بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
14:34
شنبه 19 خرداد 1397

10 بازی برتر ابرقهرمانی


خب حالا میرویم سراغ بازیهای ویدیویی که از روی قهرمان ها ساخته شده، درحال حاضر مورد انتظارترین بازی ابرقهرمانی بازی Spider-Man است که به صورت انحصاری برای کنسول Ps4 عرضه خواهد شد. بیشتر بازی ها باحال و خفن مارول برای اندروید ساخته شده بهترین این بازی ها میتوان به بازی Spider-Man Unlimited و Marvel Future Fight اشاره کرد. دیسی هم توانسته بازی های خوبی برای کنسول های مختلف عرضه کنه. اگر دنبال بازی های خوب ابرقهرمانی هستید این مقاله را تا آخر بخونید:

10. بازی The Incredible Hulk: Ultimate Destruction


Image result for The Incredible Hulk: Ultimate Destruction

این بازی بهترین بازی ساخته شده برای شخصیت هالک محسوب میشود، محیط بازی آزاد است یا به عبارتی Open World است، به همین سبب شما میتوانید به تمام نقاط محیط بازی بروید و میتوان تمام وسایل و اشیاء را خراب و داغون کنید. میتوانید با خراب کردن وسایل برای خودتان سلاح درست کنید مثلا میتوانید ماشین ها رو خراب کنید و ازشون دستکش بوکس بسازید.

Image result for The Incredible Hulk: Ultimate Destruction wallpaper hd
این بازی برای پلتفرم های PlayStation 2, Xbox, GameCube عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و ناشر آن Vivendi Universal Games است.


9. بازی Viewtiful Joe


Image result for Viewtiful Joe
تیمی که بر روی Okami کارکرده بود به سمت یک کمیک کارتونی  فرانسوی رفت و عنوان دوبعدی ساخت که در یک دهه اخیر به یکی از موفق‌ترین و بی‌سر و صداترین عناوین Capcom تبدیل شد. بازیکنان می‌توانستند با سرعت بدوند و زمان را آهسته کنند. این بازی هیجان‌انگیز لیاقت ساخت نسخه‌های بعدی را داشت و لیاقت این را هم دارد که در Library استیم حضور پیدا کند.

Image result for Viewtiful Joe
این بازی برای پلتفرم های PlayStation 2, GameCube عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و ناشر آن Capcom است.


8. بازی LEGO Marvel Superheroes 2


Related image

در این بازی بازیکنان باید در سرتاسر شهر Chronopolis، از مصر باستان گرفته تا نیویورک سال ۲۰۹۹، به نبرد با شخصیت کانگ فاتح بپردازند. علاوه بر این بازیکنان در بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 کنترل شخصیت‌هایی مانند Cowboy Captain America، اسپایدرمن ۲۰۹۹، هالک، ثور، نگاهبانان کهکشان، بلک پانتر، کاپیتان مارول، دکتر استرنج، گرین گابلین و تعداد بیشماری دیگر از کاراکترهای محبوب و شناخته‌شده‌ی مارول را برعهده خواهند داشت. وجود چهار حالت مختلف بازی گروهی در این نسخه از بازی در کنار جو شاد دنیای لگو، بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را به گزینه خوبی برای سرگرم‌شدن در جمع دوستان و خانواده تبدیل کرده است.

Image result for دانلود بازی lego marvel superheroes 2
این بازی برای پلتفرم های PC, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و چند نفره(multiplayer)  و ناشر آن Warner Bros. Interactive Entertainment است.

7. بازی LEGO Batman 3


Image result for lego batman 3
در این بازی ماجراجویی هسته ی اصلی جنگ با دشمنان نادان هستند اما در این بازی چندین شخصیت دیگر این دو را همراهی می کنند که عبارتند از: Superman ، Flash ، Catwoman و Cyborg . شخصیت های بسیار شجاع همچون Joker ، Lex Luthor ، Killer Croc و Firefly نیز در این بازی حضور دارند. شخصیت های نامشهور اما جالب به نام های Krypto (سگ قهرمان و زرنگ) ، Black Manta (سیاه جامه)، Blue Beetle(سوسک آبی)، یک موش ، کوسه و یک گوریل نیز به بتمن و رابین کمک می کنند. راستی Bat-Cow را فراموش نکنید! گیمرها می توانند جای کاراکترهای مهم بازی کنند هر زمان که بخواهند فورا می توانند از فهرست کاراکترهای دیگر هر کدام را که دوست دارند و به کارشان می آید انتخاب کنند. در بازی LEGO Batman 3 یک کاراکتر مهم و جذاب به نام شوالیه ی سیاه قطبی وجود دارد که هر زمان که بخواهد می تواند دشمنانش را با اسلحه ی یخی اش به قالبی از یخ تبدیل کند. درفیلم بتمن دهه ی ۱۹۶۰ نیز این کاراکتر معروف برای شناخته نشدن توسط دشمنان ، یک نقاب به صورت داشت و شنل سیاه می پوشید.

Image result for lego batman 3
این بازی برای پلتفرم های Android, iOS, PC, Nintendo 3DS, OS X, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Wii U, Xbox 360, Xbox One عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و چند نفره(multiplayer)  و ناشر آن Warner Bros. Interactive Entertainment است.

6. بازی X-Men Origins Wolverine


Image result for x-men origins wolverine game
سازندگان، بازی X-Men Origins: Wolverine را با الهام از عناوین بزرگی همچون God of War و Devil May Cry ساخته‌اند. داستان بازی نیز ترکیبی از پیشینه‌ی ولورین در فیلم و یک سناریوی اصیل از Raven Software (بر اساس کمیک‌بوک‌های مردان اکس) را روایت می‌کند.بازی در قالب سوم‌شخص طراحی شده و حرکت‌ها و کمبوهای خشنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ولورین که اکنون اسکلتی غیرقابل‌تخریب از ادمنتیوم دارد، در صدد است تا از کسانی که در آزمایشگاه بر روی او آزمایش می‌کردند، انتقام بگیرد.

Image result for x-men origins wolverine game

این بازی برای پلتفرم های PC, Nintendo DS, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Wii, Xbox 360 عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و ناشر آن Activision است.


5
. بازی Spider-Man: Shattered Dimensions


Related image
کمپانی سازنده با نوآوری هایی که در این نسخه انجام داد , توانست تحول عظیمی را در گیم پلی و گرافیک سری بازی های مرد عنکبوتی صورت دهد . یکی از نکات مهم و جالب بازی داستان آن است زیرا سعی شده است تا تمامی اتفاقات و حوادث بازی همانند نسخه های کمیک منتشر شده از این ابرقهرمان شبیه سازی شود . داستان بازی از آنجا شروع می شود که مرد عنکبوتی در حال تعقیب Mysterio است کسی که لوحی به نام Orderand Chaos را به دست آورده زیرا این لوح دارای قدرت خارق العاده ای است . پس از مدتی تعقیب و گریز لوح از دست میسترو میفتد و به چندین تکه تقسیم می شود و هر کدام وارد بعد خاصی می گردد . در این بازی شما باید به عنوان مرد عنکبوتی بار دیگر تمامی تکه های این لوح را به دست آورده و در کنار یکدیگر قرار دهید . برای به دست آوردن هر تکه مشکلات و سختی های خاص خود را باید تحمل کنید و در طول بازی با شخصیت های مختلفی آشنا خواهید شد . گرافیک بازی و موسیقی متن فوق العاده آن بر جذابیت بازی افزوده اند و باعث می شوند تا پلیر مدت ها میخکوب شود.

Image result for Spider-Man: Shattered Dimensions
این بازی برای پلتفرم های Nintendo DS, PC, PlayStation 3, Wii, Xbox 360  عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و ناشر آن Activision است.


4
. بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3


Image result for ultimate marvel vs capcom 3 platforms
بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 یک بازی مبارزه ای ساخته کپکام است. در این بازی شخصیت های مارول با شخصیت های کپکام مبارزه میکنند.
Image result for ultimate marvel vs capcom 3 platforms

این بازی برای پلتفرم های PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Xbox 360, Xbox Oneعرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و چند نفره (multiplayer) و ناشر آن Capcomاست.

3. بازی The Wonderful 101


Image result for The Wonderful 101
بازی The Wonderful 101 یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط PlatinumGames ساخته شده و توسط Nintendo برای Wii U منتشر شده است.

Related image
حالت بازی تک نفره (Single-Player) و چند نفره (multiplayer) و ناشر ان Nintendo است.

2. بازی Batman: Arkham Knight


Image result for batman arkham knight

بتمن: شوالیه آرکهام یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط راک‌استدی استدیوز ‏و براساس داستان‌های بتمن، ابرقهرمان کتاب‌های مصور دی‌سی کامیکس ساخته شده و چهارمین قسمت اصلی از سری بازی‌های بتمن: آرکهام ‏است.

Image result for batman arkham knight
بازی در شهر آرکهام اتفاق می‌افتد، که بطور آزادانه (دنیای آزاد) قابل جستجو است. هنگام حرکت در مناطق مختلف از شهر نیازی به صبر کردن و لود شدن بازی نیست که با توجه به نقشه بزرگ نکته قابل اشاره‌ای می‌باشد. بسیاری از گجت‌های قبلی بازی‌های بتمن همچنان در این نسخه نیز مورد استفاده قرار گرفته است، از این جمله می‌توان به سیستم شناسایی و قدرت مقابله بتمن اشاره کرد. اسلحه  برای از کار انداختن یا منجمد کردن اسلحه دشمنان و اسلحه برای وارد کردن شوک به دشمنانی که هنوز مسلح و آماده نشده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرند. بازیکنان با استفاده از شنل بتمن می‌توانند در سراسر شهر پرواز کنند و در حالیکه پرواز می‌کنند، از گجت‌هایی مانند استفاده کنند. همچنین یک وسیلهٔ جدید به نام به گجت‌های بتمن اضافه شده که بتمن به وسیله آن می‌تواند صدای دشمنانش را تقلید کند و به افراد آن‌ها دستورهای دروغین بدهد.توانایی‌های مبارزات تک به تک بتمن هم در این بازی گسترش یافته است. برای وارد کردن خسارت بیشتر به حریفان بتمن می‌تواند آن‌ها را به اطراف پرتاب کند، اما قدرت و پیچیدگی حمله حریفان نیز در این بازی افزایش یافته است. در این نسخه قابلیت جدیدی بنام  معرفی می‌شود، که بتمن (قبل از اینکه توسط حریفان شناسایی شود) می‌تواند تا حداکثر پنج دشمن را همزمان (زمان در این حرکت آهسته می‌شود) نابود کند.


1. بازی Injustice 2


Related image

بی‌عدالتی ۲  یک بازی ویدئویی در سبک مبارزه‌ای است که توسط ندررلم استودیوز ساخته شده است و بوسیلهٔ وارنر برادرز. اینتراکتیو انترتینمنت در مه ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. همچنین نسخه مایکروسافت ویندوز این بازی در نوامبر ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. این بازی دنباله‌ای بر بازی بی‌عدالتی: خدایان میان ما در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود. همانند قسمت پیشین، یک نسخه به صورت اپ موبایل نیز برای سیستم عامل‌های آی‌اواس و اندروید عرضه شد.

Image result for Injustice 2
بی عدالتی ۲ یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای است که در آن بازیکنان به صورت یک به یک و با در اختیار گرفتن شخصیت‌هایی از دنیای دی‌سی و دیگر فرنچایزهای شخص ثالث با یکدیگر به رقابت و مبارزه می‌پردازند. بازیکنان باید با استفاده از ترکیب‌های مختلفی از کلیدهای جهت و دکمه‌های فشاری به اجرای حملات اولیه، حرکات ویژه و کمبو بپردازند و سعی در آسیب رساندن به حریف و در نهایت ناک‌اوت او دست پیدا کنند. بی‌عدالتی ۲ بسیاری از مکانیک‌های روند بازی از نسخه بی‌عدالتی: خدایان میان ما را حفظ کرده است که از آن می‌توان به تعامل با محیط اطراف، تغییر مراحل حین مبارزه و ویژگی‌های منحصر به فرد هر شخصیت اشاره کرد.



                                       نویسنده: مهدی باقری
             رسانه کامیک تاک

تعداد بازدید از این مطلب: 12627
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , مقاله , ,
بازدید : 12627
mehdi
13:34
دو شنبه 20 فروردين 1397

بازی Spider-Man از حداکثر توان پلی استیشن 4 پرو استفاده خواهد کرد


 اخیرا و بعد از مدت‌ها انتظار، تاریخ انتشار رسمی و قطعی بازی Spider-Man، جدیدترین ساخته استودیو Insomniac Games، اعلام شد؛ حال اینسامنیاک گیمز در صفحه توییترش مشغول به پاسخ دادن به سوالات هواداران است و اطلاعاتی جدید از این بازی محبوب و مورد انتظار منتشر می‌کند.در این مطلب قصد داریم جدیدترین اخبار بازی اسپایدرمن را که اخیرا توسط این کمپانی منتشر شده است بررسی کنیم؛ پس با سایت زومجی همراه باشید.

اول از همه، با توجه به آخرین مطالبی که سازندگان بازی منتشر کرده‌اند، می‌توان دریافت که بازی از «قدرت بالا و حداکثری پلی استیشن 4 پرو» در راستای اجرای بهتر و ارائه یک تجربه جذاب‌تر استفاده خواهد کرد. تصمیم اینسامنیاک گیمز بر این است که بازی چه روی پلی استیشن 4 استاندارد و چه روی PS4 Pro، به شکل ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و از نظر سازندگان، «برای ترکیبی از بهترین عملکرد و ثبات در جلوه‌های بصری» بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

در بخش گیم پلی اما بازی از چند حالت مختلف برای تار تنیدن و تاب خوردن بهره نخواهد برد. به ادعای اینسامنیاک، آن‌ها یک سیستم واحد برای تار تنیدن طراحی کرده‌اند که «به راحتی قابل استفاده است، اما نکات خیلی خیلی زیادی برای یاد گرفتن در آن وجود دارد».

نکته جالبی که درباره این بازی وجود دارد، حجمش است. هنوز فضای مورد نیاز بازی به طور دقیق مشخص نشده است، اما از نظر سازندگان، بازی حجم «زیادی» خواهد داشت. نکته جالب همین زیاد بودن حجم بازی است؛ چرا که در سبک جهان‌باز، بازی‌ها به طور معمول حجم زیادی را اشغال نمی‌کنند.

در پایان و با توجه به اظهارات سازندگان، دریافتیم که گیمرها می‌توانند پوشش‌هایی را که با پیش‌خرید کردن بازی قابل استفاده خواهند بود، بدون انجام پیش خرید، از داخلِ خود بازی به‌دست بیاورند. همچنین گجت Spider-drone در انحصار پیش‌خریدکنندگان بازی نخواهد بود و از داخل خودِ بازی هم می‌توان آن را به‌دست آورد.

از نظر سازندگان، در این لحظه «چیزی برای اطلاع دادن» وجود ندارد؛ مثل دمو، تریلر یا موارد این‌چنینی. در نتیجه باید صبر کرد و دید که در آینده چه خبرهایی از این بازی منتشر خواهد شد.

بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ۹۷)، به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید.



 
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید



برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید



برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 169
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 169
mehdi
14:14
سه شنبه 8 اسفند 1396

چه زمانی می‌توانیم شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Aquaman باشیم؟


چند هفته پیش شایعه‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه اولین تریلر جدیدترین و مورد انتظارترین اثر دنیای سینمایی دی سی و کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم Aquaman (آکوامن) قرار است در آینده‌ای نزدیک اکران شود؛ که البته چندی بعد جیمز وان با صحبت‌های خود کامل این موضوع را رد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند، قرار است اولین تریلر این اثر در مراسم واندر کان (Wonder Con) لس آنجلس که در ماه مارس سال جاری برگزار می‌شود، به نمایش دربیاید. اگر این اتفاق رخ دهد، اولین باری خواهد بود که طرفداران کمیک‌های کمپانی دی سی، می‌توانند یک تصویر واضح از آنچه که می‌توانند از فیلم مستقل قهرمان Justice League (لیگ عدالت) انتظار داشته باشند، ببینند. با اینکه تا حدودی باید احتمال دهیم که این گزارش شایعه‌ای بیش نباشد اما از آنجایی که تقریبا ۱۰ ماه تا اکران این فیلم اقتباسی که براساس کتاب‌های کمپانی دی سی کامیکس ساخته شده باقی مانده، به نظر می‌رسد که این کنفرانس زمان خوبی برای نشان دادن این اثر به طرفدارانش است.

مراسم کنفرانس Wonder Con سال جاری از تاریخ ۲۳ مارس سال جاری میلادی (۳ فروردین ۱۳۹۷) تا ۲۵ همان ماه (۵ فروردین) برگزار می‌شود و در طی سال‌های اخیر، تریلرهای زیادی در این مراسم به نمایش درآمده است. حال اگر شرایطی هم پیش بیاید و اولین تریلر این اثر در این مراسم نمایش داده شود، این موضوع پیش می‌آید که این تریلر مدت کوتاهی بعد از نمایش خصوصی، در فضای اینترنت هم منتشر می‌شود یا خیر. زیرا این مراسم همانند کنفرانس کامیک کان سن دیگو (San Diego Comic-Con) نبوده و در موارد خیلی نادری، تریلرها و تصاویر از این مراسم به صورت آنلاین تا به امروز منتشر شده است. سال گذشته کمپانی برادران وارنر در پنل مخصوص خود در این مراسم، تصاویر و کلیپ‌های کوتاهی از فیلم Wonder Woman (واندر وومن) و همچنین تریلری از فیلم لیگ عدالت به نمایش گذاشت؛ حال باید صبر کنیم و ببینیم که در صورت به نمایش درآمدن، آیا به صورت آنلاین هم منتشر می‌شود یا خیر.

در هر صورت، همانطور که بالاتر هم به این موضوع اشاره شد، از آنجایی که فیلم آکوامن در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران می‌شود، طبیعی است که در آینده‌ای نه چندان دور، ما شاهد انتشار کلیپ‌ها و تصاویر جدیدی از آن باشیم. اگرچه تا به امروز تصاویر رسمی نسبتا زیادی در فضای اینترنت منتشر شده، اما ما هنوز خبر نداریم که خود آتلانتیس و همچنین دیگر شخصیت‌هایی که در این فیلم حضور دارند چه شکلی خواهند بود. با این تفاسیر، هیجان بسیار زیادی در طرفداران وجود داشته که آنها را برای تماشای اولین تریلر بسیار مشتاق می‌کند.



  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 180
mehdi
20:26
جمعه 4 اسفند 1396

جاس ویدون پروژه تولید فیلم اختصاصی Batgirl را ترک کرد


اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که برای فیلم اختصاصی Batgirl (بت گرل) هیجان زیادی داشتید و می‌خواستید که هر چه زودتر نسخه نهایی کار جاس ویدون را ببینید، این خبر ناامید‌تان می‌کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاس ویدون کارگردان پیشین یکی از آثار مارول یعنی فیلم The Avengers (انتقام جویان) که چندی پیش هم به علت ترک زک اسنایدر، کارگردانی بخش‌های اضافی فیلم Justice League (لیگ عدالت) را برعهده داشت، به‌تازگی پروژه تولید این اثر را ترک کرده است.

منبع اصلی این گزارش، سایت خبری The Hollywood Reporter بوده است. این منبع خبری در طی این گزارش اعلام کرد که جاس ویدون نه تنها از سمت کارگردانی، بلکه از سمت نویسندگی فیلمنامه این پروژه هم استفاء داده است. حال خود جاس ویدون در طی بیانیه‌ای این موضوع و همچنین علت آن را توضیح داد:

پروژه تولید فیلم بت گرل، واقعا پروژه خوب و هیجان انگیزی بود. از طرفی کمپانی دیسی دیگر و همچنین کمپانی برادران وارنر واقعا شرکای خوبی بوده و با هم همکاری بسیار خوبی داشتیم. متاسفانه برای من چندین ماه زمان برد تا متوجه شوم که هیچ داستان خاصی برای این فیلم ندارم. من واقعا از جف جانز، توبی امریچ و تمامی افرادی که در این مدت همراه من بودند متشکرم، زیرا زمانی که من تازه به این پروژه آمدم خیلی از من استقبال کرده و به من کمک کردند و حالا هم من را درک کردند؛ زمانی که من..... آیا کلمه‌ای بهتر از «شکست خوردن» وجود دارد که من در اینجا به کار ببرم؟

حدودا در ماه مارس سال ۲۰۱۷ بود که در طی خبری به طور رسمی اعلام شد جاس ویدون قرار است ساخت و کارگردانی فیلم اختصاصی شخصیت بت گرل را برعهده داشته باشد. حتی در همان زمان هم هیچ اطلاعات دیگری درباره این پروژه منتشر نشد و حتی کسی اعلام نکرد که طرفداران چه زمانی می‌توانند این اثر را روی پرده سینماها تماشا کنند. حال بعد از گذشت تقریبا یک سال از زمان اعلام چنین خبر مهمی، یکی از منابع موثق سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که سازنده سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها) و همچنین سریال Firefly (فایر فلای) نتوانست حتی یک فیلمنامه ساده هم برای فیلم اختصاصی بت گرل بنویسد و خیلی راحت این پروژه را ترک کرده است.

حال با این اوضاعی که پیش آمده، اینکه در آینده چه بر سر پروژه تولید فیلم Batgirl پیش می‌آید مشخص نیست و باید صبر کنیم و ببینیم چه کسی کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده خواهد گرفت. اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم، اینکه ویدون انتخاب کرد که پروژه را ترک کرده و آن را کنار بگذارد، موضوع آنچنان بدی نیست. اگر او نتوانسته داستانی سر هم کند که در خور چنین شخصیت مهم و محبوبی باشد، بهتر است این کار را به کسی بسپارد که توانایی نوشتن یک فیلمنامه خوب را دارد.

 


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 150
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 150
mehdi
11:39
جمعه 19 آبان 1396

فروش بازی Marvel Vs. Capcom : Infinite

 


در جدیدترین اخبار بازی و گزارش فروش، کمپانی کپکام گزارش فروش بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را منتشر کرد. در این راستا اعلام شد که بازی مذکور ۹۰۰ هزار نسخه روی هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی فروش داشته است.

Marvel vs. Capcom: Infinite یک بازی مبارزه ای محصول دو کمپانی کپکام و مارول است که ششمین نسخه از مجموعه Marvel Vs. Capcom به شمار می‌رود و در آن شاهد حضور شخصیت‌های محبوب هر دو کمپانی هستیم. بازی مذکور در کنفرانس خبری سونی در جریان رویداد PSX 2016 با انتشار تریلری معرفی شده بود.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در تاریخ ۲۸ شهریورماه (۱۹ سپتامبر) در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار گرفت. در‌ آن سو کاربران ژاپنی در تاریخ ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) توانستند بازی را خریداری و تجربه کنند.

به نقل از گزارش مالی Media Create، از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در ژاپن تعداد ۸ هزار و ۲۷۳ نسخه به فروش رسیده است.

برای آشنایی بیشتر در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را تماشا کنید :

برای تماشا و دانلود تریلر کلیک کنید

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 186
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 186
mehdi
21:13
دو شنبه 15 آبان 1396

نقد بازی Marvel Vs. Capcom : Infinite


زمانی بود که آرزو می‌کردیم کمپانی‌های بازیسازی، نسخه‌های بعدی سری‌های محبوب خود را در سریع‌ترین زمان ممکن عرضه کنند تا بتوانیم آن‌ها را تجربه کنیم و لذت ببریم. حال در نقطه‌ای از صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گرفته‌ایم که برای بعضی از کمپانی‌های بازیسازی، قضیه متفاوت شده و باید دعا کنیم که هیچ‌وقت دنباله بعدی سری محبوب‌اشان ساخته نمی‌شود زیرا، با توجه به سابقه و ضعفی که پیدا کرده‌اند، نه از شکست‌های خود درس می‌گیرند و نه اینکه به صدای مخاطب گوش می‌دهند. هدف‌شان تنها یک مورد و آن هم عرضه بازی و پول درآوردن است. یکی از کمپانی‌هایی که در این دو سال اخیر نشان داده که این روند را پیش گرفته است، کمپانی کپکام، سازنده و ناشر بازی Marvel vs. Capcom: Infinite، است که سال گذشته بازی Street Fighter V را روانه بازار کرد. یک بازی ناقص که در ادامه با وعده‌ بخش داستانی جذاب، مخاطبان را آرام کرد ولی درآخر، شاهد یک بخش داستانی بسیار ساده و بی روح بودیم.

ویدیو نقد Marvel Vs. Capcom : Infinite :
برای مشاهده و دانلود ویدیو کلیک کنید

زمانی که Marvel vs. Capcom: Infinite معرفی شد، با خود گفتیم که این بازی مشکلات نسخه پنجم استریت فایتر را تکرار نخواهد کرد و به آن دل بستیم. اگر از هواداران مارول و کپکام و کراس‌آور بین این دو کمپانی باشید، قطعا نسخه‌های پیشین این سری را بازی کرده‌اید. مشکل اینجا است که بازی Marvel vs. Capcom: Infinite، نه بازی خوبی و نه بازی بدی است و تکلیف‌اش با خودش مشخص نیست. در دنیای مارول ۶ سنگ ابدیت وجود دارد که اگر هر شخصی به یکی از آن‌ها دسترسی داشته باشد، می‌تواند کارهای دیوانه واری انجام دهد و اگر تمامی آن‌ها را به دست آورد، به راحتی حکمران دنیا خواهد بود. داستان بازی Marvel vs. Capcom: Infinite حول یکی از شخصیت‌های منفی دنیای مارول می‌چرخد که قصد دارد به واسطه سنگ‌های ابدیت، بر دنیا و زمین حکومت کند. در گذشته و دنیای سینمایی مارول با شخصیت اولتران آشنا شدیم و حال تیم سازنده از این شخصیت و سایر شخصیت‌های منفی دنیای کپکام و مارول و کپکام نظیر تانوس و سیگما استفاده کرده تا یک داستان جدید و ابرقهرمانی را خلق کند. به عبارتی در بازی Marvel vs. Capcom: Infinite شاهد یک روایت داستانی شبیه فیلم‌های انتقام جویان هستیم که سعی دارد قصه‌گویی جدید داشته باشد اما بنابه‌دلایل مختلفی نمی‌تواند به درستی هدفی را که دارد پیاده سازی کند.

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

درابتدا می‌بینیم که شخصیت اولتران به واسطه سنگ‌های ابدیت زمان و واقعیت و از طرفی ترکیب شدن با شخصیت سیگما، خود را به موجودی جدید تبدیل کرده و قابلیت‌های تخریب کننده‌ای را به وجود آورده است. درادامه تیم انتقام جویان که تشکیل شده از شخصیت‌های دنیای کپکام نظیر ریو، چان‌لی، اسپنسر، دانته و کریس ردفیلد و شخصیت‌های دنیای مارول نظیر کاپیتام مارول، مرد آهنی، ثور و مرد عنکبوتی هستند، سعی دارند مابقی سنگ‌های ابدیت را به دست آورده تا بتوانند یک بار برای همیشه اولتران سیگما را از بین ببرند. مشکل داستان بازی دقیقا از همان اوایل خود را نشان می‌دهد. نوع معرفی شخصیت‌ها و شخصیت پردازی‌هایشان تا نقطه پایان و روایت وقایع بازی به قدری بی‌روح و درهم است که نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همچنین اگر شناختی از بازی‌ها و شخصیت‌های کپکام یا شخصیت‌های منفی و خط زمانی دنیای مارول نداشته باشید، به هیچ‌وجه با شخصیت‌های بازی ارتباط برقرار نخواهید کرد. تنها نکته مثبت داستان بازی، وجود مبارزه‌هایی است که انجام می‌دهید. در طول هر قسمت از خط داستانی شاهد یک سری مبارزه با شخصیت‌های دنیای مارول و کپکام یا سربازان اولتران سیگما هستیم که هر کدام از آن‌ها از هیجان بالایی برخوردار بوده و رفته رفته، به تکامل می‌رسند.

 

سنگ‌های ابدیت رنگ و بویی جدید را به بازی داده‌اند

 

با اینکه مبارزات بخش داستانی Marvel vs. Capcom: Infinite از مکانیزم خوبی برخوردار هستند اما، مبارزات و گیم‌پلی بازی چهره واقعی خود را در قسمت‌هایی نظیر آرکید یا مبارزه با هوش مصنوعی نشان می‌دهند. سیستم مبارزات بازی بدین شکل است که یک تیم از شخصیت‌های محبوب خود را تشکیل داده و وارد بازی می‌شوید. جذاب‌ترین نکته Marvel vs. Capcom: Infinite که سیستم مبارزات این بازی را خاص جلوه می‌دهد، سنگ‌های ابدیت هستند. سنگ‌هایی که در خط داستانی به دنبال جمع کردن آن‌ها بودید تا بتوانید اولتران سیگما را از بین ببرید، در اینجا خود را در دل مبارزات بازی قرار داده و به یکی از المان‌های اصلی تبدیل شده‌اند. پس از انتخاب شخصیت‌های مبارزه‌ای خود، باید از میان ۶ سنگ ابدیت بازی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هر سنگ قدرت خاصی دارد و عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش می‌گذارد. برای مثال هنگام استفاده از سنگ قدرت در جریان بازی، قدرت شخصیت شما افزایش پیدا می‌کند یا سنگ روح به شما اجازه بازی کردن با هر دو شخصیت‌تان را می‌دهد. البته استفاده از این سنگ‌ها به نحوی نیست که همیشه بتوانید از آن‌ها استفاده کنید بلکه، یک نوار مخصوص به خود را در پایین صفحه نمایش داشته که دو قسمتی است و با پر شدن اولین قسمت، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. درکنار اضافه شدن این ویژگی به بازی، تفاوت اصلی Marvel vs. Capcom: Infinite نسبت به نسخه پیشین خود، تعداد نفراتی است که در تیم‌تان قرار می‌دهید.

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

در بازی Marvel vs. Capcom 3 شاهد مبارزات سه به سه بودیم که در Marvel vs. Capcom: Infinite به مبارزات دو به دو تغییر یافته و به شخصه این تغییر را کمک بزرگی در سریع شدن و رشد مبارزات بازی می‌دانم. بازی Marvel vs. Capcom: Infinite پر شده از کمبو‌ها و ضربات ترکیبی سریعی که می‌توانید آن‌ها را با نفر دوم تیم خود ترکیب کرده و آسیب جدی را به حریف وارد کنید. همچنین تیم مقابل نیز قادر به انجام تمامی این کارها است و اگر هوشیار نباشید، آسیب جدی به شما وارد می‌شود. از طرفی تیم سازنده سعی کرده بازی‌ای را خلق کند که تازه‌ کارها و اشخاصی که هیچ‌ ایده‌ای از بازی‌های مبارزه‌ای ندارند، بتوانند به راحتی با آن سرگرم شده و خودی نشان دهند. به عبارتی ضربات ترکیبی و خفن بازی به شکلی است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را روی حریف خود اعمال کنید. از این‌رو شاهد ضربات هایپر کومبو هستیم که همان ضربات ویژه هر شخصیت به حساب می‌آیند. دو نوع ضربه هایپر کومبو وجود دارد؛ اولین ضربه با نام هایپر کومبو آسان شناخته می‌شود که تنها کافی است دو عدد دکمه را همزمان نگه دارید تا ضربه مورد نظر اعمال شود. دومین ضربه هایپر کومبو اصلی و ویژه است که تنها با فشردن دکمه به صورت همزمان و جهت دادن ضربه ویژه هر شخصیت روی حریف اعمال می‌شود! شاید آسان شدن استفاده از کومبوها برای تازه‌کارها خوب باشد ولی این مورد شدیدا هواداران قدیمی این سری را اذیت خواهد کرد.

 

از ساختار پایه‌ای مبارزات که خارج شویم، هوش مصنوعی موردی است که در این بازی تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد. چه در بخش داستانی و چه بخش آرکید بازی، شاهد مبارزه‌هایی هستیم که رفته رفته سخت‌تر خواهند شد و از تعادل خوبی برخوردار هستند. عیار اصلی یک بازی مبارزه‌ای در دو بخش مشخص می‌شود. اولین بخش، همان مبارزات دو نفره است که با یکی از دوستان‌تان پای یک کنسول انجام می‌دهید و دومین مورد، مبارزات آنلاین بازی است. اگر این دو بخش نتوانند به خوبی خودی نشان دهند، اثر مورد نظر به هیچ‌وجه نمی‌تواند یک بازی سرگرم کننده در طولانی مدت باشد و پس از گذشت چند هفته یا حتی چند روز، مخاطب خود را خسته خواهد کرد.

 

بخش Player vs Player بازی  جذابیت بالایی دارد و زمانی که با یکی از اعضای خانواده یا دوستان‌تان بازی می‌کنید، لذت واقعی یک بازی مبارزه‌ای را خواهید چشید. آن هم زمانی که با اثری روبه‌رو هستیم که دارای مبارزات سریع و هیجان انگیزی است. بخش آنلاین بازی با اینکه دارای سه حالت مختلف برای بازی کردن است اما متاسفانه از تعداد بازیکن‌های پایینی برخوردار بوده و بعضی وقت‌ها برای اینکه بازیکنی پیدا شود، باید حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه منتظر بمانید تا شاید به یکی از بازیکنان بخش آنلاین بازی متصل شوید. در مجموع بخش چندنفره آنلاین بازی Marvel vs. Capcom: Infinite به سه قسمت مسابقات Ranked، مسابقات کژوال و Beginner League تقسیم می‌شود. کمی بالاتر در مورد ساده بودن استفاده از کمبوها سخن گفتیم. شاید با خود بگویید که این مورد آن‌چنان ایراد بدی نیست ولی ساده بودن کمبوها مقابل هوش مصنوعی آن چنان مورد بدی نیست اما در بخش آنلاین ضعف خود را نشان می‌دهد. جایی که بازیکنان برای اثبات قدرت خود با یکدیگر رقابت می‌کنند و اگر سیستم کمبوها و ضربات بازی از سادگی خاصی برخوردار باشد، دیگر فرقی بین یک بازیکن تازه‌کار و یک بازیکن حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.

 

کافی است نگاهی به قیافه شخصیت‌های بازی بیاندازید تا به عمق فاجعه در این بخش پی ببرید

 

هرچقدر گیم‌پلی بازی خوب و یک پارچه است، گرافیک و طراحی‌های بازی به همان اندازه ناامید کننده ظاهر شده‌اند. با شروع بازی و بخش داستانی اولین موردی که مشاهده می‌کنید و حسابی حال شما را می‌گیرد، طراحی‌ شخصیت‌های بازی است. از کاپیتان آمریکایی گرفته تا ثور و ریو و چان لی و اکثر شخصیت‌های دنیای مارول و کپکام که در این بازی قرار دارند، همگی به طرز مضحکی طراحی شده و اصلا نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. بد بودن طراحی‌های بازی زمانی به اوج می‌رسد که وارد سکانس‌هایی می‌شوید که شخصیت‌ها باید از خود عکس العمل نشان دهند و اگر به صورت آن‌ها دقت کنید، در بعضی از صحنه‌ها شاهد ضعف در طراحی چهره شخصیت‌ها خواهید بود. مورد دیگر، شخصیت‌های کم بازی است. در دنیای بازی Marvel vs. Capcom: Infinite تنها ۳۰ شخصیت در دسترس مخاطب قرار دارد. درست است که ۳۰ شخصیت برای ابتدای کار خوب است ولی اگر به دنیای مارول و شخصیت‌های سری‌های کپکام نگاه بیاندازیم، می‌بینیم که با شخصیت‌های محبوب زیادی طرف هستیم اما تیم سازنده، در شخصیت‌های مارول نه از چهار شگفت انگیز استفاده کرده و نه از تیم افراد ایکس! از طرفی در شخصیت‌های کپکام، تنها شاهد تعداد محدودی بازی هستیم و از هر بازی، نهایت سه شخصیت در دل Marvel vs. Capcom: Infinite قرار داده شده است.

 

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

 

شخصیت‌های بازی به خوبی بالانس نیستند

 

در کنار تمامی این ایرادها، بالانس نبودن شخصیت‌ها تا حدی روی مبارزات و گیم‌پلی مخصوصا در بخش آنلاین تاثیر گذاشته است. برای مثال شخصیت اسپنسر (شخصیت بازی Bionic Commando) عملا شخصیتی است که بازی کردن با آن، اعصاب شما را خورد خواهد کرد زیرا دست‌اتان برای انجام کمبوهای مختلف باز نیست اما دانته را می‌توان قوی‌ترین و مفیدترین شخصیت بازی Marvel vs. Capcom: Infinite دانست که کمبوهای ترکیبی و سرعتی زیادی داشته و حسابی حریف را اذیت می‌کند. اما از حق نگذریم، بازی شامل صحنه‌های سینمایی زیادی است که اکثر آن‌ها به خوبی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین طراحی‌های محیط و استیج‌های بازی نیز در نوع خود متنوع کار شده است که در جریان آن شاهد استیج‌هایی از محیط‌های مختلف دنیای مارول و کپکام نظیر ساختمان اونجرز و محیط Xgard (این استیج ترکیبی از محیط ازگارد و MMX است) هستیم.

 

مبارزات بازی و هیجانی که به مخاطب القا می‌کنند زمانی شکل واقعی خود را نشان می‌دهد که پای موسیقی بازی به وسط می‌آید. در طول مراحل بازی اگر شخصیت‌هایی مثل ریو یا دانته را بردارید، شاهد شنیدن موزیک‌های منحصر به فردشان هستید. برای مثال اگر یک استریت فایتر باز باشید، حتما موسیقی استیج ریو را به یاد دارید یا موسیقی منحصربه‌فرد شخصیت دانته در بازی Devil May Cry 3 که حسابی هیجان‌انگیز بود. از نظر دیالوگ نیز در طول خط داستانی شاهد دیالوگ‌های شوخ طبعانه و طنزآلودی از سوی شخصیت‌هایی نظیر راکت هستیم که خستگی بخش داستانی را تا حد کمی از بدن شما خارج می‌کنند.

 

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

 

درآخر بازی Marvel vs. Capcom: Infinite شاید در اندکی از بخش‌های بازی شما را تحت تاثیر قرار دهد ولی آن اثری نیست که هواداران منتظر آن بودند و اگر یک هوادار پر و پا قرص نسخه‌های پیشین و بازی‌های مبارزه‌ای کپکام باشید، حسابی ناامید خواهید شد. با اینکه گیم‌پلی و هسته آن هیجان انگیز است ولی ضعف‌هایی را دارد که چشم پوشی از آن‌ها غیرممکن است. اگر یک تازه‌کار هستید، بازی Marvel vs. Capcom: Infinite برای شما ساخته شده است اما اگر یک حرفه‌ای هستید، این بازی شاید گزینه‌ی مناسبی برای شما نباشد؛ مخصوصا در بخش چندنفره که دیگر حد و مرزی بین یک بازیکن تازه‌کار و حرفه‌ای وجود ندارد.

 

 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 308
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 308
mehdi
19:28
یک شنبه 14 آبان 1396

اخبار جدید بازی Spider-Man


استودیو اینسومنیاک‌گیمز طی یک پخش زنده ویدیویی اطلاعات جدیدی از بازی Spider Man منتشر کرد. در این ویدیو افرادی چون نویسنده بازی یعنی جان پاکوئت، کارگردان هنری بازی یعنی جکیندا کیو، کارگردان بازی یعنی برایان اینتیهار و مدیر روابط عمومی استودیو یعنی جیمز استیونسون با تحلیل و موشکافی تریلر فوق‌العاده‌ی بازی که در مراسم هفته بازی‌های پاریس منتشر شد، اطلاعات بسیاری در رابطه با بازی منتشر کردند.

اول از همه باید بدانید که طبق اعلام سازندگان تمام این تریلر از روی موتور بازی به صورت زنده ضبط شده‌ بود، یا به زبان ساده‌تر هرچه در این تریلر دیدیم در بازی اصلی به همین شکل خواهند بود.

سازندگان بازی می‌خواستند تا حد امکان یک پیتر پارکر واقعی بسازند، تمامی حرکات و رفتار کاراکتر پیتر پارکر از روی یک بازیگر واقعی اسکن شده است. متاسفانه سازندگان بازی اسمی از این بازیگر نبردند. دستبند‌های روی دست پیتر نیز «دستگاه‌های تارانداز» هستند. به طور دقیق‌تر این دستبند‌ها، تارانداز‌های ماشینی هستند که در لباس پیتر قرار می‌گیرند. رابطه‌ی پیتر با مری جین واتسون «پیچیده» توصیف شده است. کاراکتر مری‌ جین نیز در بخش‌هایی از بازی قابل‌ کنترل خواهد بود و به فعالیت‌های مربوط به کارش مشغول خواهد بود. سازندگان اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نکردند.

تیم سازنده بازی سعی کردند با پیر‌تر نشان دادن کاراکتر «عمه می» او را به صورت بهتری در داستان پیتر جای دهند. عمه می همچنان انرژی و شوق زیادی برای کار‌های داوطلبانه و کمک به افراد مختلف دارد، در واقع بنری که با نوشته‌ی «ممنون برای پنج سال خدمت» در تریلر دیدیم برای عمه می نصب شده بود.

تریلر به ما نشان داد که هنگامی که مرد عنکبوتی موفق می‌شود، پیتر پارکر شکست می‌خورد. مسئله‌ای که نقش بسیار مهمی در بازی خواهد داشت. درواقع آن قسمت از تریلر که پیتر وارد آپارتمانش شد به این موضوع اشاره شد، چرا که به لطف عملکرد خوب تیم انیمیشن بازی در این سکانس یک اخطار «تخلیه» روی درب آپارتمان پیتر دیده‌ می‌شد.

بازی Spiderman

بازیکنان در این بازی تمامی جنبه‌های زندگی پیتر را تجربه خواهند کرد، برای مثال زمانی که او مردعنکبوتی نیست هم می‌توانید او را کنترل کنید. طبق گفته سازندگان خیلی سخت است که بخواهید داستان یک انسان را بدون نشان دادن جنبه‌ی انسانی پروتاگونیست آن روایت کنید. البته، در بیشتر قسمت‌های بازی شما باید در نقش پیتر پارکری که لباس مردعنکبوتی به تن دارد ظاهر شوید.

شخصیت مایلز مورالس (Miles Morales) نیز پیتر را می‌شناسد، او در یک کار خیریه مربوط به پیتر و عمه می در پناهگاه خیریه‌ی عمه می شرکت می‌کند. او در بازی ۱۵ ساله است، پیتر نیز در بازی ۲۳ ساله است. این در حالی است که رابطه بین او و مایلز برای چگونی رشد شخصیتش بسیار مهم است. کاراکتر مایلز در ابتدا در بازی حضور نداشت اما سازندگان تصمیم گرفتند او را به عنوان یک عنصر جدید برای داستان به بازی اضافه کنند. این کاراکتر به سازندگان اجازه می‌دهد تا شخصیت دیگری از پیتر را به نمایش بگذارند.

دکتر نورمن آزبورن هم در بازی حضور دارد، آزبورن اکنون شهردار نیویورک است و مشغول برگزاری دور جدید انتخابات است. تریلر نگاه کوتاهی به «سانکتوم سانتوروم» یعنی مرکر فرماندهی دکتر استرنج هم داشت. تیم سازنده بازی برای ساخت یک «نیویورک مارولی» با کمپانی مارول همکاری کرده‌اند، البته دنیای بازی فضاهای زیادی از سمت سازندگان بازی هم دارد. جالب است بدانید که، تیم سازنده بازی قصد داشته تا لوکیشن‌هایی که مکان فیزیکی یا واقعی هستند را به طور دقیق درمحل واقعی‌شان بازسازی کند. سازندگان همچنین گفتند که شهر نیویورک در بازی دقیقا با نیویورک واقعی یکی نیست، ولی استودیو اینسومنیاک گیمز سعی کرده است تا بتواند حال و هوای کلی نیویورک را با حفظ ویژگی‌هایش بازسازی کند.

سازندگان بازی همچنین توضیحاتی در رابطه با تغییرات بصری لباس اسپایدرمن نسبت به تریلر قبلی رایه کردند. کارگردان هنری بازی اعلام کرد که تیم سازنده باید این لباس را با فیزیک مبتنی بر رندر شدنش سازگار کند. این به این معنی است که استاندارد کردن این لباس نتایج چشم‌گیری در بر داشت. این نتایج در واقع همان چیزی بود که تیم سازنده دنبالش بودند، ولی این مورد کمی بیش از انتظارات آن‌ها پیش رفته است. علاوه بر این، مرد عنکبوتی در این تریلر در فضای پر سروصدا‌تر و انفجاری‌تری قرار گرفت، با توجه به این ماجرا می‌توان فهمید که این لباس قدرت‌های اضافی نیز دارد. تیم سازنده نیز از اینکه توانسته لباس مردعنکبوتی را به این مرحله برساند خوشحال است، ولی آن‌ها فکر می‌کنند این مقدار برای بازی نهایی زیاد است به همین دلیل می‌خواهند سطح لباس را به سطح قبلی بازگردانند. درواقع لباس اسپایدرمن نسبت به تریلر قبل عوض نشده است اما کار کردن روی آن باعث شده بود که متفاوت به نظر برسد.

بازی Spiderman

روی دیوار اتاق پیتر یک پوستر مسابقه در رینگ می‌بینیم که نشان دهنده‌ی نقطه‌ی آغاز دوران مردعنکبوتی است. روی این پوستر نیز تاریخ تولد یکی از مبارزان این رشته یعنی ۱۱ آگوست ۲۰۱۰ را نشان می‌دهد، و با توجه به این که وقایع بازی در سال ۲۰۱۸ در جریان است می‌توان فهمید که هشت سال از مرد عنکبوتی شدن پیتر می‌گذرد. یکی دیگر از پوستر‌های اتاق پیتر یک عکس از او، هری آزبورن و مری جین در دوران دبیرستان است. در جایی دیگر نیز عکسی از عمه می و عمو بن دیده می‌شود. گیاه صورتی رنگ نیز به مربوط گذشته‌ی مجموعه است. البته گیاهی که متاسفانه به دلیل کم‌توجهی پیتر از بین رفته است.

تعداد دشمنان حاضر در بازی بسیار بیشتر از دونفری که تاکنون دیده‌ایم است، از آنتاگونیست‌های قدیمی مانند کینگ‌پین و شاکر بگیرید تا تازه وارد‌هایی مانند آقای منفی! همچنین لباس‌ها و کاراکترهای بسیار بیشتری هستند که هنوز معرفی نشده‌اند. همچنین ما می‌دانیم که کاراکتر اصلی شخصیت شاکر، همان هرمین چالتز خودمان خواهد بود.

بازی Spider Man در سال 2018 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. پیش از این نیز چند اسکرین شات جدید از بازی با کیفیت 4K منتشر شد.

شما با لینک زیر می‌توانید این تریلر مذکور از بازی مرد عنکبوتی را مشاهده و دریافت کنید:

برای مشاهده و دانلود فیلم کلیک کنید

 

 


 

 

 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 326
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 326
mehdi
9:37
جمعه 5 آبان 1396

پوستر های چینی فیلم Justice League منتشر شد


به‌تازگی پوسترهای چینی جدیدی از فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر شده که قهرمانان نمادین داستان را با سبک جالب و جدیدی به تصویر کشیده است.

هرچند که مطمئنا طرفداران کمپانی دی سی و قهرمانان آن نمی‌توانند این تاریخ را از ذهن خود بیرون کنند اما برای یادآوری اینکه فیلم Justice League (لیگ عدالت) در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) اکران خواهد شد، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه‌ای از پوسترهای جدید چینی به تازگی منتشر شده است. در این پوسترها که محوریت اصلی آن شخصیت‌های نمادین داستان فیلم لیگ عدالت است، سبک جدیدی از به تصویر کشیدن بتمن، سوپرمن، آکوامن، واندر وومن، فلش و سایبورگ را به ما نشان می‌دهد.

حالا که فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) کم کم در حال نزدیک شدن به زمان اکران و همچنین در حال آماده سازی برای این رویداد است، باید این را هم باور کنیم که کمپانی برادران وارنر قصد استفاده از این موقعیت را داشته و تصمیم دارد که فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی فیلم لیگ عدالت را نسبت به قبل افزایش دهد. براساس اخبار اعلام شده، قرار است فیلم لیگ عدالت به طور همزمان در سرتاسر جهان اکران شود و این تطبیق تاریخ روز و تاریخ اکران، باعث خواهد شد تا فروش اولین هفته فیلم جالب به نظر برسد،‌ هر چه که باشد، فیلم قرار است در دو بازار بزرگ سینمای چین و آمریکا به طور همزان اکران شود. پس می‌توان منتظر یک رقم فروش نجومی باشیم. از آنجایی که فیلم Wonder Woman (واندر وومن) اوایل سال جاری اکران شد و تا حد خیلی زیادی مرز انتظارات را در هم شکست و به موفقیت‌های خیلی زیادی رسید، باید باور داشته باشیم که کمپانی برادران وارنر به شدت امیدوار است که فیلم لیگ عدالت هم به این حجم از رکورد شکنی و موفقیت (چه از نظر فروش و چه از نظر نقدها و نظرات مثبت بینندگان و منتقدان) دست یابد.

بن افلک در نقش بروس وین/بتمن، گل گدوت در نقش دیانا پرینس/واندر وومن، هنری کویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن، جیسون موموآ در نقش آرتور کری/آکوامن، ازرا میلر در نقش بری آلن/فلش، ری فیشر در نقش ویکتور استون/سایبورگ، ویلم دفو در نقش نیوییدس والکو، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوثر، جرمی جان آیرونز در نقش آلفرد پنی ورث، داین لین در نقش مارتا کنت (مادر کلارک کنت یا سوپرمن)، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا (مادر دیانا پرینس یا واندر وومن)، بیلی کروداپ در نقش هنری آلن (پدر بری آلن یا فلش)، امبر هرد در نقش مرا، جی. کی. سیمونز در نقش کمیسر جیم گوردن و امی ادامز در نقش لوئیس لین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

Justice League - Batman

بروس وین که امید و ایمانش به انسان‌ها را از دست داده بود، با دیدن از خودگذشتگی و فداکاری سوپرمن توانست دوباره ایمانش را به دست آورد و همین کار سوپرمن برای او الهام‌بخش و به نوعی تجدید قوا بود تا همانند گذشته دوباره به دوران ابرقهرمانی‌اش بازگردد. او که حالا دایانا را به عنوان یک متحد در کنار خودش دارد، می‌تواند با دشمنان قوی‌تر و خطرناک‌تری مقابله کند. بتمن و واندر وومن قصد دارند برای مقابله با خطری که به تازگی به وجود آمده و زمین را به شدت تهدید می‌کند، هرچه سریع‌تر تیمی از فراانسان‌ها را تشکیل دهند. اما با وجود تشکیل لیگ بی‌سابقه‌ای از قهرمانان مانند لیگ عدالت، ممکن است برای نجات زمین از دست این حمله فاجعه‌بار خیلی دیر شده باشد.

این فیلم در ابتدا توسط زک اسنایدر کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت) و فیلم Man of Steel (مرد پولادین) کارگردانی شده بود و بعد از آن به جاس ویدون کارگردان فیلم The Avengers (انتقام جویان) و فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) محول شد که او وظیفه کارگردانی فیلمبرداری مجدد بعضی بخش‌های این قسمت و دنباله آن و همچنین نظرات کامل بر روی مراحل پس از تولید آنها را هم برعهده دارد. در ابتدا ایده اصلی فیلم توسط خود زک اسنایدر و کریس تریو خلق شد و بعد از آن به قلم خود جاس ویدون و کریس تریو شاخ و برگ داده شد و تبدیل به یک فیلمنامه مناسب برای ساخت فیلم شد.

در این میان یادآوری می‌شود که فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

Justice League - Superman








 

 


 

 

 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 185
بازدید : 185
mehdi
9:24
پنج شنبه 4 آبان 1396

احتمالا بن مندلسون نقش منفی فیلم Captain Marvel را بازی خواهد کرد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد حضور بن مندلسون در فیلم Captain Marvel باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مندلسون در حال مذاکره با کمپانی مارول استودیو برای حضور در این فیلم مورد انتظار است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش احتمالی او در این فیلم فاش شده و در صورت توافق، مندلسون قرار است نقش شرور و منفی اصلی فیلم Captain Marvel را بازی کند و طبق اطلاعاتی که منتشر شده است به نظر می‌رسد که او قرار است نقش رهبر گروه اسکرالز (Skrulls) را بر عهده داشته باشد. علاوه بر مندلسون، تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، در فیلم Captain Marvel تایید شده است.

گفته می‌شود که مارول استودیو در نظر دارد تا بن مندلسون را برای بازی نقش شرور و منفی اصلی فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) استخدام کند.

کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. این دو کارگردان بیشتر برای کارگردانی فیلم Mississippi Grind شناخته شده‌اند که در این فیلم با مندلسون نیز همکاری کرده‌اند. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی فیلم Captain Marvel بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است. فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel قرار است از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز شود. مدتی پیش نیز مارول از استخدام سانیا میلکوویچ هیز، طراح لباس فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر)، برای طراحی لباس شخصیت‌های این فیلم خبر داده بود.

The Dark Knight Rises

 

مندلسون بیشتر برای بازی در سریال Bloodline (بلادلاین) شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌هایی چون شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises)، کشتار با لطافت (Killing Them Softly)، مکانی آن سوی کاج‌ها (The Place Beyond the Pines) و روگ وان:داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Darkest Hour (سیاه‌ترین ساعت)، فیلم بعدی مندلسون است که در دسامبر امسال (دی‌ماه) اکران خواهد شد. فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) و فیلم : Robin Hood Origins (رابین هود: خاستگاه)، دیگر فیلم‌های بعدی مندلسون هستند که قرار است در طی سال ۲۰۱۸ منتشر شوند.

 

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 205
mehdi
16:26
چهار شنبه 3 آبان 1396

شخصیت کاپیتان مارول در فیلم Avengers 4 حضور خواهد داشت


کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرد که شخصیت کاپیتان مارول در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) حضور خواهد داشت.

با وجود اینکه در لیست بازیگران فراخوانده و حاضر برای شروع فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) که در دی‌ماه سال گذشته منتشر شد، نام بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، دیده می‌شد، اما در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، جو روسو، یکی از دو کارگردان دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، تایید کرد که شخصیت کاپیتان مارول قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. با این حال، اواخر ماه شهریور تصاویری منتشر شد که در آن بری لارسون به‌همراه کریس ایوانز وارد فرودگاه شهر آتلانتا، شهر محل فیلمبرداری فیلم Avengers 4، شده‌ بودند.

brie larson
در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول استودیو اعلام کرد که اتفاقات فیلم Captain Marvel در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در این فیلم مبارزه کند. همچنین اولین تصاویر مفهومی از شخصیت کاپیتان مارول و گروه اسکرالز در این فیلم نیز منتشر شده است. با این حال، هنوز دلیل غیبت طولانی این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول نمی‌دانیم و حال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مورد برنامه‌های این کمپانی برای حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول و فیلم Avengers 4 صحبت کرده است. فایگی گفت:

تمرکز ما واقعا روی فیلم Captain Marvel و کاری که آنا و رایان در حال انجام دادن آن هستند، است. این فیلم قسمت بزرگی از نتیجه‌گیری و پایان حماسه‌ای که در طول ۲۲ فیلم و در طی ۱۰ سال به آن پرداخته‌ایم، خواهد بود. تمرکز ما اکنون روی ۶ فیلم بعدی است که ما باید کار روی این فیلم‌ها را به پایان برسانیم و سپس از آن خارج شویم. تمرکز ما اکنون روی معرفی شخصیت کاپیتان مارول است و سپس ما باید داستان کاپیتان مارول را در فیلمی که پایان همه چیز خواهد بود، وارد کنیم و بدین ترتیب ما داستان این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول آغاز می‌کنیم.

Kevin Feige
در حال حاضر مشخص است که در فیلم Captain Marvel شاهد منشا داستانی شخصیت کارول دانورز خواهیم بود و سپس داستان این شخصیت در فیلم Avengers 4 ادامه خواهد داشت و این بدان معنا است که بری لارسون کار خود را به‌زودی آغاز خواهد کرد، اما می‌دانیم که او مدتی است که در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم حضور دارد. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی اولین تصویر رسمی شخصیت کاپیتان مارول را مشاهده کنیم. با وجود این، انتظار می‌‌رود که این شخصیت حضور کوتاهی را نیز در فیلم Avengers: Infinity War داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. علاوه بر این، فیلم Captain Marvel به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک، قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


 

 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 217
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 217
mehdi
14:5
جمعه 31 شهريور 1396

دو بازیکن NFL در بازی Call Of Duty: WW2 حضور خواهند داشت

لوون بل، بازیکن تیم پیتسبرگ استیلرز با انتشار تصویری در شبکه توییتر از حضور خود و هم‌تیمی‌اش در بازی Call Of Duty: WW2 خبر داده است.

در گیمزتاک بخوانید:

یکی از ویژگی‌های مجموعه Call Of Duty استفاده از ورزشکاران و هنر‌مندان مشهور در بازی‌های مختلف است. از بین هنر‌مندان به افرادی همچون کیت هرینگتون، کوین اسپیسی، جیمی کیمل، مایکل کیتون، آیس کیوب، هدر گراهام و ران پرلمن و از بین ورزشکاران به افرادی همچون لوئیس همیلتون، کانر مک‌گرگور و مارشاون لینچ می‌توان اشاره کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن و استودیو اسلج همر گیمز قصد دارند این سنت را دربازی Call of Duty: WWII نیز ادامه دهند و برای تحقق آن از دو بازیکن لیگ NFL به نام‌های لوون بل و الخاندرو ویلانووا استفاده خواهند کرد.

این خبر را لوون بل با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است. وی علاوه بر انتشار تصاویری از خود و الخاندرو ویلانووا، در متن توییت خود، حضور در بازی محبوبش را «افتخار» نامیده است. تصاویر لوون بل و الخاندرو ویلانووا، بازیکنان تیم پیتسبرگ استیلرز در قامت سربازان را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

بازی Call of Duty: WWII

الخاندرو ویلانووا پیش از تیم پیتسبرگ استیلرز، در تیم آکادمی نظامی ایالات متحده، معروف به وست پوینت عضویت داشته است. همچنین او در ارتش خدمت کرده و به‌عنوان عضوی از تشکیلات نظامی آرمی رنجرز در جنگ افغانستان حضور داشته است. به دلیل نجات سربازان زخمی در زیر آتش دشمن، نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا به وی نشان ستاره برنزی لیاقت اعطا کرده است.

بازی Call of Duty: WWII

 

Call of Duty: WWII، محصول استودیو Sledgehammer Games و کمپانی Activision، در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 وایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 271
برچسب‌ها: cod ww2 , دو بازیکن NFL ,
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 271
mehdi
13:59
جمعه 31 شهريور 1396

آموزش PES 2018: نحوه درست کردن لباس و ترکیب تیم‌ها در پلی استیشن 4 و پی سی

اگر دوست دارید در نسخه پلی‌استیشن 4 و پی‌سی بازی PES 2018 با ترکیب درست تیم‌ها بازی کنید، با زومجی همراه باشید. 

 

در گیمزتاک بخوانید: 

بازی PES 2018 چندی پیش منتشر شد و استقبال خیلی خوب کاربران و منتقدین را نیز در پی داشت؛ به طوری که این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵را دریافت کرد. جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال کونامی از حیث انیمیشن‌ها، گرافیک و گیم‌پلی پیشرفت داشته و تجربه خیلی خوبی از ورزش فوتبال را ارائه می‌دهد. با این حال بازی از همان مشکل همیشگی سری بازی‌های PES یعنی لایسنس نبودن تیم‌ها رنج می‌برد و تیم‌هایی از لیگ‌های مطرح اسپانیا، انگلیس و ایتالیا هستند که اسم و لباس‌های درستی ندارند. البته لیگ ایتالیا وضعیت بهتری نسبت به دو لیگ دیگر دارد، اما باشگاه یوونتوس اسم و لباس درستی در بازی ندارد. 

اما به لطف امکان انتقال فایل آپشن به بازی، می‌توان اسم و لباس تیم‌ها را به‌راحتی با دانلود کردن یک فایل و انتقال آن به بازی، درست کرد. برای اینکه بتوانید این کار را در نسخه پلی استیشن 4 و پی سی بازی انجام دهید، با آموزش زومجیهمراه باشید. اولین کاری که پیش از انتقال فایل آپشن به بازی باید انجام دهید، داشتن یک فلش مموری با فرمت Fat 32 است. برای این کار، فلش را به پی‌سی متصل و سپس روی آیکن آن راست کلیک کنید. در مرحله بعدی باید گزینه Format را انتخاب کنید و از قسمت File System، گزینه Fat 32 را انتخاب کنید. سپس کافی است روی فرمت کلیک کنید و منتظر فرمت شدن فلش باشید. حال در مرحله بعدی، باید فایلی را پیدا کنیم که لباس و اسم درست تیم‌ها را داشته باشد و آن را وارد بازی کنیم. 

فرمت فلش

فرمت فلش

با توجه به اینکه هنوز چند روزی بیش‌تر از انتشار بازی نمی‌گذرد، فایل‌های زیادی برای PES 2018 منتشر نشده‌اند و حتی برخی از فایل‌ها پولی هستند. با این حال یک فایل آپشن PES 2018 منتشر شده که اسامی و لباس تیم‌های باشگاهی و ملی را اصلاح می‌کند و با آن، قادر خواهید بود با تیم‌هایی واقعی، بازی را تجربه کنید. این فایل را می‌توانید از سایت مدیا فایر با حجمی در حدود ۱۸۰ مگابایت دانلود کنید. پس از دانلود فایل، آن را باز کنید و شاهد یک پوشه به نام WEPES و یک فایل Read Me خواهید بود. فایل دوم اطلاعات خاصی ندارد و به درد ما نمی‌خورد، اما برای اصلاح اسم و لباس تیم‌ها در بازی، باید پوشه WEPES را به داخل فلش مموری‌ای که فرمت کردیم، منتقل کنید. دقت داشته باشید که این پوشه باید در همان قسمت روت فلش باشد و نباید آن را داخل پوشه دیگری کپی کنید. به بیان دیگر، باید زمانی که فلش را باز می‌کنید، فقط و فقط پوشه WEPES در آن وجود داشته باشد. 

آموزش PES 2018

حال کار ما با پی‌سی به پایان رسیده و زمان آن است که فایل‌ها را به کنسول منتقل کنیم. برای این منظور، فلش حاوی فایل را به کنسول متصل کنید و وارد بازی شوید. سپس از قسمت Extras، به Edit Mode و سپس Data Management بروید. حال باید گزینه Import/Export و سپس Import Team را انتخاب کنید. پس از آن، تمام فایل‌ها را انتخاب کنید و در قسمت Detailed Settings، گزینه‌های دوم و سوم را انتخاب کنید و در نهایت گزینه OK را بزنید. انتقال فایل‌ها گاهی ممکن است چند دقیقه طول بکشد و پس از آن، می‌توانید بازی را با لباس و اسم درست تیم‌ها تجربه کنید. جالب اینکه اسامی و لباس‌های درست در تمام بخش‌های بازی اعمال می‌شوند و مثلا می‌توانید حالت مستر لیگ را با تیم درست تجربه کنید. 

PES 2018

این فایل آپشن روی نسخه پی‌سی بازی هم قابل استفاده است و تنها تفاوتی که استفاده از آن روی پی‌سی با پلی‌استیشن 4 دارد، این است که نیازی به کپی کردن فایل‌ها در فلش مموری نیست و کافی است پوشه WEPES را در قسمت Documents، سپس Konami و در نهایت Pro Evolution Soccer 2018 کپی کنید و سپس در بازی به قسمت Edit بروید و کار‌هایی را که در بالا برای نسخه پلی‌استیشن 4 انجام دادیم، انجام دهید. در ویدیوی زیر می‌توانید آموزش استفاده از این فایل آپشن روی پی‌سی را مشاهده کنید. این آموزش برای پلی‌استیشن 4 هم قابل استفاده است؛ با این تفاوت که فایل‌ها را روی فلش کپی می‌کنید و همه‌چیز در داخل بازی، دقیقا عین هم است. 
 

https://www.aparat.com/v/nJSFf

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 225
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 225
mehdi
13:47
جمعه 31 شهريور 1396

احتمال عرضه نسخه کامل Final Fantasy 15 برای نینتندو سوییچ وجود دارد

کمپانی اسکوئر انیکس برنامه‌های مختلفی برای نسخه نینتندو سوییچ بازی Final Fantasy 15 ریخته و حتی ممکن است شاهد عرضه نسخه کامل بازی برای سوییچ باشیم

 در گیمزتاک بخوانید:

چند هفته پیش بود که هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy 15 گفت که اسکوئر انیکس قصد دارد این بازی نقش آفرینی را برای کنسول سوییچ نینتندو هم عرضه کند. امروز در جدیدترین اخبار بازی اطلاعاتی از ایده اولیه برای ساخت پورت این بازی در کنسول هیبردی نینتندو منتشر شده، با این حال اطلاعات مذکور فعلا در حد برنامه ریزی‌های اولیه هستند و استفاده از آن‌ها تایید نشده است.

در ابتدا شاهد حدس و گمان‌هایی هستیم که خبر عرضه نسخه‌ای از بازی به نام Final Fantasy 15: Pocket Edition برای نینتندو سوییچ را می‌دهند؛ یک بازی فرعی موبایلی که داستان اصلی بازی را در ۱۰ قسمت سریالی روایت خواهد کرد و برای صفحه‌های لمسی طراحی خواهد شد. جدا از این برنامه، به نظر می‌رسد اسکوئر انیکس در تلاش است تا بتواند نسخه کامل و اصلی بازی را روی سخت افزار نینتندو سوییچ اجرا کند. تاباتا در مصاحبه اخیر خود با یوروگیمر در این رابطه توضیح داد:

در واقع مشغول انجام یکسری تحقیقات فنی بسیار تخصصی هستیم تا ببینم در حال حاضر چه چیزی امکان پذیر است. در شرایط کنونی که به سر می‌بریم، ما این تحقیقات را انجام دادیم و پیش از تصمیم‌گیری متوجه شرایط شده‌ایم. در حال حاضر وسط گفتگو برای گرفتن تصمیم نهایی هستیم و اینکه چگونه بتوانیم عرضه [بازی] را برای سوییچ تحقق بخشیم.

وی افزود:

•  مورد دیگر اینکه شما نسخه موبایل و نسخه کامپیوتر را می‌بینید، یکی از مواردی که برایش ارزش قائل هستیم بهبود روش تجربه بازی برای سخت افزار منحصر به فرد است، نه اینکه برای همه پلتفرم‌ها از یک روش عمل کنیم. در حال حاضر نمی‌توانیم از چیزی رونمایی کنیم، هنوز به نتیجه نرسیدیم که کدام روش بهترین خواهد بود. فعلا یک گفتگوی بسیار باز و صادقانه با نینتندو پیرامون گرفتن بهترین تصمیم داریم. همه چیز تحت بررسی است.

جدا از اسکوئر انیکس، هفته گذشته در اقدامی غافلگیرکننده، کمپانی بتسدا هم اعلام کرد که قصد دارد بازی doom وبازی Wolfenstein 2: The New Colossus را برای نینتندو سوییچ عرضه کند. موردی که طرفداران را برای عرضه بازی‌های نسل حاضر برای کنسول هیبردی نینتندو امیدوار کرد. هنوز مشخص نیست که این اتفاق برای بازی Final Fantasy 15 هم رخ می‌دهد یا خیر، اما مشخص است که اسکوئر انیکس برای رسیدن به این دستاورد تلاش می‌کند. تاباتا در ادامه توضیحاتش گفت:

حقیقتش را بخواهید، هنگامی که تست فنی گرفتیم تا ببینیم می‌توانیم از انجینی که برای ساخت نسخه کنسولی استفاده کردیم، برای سوییچ هم استفاده کنیم، نتایج چندان رضایت‌بخشی دریافت نکردیم.

وی افزود:

• نتیجه چیزی نبود که از یک بازی کامل می‌خواهید. البته این صحبت به این معنا نیست که از انجام اینکار منصرف شده باشیم، ما به گزینه‌های دیگر هم نگاه می‌کنیم، برای مثال شخصی‌سازی انجین. برای اینکه درک بهتری از میزان باز بودن گفتگوهایمان داشته باشید، خوب است بدانید در حال حاضر با کمپانی اپیک  گیمز هم صحبت می‌کنیم تا ببینیم امکان ساخت چنین چیزی وجود دارد و اگر قصد ساخت نسخه سوییچ را داشتیم با آن‌ها همکاری کنیم. محیط انجین آنریل آن‌ها واقعا شگفت انگیز و بسیار کارآمد است. بایستی تمامی گزینه‌ها روی میز باشد، بدون آن‌ها امکان ندارد بتوانیم تصمیم درستی در مورد این پلتفرم بگیریم.

خود شخص تاباتا هنوز کنسول سوییچ را در ژاپن خریداری نکرده، مکانی که سوییچ از محبوبیت فوق العاده‌ای برخوردار است و تاباتا هم قصد دارد در تعطیلات کریسمس یکی برای خود خریداری کند.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 204
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 204
mehdi
18:7
شنبه 18 شهريور 1396

یکی از برترین کاراکترهای تمام اعصار کتاب‌های کمیک بالاخره یک فیلم مستقل خواهد داشت که هیچ ارتباطی به دیگر فیلم‌های دی‌ سی ندارد و مشخصا بازیگر شخص جوکر، جرد لتو نخواهد بود. این فیلم ادای احترامی خواهد بود فیلم‌های دهه‌ هشتاد مارتین اسکورسیزی که خود او نیز نظارت مستقیم بر پروژه دارد و همین نکته جذابیت خبر ساخت فیلم جوکر را دو چندان کرده است.

فیلم جوکر در مراحل اولیه‌ی فیلمنامه‌نویسی است و تاد فیلیپس و اسکات سیلور (فیلمنامه‌نویس‌های سری The Hangover و فیلم 8Miles) مشغول قلم زدن فیلمنامه‌ی جوکر هستند. تاد فیلیپس هم کارگردان فیلم خواهد بود و در کنار اسکورسیزی، به عنوان تهیه‌کننده هم حضور خواهد داشت. فیلم Joker یک اثر تاریک، خشن و سنگین خواهد بود که در اوایل دهه ۸۰ گاتهام اتفاق می‌افتد و قرار نیست شبیه یک فیلم دی‌سی باشد و بیشتر به فیلم‌های اسکورسیزی از آن دوران مانند «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «سلطان کمدی» می‌ماند.

با توجه به این توضیحات به نظر می‌رسد با یک فیلم حسابی طرفیم و با اینکه سازنده‌ی سری The Hangover سکان هدایت آن را به دست گرفته، اما حضور کسی مثل مارتین اسکورسیزی پشت فیلم اعتبار بسیاری به آن می‌دهد. همچنین فیلم در هیچ‌کدام از سری‌های فعلی دی‌سی نخواهد بود و بار دیگر شاهد بازیگر جدیدی در نقش جوکر خواهیم بود. جرد لتو جدیدترین جوکر سینماست که در فیلم بدساخت Suicide Squad حضوری نه چندان بلند داشت و اگر قسمت دوم فیلم ساخته شود، باز هم در شمایل جوکر بازخواهد گشت اما حضور او در فیلم Harley Quinn تایید شده است. داستان منشا شکل‌گیری شخصیت جوکر بدین معناست که با یک بازیگر جوان‌تر طرفیم اما اینکه چه کسی دیوانه‌ی گاتهام شود، به این زودی‌ها مشخص نخواهد شد.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 441
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 441
mehdi
17:55
شنبه 18 شهريور 1396

میزان فروش جهانی انیمیش Despicable Me 3 از یک میلیارد دلار عبور کرد!

از این میزان ؛ 741.4 میلیون دلار بصورت بین‌المللی و 259.05 میلیون دلار در آمریکای شمالی می باشد.

 


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 220
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 220

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر