بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
11:22
چهار شنبه 23 اسفند 1396

اسکات ایستوود به ایفای نقش ولورین علاقه دارد


به تازگی اسکات ایستوود در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در صورت تمایل استودیوی سازنده، حاضر است در معرفی دوباره شخصیت ولورین در سری فیلم‌های مردان ایکس (X-Men)، نقش این شخصیت را ایفا کند. کارنامه ایستوود طی سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده است. وی در ابتدا نقش مکملی در فیلم خشم (Fury) از دیوید آیر ایفا کرد و پس از آن در فیلم طولانی‌ترین سواری (The Longest Ride) و سپس جوخه انتحار (Suicide Squad) حضور یافت. جوخه انتحار برای اسکات ایستوود مانند یک سکوی پرتاب به فیلم‌هایی با بودجه بیشتر و به اصطلاح بلاک باستر بود؛ چرا که وی پس از آن در فیلم سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) ایفای نقش کرد و حالا در کنار جان بویگا، ستاره فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) است.

وی در مصاحبه‌ای با وبسایت اسکرین‌رنت عنوان کرد که از حضورش در اینگونه فیلم‌ها بسیار خرسند است و برنامه‌ای برای کنار کشیدن از این دست فیلم‌ها ندارد. ایستوود همچنین اعلام کرد نقش آرزوهایش چیزی نیست جز نقش ولورین!

وقتی که از اسکات ایستوود درباره حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتر پس از جوخه انتحار سوال شد، وی در پاسخ گفت:

بله، قطعا. البته در صورتی که فرصتش پیش بیاید...

و سپس گفت‌وگو این‌طور ادامه پیدا کرد:


اسکرین‌رنت: خیلی از هواداران دوست دارند نقش Wolverine را بازی کنی، از این موضوع خبر داری؟

ایستوود: بله خبر دارم.

 

اسکرین‌رنت: نظرت در این رابطه چیست؟

ایستوود: من عاشق ولورین هستم. او یکی از شخصیت‌های کمیک بوکی مورد علاقه‌ام است. او شخصیتی سرکش است. شخصیتی است که به سختی تابع قوانین می‌شود... به قوانین احترام نمی‌گذارد... من عاشق مدل شخصیتی‌اش هستم.

 

اسکرین‌رنت: اگر با تو در این رابطه تماس گرفته شود، حاضری نقش ولورین را بازی کنی؟

ایستوود: صد درصد

پس از نسخه فوق‌العاده دوست‌داشتنی هیو جکمن از ولورین، ایفای نقش آن توسط هر بازیگر دیگری، کاری شجاعانه خواهد بود. ایفای نقش ولورین توسط اسکات ایستوود اتفاق جالبی خواهد بود؛ چرا که گفته شده نسخه هیو جکمن از ولورین، برگرفته از پدر اسکات یعنی کلینت ایستوود کبیر است. با این حال، حضور در نقش ولورین می‌تواند کمک بزرگی برای جا افتادن اسکات ایستوود در هالیوود باشد.

با در نظر گرفتن سن نسبتا پایین ایستوود و روند پیش‌روی حرفه بازیگری‌اش، احتمالش زیاد است که کمپانی مارول در صورت نهایی شدن ادغامش با فاکس قرن ۲۱ برای این نقش به دنبال وی برود. اگر این اتفاق بیفتد، هنوز چند سالی تا ملحق شدن ولورین به دنیای سینمایی مارول فاصله خواهیم داشت؛ پس باید دید اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. با این حال، خیلی خوب است که بدانیم یکی از ستاره‌های در حال رشد هالیوود نه‌تنها به دنبال این نقش است، بلکه درک بسیار خوبی نیز از این شخصیت دارد.


   کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 342
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 342
mehdi
9:15
سه شنبه 15 اسفند 1396

فیلم های کمیکی که تا سال 2021 اکران میشوند


بلاخره فیلم "پلنگ سیاه" (Black Panther) اکران شد و فروشش از مرز 900 میلیون دلار گذشت. علاوه براین فیلم های که در حال حاضر رو پرده سینما قرار دارند، فیلم های زیاد دیگری نیز در چند سال آینده در ژانر ابرقهرمانی اکران خواهند شد که تماشاگران بی صبرانه منتظر انها هستند.
ما در این مقاله تمام فیلم های ابر قهرمانی را که تا سال 2021 اکران خواهند شد، جمع آوری کرده ایم.

Related image

۱-Avengers: Infinity War
تاریخ اکران: 27 آوریل 2018 (7 اردیبهشت 1397)
قسمت بعدی مجموعه فیلم های «انتقام جویان» بار دیگر تعدادی از ابرقهرمان ها را در کنار هم جمع خواهد کرد. این افراد با شخصیت رمز آلود «ثانوس» (Thanos) که برای اولین بار در فیلم «انتقام جویان» (Avengers) در سال ۲۰۱۲ معرفی گردید و بعدها در «نگهبانان کهکشان» نیز دیده شد مبارزه خواهند کرد. نقش این موجود شرور را جاش برولین بر عهده دارد.

Related image

 

۲-DeadPool 2
تاریخ اکران: 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397)
پس از موفقیت عظیم فیلم Deadpool، کمپانی فاکس قرن بیستم، خیلی سریع دستور ساخت قسمت دوم این فیلم را هم صادر کرد، اما تیم میلر (Tim Miller)، کارگردان قسمت اول، از ساخت قسمت دوم کنار کشید و دیوید لیچ (David Leitch)، جای او را گرفت. در فیلم Deadpool 2، دو شخصیت دومینو و کیبل نیز اضافه شده‌اند. نقش دومینو را Zazie Beats، ستاره سریال Atlanta بازی خواهد کرد و پس از یک پروسه انتخاب بازیگر طولانی، جاش برولین به عنوان بازیگر نقش کیبل انتخاب شد.

Image result for ant-man and the wasp
۳- Ant-Man and the Wasp
تاریخ اکران: 6 جولای 2018 (
15 تیر 1397)
فیلم Ant-Man and the Wasp که دنباله فیلم Ant-Man است، اولین فیلم MCU است که نام یک ابرقهرمان زن را در عنوان خود جای داده است و اونجلین لیلی (Evangeline Lilly) که در فیلم Ant-Man، نقشی فرعی را بر عهده داشت، اکنون در کنار پل راد، نقش اصلی فیلم است. میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) نیز نقش جانت ون داین را بازی می‌کند و ظاهرا در این فیلم، اسکات لانگ و هوپ ون داین، قصد دارد او را نجات دهند. والتون گاگینز (Walton Goggins) نقش سانی برچ، قطب منفی فیلم را ایفا خواهد کرد. پیتون رید (Peyton Reed) کارگردان فیلم است.Related image

۴-Venom
تاریخ اکران:
5 اکتبر 2018 (13 مهر 1397)
فیلم Venom، یک فیلم ترسناک با درجه‌بندی سنی R خواهد بود و Venom در آن، نقش ضدقهرمانی را ایفا خواهد کرد که با Carnage، مبارزه می‌کند. روبن فلیشر (Ruber Fleischer) کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت و تام هاردی (Tom Hardy)، ریض احمد (Riz Ahmed)، میشل ویلیامز (Michelle Williams) و جنی اسلیت (Jenny Slate) ستارگان آن هستند.
aquaman

۵-Aquaman

با وجود اینکه فیلم Justice League، فیلم موفقی نبود، اما شخصیت‌های جدیدی مانند آکوامن را معرفی کرد که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شدند و از معدود نکات مثبت این فیلم بودند. جیمز وان (James Wan) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و جیسون موموآ (Jason Momoa) بار دیگر نقش آکوامن را بازی می‌کند. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به امبر هرد (Amber Heard)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، دالف لاندگرن (Dolph Lundgren) و ویلم دافو (Willem Dafoe) اشاره کرد.

این مقاله هنوز تمام نشده...

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 825
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 825
mehdi
10:3
دو شنبه 14 اسفند 1396

کارگردانان فیلم Flashpoint به طور رسمی مشخص شدند


بعد از مدت‌ها کش و قوس، به نظر می‌رسد که بالاخره پروژه تولید فیلم Flashpoint (فلش پوینت) که قرار است با محوریت شخصیت فلش ساخته شود، کارگردانان مناسب خود را پیدا کرده است. در طی چند وقت اخیر، اشاره‌های مختلفی درباره اینکه ممکن است چه کسانی کارگردانی این پروژه را برعهده بگیرند مطرح شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چند ساعت گذشته، جان فرانسیس دالی در صفحه رسمی اجتماعی خود خطاب به طرفداران نوشت که او و جاناتان گلداستاین قرار است به طور رسمی کارگردانی فیلم فلش پوینت را برعهده داشته باشند. از طرف دیگر، خود جاناتان گلداستاین هم در صفحه رسمی شبکه اجتماعی خود یک تصویر متحرک از شخصیت فلش منتشر کرده که در حال دویدن روی یک کوه بلند و عمود است. او علاوه بر انتشار این تصویر متحرک، زیر آن نوشت: «این اتفاق رخ میده!».

پیش از اینکه این موضوع به طور رسمی اعلام و حضور کارگردانان فیلم Game Night (شب بازی) در این پروژه تایید شود، در طی مصاحبه‌ای از آنها در رابطه با این پروژه و نقش آنها سوالاتی پرسیده شد اما چون در آن زمان هنوز تایید رسمی نشده بود، آنها نتوانستند صحبتی در این مورد انجام دهند. علاوه بر فیلم شب بازی، این دو کارگردان محبوب، مدتی پیش یعنی در سال ۲۰۱۷، فیلم Spider-Man: Homecoming (اسپایدرمن: بازگشت به خانه) را برای کمپانی مارول ساخته و اکران کردند. حال با این تفاسیر، کمپانی دی سی و برادران وارنر امید دارند که با استخدام این کارگردان، بتوانند با فیلم فلش پوینت به همان موفقیت مالی‌ای برسند که دنیای سینمایی مارول، با فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه رسیده بود.

Flashpoint

در واقع همین دو فیلم ذکر شده و موفقیت‌های آنها بود که کمپانی برادران وارنر را ترغیب کرد که این دو را برای کارگردانی فیلم فلش پوینت انتخاب کند. این دو کارگردان در طی گفتگویی اینگونه درباره این پروژه صحبت کردند:

آنها تعدادی از آثار جدید خود که در مراحل اولیه قرار داشت را در اختیار ما گذاشتند و گفتند: «ما دوست داریم شما کارگردانی یکی از آثار جدید ما را برعهده گرفته و آن را بسازید». همین موضوع باعث شد که ما فیلمنامه چند مورد از آثار آنها را مطالعه کنیم که فلش پوینت یکی از آنها بود. ما فوق‌العاده این شخصیت را دوست داریم و یکی از طرفداران بزرگ او هستیم. من درست مثل یک کودک، کتاب‌های کمیک جمع آوری می‌کنم. کارگردانی این اثر واقعا یک فرصت بسیار بزرگ است.

از زمانی که ریک فمیوایوا کارگردانی این اثر را کنار گذاشته و پروژه را ترک کرد، فیلم فلش پوینت در یک برزخ خاصی قرار گرفته که هیچگونه پیشرفتی در رابطه با آن صورت نمی‌گیرد. هرچند که این پروژه، هنوز ستارگانی مانند ازرا میلر را برای ایفای نقش شخصیت بری آلن ملقب به فلش و کرسی کلمونس برای ایفای نقش شخصیت آیریس وست را دارد. از طرف دیگر، گزارش شده که ابرقهرمانان دیگر دنیای دی سی، همانند واندر وومن هم به احتمال زیاد حضور کوتاهی در این فیلم داشته باشد.

این مورد، اولین باری نیست که اتفاقاتی که مربوط به جریان فلش پوینت است، به تصویر کشیده می‌شود. پیش‌تر این اتفاقات در مجموعه تلویزیونی این شخصیت که از شبکه CW پخش می‌شود، نمایش داده شده است. حال طرفداران این شخصیت، در نحوه اجرا و پیاده‌سازی این اتفاقات، دو دسته شده و نظرات کاملا متفاوتی دارند. حال باید صبر کنیم و ببینیم که این فیلم سینمایی چگونه قرار است به آن بپردازد و نظر طرفداران درباره عملکرد دنیای سینمایی دی سی در رابطه با این اثر چه خواهد بود.

فیلم فلش پوینت در حال حاضر هنوز هیچ تاریخ اکرانی ندارد.



   کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 160
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 160
mehdi
13:33
پنج شنبه 10 اسفند 1396

مارول سری کتاب کمیک The Immortal Hulk را معرفی کرد


در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، بروس بنر‌ قرار است باری دیگر در طرح «شروع تازه» (Fresh Start) مارول و در قالب ابرقهرمان کمپانی مارول کامیکس یعنی شخصیت هالک بازگردد. اما جالب است بدانید که این بار، هالک فقط شگفت انگیز نیست، بلکه جاویدان و فناناپذیر هم خواهد بود. سری کتاب کمیک The Immortal Hulk (هالک جاویدان) قرار است در ماه می سال جاری منتشر شود. این سری کتاب توسط ال یویینگ، نویسنده سری کتاب Avengers: No Surrender و همچنین جو بنت، نوشته و تصاویر آن طراحی شده و روانه بازار می‌شود. به بازگشت شخصیت هالک در برخی از قسمت‌های سری کتاب Avengers: No Surrender پرداخته می‌شود و این سری کتاب جدید، قرار است داستان جدید این شخصیت ابرقهرمان را ادامه داده و جریانات او بعد از بازگشتش را برای طرفداران به تصویر بکشد.

به‌تازگی ال یویینگ، نویسنده این سری کتاب با گزارشگر سایت خبری Comic Book Resources وارد مصاحبه شد و اینگونه در رابطه با جدیدترین پروژه خود صحبت کرد:

خیلی خب، برای شروع باید گفت همانطور که می‌دانید شخصیت اصلی این داستان، بروس بنر است. بروس بنر در واقع همان هالک جاویدان (Immortal Hulk) است؛ قوی‌ترین موجود فانی جهان، گُلایت سبز رنگ، قوی‌ترین موجود زنده‌ای که وجود دارد و... و... حال در این میان، برخی از مردم خیلی نگران داستان این سری کتاب هستند؛ زیرا قرار است این بار ما او را به نحوی بیاوریم که دیگر ماندگار باشد و حالا حالاها از پیش ما نرود. به نظر من این موضوع که قرار است هالک دوباره بازگردد و این بار بماند خیلی هم خوب است. در نهایت هم باید تایید کنیم که بله، این بروس بنر است؛ او برگشته است؛ او این بار دارای یک سری کتاب کمیک پیوسته خواهد بود و قرار نیست حالا حالاها از میان ما برود یا در میدان مبارزه جانش را از دست بدهد. در حقیقت، فکر می‌کنم مهم‌ترین مسئله در حال حاضر همین موضوع باشد.

Immortal Hulk

ال یویینگ در ادامه مصاحبه خود با گزارشگر سایت Comic Book Resources گفت:


در رابطه با سوالی که مطمئن هستم بعد از مطالعه این خبر و مصاحبه، قرار است درست در بالاترین نقطه ذهن خوانندگان قرار بگیرد، باید بگویم که بله، داستان این سری کمیک بعد از داستان سری کتاب Avengers: No Surrender جریان دارد و مسلما امیدواریم که شما آن کتاب را هم مطالعه کنید. با این حال باید گفت که شما برای لذت بردن از سری کتاب کمیک هالک جاویدان، حتما لازم نیست کتاب Avengers: No Surrender یا هر کتاب کمیکی را که کمپانی مارول یا هر فرد دیگری تا به امروز منتشر کرده است مطالعه کنید.

ما در قسمت دهم سری کتاب Avengers: No Surrender، که فکر می‌کنم قسمت ۶۸۴ سری کتاب کمیک انتقام جویانخواهد بود، حواسمان به تمامی چراها و چگونه‌هایی که در رابطه با احیای دوباره هالک برای خوانندگان به وجود می‌آید، بوده و به آنها پاسخ خواهیم داد. در این قسمت یک پیش‌گفتار ۱۰ قسمتی اضافه وجود دارد و در داستان آن که توسط من و جو بنت نوشته شده، تمامی آنها را توضیح خواهیم داد. حال در حالیکه ما تمامی سوالات را در آن قسمت توضیح داده‌ایم، می‌توانیم بدون هیچ سوال باقی‌مانده یا مشکلی، به سراغ سری کتاب جدید خود یعنی همان هالک جاویدان رفته و داستان آن را آغاز کنیم. 

این موضوع برای من اهمیت بسیار زیادی داشت؛ این موضوع که بتوانم قولی را که به شما داده‌ام عملی کرده و بد قول نشوم. قول من به شما هم این بود که شما مجبور نشوید برای لذت بردن از قسمت اول سری کتاب کمیک The Immortal Hulk حتی یک کتاب دیگر هم بخوانید. خطاب به فروشندگان باید بگویم که مشتریان شما به جز قسمت اول The Immortal Hulk به هیچ کمیک دیگری نیاز ندارند. خطاب به خوانندگان هم باید بگویم که من با آغوش باز به شما خوش‌آمد می‌گویم. ما از تمامی طرفداران شخصیت هالک، چه قدیمی و چه جدید، می‌خواهیم که حتما این مورد را هم تجربه کنند.

سری کتاب کمیک The Immortal Hulk، جدیدترین و همچنین آخرین مجموعه‌ای است که تا به امروز در راستای طرح «شروع دوباره» کمپانی مارول معرفی شده است. کتاب The Immortal Hulk #1 برای انتشار در ماه مه سال جاری میلادی (اردیبهشت-خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


 

  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 149
mehdi
14:14
سه شنبه 8 اسفند 1396

چه زمانی می‌توانیم شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Aquaman باشیم؟


چند هفته پیش شایعه‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه اولین تریلر جدیدترین و مورد انتظارترین اثر دنیای سینمایی دی سی و کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم Aquaman (آکوامن) قرار است در آینده‌ای نزدیک اکران شود؛ که البته چندی بعد جیمز وان با صحبت‌های خود کامل این موضوع را رد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند، قرار است اولین تریلر این اثر در مراسم واندر کان (Wonder Con) لس آنجلس که در ماه مارس سال جاری برگزار می‌شود، به نمایش دربیاید. اگر این اتفاق رخ دهد، اولین باری خواهد بود که طرفداران کمیک‌های کمپانی دی سی، می‌توانند یک تصویر واضح از آنچه که می‌توانند از فیلم مستقل قهرمان Justice League (لیگ عدالت) انتظار داشته باشند، ببینند. با اینکه تا حدودی باید احتمال دهیم که این گزارش شایعه‌ای بیش نباشد اما از آنجایی که تقریبا ۱۰ ماه تا اکران این فیلم اقتباسی که براساس کتاب‌های کمپانی دی سی کامیکس ساخته شده باقی مانده، به نظر می‌رسد که این کنفرانس زمان خوبی برای نشان دادن این اثر به طرفدارانش است.

مراسم کنفرانس Wonder Con سال جاری از تاریخ ۲۳ مارس سال جاری میلادی (۳ فروردین ۱۳۹۷) تا ۲۵ همان ماه (۵ فروردین) برگزار می‌شود و در طی سال‌های اخیر، تریلرهای زیادی در این مراسم به نمایش درآمده است. حال اگر شرایطی هم پیش بیاید و اولین تریلر این اثر در این مراسم نمایش داده شود، این موضوع پیش می‌آید که این تریلر مدت کوتاهی بعد از نمایش خصوصی، در فضای اینترنت هم منتشر می‌شود یا خیر. زیرا این مراسم همانند کنفرانس کامیک کان سن دیگو (San Diego Comic-Con) نبوده و در موارد خیلی نادری، تریلرها و تصاویر از این مراسم به صورت آنلاین تا به امروز منتشر شده است. سال گذشته کمپانی برادران وارنر در پنل مخصوص خود در این مراسم، تصاویر و کلیپ‌های کوتاهی از فیلم Wonder Woman (واندر وومن) و همچنین تریلری از فیلم لیگ عدالت به نمایش گذاشت؛ حال باید صبر کنیم و ببینیم که در صورت به نمایش درآمدن، آیا به صورت آنلاین هم منتشر می‌شود یا خیر.

در هر صورت، همانطور که بالاتر هم به این موضوع اشاره شد، از آنجایی که فیلم آکوامن در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران می‌شود، طبیعی است که در آینده‌ای نه چندان دور، ما شاهد انتشار کلیپ‌ها و تصاویر جدیدی از آن باشیم. اگرچه تا به امروز تصاویر رسمی نسبتا زیادی در فضای اینترنت منتشر شده، اما ما هنوز خبر نداریم که خود آتلانتیس و همچنین دیگر شخصیت‌هایی که در این فیلم حضور دارند چه شکلی خواهند بود. با این تفاسیر، هیجان بسیار زیادی در طرفداران وجود داشته که آنها را برای تماشای اولین تریلر بسیار مشتاق می‌کند.



  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 180
mehdi
14:7
سه شنبه 8 اسفند 1396

شایعه: هنری کویل به دنبال گسترش قرارداد خود با دنیای سینمایی دی سی است


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی گزارشی منتشر شده و در طی آن اعلام شده که هنری کویل بازیگر نقش شخصیت سوپرمن، به دنبال مذاکره و گفتگویی با کمپانی برادران وارنر است تا بتواند به واسطه یک قرارداد، مدت زمان و نحوه حضور خود در دنیای سینمایی دی سی را بیش از پیش گسترش دهد. این بازیگر ۳۴ ساله اولین بار در سال ۲۰۱۳ پا به کمپانی دی سی و برادران وارنر گذاشت و نقش یکی از قهرمانان کتاب‌های کامیک کمپانی دی سی کامیکس یعنی سوپرمن را در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) ایفا کرد. البته حضور او تنها به همین فیلم ختم نشد بلکه سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۶، کویل این نقش را در فیلم Batman v Superman (بتمن علیه سوپرمن) و در سال ۲۰۱۷ در فیلم Justice League (لیگ عدالت) ایفا کرد. اگرچه حضور زک اسنایدر و کارگردانی این آثار کمی بازخوردهای دو جانبه داشت و به مذاق برخی‌ها خوش نیامد، اما با تماشای هنری کویل در نقش این شخصیت، بخش خیلی زیادی از بینندگان و منتقدان آن را دوست داشته و معتقد بودند که کویل توانسته یک نسخه مدرن از شخصیت سوپرمن را به نمایش بگذارد.

با وجود اینکه تکنولوژی در دنیای امروزی به خصوص در زمینه تکنولوژی CGI پیشرفت زیادی کرده، اما در فیلم لیگ عدالت به قدری بد روی صورت هنری کویل کار شده بود که در نگاه اول در ذوق بیننده می‌‌خورد. با این حال بخش بسیار زیادی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم، با وجود چنین نقطه ضعفی، معتقد بودند که بازی کویل و همچنین شخصیت سوپرمن، یکی از نقاط قوتی بوده که در این اثر وجود شده است. مطمئنا طرفداران دوست دارند باری دیگر شخصیت مورد علاقه خود را روی پرده سینماها ببینند به خصوص در دنباله مستقیم فیلم مرد پولادین؛ پروژه تولید فیلمی که مدت بسیار زیادی است تنها به صورت یک شایعه باقی مانده و گفته شده که از اولویت‌های دنیای مشترک دی سی است. با این حال بعد از اینکه فیلم لیگ عدالت روی پرده سینماها رفت، هنری کویل اخبار نسبتا ناامید کننده و ناراحت کننده‌ای را به طرفداران خود اعلام کرد. او در طی یکی از گفتگوهای خود اعلام کرد که تنها یک قرارداد دیگر با این کمپانی‌ها دارد و تنها یک بار دیگر قرار است نقش آخرین پسر کریپتون را ایفا کند.

Superman

اگر شایعه جدید مطرح شده درست از آب دربیاید، یعنی طرفداران دنیای سینمایی دی سی به‌خصوص این نسخه از سوپرمن دیگر نباید حالا حالاها نگران از دست دادن بازیگر محبوب خود در قالب این شخصیت باشند. همانطور که بالاتر هم عنوان شد، گزارشی از طرف سایت خبری Revenge of the Fans منتشر شده و در طی آن اعلام کردند که کویل قصد دارد با امضای قراردادی، مدت حضور خود در دنیای سینمایی دی سی را افزایش دهد. براساس این گزارش، او می‌خواهد نقشی که در فیلم Shazam! (شزم) شایعه شده بود را داشته و در آن ایفای نقش کند. علاوه بر این اثر، هنری کویل می‌خواهد به عنوان آخرین پروژه این قرارداد در دنباله اثر اولیه خود، یعنی فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین 2) حضور داشته و بعد از آن به سراغ قرارداد دیگری برود. گفته شده که هر دو طرف قرارداد با این ایده او موافق هستند و احتمال اینکه این قرارداد وضع شود بسیار زیاد است و در حال حاضر، تنها «موضوع پروسه مخصوص قرارداد» باید طی شود.

این گزارش همچنین دوباره به صورت تاکیدی اعلام می‌کند که فیلم مرد پولادین 2 در حال حاضر در حال ساخت است. نه تنها در حال حاضر هیچ صحبتی از فیلمنامه احتمالی این اثر نشده، بلکه دیگر هیچ نام تازه و جدیدی هم به نام فیلمسازان بزرگی که برای کارگردانی این اثر تمایل دارند، اضافه نشده است. متیو وان، استیون دنایت و همچنین جورج میلر از جمله کاندیدهایی هستند که می‌توانند بر صندلی کارگردان این اثر بنشینند.


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 189
mehdi
13:37
دو شنبه 7 اسفند 1396

عبور فروش جهانی فیلم Black Panther از مرز ۷۰۰ میلیون دلار


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Black Panther به فروش بسیار موفق خود در گیشه ادامه می‌دهد. پس از رکوردشنی در هفته گذشته، حال این فیلم در دومین سه روز آخر هفته اکرانش با تنها ۴۷ درصد کاهش فروش، حدود ۱۰۸ میلیون دلار فروش کرد. بدین ترتیب، این فیلم رکورد دیگری را شکسته و در دومین هفته اکرانش بالاتر از فیلم‌هایی چون فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) با فروشی معادل ۱۰۶ میلیون دلار و فیلم Avengers (انتقام جویان) با فروشی معادل ۱۰۳ میلیون دلار و پایین‌تر از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) با فروشی معادل ۱۴۹.۲ میلیون دلار، قرار گرفته است. بدین ترتیب فیلم Black Panther به چهارمین فیلمی تبدیل شد که در دومین هفته اکرانش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سه روز آخر هفته خود فروش کرده است.

بدین ترتیب مجموع فروش فیلم Black Panther در بازار آمریکای شمالی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار فروش عبور کرد و به سریع‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول که به این فروش دست یافته است، تبدیل شد. همچنین فیلم Black Panther در دیگر کشورهای جهان ۸۳.۸ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروش جهانی این فیلم از مرز ۷۰۰ میلیون دلار فروش عبور کند. در حال حاضر این فیلم در مجموع حدود ۷۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است و با توجه به اینکه این فیلم هنوز در بازار کشور چین و ژاپن اکران نشده، پیش بینی می‌شود که فیلم Black Panther به فروشی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند. طبق آمار منتشر شده، پیش فروش این فیلم بسیار بهتر و سریع‌تر از هر فیلم دیگری در دنیای سینمایی مارول در بازار کشور چین بوده است. فیلم Black Panther روز پنج شنبه این هفته در ژاپن و جمعه هفته آینده در کشور چین اکران خواهد شد.

Black Panther

همچنین فروش فیلم Black Panther در سه روز آخر هفته دوم اکرانش بیش از فروش بسیاری از فیلم‌‌های پرفروش سال گذشته در آغاز اکران خود در گیشه از جمله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) با ۱۰۳ میلیون دلار فروش، فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) با ۹۸.۸ میلیون دلار فروش و فیلم Justice League (لیگ عدالت) با ۹۳ میلیون دلار فروش، بوده است. در حال حاضر فیلم Black Panther پرفروش‌ترین فیلم قسمت اول، ششمین فیلم پرفروش در بازار آمریکایی و دهمین فیلم پرفروش در بازار جهانی دنیای سینمایی مارول است و در صورتی که این فیلم روند کنونی را ادامه دهد، به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول در بازار آمریکای شمالی تبدیل خواهد شد. کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم Creed (کرید) بوده است.

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


 

   کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 234
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 234
mehdi
22:0
یک شنبه 6 اسفند 1396

نویسندگان کمیک‌ های Avengers و Justice League در فکر نوشتن یک کراس اور بین قهرمان های DC و Marvel


در جدیدترین اخبار دنیای کمیک اعلام شده که اسکات اسنایدر و جیسون آرون قرار است در آینده‌ای نزدیک، کنترل دو تیم از دو کمپانی بزرگ و محبوب دنیای کمیکی را برعهده بگیرند. اما آیا ممکن است بعد از آن ما شاهد به وقوع پیوستن یک کراس اور بسیار بزرگ بین این دو تیم باشیم؟

این موضوع بسیار هیجان‌انگیز، ایده‌ای بود که خود این نویسندگان به نوعی در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرده و فکرش را در سر طرفداران انداختند. این ایده زمانی مطرح شد که جیسون آرون به استخدام کمپانی مارول کمیکس درآمد و طی قراردادی که بست، قرار شد با هنرمندی به نام اد مک‌گینس همکاری کرده و سری جدید کتاب‌های کمیک Avengers (انتقام جویان) را نوشته و منتشر کنند. از طرف دیگر در کمپانی دی سی کمیکس هم اسکات اسنایدر نویسنده سری کتاب کمیک Dark Nights: Metal (شب‌های تاریک: متال) قرارداد جدیدی امضا کرد و قرار بر این شد که بعد از پایان یافتن سری کتاب متال، به سراغ نویسندگی و تولید سری کتاب‌های کمیک Justice League (لیگ عدالت) برود. بعد از استخدام، این دو هنرمند تبادلی را با یکدیگر آغاز کردند که به واسطه آن موضوعی را به میان می‌آورد؛ آن هم این بود که این دو قرار است کراس اوری بین این دو تیم بزرگ ترتیب دهند.

اولین مبادله توییتی را اسکات اسنایدر در توییتر منتشر کرده و در طی آن اینگونه اعلام کرد:

به طرز دیوانه‌واری برای جیسون آرون و دیدن او در نویسندگی سری کتاب کمیک انتقام جویان هیجان دارم. قرار است حماسی و منحصر به فرد شود.

در پاسخ به این توییت اسنایدر، آرون هم اینگونه برای او نوشت:

ممنونم اسکات. شاید بهتر است ما روی یک پروژه جدید با هم کار کنیم که نتیجه آن کراس اوری بین لیگ عدالت و تیم انتقام جویان باشد.

اسنایدر هم که به نوعی منتظر پاسخ آرون بود به سرعت پاسخ داد:

من این کار را هر زمان که تو بخواهی با تو انجام می‌دهم، برادر! برای تو خیلی خوشحالم و همچنین برای این اتفاق خوب، تبریک می‌گویم.

در تاریخچه دنیای کمیک، آخرین باری که ما در کتابی شاهد به وقوع پیوستن کراس اوری بین این دو تیم بزرگ و فوق‌العاده محبوب بودیم، در سال ۲۰۰۴ بود. نویسنده این کراس اور کرت بوسیک بود که کتاب کمیک JLA/Avengers چهار قسمتی را نوشت. اگر در این دوره و زمانه دو نویسنده باشند که بخواهند این طرح هیجان‌انگیز را دوباره به سری کتاب‌های کمیک بیاورد، تنها اسنایدر و آرون هستند که پتانسیل این کار را دارند و تماشای همکاری این دو با هم، بسیار جالب خواهد شد.

در تاریخچه دنیای کمیک، آخرین باری که ما در کتابی شاهد به وقوع پیوستن کراس اوری بین این دو تیم بزرگ و فوق‌العاده محبوب بودیم، در سال ۲۰۰۴ بود. نویسنده این کراس اور کرت بوسیک بود که کتاب کمیک JLA/Avengers چهار قسمتی را نوشت. اگر در این دوره و زمانه دو نویسنده باشند که بخواهند این طرح هیجان‌انگیز را دوباره به سری کتاب‌های کمیک بیاورد، تنها اسنایدر و آرون هستند که پتانسیل این کار را دارند و تماشای همکاری این دو با هم، بسیار جالب خواهد شد.

Avengers
تیم انتقام جویانی که در حال حاضر جیسون آرون در حال جمع‌آوری آنها است، شخصیت‌های درجه یک دنیای کمیکی کمپانی مارول هستند که کمی با نسخه فعلی و سینمایی آن متفاوت است اما این موضوع اصلا دلیل بر آن نمی‌شود که سری کتاب کمیک او جذاب نخواهد شد. جیسون آرون در طی مصاحبه اخیر خود درباره پروژه جدید خود اینگونه توضیح داد:

ما تصمیم داشتیم که به نحوی بتوانیم به گذشته و خط داستانی اصلی بازگردیم. ما می‌خواستیم این کار را با شخصیت‌های بزرگ و محبوبی انجام دهیم که در قلب آن قرار دارند. به همین منظور ما به سراغ استیو راجرز (کاپیتان آمریکا)، تونی استارک (آیرون من) و ثور اودین‌سان رفتیم و دوباره آنها را دور هم جمع کردیم تا باری دیگر اعضای اصلی و قلب این تیم ابرقهرمانی باشند. علاوه بر این سه شخصیت، قهرمانان دیگری هم وجود دارند که قرار است به تیم اضافه شوند و ما در طول داستان آنها را به تیم جدید می‌آوریم. اساسا هدف من از نوشتن و انتشار این سری این بود که اگر شما تنها یک کتاب کمیک کمپانی مارول را می‌خوانید و اگر این کتاب را انتخاب کردید، اطلاع داشته باشید که این سری با داستان خود قصد دارد چشم‌اندازی از دنیای مارول را قسمت به قسمت به شما نشان دهد. ما قصد داریم به واسطه شخصیت‌های بزرگ و معروف این دنیا، به جذاب‌ترین و همچنین عجیب‌ترین نقاط دنیای مارول برویم.

کتاب کمیک Avengers #1 در ماه می سال جاری منتشر خواهد شد. از طرف دیگر قسمت اول سری کتاب کمیک لیگ عدالت به نام No Justice، اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

 


 

  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 160
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 160
mehdi
20:26
جمعه 4 اسفند 1396

جاس ویدون پروژه تولید فیلم اختصاصی Batgirl را ترک کرد


اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که برای فیلم اختصاصی Batgirl (بت گرل) هیجان زیادی داشتید و می‌خواستید که هر چه زودتر نسخه نهایی کار جاس ویدون را ببینید، این خبر ناامید‌تان می‌کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاس ویدون کارگردان پیشین یکی از آثار مارول یعنی فیلم The Avengers (انتقام جویان) که چندی پیش هم به علت ترک زک اسنایدر، کارگردانی بخش‌های اضافی فیلم Justice League (لیگ عدالت) را برعهده داشت، به‌تازگی پروژه تولید این اثر را ترک کرده است.

منبع اصلی این گزارش، سایت خبری The Hollywood Reporter بوده است. این منبع خبری در طی این گزارش اعلام کرد که جاس ویدون نه تنها از سمت کارگردانی، بلکه از سمت نویسندگی فیلمنامه این پروژه هم استفاء داده است. حال خود جاس ویدون در طی بیانیه‌ای این موضوع و همچنین علت آن را توضیح داد:

پروژه تولید فیلم بت گرل، واقعا پروژه خوب و هیجان انگیزی بود. از طرفی کمپانی دیسی دیگر و همچنین کمپانی برادران وارنر واقعا شرکای خوبی بوده و با هم همکاری بسیار خوبی داشتیم. متاسفانه برای من چندین ماه زمان برد تا متوجه شوم که هیچ داستان خاصی برای این فیلم ندارم. من واقعا از جف جانز، توبی امریچ و تمامی افرادی که در این مدت همراه من بودند متشکرم، زیرا زمانی که من تازه به این پروژه آمدم خیلی از من استقبال کرده و به من کمک کردند و حالا هم من را درک کردند؛ زمانی که من..... آیا کلمه‌ای بهتر از «شکست خوردن» وجود دارد که من در اینجا به کار ببرم؟

حدودا در ماه مارس سال ۲۰۱۷ بود که در طی خبری به طور رسمی اعلام شد جاس ویدون قرار است ساخت و کارگردانی فیلم اختصاصی شخصیت بت گرل را برعهده داشته باشد. حتی در همان زمان هم هیچ اطلاعات دیگری درباره این پروژه منتشر نشد و حتی کسی اعلام نکرد که طرفداران چه زمانی می‌توانند این اثر را روی پرده سینماها تماشا کنند. حال بعد از گذشت تقریبا یک سال از زمان اعلام چنین خبر مهمی، یکی از منابع موثق سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که سازنده سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها) و همچنین سریال Firefly (فایر فلای) نتوانست حتی یک فیلمنامه ساده هم برای فیلم اختصاصی بت گرل بنویسد و خیلی راحت این پروژه را ترک کرده است.

حال با این اوضاعی که پیش آمده، اینکه در آینده چه بر سر پروژه تولید فیلم Batgirl پیش می‌آید مشخص نیست و باید صبر کنیم و ببینیم چه کسی کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده خواهد گرفت. اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم، اینکه ویدون انتخاب کرد که پروژه را ترک کرده و آن را کنار بگذارد، موضوع آنچنان بدی نیست. اگر او نتوانسته داستانی سر هم کند که در خور چنین شخصیت مهم و محبوبی باشد، بهتر است این کار را به کسی بسپارد که توانایی نوشتن یک فیلمنامه خوب را دارد.

 


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 150
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 150
mehdi
20:18
جمعه 4 اسفند 1396

انتشار سری کتاب کمیک Supergirl به زودی متوقف خواهد شد


در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، استیو اورلاندو، نویسنده سری کتاب‌های کمیک شخصیت سوپرگرل (Supergirl) در صفحه رسمی توییتری خود اعلام کرد که کمپانی دی سی در آینده‌ای نزدیک قرار است انتشار این مجموعه کمیک را متوقف کند. این برنامه قرار است بعد از انتشار آخرین قسمت این مجموعه در ماه آوریل سال جاری عملی شود. با اینکه این موضوع اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران و خوانندگان این مجموعه بوده، اما به نظر می‌رسد که این درخواست از طرف خود ناشر مجموعه اعلام شده است. علاوه بر این مجموعه، کمپانی دی سی قرار است سری کتاب کمیکی را که با محوریت شخصیت بت گرل، سوپر سانز و Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) نوشته و منتشر می‌شوند هم متوقف کند. همچنین علاوه بر سری کمیک مربوط به سوپرگرل، انتشار کمیک Trinity هم در ماه آوریل متوقف خواهد شد. استیو اورلاندو در صفحه رسمی توییتری خود اینگونه درباره این موضوع و توقف انتشار صحبت کرد:

براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود داستان سری کتاب کمیک سوپر گرل: تولد دوباره (Supergirl: Rebirth)، بعد از انتشار بیستمین قسمت به پایان برسد. من واقعا از این موضوع خوشحالم که ما با سری کتاب کمیک سوپر گرل توانستیم به جاهای خوبی رسیده و موفقیت‌های زیادی دریافت کنیم؛ از این به بعد هر کجا که کارا برود، واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود. من از همه شما به‌شدت ممنونم که تمام این مدت با حضور خود ما را حمایت کردید. همچنین از سازندگان و سردبیرهای خودم هم متشکرم! این برهه از زمان واقعا برایم لذت‌بخش بود و من افتخار می‌کردم که فرصتی پیش آمد تا بتوانم لحظات و لایه‌هایی به دنیای شخصیت کارا اضافه کنم. اصلا نمی‌توانم صبر کنم تا به شما نشان دهم که چه چیزهایی قرار است در سری جدید کتاب کمیک غیرمنتظره (The Unexpected) به تصویر کشیده شود. این مجموعه، بزرگ‌ترین کاری است که من تمام طول زندگی خود و دوران حرفه‌ای کاری‌ام انجام خواهم داد و واقعا خوشحالم که قرار است با ریان سوک و کری نورد همکاری کنم.

حال با این اوصاف اصلا مشخص نیست که متوقف شدن انتشار این سری کتاب کمیک به خاطر تعداد فروش آنها است یا این کار به نوعی قرار است راه را برای برایان مایکل بندیس که به‌تازگی به جمع دنیای کمپانی دی سی کمیکس اضافه شده، هموار کند. اگر دلیل دوم مورد بحث باشد، شاید قرار است که بندیس سری کتاب افسانه سوپرمن را آغاز کند.

Superman and Supergirl

برایان مایکل بندیس اخیرا اعلام کرده که او قرار نیست به هر نحوی با انتشار کتاب‌ها و انجام فعالیت‌های خود، سری فوق‌العاده تحسین‌شده کتاب کمیک سوپرمن پیتر جی. توماسی را نادیده گرفته یا بخواهد سری کتاب کمیک‌های اکشن (Action Comics) دن جورگنز را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال گفته شده که توقف انتشار سری کتاب کمیک سوپر گرل و سوپر سانز، قرار است راه را برای هنرنمایی بندیس و همکار او یعنی جین لوئن یانگ هموار کند تا بتوانند یک سری مخصوص به خود درباره سوپرمن را نوشته و منتشر کنند. همچنین گفته شده که سری لیگ عدالت چین (Justice League of China) و همچنین سوپرمن جدید (New Super-Man) همچنان ادامه دارد.


این نسخه از سری کتاب کمیک شخصیت سوپر گرل، در ماه می سال ۲۰۱۶ و با برنامه شروع دوباره کمپانی دی سی کار خود را آغاز کرده و اولین نسخه آن منتشر شد. این نسخه از شخصیت، بیشتر شبیه به کاراکتری بود که در سریال Supergirl (سوپر گرل) استفاده شده، تا بقیه نسخه‌های پیشینی که در کتاب‌های کمیک مشاهده کردیم. این نسخه از شخصیت بیشتر به سازمان عملیات‌های غیرعادی (Department of Extranormal Operations یا به اختصار DEO) وابسته، دارای پدر و مادری ناتنی که زنده و خوش بوده و با شخصیت کت گرنت در ارتباط بود.

کتاب کمیک Supergirl #20 در تاریخ ۱۱ آوریل سال جاری (۲۲ فروردین ۱۳۹۷) در فروشگاه‌های سرتاسر دنیا قابل دسترس خواهد بود. این کتاب توسط استیو اورلاندو و جودی هاوسر نوشته شده و طراحی تصاویر آن بر عهده رابسون روچا بوده است.

سوپر گرل در داستان خود باید دو شخصیت منفی و شرور یعنی ماکاری (Mokkari) و وایکینگ جاج (Viking Judge) مبارزه کند تا بتواند رابرت تاد یا همان مدیر بونز (Director Bones) را از خشم تبر جادویی وایکینگ‌ها نجات دهد. در عین حال و در زمانی که مدیر بونز در خط داستانی حضور نداشته و تقریبا کنار گذاشته شده، کامرون چیس و لر-آن (Lar-On) باید راهی پیدا کنند که بتوانند به Department of Extranormal Operations وارد شوند تا وریتاس را پیش از آن که زمانشان به پایان رسیده و خاطرات او به طور کلی و برای همیشه از حافظه‌اش پاک شود، نجات دهند.
 


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 160
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 160
mehdi
20:9
جمعه 4 اسفند 1396

مارول اعضای تیم انتقام جویان جدید کتاب های کامیک را معرفی کرد


در جدیدترین اخبار دنیای کامیک، کمپانی مارول کامیکس به‌تازگی در طی بیانیه‌ای اعضای تیم خلاق نویسنده و طراح نسخه جدید کتاب کامیک انتقام جویان (Avengers) را اعلام کرد. در این بیانیه، کمپانی لیست اسامی قهرمانانی را که تیم انتقام جویان جدید را تشکیل می‌دهند هم معرفی کرده است. قسمت اول کتاب کامیک انتقام جویان (Avengers #1) توسط جیسون آرون نوشته می‌شود و همچنین طرح‌های تصویری آن توسط اد گینس طراحی خواهد شد. این سری کتاب از مجموعه‌های کامیک قرار است سه عضو اصلی تیم انتقام جویان یعنی ثور، کاپیتان آمریکا و آیرون من را دوباره گرد هم بیاورد. اما قرار نیست تنها اعضای این تیم همین سه ابرقهرمان باشند؛ بلکه کاراکترهای دیگری مانند شی-هالک، بلک پنتر، کاپیتان مارول، دکتر استرنج و همچنین ابرقهرمان تازه‌کاری به نام گوست رایدر (روح سوار) هم به آنها می‌پیوندند. حال سایت خبری IGN در طی گزارشی اعلام کرده که به احتمال زیاد دکتر استرنج قرار نیست مدت طولانی همراه این تیم باشد و تنها برای زمان محدودی با آنها به میدان مبارزه خواهد آمد.

سری کتاب کامیک Avengers تنها مجموعه‌ای با محوریت اعضای تیم ابرقهرمانی انتقام جویانی خواهد بود که در برنامه گسترده «شروع تازه» (Fresh Start) کمپانی مارول قرار دارد. مارول قرار است سالانه ۱۸ قسمت از این سری کتاب مورد انتظار خود را روانه بازار کند. این سری قرار است به گونه‌ای باشد که جایگزین چندین مجموعه و سری کتاب‌های کامیکی که به طور مثال با عناوینی مانند انتقام جویان جدید (The New Avengers)، انتقام جویان مخفی (Secret Avengers) و انتقام جویان عجیب (Uncanny Avengers) منتشر می‌شد، بشود.

کتاب کامیک Avengers #1 قرار است وضع موجود و حال حاضر دنیای ما را به تصویر بکشد. بعد از اتفاقاتی که در داستان کتاب کامیک Avengers: No Surrender رخ داد، سه تیم انتقام جو که به نیروهای نظامی پیوسته بودند، رفته رفته آن‌قدر به تیمی بدون آینده و کوچک تبدیل شدند که در اصل هیچ تیم ابرقهرمان و هیچ انتقام‌جویی باقی نماند. همین اتفاقات باعث شد که جای ابرقهرمانان ما خالی باشد و شرایط بسیار خوبی برای پدید آمدن و معرفی یک تیم انتقام‌جوی ابرقهرمانی به وجود بیاید.

Avengers

این سری از مجموعه کتاب‌های کامیک کمپانی مارول کامیکس، شباهت بسیار زیادی به سری کتاب ثور: خدای رعد و برق (Thor: God of Thunder) نوشته جیسون آرون دارد. داستان این سری کتاب نه‌تنها درباره اتفاقات و وضعیت حال حاضر دنیا است، بلکه قرار است به انتقام جویان بسیار قدیمی هم سر بزند. این سری با داستان خود قرار است هم ما را با اعضا و تیم اونجرز جدید آشنا کند و هم به گذشته رفته و انتقام جویان مربوط به ۱۰ هزار سال قبل از میلاد مسیح را به ما معرفی کند. این تیم و اعضای آن توسط جیسون آرون در کتاب تک نسخه‌ای Marvel Legacy معرفی شدند. طبق معرفی لیست اعضا، در این تیم ابرقهرمانی شخصیت‌هایی مانند بلک پنتر، گوست رایدر، اودین، فینکس (جین گری)، استار بند (Star Brand)، آیرون فیست (مشت آهنی) و آگاماتو حضور داشتند. شخصیت منفی و شرور به کار رفته در داستان کتاب Marvel Legacy هم سلستیال سیاه بود که قرار است این دو داستان را به یکدیگر مرتبط کند.

جسون آرون در طی مصاحبه اخیر خود درباره پروژه جدید خود اینگونه توضیح داد:

ما تصمیم داشتیم که به نحوی بتوانیم به گذشته و خط داستانی اصلی بازگردیم. ما می‌خواستیم این کار را با شخصیت‌های بزرگ و محبوبی انجام دهیم که در قلب آن قرار دارند. به همین منظور ما به سراغ استیو راجرز (کاپیتان آمریکا)، تونی استارک (آیرون من) و ثور اودین‌سان رفتیم و دوباره آنها را دور هم جمع کردیم تا باری دیگر اعضای اصلی و قلب این تیم ابرقهرمانی باشند. علاوه بر این سه شخصیت، قهرمانان دیگری هم وجود دارند که قرار است به تیم اضافه شوند و ما در طول داستان آنها را به تیم جدید می‌آوریم. اساسا هدف من از نوشتن و انتشار این سری این بود که اگر شما تنها یک کتاب کامیک کمپانی مارول را می‌خوانید (نه به این معنی که حتما لازم است یکی از آنها را بخوانید، اما اگر این کار را می‌کنید) و اگر این کتاب را انتخاب کردید، اطلاع داشته باشید که این سری با داستان خود قصد دارد چشم‌اندازی از دنیای مارول را قسمت به قسمت به شما نشان دهد. ما قصد داریم به واسطه شخصیت‌های بزرگ و معروف این دنیا، به جذاب‌ترین و همچنین عجیب‌ترین نقاط دنیای مارول برویم.

کتاب کامیک Avengers #1 در ماه می سال جاری منتشر خواهد شد.کتاب کامیک Avengers #1 در ماه می سال جاری منتشر خواهد شد.

 


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 570
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 570
mehdi
14:50
سه شنبه 1 اسفند 1396

فیلم Black Panther رکورد گیشه را شکست


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار فروش فیلم تحسین شده پلنگ سیاه (Black Panther) در سه روز نخست اکرانش در گیشه آمریکایی شمالی منتشر شده که حکایت از رکوردشکنی‌های این فیلم دارد. جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول موفق شده که در آغاز اکرانش در گیشه بیش از ۱۹۲ میلیون در سه روز آخر هفته فروش کند و پیش بینی می‌شود که مجموع فروش فیلم Black Panther در چهارمین روز اکرانش که مصادف با روز رئیس جمهوری است، به حدود ۲۱۸ تا ۲۲۲ میلیون دلار فروش افزایش یابد. بدین ترتیب این فیلم، رکورد فیلم Deadpool (ددپول) را که در هفته روز رئیس جمهوری سال ۲۰۱۶ منتشر شد و حدود ۱۵۲ میلیون دلار در چهار روز اول اکرانش فروخت، شکست و رکورد آغاز فروش در ماه فوریه و هفته روز رئیس جمهوری را به‌نام ثبت کرد.

فیلم Black Panther در سه روز نخست اکران خود توانسته بیشتر از فیلم‌های دیگری از جمله فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) با ۱۷۴ میلیون فروش، فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) با ۱۷۹ میلیون فروش و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) با ۱۹۱ میلیون فروش، در گیشه فروش کند و بدین ترتیب این فیلم، موفق‌ترین فیلم مستقل یک شخصیت در دنیای سینمایی مارول تا به امروز بوده است. همچنین فیلم Black Panther با پشت سر گذاشتن فیلم Avengers: Age of Ultron، به پنجمین فیلم با بهترین شروع در گیشه تبدیل شد و تنها فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Avengers (انتقام جویان)، بیش از این فیلم در سه روز نخست اکران خود فروخته‌اند.

رکورد شکنی فیلم Black Panther در آغاز اکرانش

همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther، توانست رکورد فروش یک فیلم به کارگردانی یک کارگردان سیاه‌پوست در سه روز نخست اکرانش را بشکند. این رکورد پیش از این متعلق به اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، بوده است که سال گذشته میلادی این فیلم توانسته بود ۹۸.۸ میلیون دلار در گیشه فروش کند. علاوه بر این، وب‌سایت CinemaScore اعلام کرد که فیلم Black Panther نمره A+ را از تماشاگران دریافت کرده که پس از فیلم Avengers محصول سال ۲۰۱۲، این برای اولین‌بار است که یک فیلم از دنیای سینمایی مارول موفق به دریافت چنین نمره‌ای از سوی تماشاگران شده است. همچنین فیلم Black Panther تاکنون بیش از ۱۶۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته تا مجموع فروش جهانی این بیش از ۳۶۱ میلیون دلار افزایش یابد. این فیلم هنوز در بازارهای بزرگ دیگری از جمله چین، ژاپن و روسیه اکران نشده است.

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


 

 کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 169
برچسب‌ها: رکورد گیشه , بلک پنتر ,
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 169


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر