم ممکن است در طول سال ۲۰۱۷ نتوانند از فیلم Spider-Man: Homecoming پیشی بگیرند، اما انتظار می‌رود که شاهد رقابت این دو فیلم در دو ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ باشیم.

Thor: Ragnarok

فیلم Spider-Man: Homecoming با مجموع فروش ۳۳۱.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی، در حال حاضر پس از سه‌گانه سام ریمی، چهارمین فیلم پرفروش مرد عنکبوتی در آمریکای شمالی است، اما این فیلم به دومین فیلم پرفروش مرد عنکبوتی در سراسر جهان تبدیل شده است و تنها فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) با فروشی معادل ۸۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان را در مقابل خود دارد. ماه گذشته، کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming را تایید و اعلام کردند. در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۶ سپتامبر امسال (۴ مهر) منتشر خواهد شد. سپس نسخه خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۷ اکتبر امسال (۲۵ مهر) عرضه خواهد شد.

Spider-Man: Homecoming

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. تاکنون بازگشت تام هالند برای بازی در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در این فیلم تایید و اعلام شده است. جان واتس که مسئولیت کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده داشته است نیز برای کارگردانی دنباله آن باز خواهد گشت. علاوه بر این، کریس مک‌کنا و اریک سامرز که کار نوشتن فیلمنامه فیلم اول را بر عهده داشتند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی پیکچرز برای نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله این فیلم هستند.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 151
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , ,
بازدید : 151
mehdi
14:5
شنبه 1 مهر 1396

اولین تصویر از دیوید تننت و مایکل شین در مینی سریال «Good Omens» منتشر شد

در گیمزتاک بخوانید:

نیل گیمن اولین تصویر از دیوید تننت و مایکل شین، در نقش‌های «Crowley» و  «Aziraphale»، در اقتباس جدید آمازون از رمان «Good Omens» را منتشر کرد.

 

نیل گیمن که قرار است علاوه بر نویسندگی، خود شورانر این مینی سریال هم باشد در توضیح این عکس در توییتر نوشته است:

• اونا فوق العاده هستند. این عکس اونا رو در یازده سال پیش در صحنه آغازین سریال در سنت جیمز پارک نشون میده. دیوید و مایکل، فرشته و شیطان

«Good Omens» داستانی کمدی درباره فرشته‌ای به نام «Aziraphale» و شیطانی به نام «Crowley» است. که سعی دارند تا جلوی وقوع آخرالزمان و ظهور آنتی کرایست را، که به‌خاطر یک جابه‌جایی در بیمارستان، به شکل یک پسر طبیعی توسط والدین انگلیسیش بزرگ شده است، را بگیرند.

جک ویتهال، مایکل مک کین و میراندا ریچاردسون از دیگر بازیگران این مینی سریال هستند. سریال «Good Omens» قرار است پیش از پخش از شبکه BBC Two در سال ۲۰۱۹، در سرویس استریم اختصاصی آمازون در دسترس قرار گیرد.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 529
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 529
mehdi
13:59
شنبه 1 مهر 1396

به گفته‌ی گل گدوت «دایانا دشمن را بهتر از هم‌تیمی‌هایش می‌شناسد»

در گیمزتاک بخوانید:

با اکران فیلم «لیگ عدالت» در ماه نوامبر امسال، شاهد رو به رویی این قهرمانان با «استپن‌ووبف» و «پارادیمن»های درنده‌اش خواهیم بود.  اگرچه به گفته‌ی «گل گدوت»، این تهدید برای «واندروومن» آنقدرها هم تازگی ندارد.

در طی مصاحبه‌ای، از گدوت درباره‌ی تغییر و تحول دایانا از آخرین باری که شاهد حضور این شخصیت در فیلم «واندروومن» بودیم، سوال شد. وی چنین پاسخ داد :

•اون [دایانا] بزرگ شده – هر چی باشه یه قرن گذشته! اون خصوصیت‌های ویژه‌اش رو به گروه میاره، و دشمن رو از باقی هم تیمی‌هایش بهتر می‌شناسه.

با اینکه شناخت دشمن، یک امتیاز کلیدی به شمار می‌آید، تنها ویژگی برتر واندر وومن نیست. شناخت شوالیه‌ی تاریک در طی اتفاقات «بتمن در برابر سوپرمن» به او کمک می‌کند، با «بروس وین» همکاری کند.
از آنجایی که [دایانا و بروس] در کنار هم جنگیدند، به توانایی هم آگاهی دارند. همچنین این دو امیدی که سوپرمن نمادش بود و همراه با مرگش، نابود شد رو بهتر از بقیه درک می‌کنن.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 192
برچسب‌ها: لیگ عدالت , گل گدوت , ,
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 192
mehdi
13:54
شنبه 1 مهر 1396

فیلمنامه فیلم Joker به زودی به اتمام خواهد رسید

چندی پیش خبری در رابطه با ساخت فیلمی کاملا مستقل با محوریت شخصیت جوکر منتشر شده بود. حال به نظر می‌رسد که فیلمنامه آن مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

در گیمزتاک بخوانید:

ماه گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه دو فیلم جدید و مستقل از هم قرار است با محوریت شخصیت جوکر ساخته شود که هرکدام در حال طی کردن مراحل مختلفی از تولید در کمپانی دی سی هستند. آن‌طور که در اخبار اعلام شده است، یک فیلم با موضوع هارلی کوئین-جوکر و زندگی خصوصی آنها است که قرار است دو ستاره محبوب فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) یعنی مارگو رابی و جرد لتو دوباره با هم هم‌بازی شوند. دیگری هم فیلم جوکر (The Joker) است؛ اثری کاملا مستقل و اختصاصی که تمرکز آن کاملا روی شخصیت جالب جوکر خواهد بود. حالا بعد از گذشت مدتی به تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه پروژه فیلم مستقل جوکر روز‌به‌روز در حال پیشرفت است و فیلمنامه این فیلم تقریبا مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به‌زودی به پایان
این خبر توسط جاستین کرول، گزارشگر سایت خبری ورایتی به دست ما رسیده است. او در این گزارش خود عنوان کرد که با به اتمام رسیدن نوشتن فیلمنامه این فیلم، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری آن به‌زودی آغاز می‌شود و او احتمال داده که سال آینده فیلمبرداری این پروژه کلید خواهد خورد. جاستین کرول در حساب کاربری توییتر خود نوشته است:

• دوستان گوش کنید. فیلمنامه فیلم The Joker به احتمال زیاد در هفته آینده به اتمام خواهد رسید. آنها کارهایشان را خیلی سریع انجام می‌دهند. اگر همین‌طور پیش برود و مانعی بر سر این پروژه به وجود نیاید، به احتمال خیلی زیاد فیلمبرداری این اثر در سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

اگرچه این فیلم هنوز به طور رسمی از سمت کمپانی دی‌سی معرفی نشده و ساخت آن اعلام نشده است، اما اتفاقات مهمی در حال رخ دادن است و حتی تقریبا نامی هم برای آن انتخاب شده است. پیشتر گزارش شده بود که فیلمساز افسانه‌ای و مطرح سینمای هالیوود یعنی مارتین اسکورسیزی قرار است تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته باشد. همچنین اعلام شده بود که تاد فیلیپس، کارگردان سه‌گانه فیلم خماری (The Hangover trilogy) به‌عنوان کارگردان این فیلم مورد انتظار انتخاب شده است. علاوه بر تمامی این اخبار، اخیرا اعلام شده بود که لئوناردو دی‌کاپریو که در طی سال‌های خیلی زیاد با مارتین اسکورسیزی همکاری‌های زیادی داشته است، برای نقش اصلی فیلم یا همان شخصیت جوکر در نظر گرفته شده است.

با اینکه ساخت چند فیلم مختلف با جوکر‌های متفاوت کمی باعث سردرگمی و گیج شدن طرفداران و بازیگران شده، اما باید منتظر بود و دید که کمپانی برادران وارنر و البته دی‌سی، چه برنامه‌ای برای آینده این شخصیت فوق‌العاده محبوب دارند

این واقعیت که در حال حاضر قرار است دو فیلم اختصاصی برای شخصیت جوکر ساخته و اکران شود، کمی باعث سردرگمی‌هایی، هم برای طرفداران و هم برای خود بازیگران، به‌ویژه برای جرد لتو، شده است. اوایل این ماه در مصاحبه‌ای از این بازیگر محبوب درباره این شرایط گیج‌کننده سوالاتی پرسیده شد. جرد لتو در این مصاحبه این‌طور عنوان کرد:

 • درست است. من فکر می‌کنم هر دوی آنها در حال توسعه هستند. من هم همانند بقیه کمی گیج شده‌ام، زیرا در حال حاضر جریانات خیلی زیادی در دنیای دی‌‌سی در حال اتفاق افتادن است. من عاشق شخصیت جوکر هستم. او واقعا کاراکتر خوبی است و ایفای نقش این شخصیت فوق‌العاده سرگرم‌کننده است. اما دنیای سینمایی، دنیای خیلی بزرگی است و وقتی تو نقش یک شخصیت به طور مثال جوکر را بازی می‌کنی، هیچ تعهد و مالکیتی در آنجا وجود ندارد و تضمینی نیست که تو در فیلم بعدی هم بتوانی آن را بازی کنی. تو این افتخار را داری که این نقش را برای یک مدت کوتاه در اختیار داشته باشی و بعد از آن باید این شخصیت را پس بدهی. در حال حاضر فیلم‌هایی هستند که مراحل تولید خود را طی می‌کنند و من خیلی برای آنها هیجان دارم که ببینم در آخر روی پرده سینما چه خواهند شد.

با این حال، با توجه به صحبت‌هایی که اخیرا سایت خبری هالیوود ریپورتر عنوان کرده بود، به نظر می‌رسد ماجرا چیزی به غیر از حرف‌هایی است که لتو در مصاحبه‌اش زده است. به گزارش این سایت، مثل اینکه لتو کمی به خاطر «برنامه‌ها و اتفاقاتی که رخ داده است» متعجب و ناراحت شده است. این سایت اعلام کرده که او به عوامل آن گفته است که از اینکه کمپانی دی‌سی قصد دارد «چندین جوکر» داشته باشد و فیلم‌های مختلف با جوکرهای مختلف بسازد خوشحال نیست.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید



تعداد بازدید از این مطلب: 183
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 183


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر