بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
18:4
دو شنبه 30 بهمن 1396

فیلم Black Panther پرفروش ترین اثر در تئاترهای ای‌ ام‌ سی شد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده، فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) که به‌تازگی روی پرده سینماها اکران شده، در حال تاریخ‌سازی و رکوردشکنی در شعب مختلف مجموعه تئاترهای ای‌ ام‌ سی (AMC Theaters) است. این مجموعه سینماهای زنجیره‌ای که AMC نام دارد، به‌تازگی به طور رسمی اعلام کرده که فیلم پلنگ سیاه در همین مدت زمان کم اکران خود به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ این مجموعه تبدیل شده و در ۳۳ شعبه این سینمای زنجیره‌ای، این رکورد را به نام خود ثبت کرده است. این گزارش‌های جدید منتشر شده به این معنی است که فیلم Black Panther تنها در روز پنجشنبه و جمعه که روزهای اولیه اکران این اثر بوده، به قدری فروش بلیط بالایی داشته که در ۳۳ شعبه این مجموعه زنجیره‌ای، پرفروش‌ترین اثر تاریخ لقب گرفته است.

کمپانی AMC به هیچ عنوان در بیانیه خود از سینما یا محل خاصی نام نبرده و حتی به این موضوع هم اشاره نکرده که این رکورد به چه میزان بوده و فیلم پلنگ سیاه به چه میزان فروش بلیط داشته است. البته لازم به ذکر است که به طور مثال سینمای AMC Southlake 24 که در ایالت آتلانتا وجود دارد، یکی از مکان‌هایی بوده که رکورد ۸۳ سانس نمایش از این فیلم را ثبت کرده است. فیلم پلنگ سیاه در حال حاضر در ۴ هزار و ۲۰ سینمای مناطق مختلف آمریکای شمالی در حال اکران است و با این اوصاف انتظار می‌رود که این اثر ابرقهرمانی به واسطه همین تعداد سینما بتواند در طی چهار روز آخر هفته، درآمد خود را به فروشی در حدود ۲۱۰ میلیون دلار برساند. در ابتدا پیش‌بینی‌ها برای فیلم Black Panther به این صورت بود که می‌تواند در اولین آخر هفته افتتاحیه خود درآمدی بالغ بر ۱۰۰ الی ۱۲۰ میلیون دلار کسب کند، اما زمانی که تنها در همان روز پنجشنبه که روز اول اکرانش بود، توانست ۲۵.۲ میلیون دلار درآمد داشته باشد، به‌طبع تمامی برنامه‌ریزی‌ها به‌هم خورد و حد پیش‌بینی‌ها بسیار بالاتر رفت. اما موضوع به همینجا ختم نشد؛ زمانی که روز پنجشنبه به پایان رسید و فروش فیلم ابرقهرمانی پلنگ سیاه تنها در روز جمعه به ۷۶ میلیون دلار افزایش پیدا کرد، باری دیگر برنامه‌ریزی‌ها به‌هم خورد و پیش‌بینی‌ها افزایش پیدا کرد.

Black Panther

فیلم پلنگ سیاه با همان فروش ۷۶ میلیون دلاری روز جمعه خود توانست رتبه هشتم را در لیست آثار فوق‌العاده پرفروش در روزهای ابتدایی اکران خود در تاریخ باکس آفیس از آن خود کند. همچنین در میان آثاری که استودیو مارول تا به امروز ساخته، این اثر رتبه سوم را در لیست بزرگترین افتتاحیه تاریخ این استودیو به نام خود ثبت کرد. به نظر می‌رسد که فیلم پلنگ سیاه قصد دارد کم کم رکورد ۱۵۲ میلیون دلاری فروش بلیط فیلم Deadpool (ددپول) را که در سال ۲۰۱۶ و در روز تولد جورج واشینگتون (که روز رئیس جمهور نام گرفته و تعطیل است) شکسته بود به نام خود ثبت کند.

البته جالب است بدانید که موفقیت‌های چشمگیر این فیلم ابرقهرمانی تنها به سینماهای شهرهای مختلف آمریکا ختم نمی‌شود؛ بلکه این اثر عملکرد بسیار خوبی در شهرهای مختلف سرتاسر دنیا هم داشته است. فیلم پلنگ سیاه از زمانی که نمایش خود را در روز پنجشنبه آغاز کرد، توانسته در انگلستان، تایوان، هنگ کنگ و کشورها و کلان شهرهای دیگر درآمدی بالغ بر ۸۰ میلیون دلار را کسب کند.

فیلم Black Panther با بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و دومین اثری محسوب می‌شود که توانسته از شرکت امتیازدهی سینماسکور (CinemaScore)، امتیاز A+ را به‌دست بیاورد. پیش از این اثر، فیلم The Avengers (انتقام جویان) بود که به عنوان اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول این امتیاز را کسب کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان آثاری چون فیلم Creed (کرید) و فیلم Fruitvale Station (ایستگاه فروتویل)، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

چادویک بوزمن در نقش تی چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 213
mehdi
13:17
چهار شنبه 25 بهمن 1396

صحبت های مارک استرانگ درباره فیلم Shazam


اگرچه مارک استرانگ قرار است نقش شخصیت منفی و شرور فیلم Shazam (شزم) یعنی دکتر سیوانا را ایفا کند اما اخیرا در مصاحبه خود عنوان کرده که این اثر دارای صحنه‌های خنده‌دار بسیار زیادی است و واقعا بیننده را سرگرم خواهد کرد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی گزارشگر سایت خبری Total Film مصاحبه‌ای را با مارک استرانگ ترتیب داده است. استرانگ در این گفتگوی کوتاه عنوان کرد که فیلم شزم قرار است سمت تاریک دنیای دی سی را کنار گذاشته و روی روشن و زیبای این دنیای سینمایی را به تصویر بکشد. او در جدیدترین مصاحبه خود، اینگونه درباره این اثر ابرقهرمانی صحبت کرد:

زکری لوی که نقش شخصیت اصلی داستان یعنی شزم (ابرقهرمانی که بیلی بتسون کوچک، بعد از بیان کلمه شزم به او تبدیل می‌شود) را ایفا می‌کند، پسر بسیار بامزه و خنده‌داری است. تا آنجایی که من این بازیگر بااستعداد را شناختم، شک ندارم که صحنه‌های بامزه را به خوبی ایفا کرده و آنها را تبدیل به سکانس‌های جالبی می‌کند. من فکر می‌کنم که بالاخره کمپانی دی سیمتوجه شده که مدت بسیار زیادی است که تمرکز خود را بر روی آثاری گذاشته که بسیار تیره و تاریک هستند و حالا بعد از مدت‌ها موردی را پیدا کردند که می‌تواند بسیار بامزه و سرگرم کننده باشد. در این فیلم یک سری سکانس بسیار خنده‌دار وجود دارد.

مارک استرانگ پیش از این پروژه، در اثر دیگری هم در بین آثار کمپانی دی سی ایفا کرده بود. او پیش از این، نقش شخصیت سینسترو را در فیلم Green Lantern (گرین لنترن) ایفا کرده بود. به گفته خود استرانگ، او یک کار نیمه تمام با کمپانی دی سی دارد که از این طریق می‌خواهد آن را به اتمام برساند. او در گفتگویی اشاره کرد، از اینکه فیلم گرین لنترن عملکرد خوبی نداشت و برای قسمت دوم تمدید نشد، هنوز ناراحت است زیرا قرار بود نقش او در قسمت بعدی بیشتر از قسمت ابتدایی باشد. او در این مصاحبه بیشتر درباره نقش سینسترو و فیلم گرین لنترن صحبت کرد:

قرار بود در قسمت دوم آن مجموعه، سینسترو نقش شخصیت منفی اصلی داستان را داشته باشد. ما در دقایق پایانی قسمت اول فیلم گرین لنترن مشاهده کردیم که این شخصیت سعی دارد انگشتر زرد را دستش کند که بعد از انجام این کار تمام لباسش زرد می‌شود. همان زمان بود که این شخصیت تبدیل به یک آدم بد و شیطانی شد. با این اوصاف، من خیلی به آینده این شخصیت و همچنین عملکرد قسمت بعدی امیدوارد بودم. اما متاسفانه قسمت اول نتوانست آنطور که باید و شاید خواسته‌های سازندگان را برآورده کند. به همین خاطر هم شانس این را پیدا نکرد که مجموعه بزرگی شده و قسمت دوم آن هم ساخته شود. زمانی که این پیشنهاد به من شد، مطمئن بودم که بالاخره فرصتی نصیب من شد تا بتوانم به واسطه کاراکتر دکتر سیوانا، نقش آن شخصیت شروری را که دوست داشتم را ایفا کنم.
Mark Strong

علاوه بر این صحبت‌های جدید، استرانگ پیشتر هم صحبت‌های دیگری در گفتگوی متفاوتی عنوان کرده بود که نقش دکتر سیوانا به او کمک می‌کند که همان راه مورد علاقه‌اش را طی کند. او در طی آن مصاحبه صحبت‌های خود را اینگونه عنوان کرد:

من قرار است نقش یک شخصیت بسیار شرور به نام دکتر سیوانا را در فیلم شزم ایفا کنم. اینگونه شخصیت‌ها همیشه بهترین نقش‌ها برای بازی هستند و همیشه بیشترین سرگرمی و جذابیت نهفته را در خود دارند. من قبلا نقش سینسترو در فیلم Green Lantern را ایفا کرده بودم؛ فیلمی که اگرچه نسبتا خوب بود، اما نتوانست آنگونه که عوامل دوست داشتند عملکرد خوبی روی پرده سینماها از خود نشان دهد. پس من تا به همین لحظه این موضوع در ذهنم بود که یک کار نیمه تمام با کمپانی دی‌سی و فیلم‌های آن دارم. من در فیلم گرین لنترن نقش یک شخصیت بسیار شرور را ایفا کرده بودم و حتی قرار بود این شخصیت در قسمت دوم آن مجموعه، شرورتر و پست‌تر از قسمت ابتدایی هم بشود، اما خب دست سرنوشت با او یار نبود و این مجموعه با همان قسمت اول پرونده‌اش بسته شد. حالا با این اوصاف، من فکر می‌کنم که بالاخره فرصتی نصیب من شد تا بتوانم نقش آن شخصیت شروری را که دوست داشتم، در فیلم شزم ایفا کنم؛ البته امیدوارم.

من در طی این مدت درست مانند یک انسان دیوانه تمرین می‌کردم. در آینده‌ای نزدیک هم قرار است ملاقاتی با بدل‌کارانی که احتمالا به جای من ایفای نقش خواهند کرد، داشته باشم. من تا به همین لحظه مهارت‌ها و کارهای خیلی زیادی را که قرار است در فیلم به کار ببرم تمرین کردم. همچنین فکر می‌کنم که موضوع به همینجا ختم نشده و قرار است همچنان این تمرین خود را ادامه دهم و کارهای زیاد دیگری مانند شلیک الکتریسیته با استفاده از دست‌هایم را تمرین کنم.

(با اینکه قسمت دوم فیلم گرین لنترن ساخته نشد اما مارک استرانگ اعقاد دارد که با نقش شخصیت دکتر سیوانا میتواند به همان مسیر و مقصدی که همیشه دوست داشته برسد)

زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم و اشر آنجل نیز قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کنند. مارک استرانگ قرار است نقش شرور و منفی دکتر سیوانا را در این فیلم بازی کند. علاوه بر گریس فولتون، لوی، آنجل و استرانگ، جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) خواهد بود.

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 325
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 325
mehdi
14:38
شنبه 21 بهمن 1396

بررسی تریلر جدید فیلم Deadpool 2


ماه آبان امسال، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) را منتشر کرد که بخش زیادی از آن را مانند تریلر اول که در اسفند سال گذشته منتشر شده است، تصاویر غیر رسمی تشکیل داده بود، اما در این تریلر شاهد تصاویر رسمی کوتاهی هم از این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۸ بودیم. حال در روز چهارشنبه هفته گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از دنباله فیلم Deadpool (ددپول) را منتشر کرده است که تمرکز این تریلر روی معرفی شخصیت کیبل با بازی جاش برولین بوده است؛ اما در این تریلر شاهد تصاویر رسمی متعددی از فیلم Deadpool 2 هم بودیم که این تصاویر اطلاعات جدیدی از این فیلم را برای ما به اشتراک گذاشته است. حال در این مقاله به بررسی تریلر جدید فیلم Deadpool 2 و اطلاعاتی را که از این فیلم فاش کرده است، می‌پردازیم.


Cable in Deadpool 2

Cable in Deadpool 2

تریلر با باز شدن چشم شخصیت کیبل با بازی جاش برولین، آغاز می‌شود که او در یک شهر تخریب شده حضور دارد. با توجه به این صحنه و نمای بیرون از ساختمان، به نظر می‌رسد که داستان شخصیت کیبل در فیلم قرار است از آینده آغاز شود. در دنیای کامیک، کیبل پسر سایکلاپس و کلون جین گری است که توسط آپوکالیپس با ویروس تکنو-ارگانیک آلوده می‌شود. بدین ترتیب کیبل برای اینکه نجات داده شود، به آینده فرستاده می‌شود و همانطور که خودتان هم قطعا متوجه شده‌اید، آینده واقعا آن چیزی نیست که خانواده کیبل آن را انتظار داشتند. 

Deadpool 2

در ادامه شاهد خرس عروسکی روی کمبرند کیبل هستیم که شاید کمی در نگاه اول عجیب باشد، اما این خرس عروسکی می‌تواند یک سرنخ برای خط داستانی کیبل باشد. در دنیای کامیک، شخصیت هوپ (Hope) اولین میوتنتی است که پس از داستان Decimation متولد می‌شود. او در آستانه کشته شدن توسط گروه افراطی The Purifiers، گروهی که از میتونت‌ها متنفر بودند و تصمیم داشتند همه آن‌ها را از بین ببرند، بود؛ اما کیبل زندگی هوپ را نجات داد. کیبل معتقد بود که هوپ می‌تواند زندگی همه میتونت‌های سراسر جهان را نجات بدهد و بنابراین تصمیم گرفت که از او محافظت کند.

با این حال، اشخاص دیگری در زمان مثل بیشاپ (Bishop)، سفر کردند تا هوپ را بکشند و از اینکه آینده از اینی که هست بدتر نشود، جلوگیری کنند. این خرس عروسکی احتمالا به دوران کودکی هوپ اشاره دارد. درست است که این داستان می‌تواند برای شما کمی پیچیده و دیوانه‌وار باشد، اما اگر قرار باشد این داستان در فیلم Deadpool 2 هم استفاده شود ممکن است اتفاقات از چیزی که هست پیچیده‌تر هم شود. با این حال، این داستان بخش مهمی از تاریخچه شخصیت کیبل را تشکیل می‌دهد و در اولین تیزر تریلر این فیلم هم به نام شخصیت هوپ روی باجه تلفن اشاره شده بود.

Cable in Deadpool 2

 

Cable in Deadpool 2

قسمت اول تریلر فیلم Deadpool 2 بسیار جدی است و کیبل می‌گوید که در جنگ متولد و در آن بزرگ شده است و در ادامه اضافه می‌کند که مردم فکر می‌کنند که درد را درک می‌کنند، اما هیچ تصوری از آن را ندارند و در ادامه در مورد بیشترین دردی که مردم تجربه کرده‌اند، صحبت می‌کند. تا این لحظه، این تریلر مانند بسیاری از تریلرهای فیلم‌های ابرقهرمانی که منتشر شده، بسیار جدی بوده است؛ اما همانطور که متوجه شدید جلوه‌های ویژه دست شخصیت کیبل کامل نشده است و ددپول تریلر را قطع می‌کند و می‌گوید که این یک بازوی فلزی است و آن‌ها قرار نیست آن را مانند یک سیبیل از فیلم حذف کنند. این شوخی در واقع اشاره‌ای به داستان حذف سیبیل هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن با جلوه‌های ویژه در فیلم Justice League (لیگ عدالت) دارد.

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

پس از توقف تریلر، ددپول با استفاده و بازی با اکشن فیگورهای شخصیت ددپول و کیبل تریلر را ادامه می‌دهد و به‌جای این دو شخصیت هم صحبت می‌کند. در این صحنه ددپول و کیبل در یک خیابان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و پس از مسخره کردن لحن جدی شخصیت کیبل توسط وید ویلسون، در ادامه شاهد شوخی‌های معروف شخصیت ددپول با کیبل هستیم. این تریلری است که قطعا طرفداران شخصیت ددپول سزاوار آن هستند، اما بسیار بعید است که شاهد استفاده از این تصاویر جالب و بامزه در فیلم باشیم و به نظر می‌رسد که این تصاویر تنها برای تبلیغات این فیلم استفاده خواهد شد.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

در این صحنه، ددپول لباسی مشابه شخصیت وودی در انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) را بر تن دارد و در ادامه یکی از جمله‌های معروف این شخصیت را هم به زبان می‌آورد. به نظر می‌رسد که ددپول عاشق انیمیشن Toy Story است، اما متاسفانه قرار نیست شاهد این تصاویر در نسخه اصلی فیلم Deadpool 2 باشیم. در صحنه‌ای دیگر دو شخصیت ددپول با لباس وودی و کیبل را خوابیده می‌توانیم مشاهده کنیم که وید ویلسون مانند شخصیت اندی در انیمیشن Toy Story نام کوچک خود را زیر پای این اکشن فیگورها نوشته است.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

پس از پایان این صحنه، بار دیگر شاهد نمایش تصاویر رسمی فیلم Deadpool 2 هستیم که مانند تریلر قبلی روند سریعی دارند. در صحنه اول، شخصیت کیبل را می‌بینیم که توسط نیروهای DMC، که در ادامه در مورد آن‌ها توضیح خواهیم داد، محاصره شده است و او با استفاده از یک سپر نیرو مانند که بخشی از نیروهای شخصیت کیبل نیست و بخشی از تجهیزات پیشرفته این شخصیت است، در برابر تیراندازی این نیروها ایستادگی می‌کند و در ادامه شاهد مبارزه کیبل با آن‌ها هستیم.

 

Deadpool 2

 

در ادامه شخصیت ددپول را مشاهده می‌کنیم که با استفاده از یک آجر در حال حمله به یک فرد ناشناس است. به نظر می‌رسد که ددپول در مرکز بیماری‌های روانی حضور دارند، اما مشخص نیست که او در این مرکز بستری بوده یا وید ویلسون به دنبال شخص خاصی به این مرکز آمده است.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

پس از این صحنه، شاهد مبارزه شخصیت دومینو با بازی زازی بیتز، هستیم که در حال مبارزه با یک شخصیت مشابه شخصیتی که ددپول با آن مبارزه می‌کرد، است و به نظر می‌رسد که این شخصیت‌ها در یک مرکز بیماری روانی در حال مبارزه با افرادی ناشناس هستند. در ادامه شاهد یک صحنه از شخصیت نگاسونیک با بازی برایانا هیلدبرند، هم هستیم که در حال استفاده از قدرتش است. می‌توان امیدوار بود که ددپول ‌شوخی‌های جدیدی را برای این شخصیت آماده کرده باشد.

 

Deadpool 2

 

پس از این صحنه‌ها، شاهد یک صحنه جالب هستیم که در آن گروهی از شخصیت‌ها در عقب یک هواپیمای باری حضور دارند، اما تنها ددپول و دومینو در این تصویر قابل تشخیص هستند و سه شخصیت دیگر، شخصیت‌های جدید و تایید نشده‌ای هستند. نقش یکی از این شخصیت را تری کروس بر عهده دارد، اما نقش او هنوز در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است. با این حال، گروهی اعتقاد دارند که کروس نقش شخصیت جی.دبلیو بریج (G. W. Bridge) یا همر (Hammer) را در این فیلم بر عهده دارد. با این وجود، چیزی که مشخص است این است که این شخصیت‌ها، احتمالا اعضای گروه X-Force (ایکس‌-‌فورس) هستند و با وجود اینکه بسیاری دوست دارند که شاهد حضور شخصیت بیشاپ در فیلم باشیم، اما ظاهر کروس شباهت بسیاری به شخصیت بدلم (Bedlam) دارد که این شخصیت میتونتی است که در عملیات‌های پنهانی می‌تواند یک میدان بیو الکتریکی را در اطراف خود ایجاد کند. با این حال، شخصیت جی.دبلیو بریج، یکی از شخصیت‌هایی است که در گذشته با کیبل همکاری کرده است و به نظر می‌رسد که گزینه محتمل‌تری نسبت به دیگر گزینه‌ها است.

 

Deadpool 2

 

شخصیتی که بین دو شخصیت ددپول و دومینو حضور دارد، شباهت زیادی به شخصیت چمبر (Chamber) از اعضای گروه Generation X دارد، اما شخصیتی که بین ددپول و شخصیت کروس قرار دارد، ظاهرش آن چندان مشخص نیست و تنها کلاه‌خود این شخصیت قابل مشاهده است که برخی اعتقاد دارند که بی‌شباهت به شخصیت Shatterstar نیست. این شخصیت، یکی از اعضای اولیه گروه X-Force هم است و اگر این نظریه درست باشد، حضور این شخصیت در فیلم چندان دور از ذهن نیست. طبق شایعات، لوئیز تن نقش این شخصیت را در فیلم بازی کرده است.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

در طول تریلر بارها شاهد مبارزه ددپول و کیبل با نیروهایی هستیم که روی لباس، وسایل نقلیه و تجهیزات آن‌ها کلمه DMC دیده می‌شود، اما واقعا آن‌ها چه کسانی هستند؟ آن‌ها قطعا اعضای گروه دریل مک‌دانیلز، خواننده رپ و هیپ هاپ نیستند. نظریه‌ای که اخیرا مطرح شده این است که این گروه احتمالا با نظریه خط داستانی هوپ در ارتباط هستند. این گروه ممکن است گروهی باشند که در نظر دارند که پس از آغاز داستان هوپ، میتونت‌ها را دستگیر و جمع آوری کنند. پس احتمالا کلمه DMC مخفف جمله Department of Mutant Control یا سازمان کنترل میوتنت است. این سازمان وظیفه دارد که میتونت‌ها را دستگیر، کنترل و سپس در عملیات‌هایی که علیه آن‌ها انجام می‌شود، از این میوتنت‌ها استفاده کند. تلاش دولت برای نابودی میوتنت‌ها بخش بزرگ و مهمی از داستان‌ فیلم‌های مجموعه X-Men را تشکیل می‌دهد و ظاهرا در این فیلم هم شاهد آن خواهیم بود. درست است که ددپول یک میتونت نیست و در واقع یک میوتیت (Mutate) است (با میتونت‌ها و اینهیومن‌ها تفاوت دارند)، اما او در حال همکاری با آن‌ها است و قطعا در یک دردسر بزرگ خواهد افتاد.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

پس از نمایش چند صحنه اکشن و همچنین نمایش بازگشت شخصیت دوپیندر با بازی کارا سانی، حال صحنه پایانی فیلم را مشاهده می‌کنیم که کیبل به سراغ وید ویلسون آمده است و شخصیت Blind AI با بازی لزلی اوگامس، هم در کنار ددپول حضور دارد و پس از یک مکالمه کوتاه تریلر به پایان می‌رسد. به نظر می‌رسد که فیلم Deadpool 2 دقیقا همان چیزی است که طرفداران در انتظار آن هستند و قرار است بار دیگر شاهد صحنه‌های اکشن و شوخی متعددی اینبار در مقیاسی بزرگ‌تر در این فیلم باشیم. علاوه بر این، در تریلر بین المللی این فیلم شاهد تصاویر جدید کوتاهی هم هستیم که در آن شخصیت کلاسوس با بازی استفان کاپیساک هم حضور کوتاهی دارد که ددپول با او یک شوخی ددپولی انجام می‌دهد.

 

Deadpool 2

 

فیلم Deadpool 2 به کارگردانی دیوید لیچ، قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. رایان رینولدز، جاش برولین، زازی بیتز،‌ استفان کاپیساک، برایانا هیلدبرند، جک کزی، لزلی اوگامس، تی جی میلر، مورنا باکرین، کارا سانی، جولیان دنیسون، کوتسونا شیئوری و تری کروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 194
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 194
mehdi
9:49
شنبه 14 بهمن 1396

 10 شخصیت مارول که احتمال مرگ انها در فیلم Avengers: Infinity War زیاد است


خب حالا میخواهیم برویم سراغ فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت، بعد از انتشار اولین تریلر این فیلم انتظارات بیشتر شد و همه منتظر اکران این فیلم هستند. حالا خبر های امده مبنی بر اینکه چند شخصیت مارول در این فیلم کشته میشوند یا احتمال مرگ انها زیاد است. در این مقاله تمام شخصیت هایی را که احتمال مرگ انها زیاد است، را جمع اوری کرده ایم.

فیلم Avengers: Infinity War

۱۰- درکس(Drax The Destroyer)

“درکس” انگیزه بالایی برای قتل “تانوس” دارد چون ممکن است او دستور قتل خانواده “درکس” را به “رونان” داده باشد و زمانی که این غول بزرگ با این ابرقهرمان بنفش ما روبرو شود، مطمئن هستیم که اتفاق ناگواری رخ خواهد داد.
متاسفانه احتمال مشخصی است که تعصب و اعتماد به نفس بالای “درکس” در این رویارویی کار دستش دهد و تانوس با بی‌رحمی تمام و در اوج قدرت کاری با او کند که باقی ابرقهرمانان در نجات او بی مصرف به نظر برسند.

شوک عظیمی خواهد بود اگر ببینیم یکی از بهترین شخصیت‌های قابل اعتماد دنیای سینمایی مارول کارش به این زودی تمام شود و در سومین فیلم “محافظان کهکشان” او را نبینیم.


فیلم Avengers: Infinity War

۹- لوکی(Loki)

شخصیت بعدی این لیست لوکی است. هنوز هم مشخص نیست که برادر ناتنی “ثور” شخصیتی مثبت است یا منفی. همه طرفداران به نظر شخصیت منفی او را دوست دارند و حضور او در فیلم Thor: The Dark World را فراموش نخواهند کرد. البته احتمال این وجود دارد که او در فیلم ” انتقام جویان: جنگ بی انتها” جان خود را از دست دهد و این امر ممکن است به این دلیل اتفاق افتد که او در این فیلم شخصیت خوب و مثبتی از خود به نمایش بگذارد.

 

“جنگ بی انتها” پنجمین فیلم از شش فیلمی است که “تام هیدلستون” با مارول قرارداد آن‌ها را امضا کرده است اما هیچ اطمینانی وجود ندارد که مارول مجبور شود او را در تمام این شش فیلم به کار گیرد و به راحتی می‌تواند او را از میدان بدر کند.

فیلم Avengers: Infinity War

۸- نیک فیوری (Nick Fury)
“نیک فیوری” به مانند “پدرخوانده” برای انتقام جویان می‌ماند و قطعا بسیار احساسی خواهد شد اگر او را در میانه میدان بی جان ببینیم.“فیوری” یک مرگ تقلبی و حیله‌گرانه را در جریان فیلم “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان” داشت ما این بار حیله در کار نمی‌باشد. زیرا تانوس اجازه نخواهد داد که او تمام “سنگ‌های بی نهایت” را بردارد.
واقعا جا برای فیوری نیست؟ فیلم “جنگ درونی” ثابت کرد که واقعا به فیوری دیگر نیازی نیست، پس چرا نباید به او یک صحنه مرگ حماسی و احساسی در حینی که کل تیم ابرقهرمان‌ها در نبردی عظیم هستند، تقدیم کنیم؟
“جنگ بینهایت” هشتمین فیلم از ۹ فیلمی است که او با دنیای سینمایی مارول قرارداد دارد اما مانند تام هیدلستون شاید دیگر به او نیازی نداشته باشند.

فیلم Avengers: Infinity War

۷- نبیولا (Nebula)

به طور قطع اثبات شده است که “نبیولا” رابطه‌ای شکننده با پدرخوانده خود “تانوس” دارد و چقدر برای این تایتان دیوانه آزاردهنده است که برای اثبات  قدرت خود خانواده خودش را نابود کند؟
این اتفاق ممکن است برروی روحیات “گامورا” نیز تاثیر گذارد. او که در غم از دست دادن خواهرش نشسته و بازتاب رفتار پیچیده و گاهی خصمانه که از روی طبیعت رفتاری او است، ممکن است به کینه‌ای دو چندان نسبت به تانوس تبدیل شود.

هیچ سخنی از قرارداد او با دنیای سینمایی مارول فاش نشده است. پس در مجموع هیچ اعتباری به این شخصیت نیست.

فیلم Avengers: Infinity War

۶- فالکن(Falcon)

“فالکن” نیروی پشتیبانی عالی برای انتقام جویان است، ممکن است او کسی باشد که تانوس بخواهد با کشتن او حمله عاطفی سختی به تیم وارد کند، چون که او عضو تیم دوم است و حذف شدن او به ابرقهرمان‌های سری آسیبی نمی‌زند.
کشته شدن او می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر روی “کاپیتان آمریکا” بگذارد و همچنین فکرکردن در مورد مرگ “آنتونی مکی” با آن کاریزما پایان ناپذیرش سخت است.

“مکی” مدعی شده است که او با مارول قرارداد نزدیک به ۵۰ فیلم را امضا کرده است اما این حرفش را به شوخی نگیرید. او نامزد قوی برای مردن می‌باشد اما شاید استودیو‌های مارول می‌خواهند یک فرد سیاه پوست در تیم باقی بماند، مخصوصا آن هم پس از آنکه شاید نیک فیوری را کنار بگذارند.

فیلم Avengers: Infinity War

۵- هاوکای(Hawkeye)
“هاوکای” کسل کننده‌ترین و کم طرفدارترین شخصیت هسته اصلی انتقام جویان است. مخصوصا با آن نقش آفرینی زامبی وارش در اولین فیلم انتقام جویان. سرانجام او در دیگر فیلم‌ها کمی شخصیت پیدا کرد و ما بیشتر به پس زمینه داستانی او پی بردیم و دوباره او در فیلم جنگ داخلی همان بازیگر معمولی تبدیل شد.
“جرمی رنر” بازیگر نقش “هاوکای” نمی‌تواند کار زیادی برای برجسته کردن نقش کند و او یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها است که ممکن است با خشم تاوس کارش تمام شود. البته ممکن است این صحنه مرگ تاثیر آنچنانی برروی مخاطبان نگذارد.

او می‌تواند بدون آنکه تاثیر آنچنانی بر دیگر شخصیت‌ها بگذارد، دار فانی را وداع گوید اما آن‌ها به اندازه کافی طوری رفتار می‌کنند که انگار مرگ او ارزش شخصیت او را داشته است!

فیلم Avengers: Infinity War

۴-کلکسیونر (The Collector)
“کلکسیونر” آخرین شخصیتی است که در دنیای سینمایی مارول معرفی شد. ممکن است او در فیلم جنگ بینهایت کاری برجسته انجام دهد. تصور می‌شود که او در تلاش است تا “سنگ‌های بی نهایت” را جمع آوری کند. همان سنگ‌هایی که تانوس علاقه دیوانه‌واری به آن‌ها دارد.
داستان این فیلم به هیچ وجه نمی‌تواند پیش رود مگر آنکه تانوس زمانی سنگ‌ها را به دست آورد که تقریبا همه شخصیت‌ها از راه بدر شده باشند و او به “کلکسیونر” برسد، کسی که در کمیک‌ها وظیفه دارد تا سنگ‌ها را از دست تانوس دور نگه دارد.

واقعا فوق‌العاده می‌شود که ببینیم “بنیسیو دل تورو” سرانجام فرصت رویارویی با تانوس را پیدا کند و با این ضدقهرمان ما پنجه در پنجه شود.

فیلم Avengers: Infinity War

۳- مرد آهنی(Iron Man)

“رابرت داونی جونیورز” محبوب‌ترین شخصیت دنیای سینمایی مارول است. او با پول و شخصیت فوق‌العاده خودش به انتقام جویان محبوبیت فزاینده‌ای داده است. با تمام این‌ها نمی‌توان شایعه حضور او در چهارمین قسمت از فیلم‌های “مرد آهنین” را تایید نکرد.
“جنگ بینهایت” و چهارمین فیلم انتقام جویان هنوز از قرارداد داونی با مارول باقی مانده‌اند. اما این قرارداد به این معنا نیست که او به دست تانوس کشته شود و در فیلم انتقام جویان ۴ توسط “چشم آگاموتو” به زندگی بازگردد.

در حقیقت مردن و پس از آن زنده شدن تونی استارک، آن دیدگاه نهایی را که می‌خواهد را به او می‌دهد که نهایتا یکبار برای همیشه تانوس شکست خورده و نابود می‌شود. ممکن است او پس از تمام این وقایع از سمت ” مرد آهنین” بازنشسته شده! و جای خود را به شخص دیگری تقدیم کند و ما نیز شاهد بازیگر دیگری در این نقش باشیم.

فیلم Avengers: Infinity War

۲- کاپیتان آمریکا(Captain America)
“کریس اوانز” هیچ رازی را ناگفته نمی‌گذارد. او اخیرا علاقه خود را به پیشه کارگردانی اعلام داشته و حتی در مورد ایده ترک دنیای سینمایی مارول نیز سخن گفته است.
پس از نجات بافتن از وقایع عجیب “جنگ داخلی”، مرگ استیو در “جنگ بینهایت” می‌تواند احساسات را برانگیخته کند و در پایان فیلم اشک خیلی‌ها را درآورد.
ممکن است پس از مرگ قدرتمند‌ترین شخصیت انتقام جویان، تانوس بیانیه‌ای باشکوه را قرائت کند و حتی ممکن است مانند “مرد آهنین” او برای فیلم چهارم دوباره زنده شود. (او برای فیلم چهارم نیز قرارداد دارد.)
همچنین استودیو‌های مارول نیز ممکن است کار او را با پایان فیلم “جنگ بینهایت" تمام کنند و “باکی” را همان گونه که خود کاپیتان می‌خواهد، به عنوان جانشین معرفی کنند. (نمونه این کار را در کمیک نیز شاهد بودیم.)

فیلم Avengers: Infinity War

۱- ویژن(Vision)
هیچ مرگی قطعی‌تر از مرگ “ویژن” در جنگ بینهایت نیست. با فرض اینکه سنگ ذهن او در حال حاضر در سرش قرار دارد و تانوس قطعا برای تصاحب آن در پایان فیلم سراغ ویژن خواهد رفت.
کشتن ویژن قطعا پیامی وحشت‌آور برای انتقام جویان و مخاطبان می‌فرستد. همچنین “اسکارلت ویچ” دیگر چه کسی را دوست بدارد.
با قبول علاقه مارول در دست انداختن تماشاگران (زنده ماندن کاپیتان آمریکا و ماندارین)، شاید مارول به دنبال انجام کاری استادانه‌تر با ویژن است.

 

 


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 253
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 253
mehdi
15:45
جمعه 13 بهمن 1396

فهرست اعضای لیگ عدالت


مدتی پیش فیلم لیگ عدالت عرضه شد ولی در ان تعداد کمی از اعضای اصلی گروه لیگ عدالت حضور داشته اند. در این مقاله فهرست تمام اعضای اصلی تیم لیگ عدالت را نشان داده ایم و برای هر شخصیت توضیح و بیوگرافی کوتاهی کوتاهی داده ایم.

Related image

۱- سوپرمن (Super Man)
Kal-El / Clark Kent
سوپرمن یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تا کنون در چندین فیلم، مجموعه تلویزیونی و بازی ویدئویی حضور یافته‌است. این شخصیت توسط جری سیگل و جو شوستر خلق شد و اولین بار در شماره ۱ مجله «کمیک‌های اکشن» ماه ژوئن سال ۱۹۳۸ به مردم معرفی شد. این شخصیت با لقب مرد فولادی (Man of Steel) نیز یاد می‌شود.
کلارک کنت (Clark Kent) هویت واقعی یا حداقل هویت زمینی سوپرمن است. نام واقعی او کال ال (به انگلیسی: Kal_El) است. او در سیاره کریپتون بدنیا آمد اما وقتی او بسیار کوچک بود سیاره‌اش در حال نابودی بود. پدر و مادر او کال را با سفینه‌ای به زمین فرستادند تا در اینجا که خورشید زرد است قدرت‌هایی بدست آورده و به قهرمان تبدیل شود. سفینه او در مزرعهٔ خانواده کنت فرود آمد.

Image result for Batman comic

۲- بتمن (Batman)
Bruce Wayne
بتمن یا مرد خفاشی (Batman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی بی‌شماری حضور یافته است. این شخصیت توسط باب کین (طراح) و بیل فینگر (نویسنده) خلق شد و اولین بار در شمارهٔ ۲۷ مجموعه کمیک‌های کاراگاهی (مه ۱۹۳۹) حضور یافت. به این شخصیت با القابی مانند «مبارز شنل‌پوش»، «شوالیه تاریکی» و «بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا» نیز اشاره می‌شود.

بروس وین (Bruce Wayne) هویت مخفی‌شدهٔ پشت نقاب بتمن است. بروس وین بیلیونر، تاجر و نیکوکار آمریکایی است. والدین او در کودکی جلوی چشمان او به قتل رسیدند و از آن زمان، وی قسم خورد که از تبهکاران انتقام بگیرد و عدالت را به جامعه بازگرداند. وین تمرینات بدنی و فکری ویژه‌ای را پشت سر گذاشت و چون از خفاش وحشت داشت تصمیم گرفت بر وحشت خود غلبه کند از این رو با لباسی ایده گرفته از خفاش، به مبارزه با جنایت‌کاران می‌پردازد. بتمن در شهر خیالی گاتهام سیتی به فعالیت می‌پردازد و در مبارزه‌اش با جرم و جنایت افرادی او را یاری می‌کنند: رابین، خدمتکارش آلفرد پنی‌ورث، کمیسر پلیس جیمز گوردون و بت‌گرل و نایتوینگ. او با انواع مختلفی از خلافکاران مبارزه می‌کند که به آن‌ها «گالری مجرمین» نیز گفته می‌شود از جمله: جوکر، پنگوئن، ریدلر، زن گربه‌ای، آقای فریز، دوچهره، رأس‌الغول، مترسک، هارلی کویین، بین، من بت، مد هتر و کروکدیل قاتل یا کیلر کراک. بر خلاف اغلب ابرقهرمانان، او دارای توانایی‌های ابرانسانی نیست و از هوش، مهارت‌های کارآگاهی، علم و فناوری، ثروت، شجاعت، هنرهای رزمی، اراده‌ای تسخیرناپذیر، ترس و ارعاب برای مبارزه با جنایت‌کاران استفاده می‌کند.

بتمن خیلی زود پس از معرفی‌اش محبوب شد و در سال ۱۹۴۰، انتشار کمیک‌بوک اختصاصی‌اش، بتمن، شروع شد. با گذشت دهه‌ها، تفاسیر مختلفی از این شخصیت ظهور کرد. بعدها چندین خالق کمیک، سعی کردند تا این شخصیت را به ریشه‌های تاریک خود بازگردانند که این امر در شوالیه تاریکی بازمی‌گردد (۱۹۸۶) نوشتهٔ فرانک میلر به اوج خود رسید و به دنبال آن بتمن: شوخی مرگبار نوشتهٔ آلن مور و تیمارستان آرکام: خانه‌ای مهم بر روی زمین مهم نوشتهٔ گرنت موریسون منتشر شد. موفقیت وارنر برادرز در فیلم‌های بتمن، به محبوبیت این شخصیت در افکار عمومی کمک به‌سزایی کرده است.

به عنوان یک نماد فرهنگ آمریکایی، تاکنون اقتباس‌های زیادی از بتمن در رادیو، تلویزیون، فیلم‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و اسباب‌بازی‌ها صورت گرفته است. این شخصیت روانپزشکان را هم شیفتهٔ خود کرده و بسیاری از آن‌ها به دنبال فهم روان او هستند. در مه ۲۰۱۱، بتمن بعد از سوپرمن در رتبه دوم فهرست «۱۰۰ شخصیت کمیک‌بوکی برتر تاریخ» که توسط آی‌جی‌ان منتشر شد، قرار گرفت. امپایر هم او را در رتبه دوم برترین شخصیت‌های کمیک‌بوکی تاریخ قرار داده است. تاکنون بازیگرانی همچون لویس ویلسون، رابرت لووری، ادام وست، مایکل کیتون، کوین کانروی، وال کیلمر، جرج کلونی، کریستین بیل و بن افلک در نقش بتمن ظاهر شده‌اند.

اوایل سال ۱۹۳۹، موفقیت داستان‌های مصور سوپرمن در اکشن کمیکس، سردبیران بخش کمیک انتشارات ملی (که بعدها دی‌سی نامیده شد) را بر آن داشت که ابرقهرمان‌های بیشتری به عناوین داستان‌های مصورشان بیفزایند. در نتیجه، باب کین، بتمن را طراحی کرد. همکارش بیل فینگر دراین‌باره می‌گوید: «کین از ایده‌اش راجع به شخصیت بتمن با من صحبت کرده بود و دوست داشت طرح‌هایش را ببینم. من به خانه‌اش رفتم و او یک شخصیت طراحی کرده بود که شبیه به سوپرمن بود با لباسی تنگ و مایل به سرخ‌رنگی، با چکمه و بدون دستکش، به همراه یک ماسک دومینو بر روی صورتش و در حالی که از یک طناب آویزان شده بود. او مانند خفاش دو بال داشت که زیر آن علامتی بزرگ از بتمن بود.» بال‌های خفاشی، همانند شنل، ایدهٔ کین بود که از بال‌زن لئوناردو دا وینچی الهام گرفته بود.

فینگر تغییراتی در شخصیت ایجاد کرد از جمله قرار دادن بالاپوش به جای ماسک دومینو، شنل به جای بال‌ها و دستکش و برداشتن قسمت‌های قرمزرنگ لباس اصلی. فینگر در مورد رسیدن به نام بروس وین برای هویت اصلی بتمن گفته است: «نام کوچک بروس وین از رابرت بروس گرفته شده‌است، یک وطن‌پرست اسکاتلندی. بروس با وجود این که یک دخترباز بود، اما از خانواده‌ای اصیل بود. برای نام خانوادگی‌اش آدامز، هنکاک و … را امتحان کردم. سپس یاد آنتونی وین افتادم.»

گذشتهٔ بتمن تاکنون بارها مورد تجدیدنظرهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است. با این حال چند عنصر از زندگی او همواره ثابت مانده‌اند. عناصر ثابت گذشتهٔ او در واقع همان داستان خاستگاه بتمن است. او در کودکی، شاهد کشته شدن پدرش دکتر توماس وین و مادرش مارتا وین بوده و این واقعه به شدت بر زندگی او تأثیر می‌گذارد و آسیب‌های روانی بر او وارد می‌کند. همین واقعه باعث می‌شود تا تصمیم بگیرد که هویتی نامعلوم، با جرم و جنایت در گاتهام سیتی مبارزه کند.

Related image

۳- زن شگفت انگیز (Wonder Woman)
Princess Diana / Diana Prince
زن شگفت‌انگیز یا واندر وومن (Wonder Woman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. شخصیت زن شگفت‌انگیز توسط نویسنده و روان‌شناس ویلیام مولتن مارستون با همکاری همسرش الیزابت مارستون و طراحی هری جورج پیتر خلق شده است، که برای اولین بار در شمارهٔ ۸ مجموعه کمیک All Star Comics (دسامبر ۱۹۴۱) معرفی شد.

نام اصلی او در سرزمین اجدادیش پرنسس دایانا از تمیسکیرا است که اصلیت او در اسطوره‌های یونانی است و از نژاد زنان جنگجویی مشهور به آمازون‌ها می‌باشد که دایانا از بین جنگجوترین زنان این قبیله انتخاب می‌شود. زن شگفت‌انگیز به عنوان یک تصویر جنسیتی مترقی برای دختران، مورد تقدیر فمینیست‌ها قرار گرفت. او همچنین یکی از مؤسسین گروه لیگ عدالت و نیمه‌ایزد بانوان به شمار می‌رود.

داستان منشأ زندگی او بیان کننده این است که او توسط مادرش، ملکه هیپولیتا و از خاک رس پیکرتراشی شده است، و ایزدان یونانی به عنوان هدیه به او زندگی و قدرت‌های ابرانسانی بخشیدند. با این حال در سال‌های اخیر، زن شگفت‌انگیز به عنوان دختر زئوس در نظر گرفته می‌شود، که توسط مادرش هیپولیتا و خاله‌هایش آنتیوپ و ملانیپه بزرگ شده است.

گَل گَدوت نقش شخصیت زن شگفت‌انگیز را در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (۲۰۱۶) ایفا کرده است و همچنین در اولین فیلم اختصاصی خود با نام زن شگفت‌انگیز بار دیگر به ایفای نقش این شخصیت پرداخت، که در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ اکران شد.

بلافاصله پس از اینکه از خاک رس پیکرتراشی شد، چندین ایزد المپ‌نشین ویژگی‌هایی را به دایانا اعطا کردند. قدرت ابرانسانی توسط دمتر، الههٔ حاصلخیزی، با الهام از روح زمین گایا به او بخشیده شد. او به معنای واقعی کلمه به دلیل پیوندش با زمین (به واسطه دمتر) یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان‌ها در دنیای دی‌سی محسوب می‌شود. گفته شده او حتی از هرکول نیز قدرتمندتر است. دایانا حتی به قدرتمندی سوپرمن است، و از لحاظ فیزیکی قادر به غلبه بر بیشتر مخلوقات از جمله سوپرگرل است. زن شگفت‌انگیز قادر به زدن ۱۵٬۰۰۰ پوند پرس سینه، حتی قبل از بدست آوردن دست‌بندش بود، و بعدها در طی آزمون آمازون‌ها توانست تخته سنگی به وزن ۵۰٬۰۰۰ پوند را بالای سر خود ببرد. بر اساس قانون آفرودیت قدرت او از بین خواهد رفت، اگر او اجازه دهد دست‌بندش به دست مردی بسته شود.

قابلیت پرواز و سرعت ابرانسانی توسط هرمس، ایزد پیام‌رسان به او بخشیده شد. او بدین سبب قادر به تفکر، واکنش، و حرکت در کسری از ثانیه و سرعت ابرانسانی است. بر طبق گفتهٔ فلش، در حالت سرعت عادی (نه سرعت بالا)، زن شگفت‌انگیز به راحتی پا به پای او قادر به دویدن است. او همچنین از واکنش بسیار بالایی برخوردار است و قادر به عکس‌العمل در مقابل مجموعه‌ای از گلوله‌ها از چندین دشمن متفاوت در آن واحد است. بتمن در این زمینه اشاره کرد: واکنش‌های او نسبت به سوپرمن برتری دارد.

دایانا از مقاومت بالایی در برابر آسیب و حملات جادویی برخوردار است. اما این مقاومت در برابر آسیب به اندازهٔ شخصیت‌های ابرقدرتند دیگری که در بالا ذکر شد نیست. با این حال، به دلیل آموزش‌های گسترده برای تحمل درد و توانایی آمازون او در زمینه التیام یافتن سریع به شکلی ابرانسانی، دایانا را در سطحی دیگر قرار می‌دهد. توانایی زوددرمانی به او اجازهٔ التیام صدمات خفیف تا زخم‌های معمولی به شکلی حیرت‌آور می‌دهد. او دارای مصونیت باورنکردنی در مقابل سموم، زهرابه و همچنین بیماری‌ها است.

حواس ابرانسانی توسط آرتمیس، ایزدبانوی شکار به او بخشیده شد. او دارای بینایی، شنوایی، بویایی و حس لامسه ابرانسانی است. او همچنین دارای قابلیتی به نام «چشم شکارچیان» است که به او اجازه می‌دهد همیشه تیز خود را به هدف بزند. او قادر به دیدن فواصل بسیار دور نسبت به یک انسان معمولی است. پس از یک دورهٔ کوتاه نابینایی، آتنا بینایی‌اش را به قهرمان خود اعطا کرد، و نه تنها دایانا بینایی خود را بدست آورد، بلکه قدرت بینایی او از قبل نیز بهتر شد. او همچنین به واسطه آتنا، ایزدبانوی خرد، دارای توانایی همدلی و قادر به درک و احساسات دیگران است. او حتی توانایی برقراری ارتباط با اشکال مختلف حیوانات (شامل دایناسورها) را نیز دارد. او در زمان‌های نیاز، مستقیماً قادر به فرمان به حیوانات وحشی است.

دایانا بهترین جنگجویی به شمار می‌رود که در میان آمازون‌ها زاده شده است. او استاد هنرهای رزمی مسلح و غیر مسلح است، شامل هنرهای رزمی انحصاری آمازون‌ها، مهارت بالا تقریباً با تمام سلاح‌های سردی که تا کنون ساخته شده است (به ویژه کمان و زوبین). به گفتهٔ بتمن: زن شگفت‌انگیز بهترین مبارز تن‌به‌تن در جهان است. او از همان ابتدا مهارت بسیار بالایی در استفاده از دستبند آمازون‌ها برای جلوگیری از اصابت گلوله، و همچنین کمند طلایی خود داشت.

دایانا توانایی چندزبانگی دارد و به غیر از زبان مادری، مسلط به زبان‌های بسیاری شامل یونانی مدرن و باستان، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، چینی ماندارین، روسی و هندی است؛ به علاوه از طریق کنترل بسیار دقیق عضلات، می‌تواند صدای افراد دیگر را (پشت تلفن) در مکالمات کوتاه تقلید کند. برای او تقلید صدای مردها دشوارتر از صدای بانوان است.

Related image

۴- فلش (The Flash)
Barry Allen
فلش (Flash) به معنی صاعقه، عنوان چندین ابرقهرمان خیالی در کتاب‌های مصور شرکت دی‌سی کامیکس است. شخصیت فلش توسط گاردنر فاکس (نویسنده) و هری لمپرت (هنرمند) خلق شده است که برای اولین بار در showcase #4، در ژانویه ۱۹۴۰ معرفی شد. از توانایی‌های این شخصیت می‌توان به انجام حرکات با سرعت بسیار بالا، عکس‌العمل‌های ابرانسانی و نقض قوانین فیزیک اشاره کرد.

اولین صاعقه ورزشکار دانشگاه جی گریک (۱۹۴۰-۱۹۵۱ و ۱۹۶۱ تا کنون) بوده است. همچنین در سال ۱۹۵۶ نیز بری آلن به فلش تبدیل شد و توانست از نیروهای فرا انسانی استفاده کند. از دیگر کسانی که چنین قدرتی دارند می‌توان به والی وست و بارت آلن اشاره کرد که هردو به نام بچه صاعقه شناخته می‌شوند.

Image result for Green Lantern comic

۵- فانوس سبز (Green Lantern)
Hal Jordan
فانوس سبز (Green Lantern) نام چند شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. این افراد قابلیتشان داشتن حلقه‌ای با قدرت فراطبیعی است که از طریق آن می‌توانند اشیای واقعی را با آن بسازند. اولین فانوس سبز (آلن اسکات) توسط بیل فینگر و مارتین نودل در ژوئیه ۱۹۴۰ خلق شد.

از روی این شخصیت فیلمی به نام فانوس سبز (۲۰۱۱) نیز ساخته شده است.

Related image

۶- آکوامن (Aquaman)
Orin / Arthur Curry
آکوامن (Aquaman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که لباسی شبیه به اسطوره‌های دریا و پادشاه دریاها و نیزه‌ای شبیه به نیزه فرمانروای دریا پوزئیدون دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۷۳ مجلهٔ کمیک‌های جالب (More Fun Comics) در نوامبر ۱۹۴۱ معرفی شد. وی همچنین پادشاه آتلانتیس و عضو گروه لیگ عدالت هست و با نیزهٔ سه شاخه آب را کنترل می‌کند.

آکوامن فرمانروای دورآگاه آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کرهٔ زمین است، و به عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعت باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی است. فیزیولوژی منحصر به فردش به او اجازه بقا بر روی خشکی و همچنین فشار و دمای بالای اعماق اقیانوس‌ها را می‌دهد. او توسط وارثین سلطنتی‌اش با نام اورین، و بوسیلهٔ انسان‌های آموزش دهنده‌اش با نام آرتور کِری شناخته می‌شود. آکوامن با استفاده از توانایی‌های گسترده و نفوذ سیاسی خود برای محافظت از هر دو جهان به مبارزه می‌پردازد. او همچنین یکی از مؤسسین تیم لیگ عدالت آمریکا محسوب می‌شود.

آلن ریچسون به ایفای نقش شخصیت آکوامن در مجموعه تلویزیونی اسمالویل پرداخته است و همچنین جیسون موموآ در فیلم‌های بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (۲۰۱۶) و لیگ عدالت (۲۰۱۷) وظیفه بازی در این نقش را بر عهده داشت.

آتلانتی‌ها گونه‌ای از بشریت به شمار می‌روند که از نظر زیست‌شناسی خود را با محیط و اعماق اقیانوس‌ها وفق دادند. این بدین معنی است که او قادر به تفنس در زیر آب، تحمل فشار و بقا در اعماق اقیانوس‌ها، شناگری ماهر و تنها قادر به صرف زمانی بسیار محدود خارج از محیط آب است. او همچنین دارای قدرت، سرعت، استقامت و دوام ابرانسانی است که همین مسئله به او اجازه بقا در اعماق اقیانوس‌ها را می‌دهد.

آکوامن قادر به تنفس در زیر آب و بر روی خشکی است و توانایی زنده ماندن در زمانی طولانی‌تر از یک آتلانتین معمولی را در خشکی دارد. او دارای حواس ابرانسانی از قبیل بینایی فوق‌العاده قوی (چشمان او قادر به دیدن ۶۰۰۰ فاتوم در عمق آب دریا هستند)، شنوایی و بویایی چندین برابر بیشتر از یک انسان معمولی است. آکوامن توانایی ارتباط مستقیم ذهنی با موجودات دریایی است و اخیراً محدودهٔ این ارتباط به قدری گسترده شده است که در واقع می‌تواند موجودات دریایی را بر خلاف اراده به اطاعت از خود وا دارد.

Image result for Martian Manhunter comic

۷- مارشن منهانتر (Martian Manhunter)
J'onn J'onzz / John Jones
مارشن من‌هانتر (Martian Manhunter) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان است که در کتب کامیک دی‌سی کامیکس وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۲۲۵ مجلهٔ کمیک‌های کاراگاهی (Detective Comics) در نوامبر ۱۹۵۵ معرفی شد. او یکی از نخستین اعضای گروه لیگ عدالت آمریکا محسوب می‌شود.

Related image

۸-گرین ارو (Green Arrow)
Oliver Queen
گرین اَرو یا پیکان سبز (Green Arrow) داستان مصور یک شخصیت کمیک به نام الیور «الی» کوئین (Oliver "Ollie" Queen) یک ابرقهرمان تخیلی است که در کتاب‌های دی‌سی کامیکس منتشر می‌شود. این شخصیت توسط مورت ویسینگر و جورج پپ خلق و در نوامبر ۱۹۴۱ برای اولین بار معرفی شد. محل فعالیت وی استارسیتی است. اولیور یک لباس چرمی سبز می‌پوشد با یک کلاهخود که به آن متصل است و یک تیرانداز است و تیرهای وی انواع مختلف و کاربردهای مختلفی دارد به طور مثال تیرهای چسبی، تیرهای توری، تیرهای انفجاری، تیرهای بمب ساعتی، تیرهای آتش‌خاموش‌کن و حتی تیرهای کریپتونیک نیز دارد. وی علاوه بر تیراندازی، شمشیرباز ماهری است و مهارت‌های رزمی قابل تحسینی دارد.

داستان الیور از جایی شروع می‌شود که وی برای مدتی با خدمه‌اش به دریا رفته بود. اما خدمه اش به وی خیانت کرده و او را در دریا می‌اندازند. او در دریا پیش روی می‌کند تا اینکه جزیره‌ای را پیدا می‌کند. وی برای پنج سال در جزیره زندگی می‌کند و در این مدت کارهایی کرده که تابه حال در عمرش حتی یک بار هم این کارها را انجام نداده است. وی همچنین در مدت زمانی که در جزیره بوده کار با تیروکمان را می‌آموزد و تبدیل به تیراندازی قهار و ماهر می‌شود. وقتی که بعد از مدت پنج سال او را در جزیره پیدا می‌کنند و به خانه‌اش در استارسیتی برمی‌گردانند، او تصمیم می‌گیرد تا با جرم و جنایت در شهرش مبارزه کند. الیور هم مانند بروس وین (بتمن) پدر خود را در کودکی از دست داده است.

Image result for Atom comic

 

۹- اتم (Atom)
Ray Palmer
اتم (به انگلیسی: Atom)یک شخصیت خیالی قهرمان است که در کتب کامیک دی سی کمیکز وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۳۴ مجلهٔ کمیک ویترین (Showcase) در اکتبر ۱۹۶۱ معرفی شد.

Image result for Hawkman comic

۱۰-هاوک من (Hawkman)
Katar Hol / Carter Hall
هاوک‌من (به انگلیسی: Hawkman) عنوان چندین شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. نخستین هاوک‌من توسط گاردنر فاکس و دنیس نویل خلق شده است که برای اولین بار، در شمارهٔ ۱ کمیک‌های فلش (ژانویه ۱۹۴۰) معرفی شد.

تا کنون چندین تجسم از شخصیت هاوک‌من در کمیک‌های دی‌سی حضور پیدا کرده‌اند، که همهٔ آن‌ها با استفاده از سلاح‌های قدیمی و بال‌های مصنوعی بزرگ متصل به آن‌ها از جنس فلز خیالی «Nth» قادر به پرواز هستند. اغلب برداشت‌ها از شخصیت هاوک‌من همکاری نزدیکی با یک همدست/شریک عشقی به نام هاوک‌گرل یا هاوک‌ومن دارند.

Image result for Black Canary comic

۱۱-قناری سیاه (Black Canary)
Dinah Laurel Lance
قناری سیاه (به انگلیسی: Black Canary) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان است که در کتب کامیک دی‌سی کامیکس وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۸۶ مجلهٔ «کمیک‌های فلش» در اوت ۱۹۴۷ معرفی شد. او که از اولین ابرقهرمانان دنیای دی‌سی به شمار می‌رود، در بسیاری از گروه‌های پرچمدار این شرکت شامل سازمان عدالت آمریکا و لیگ عدالت حضور داشته است. او از اواخر دهه ۱۹۶۰، با دیگر شخصیت ابرقهرمان کماندار، پیکان سبز همکاری و رابطهٔ عاشقانه داشته است. او به عنوان یکی از برترین مبارزان هنرهای رزمی در دنیای دی‌سی در نظر گرفته می‌شود که با دیگر مبارزان رتبه بالایی همچون گربه‌وحشی، لیدی شیوا، کاساندرا کین و زن شگفت‌انگیز آموزش دیده است.

قناری سیاه دارای توانایی متا انسانی به نام «خروش قناری» است، یک فریاد فراصوت قدرتمند که قادر به تخریب اشیاء، تأثیر بر افراد و اخیراً حتی خرد کردن جمجمه و آب کردن استخوان‌ها است. قناری سیاه استاد هنرهای رزمی به ویژه در رشته‌های جودو و بوکس است، به طوری که او را به عنوان یکی از هفت رزمی‌کار برتر دنیای دی‌سی در نظر می‌گیرند. او همچنین اخیراً با استفاده از قابلیت «خروش قناری» قادر به پرواز نیز شده است.
Image result for Phantom Stranger

۱۲-فانتوم استرنجر (Phantom Stranger)

نامشخص
فانتوم استرنجر (Phantom Stranger) شخصیت فریبنده ای از ریشه های فراموشی نامشخص است، که با نیروهای اسرار آمیز و مخفی در عناوین مختلف منتشر شده توسط DC Comics، گاهی تحت تأثیر Vertigo خود، جنگ می کنند.

Related image

۱۳-مرد بلند (Elongated Man)
Ralph Dibny

مرد بلند (Randolph Ralph Dibny) یک شخصیت داستانی است، یک ابرقهرمان که در کتابهای کمیک آمریکایی منتشر شده توسط DC Comics منتشر شده است. او عضو سه تجسم اتحادیه عدالت است. اولین حضور او در The Volcano Flash بود. 1، # 112 (12 مه 1960).

این شخصیت در طول سالها به دلیل چندین جایزه، از جمله برنده شدن جایزه کوسه 1961 برای بهترین شخصیت حمایت شده، برنده و نامزد شده است.
Image result for Red Tornado comic

۱۴- گردباد سرخ (Red Tornado)
Ulthoon / John Smith

گردباد سرخ (Red Tornado)یک شخصیت خیالی قهرمان است که در کتب کامیک دی سی کمیکز وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۶۴ مجلهٔ کمیک لیگ عدالت (Justice League of America) در آگوست ۱۹۶۸ معرفی شد.
Related image

۱۵-هاوک گرل (Hawkgirl)
Shayera Hol / Shiera Hall
هاوک‌گرل (Hawkgirl) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است، و یکی از نخستین ابرقهرمانان مؤنث بود. اولین شخصیت هاوک‌گرل با نام شیئرا سندرز هال توسط گاردنر فاکس و دنیس نویل خلق شده است و برای اولین بار، در شمارهٔ ۱ مجلهٔ کمیک‌های فلش (ژانویه ۱۹۴۰) معرفی شد. کندرا سندرز توسط نویسنده دیوید اس. گویر و جمیز رابینسون خلق شده است که برای اولین بار در شمارهٔ ۱ انجمن عدالت آمریکا (اوت ۱۹۹۹) حضور پیدا کرد.

 هاوک گرل قادر به پرواز کردن است و با گرزی که دارد، می‌تواند دشمنان را از بین ببرد. در کمیک بی‌عدالتی: خدایان میان ما، به یک قدرت دیگر او نیز اشاره شده: بعد از این که سوپرمن، دیک گریسون (نایت وینگ، اوّلین پسر خواندهٔ بتمن و اوّلین رابین) و دامیان را از انفجار نجات می‌دهد، آن‌ها را کنار می‌گذارد و به سراغ بروس وین (بتمن) می‌رود. بعد از بحث سوپرمن و بتمن، دامیان پیش بتمن می‌رود و می‌گوید که سوپرمن پدر بهتری است و می‌تواند بهتر از ما مراقبت کند و در این باره بحث می‌کنند.

چند وقت بعد، موقعی که زن شگفت‌انگیز، دیک، دامیان، بروس و سوپرمن زمین لرزه‌ای را در تیمارستان آرکهام احساس می‌کنند، دست سولومان گراندی بیرون می‌آید و دامیان را با خود می‌برد. سوپرمن، بتمن و واندر ومن جلوی سولومان گراندی را گرفتند و دیک، دامیان را در حالی که خودش را به بیهوشی زده بود، بیرون برد و بیدار کرد. دیک که مطمئن بود دامیان با بروس دعوا خواهد کرد، سعی کرد خیلی دوستانه به او بفهماند که تنها سوپرمن نیست که در آرکهام با افراد بد می‌جنگد و بتمن هم کمک می‌کند. دامیان هم مثل همیشه عصبی می‌شود و تیغی را به کمر دیک پرت می‌کند و او را می‌کشد. بتمن دیک را با حضور دیگران در شب بارانی غم ناک خاک می‌کند و پسر کوچک و بزرگ خود را رها می‌کند.

چند ماه بعد دامیان به batcave (مخفیگاه بتمن) می‌رود و با عصبانیت دربارهٔ دلیل ترک او در قبرستان با پدرش دعوا می‌کند. آلفرد سعی خود را می‌کند تا او را آرام کند امّا بی‌فایده است. پس به بتمن هشدار می‌دهد تا مراقب خشم دامیان باشد تا به خاطر پرت کردن چیزی او را هم نکشد! هاوک‌گرل بعد از این که چیزی که دامیان پرت کرده بود را در هوا می‌گیرد، دامیان را بلند می‌کند و پیش سوپرمن می‌برد. دامیان از این که او جای batcave را می‌داند تعجب می‌کند و پرس و جو می‌کند و هاوک‌گرل می‌گوید این را از لباسی که لکس لوتر طراحّی کرده است، فهمیدم (که یک دروغ است). در ضمن او چهرهٔ واقعی مارشن من هانتر را می‌داند.

 Image result for Zatanna comic

۱۶- زاتانا زاتارا (zatanna zatara)
Zatanna Zatara
زاتانا زاتارا (Zatanna Zatara) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است؛ که توسط گاردنر فاکس و مورفی اندرسون خلق شده است و برای اولین بار، در شمارهٔ ۴ مجلهٔ کمیک هاواک من در اکتبر/نوامبر ۱۹۶۴ معرفی شد. زاتانا یک تردست و همچنین همانند پدرش جووانی «جان» زاتارا ساحره‌ای واقعی است. او بیشتر برای نقش داشتن در گروه لیگ عدالت، ارتباط معطوف به گذشته و دوران کودکی با شخصیت بتمن، و رابطهٔ عاشقانه با شخصیت‌های جان کنستانتین و تیموتی هانتر شناخته شده است.

Related image

۱۷- فایر استورم (Firestorm)

Ronnie Raymond and Martin Stein
فایراستورم (Firestorm) یا طوفان آتش عنوان چندین شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است فایر استورم توسط انفجار شتاب دهنده ی ذرات در ازمایشگاه دکتر هریسون ولز(ایوبار ثاون-فلش معکوس) به وجود امد. دکتر مارتین استاین و نیمه ی دیگر ان رانی ریموند بود با هم ترکیب شدند ولی بعد در سربال فلش او بخاطر نجات دنیا از دست تکینگی مرد و جفرسون جای او را گرفت.اولین حضور او در سریال فلش بود ولی بیشتر در سریال افسانه های فردا معروف شد.

Related image

۱۸- سایبورگ (Cyborg)

Victor Stone

سایبورگ (به انگلیسی: Cyborg) با نام اصلی ویکتور استون، یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است؛ که توسط نویسنده مارو وولفمن و طراح جورج پرز خلق شده است و برای اولین بار، در شمارهٔ ۲۶ مجلهٔ کامیک‌های دی‌سی (DC Comics Presents) در اکتبر ۱۹۸۰ معرفی شد.

این شخصیت برای اولین بار با بازی ری فیشر حضوری تک‌جلوه در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (۲۰۱۶) داشت و همچنین در فیلم لیگ عدالت (۲۰۱۷) یکبار دیگر به ایفای نقش شخصیت سایبورگ پرداخت.

 


 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 5138
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 5138
mehdi
22:44
پنج شنبه 12 بهمن 1396

معرفی دشمنان مرد عنکبوتی (قسمت اول)


در این مقاله ما قصد داریم همه دشمنان شخصیت Spider-Man را چه در کمیک و چه در سینما نشان دهیم و به یاد اوریم. و برای هر شخصیت یک توضیح مختصر بدیم.(قسمت اول)

Related image

۱- آفتاب پرست (Chameleon)

آفتاب‌پرست (Chameleon) یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کارانه در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این کاراکتر به دست استن لی و استیو دیتکو خلق شده و در مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره اول (مارس ۱۹۶۳) معرفی شد.

نام اصلی او دیمیتری آناتولی نیکولایویچ اسمریدیاکوو کراوینوف بوده و دشمن اصلی مرد-عنکبوتی است. وی همچنین برادر ناتنی سرگئی کراوینوف، معروف به کراون شکارچی، می‌باشد.

او که استاد تغییر چهره است، عضو گروه‌های ابرتبه‌کارانه‌ای چون کاگ‌ب، شش فاسد، دوازده فاسد، هایدرا، نابود کنندگان و خاندان کراوینوف است.

Related image

۲- کرکس (Vulture)

کرکس (Vulture) نام مستعار تعدادی از تبهکاران خیالی در کمیک‌های مارول است. شخصیت اصلی که از این نام استفاده می‌کرد آدرین تومز نام دارد و یکی از دشمنان مرد عنکبوتی است. این شخصیت بعد از آفتاب‌پرست بیشتر تقابل را با مرد عنکبوتی داشته است. در سال‌های اخیر شخصیت‌های دیگری نیز این نام را برای خود برگزیده‌اند، اما تومز بیشترین حضور را داشته است.

مایکل کیتون در نقش این شخصیت در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷) ایفای نقش می‌کند.

Image result for Doctor Octopus comic

۳- دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)

دکتر اختاپوس (به انگلیسی: Doctor Octopus)یک شخصیت خیالی قهرمان است که در کتب کامیک مارول کامیکس وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۳ مجلهٔ مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) در فوریه ۱۹۶۳ معرفی شد.

Image result for sandman comic

۴- مرد شنی (SandMan)

مرد شنی (Sandman) یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کارابرتبه‌کارانه در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این شخصیت به دست استن لی و استیو دیتکو خلق شده و در مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۴ (سپتامبر ۱۹۶۳) معرفی شد.

او که قدرت‌هایش شامل زور، سرعت و استقامت ابرانسانی، تغییر چگالی، جرم و حجم، دگرپیکری به شن و حالات آن، کنترل خاک، آسیب‌پذیری به آب، پرواز (در حالت طوفان شن) می‌شود، عضو گروه‌های ابرتبه‌کارانه‌ای چون شش فاسد، چهار وحشتناک، انتقام‌جویان، دسته وحشی، مجریان، بی‌قانون‌ها، متجاوزین و دوازده فاسد است.

در سال ۲۰۰۹، مرد شنی رتبهٔ ۷۲ را در لیست بزرگترین تبه‍کاران کتاب‌های کمیک آی‌جی‌ان بدست آورد.
مرد شنی این قابلیت را دارد تا بدن خود را تبدیل کند. او می‌تواند بدن خود را از نظر سختی٬ فشردگی٬ پراکندگی ذرات یا شکل٬ و یا ترکیبی از این خصوصیات کنترل کند. به غیر از تغییر شکل و کارایی‌های دیگری که این توانایی در مبارزه برای مرد شنی دارد٬ او می‌تواند ضربه‌هایی با اثر تخریبی کم را نیز با عکس‌العمل نسبتاً سریع خنثی کند. پیراهن خط‌دار و شلواری که به تن دارد٬ درواقع شن‌های رنگ شده هستند تا به نظر بیاید که او لباس به تن دارد. مرد شنی حتی وقتی خیس می‌شود می‌تواند با ایجار ارتجاع در ملکول‌های شن اندازه‌ خود را دو برابر کند.

مرد شنی می‌تواند بازو‌ها و دستان خود را به شکل‌های مختلفو چون گرز یا پتک درآورد تا با مرد عنکبوتی و دیگر دشمنانش مبارزه کند. حجم٬ قدرت و قابلیت تغییر شکل او٬ با مقدار و تعداد ذرات شن و سنگی که در بدن خود دارد رابطه مستقیم دارند. هرچه بیشتر دانه‌های سنگ و شن (در نزدیکی خود) را به بدن خود جذب کند٬ توانایی‌های او هم بیشتر و قوی‌تر می‌شود. با اینکه او می‌تواند هر یک از ذرات شن و ماسه بدن خود را کنترل کند٬ اما ذهنش در آسمان‌ها سیر می‌کند. مرد شنی همچنین می‌تواند خود را به طوفان شن تبدیل کرده و مسافت‌های زیادی را بپیماید یا دشمنان خود را در طوفان اسیر و خفه کند.

بدن مرد شنی کاملاً دارای خصوصیات شیمیایی شن است٬ غیرقابل نفوذ در برابر اکثر عناصر. یک بار که عناصر تشکیل دهنده سیمان به بدن او نفوذ کرده بود٬ بدن او تبدیل به سیمان سخت شد و این باعث شد نتواند حرکت کند. با وجود ناتوانی٬ او زنده ماند اما تا زمانی که دوباره به حالت عادی خود بازگردد برای مدتی به حالتی شبیه کما فرو رفت. علاوه بر سرسختی زیاد٬ قدرت فرا انسانی مرد شنی چندین برابر بیشتر از مرد عنکبوتی و تقریباً برابر با قدرت تینگ است.

Image result for lizard comic

۵- مارمولک (Lizard)

مارمولک (Lizard) یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کارانه در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این کاراکتر به دست استن لی و استیو دیتکو خلق شده و در مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز (سری اول) شماره ۶ام (نوامبر ۱۹۶۳) معرفی شد.

در داستان‌ها، دکتر کانرز یک بیولوژیست ژنتیک بود که تلاش می‌کرد با یافتن روشی برای رشد دادن استخوان، دست راست قطع شدهٔ خودش را بهبود دهد. بعد از آن که روی خودش امتحان کرد، به یک هیولای مارمولکی وحشی تبدیل شد. با وجود آن که وی می‌تواند به حالت انسانی خود برگردد، اما به خاطر داشتن حس آزادی و کامل بودن از این کار خودداری می‌کند.

او که قدرت‌هایش شامل زور، سرعت، استقامت و انعطاف ابرانسانی، دورآگاهی، کنترل ذهنی خزندگان و حشرات، زوددرمانی، پوست سفت، دندان‌ها و ناخن‌هایی به تیزی تیغ و دم ۶ فوتی با قابلیت رشد دوباره می‌شود، عضو گروه‌های ابرتبه‌کارانه‌ای چون شش فاسد و دوازده فاسد است.

در سال ۲۰۰۹، مارمولک رتبهٔ ۶۲ام را در لیست بزرگترین تبه‍کاران کتاب‌های کمیک آی‌جی‌ان بدست آورد.

Image result for Living Brain comic

۶- لیوینگ برین (Living Brain)

لیوینگ برین (Living Brain) یک شخصیت داستانی و ربات است که در کتاب های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کمیک ظاهر می شود. نویسنده توسط استن لی و استیو دیتکو ساخته شده است، شخصیت اول در مرد عنکبوتی شگفت انگیز # 8 ظاهر می شود و از زمان ظهور تعداد کمی از آن ها ساخته شده است.

او دشمن سرسخت مرد عنکبوتی است ، لیوینگ برین توسط شرکت بین المللی ماشین آلات محاسباتی داستانی ایجاد شده است و به عنوان هوشمندترین رایانه و ربات موجود است که قادر به حل تقریبا هر گونه سوال از آن است.

لیوینگ برین توانایی تجزیه و تحلیل هر وضعیت و تعیین بهترین راه برای رسیدن به اهداف خود را دارد. لیوینگ برین مانند هر کامپیوتر می تواند مقدار زیادی از اطلاعات را پردازش و جمع آوری کند. لیوینگ برین می تواند هر ضعفی در موجودیت یا ساختار را پیدا کند و همچنین تعیین بهترین وضعیت برای غلبه بر این مانع. لیوینگ برین فلزی exo-skeleton متراکم است و دارای قدرت فوق العاده و سرعت است. همچنین می تواند پرواز کند. مفاصل اندام های لیوینگ برین می توانند تقریبا 360 درجه چرخش کنند. لیوینگ برین بعدها توسط کنترل از راه دور کنترل شد. لیوینگ برین قدرت زیادی دارد، توانایی حرکت در فرمان و اندامهایش می توانند حرکات مختلفی انجام دهند ... این توانایی را دارد که به خاطر "مغز" کامپیوتری خود فکر کند ...

Image result for Electro comic

۷- الکترو (Electro)

الکترو (به انگلیسی: Electro) یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کارانه در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این کاراکتر به دست استن لی و استیو دیتکو خلق شده و در مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۹ام (فوریه ۱۹۶۴) معرفی شد. این شخصیت که دشمن مرد عنکبوتی است، قدرت خود را زمانی به دست آورد که در خطوط برق کار می‌کرد مورد اصابت صاعقه قرار گرفت. در سال ۲۰۰۹، الکترو از طرف آی‌جی‌ان در رتبهٔ ۸۷ام را در لیست «برترین ابرتبه‌کاران تاریخ کتاب‌های مصور» قرار گرفت.

وی همچنین عضو گروه‌های خلافکارانه‌ای چون شش فاسد، فرستادگان شیطان، چهار وحشتناک، دوازده فاسد و نابودکنندگان می‌باشد.

Image result for Big Man comic spiderman

۸- مرد بزرگ (Big Man)

مرد بزرگ (Big Man) نام شخصیت های مختلف داستانی است که در کتاب های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کمیک منتشر شده است.

 

 

Image result for mysterio spiderman

 

۹- میستریو (mysterio)

میستریو (Mysterio) نام چندین شخصیت داستانی است که در کتابهای کمیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کمیک، معمولا به عنوان دشمنان مرد عنکبوتی ظاهر می شود. اولین و ممتنع ترین نمایشی از میستریو Quentin Beck است، اگر چه چند شخصیت دیگر از آن استفاده کرده اند از نام مستعار Mysterio.

این شخصیت در کارتون های مرد عنکبوتی و بازی های ویدئویی ظاهر شده است. در سال 2009، Mysterio به عنوان IGN 85 بزرگترین کمیک کتاب مقدس تمام وقت رتبه بندی شد.

Related image

۱۰-گابلین سبز (Green Goblin)

 

 

گابلین سبز (Green Goblin) عنوان چندین شخصیت خیالی شرور بزرگ در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است. نخستین و نامدارترین تجسم از این شخصیت نورمن آزبورن است؛ که توسط استن لی و استیو دیتکو به عنوان دشمن شخصیت ابرقهرمان مرد عنکبوتی خلق شده است و برای اولین بار، در شمارهٔ ۱۴ از مجموعه کمیک مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز در ژوئیه ۱۹۶۴ معرفی شد.


 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1613
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 1613
mehdi
21:32
چهار شنبه 11 بهمن 1396

معرفی فیلم های قهرمانی سال 2018


به نظر دوران رنسانس فیلم‌های برگرفته از کتاب‌های کمیک در هالیوود از تب‌وتاب نخواهد افتاد. هر ساله نه تنها از تعداد فیلم‌های بلاک‌باستری کمیکی کم نمی‌شود، بلکه قول ساخت فیلم‌های بیش‌تری نیز داده می‌شود. سردمداران ساخت این فیلم‌ها هم سه کمپانی مارول، برادران وارنر و فاکس، قرن بیستم هستند. سال ۲۰۱۸ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اخیراً کمپانی فاکس اعلام کرد سه فیلم دیگر ابرقهرمانی هم خواهد ساخت و این یعنی باید سال ۲۰۱۸ را سال فیلم‌های ابرقهرمانی بنامیم. مطمئناً برای طرفداران این ژانر، تحمل انتظار برای اکران این فیلم‌ها، کاری بس دشوار است؛ در این مقاله علاوه بر معرفی بعضی از این فیلم‌ها، سعی می‌کنیم تاریخ اکران تقریبی آن‌ها را نیز اعلام کنیم.

Black-Panther

۱- BLACK PANTHER 

تاریخ اکران: ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) – کمپانی مارول


اولین فیلمی که در سال ۲۰۱۸ دروازه‌ی اکران فیلم‌های ابرقهرمانی را با ورود خود باز می‌کند، فیلم Black Pantherاست. چادویک بوزمن بازیگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود و کارگردانی آن را نیز رایان کوگلر بر عهده خواهد داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون مایکل بی جردن، لوپیتا یانگ، مارتین فریمن و آنجلا بَسِت، نقش‌آفرینی می‌کنند. ایده‌ی ساخت فیلم Black Panther اولین بار در سال ۱۹۹۲ مطرح شد و قرار بود ستاره‌ی دهه‌ی ۹۰، وسلی اسنایپس، نقش اصلی را در آن فیلم بر عهده داشته باشد، ولی خب این ایده به سرانجام نرسید تا اینکه در سال ۲۰۰۵ مارول باری دیگر ایده‌ی ساخت این فیلم را مطرح ساخت و سپس در سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی ساخت فیلم Black Panther را اعلام کرد. شخصیت Black Panther با بازی چادویک بوزمن، اولین بار در فیلم Captain America: Civil War معرفی شد که در آن فیلم در جبهه‌ی تونی استارک (مرد آهنی) می‌جنگید. در فیلم خواهیم دید که تیچال (Black Panther) به واکاندا بازمی‌گردد، ولی خیلی زود متوجه می‌شود که فرمانروایی وی، هم از طرف افرادی در درون کشور و هم از سوی نیروهای خارجی مورد تهدید قرار گرفته است. مایکل بی جردن در این فیلم نقش اریک کیل‌مانگر، یک واکاندایی تبعید‌ شده، را ایفا می‌کند که کینه‌ی تیچالا را بر دل دارد؛ یانگ هم نقش ناکیا را ایفا می‌کند. طبق آن چیزی که در کمیک‌های مارول نوشته شده، ناکیا عضوی از نگهبانان سلطنتی بود، ولی بعد از مدتی به تیچالا علاقمند شده و بعد از کش‌وقوس‌های زیاد در داستان، سعی می‌کند محبوب خود را بکشد! بعد از آن وی به همراه کیل‌مانگر به نیروهای مخالف ملحق شده و با به دست آوردن قدرت‌های فرابشری، تبدیل به شخصیت شرور مالیس می‌شود. اندی سرکیس هم نقش‌ یکی از شخصیت‌های منفی در فیلم Black Panther، یعنی اولیس کلوئی (شخصیت Klaw در کمیک)، را ایفا خواهد کرد. گویا کیل‌مانگر با شخصیت کلا (Klaw) نیز مشکل دارد و انتظار می‌رود جنگی سه طرفه را در این فیلم شاهد باشیم.

The-Flash


۲- The Flash

 

تاریخ اکران: ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶)  کمپانی دی‌سی

فیلم The Flashهنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد. این فیلم ششمین فیلم از دنیای دی‌سی خواهد بود. شایعاتی از حضور بازیگر فیلم Green Lantern یعنی هال جردن، نیز در این فیلم به گوش می‌رسد. گویا وی نقش‌ یکی از شخصیت‌های فرعی را در این فیلم ایفا خواهد کرد که البته نقش مهمی در داستان فیلم خواهد داشت. هنوز اطلاعات چندانی از داستان فیلم در دسترس نیست. چندین بار نیز خبر لغو شدن ساخت این فیلم به گوش رسید که البته بعید به نظر می‌رسد. نویسنده این فیلم هری لمپرت است و تهیه‌کنندگی فیلم The Flash نیز بر عهده‌ی جف جونز، جان برگ و ریچارد ساکل خواهد بود. ازرا میلر نقش بری الن (فلش) را ایفا خواهد کرد. گفتنی است شخصیت فلش در صحنه‌ای کوتاه از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice برای نخستین بار به نمایش درآمد.

New-Mutants

۳- NEW MUTANTS 

 تاریخ اکران: ۱۳ آپریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) – کمپانی فاکس، قرن بیستم


فیلم New Mutants درباره‌ی مشتی نوجوان جهش‌یافته است که قرار است به عنوان اسپین‌آفی برگفته از مجموعه کمیک‌های X-Man کار خود را بر پرده‌ی سینما آغاز کند. این گروه آموزش می‌بینند که چگونه قدرت‌های جهش‌یافته‌ی خود را کنترل کنند و در این راه، پروفسور چارلز اگزوویر، استاد آن‌ها خواهد بود. به نسبت فیلم Doctor Strange، در فیلم New Mutants بیش‌تر به قدرت‌های فرابشری و عناصر مخفیانه و مرموز این ژانر تأکید خواهد شد و خب انتظار می‌رود با توجه به سن شخصیت‌ها، اتفاقات فردی که برای هر کدام رخ می‌دهد هم در فیلم‌نامه گنجانده ‌‌شود. فیلم New Mutants توسط جاش بُن کارگردانی می‌شود و اکنون در مراحل پیش‌تولید قرار دارد، ولی هنوز حضور بازیگر خاصی در آن تأیید نشده است. شایعات زیادی شنیده می‌شود که جیمز مک‌آووی در نقش قدیم خود، چارلز اگزوویر، حضور خواهد یافت و البته که انتخاب وی برای این نقش، انتخاب منطقی و هوشمندانه‌ است. از دیگر بازیگرانی که احتمال می‌رود در این فیلم حضور یابند، ولی هنوز به صورت رسمی نام آن‌ها تأیید نشده است می‌توان دیگر ستاره‌ی فیلم Split یعنی آنیا تیلور-جوی در نقش مجیک (Magik) و میسی ویلیامز، بازیگر سریال Game of Thrones برای ایفای نقش ولفزبین (Wolfsbane) اشاره کرد. گفته می‌شود فیلم New Mutants در انتخاب و حضور شخصیت‌ها تا حد زیادی وفادار به کتاب کمیک این اثر بوده است. البته هنوز به صورت رسمی این گفته‌ها تأیید نشده است. از دیگر شخصیت‌هایی که ممکن است در این فیلم حضور داشته باشند می‌توان کنن‌بال (Cannonball)، میراژ (Mirage) و سان‌اسپات (Sunspot) را نام برد.

Infinity-War

۴- AVENGERS: INFINITY WAR 

 تاریخ اکران: ۴ مه ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) – کمپانی مارول


خب از همین حالا می‌توان لقب بزرگ‌ترین، پرخرج‌ترین و البته مهم‌ترین فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۱۸ را به فیلم Avengers: Infinity War داد؛ نام بردن شخصیت‌هایی که در این فیلم بازی نمی‌کنند کاری به مراتب آسان‌تر است! آیرون‌من، کاپیتان آمریکا، وینتر سولجر، دکتر استرنج، نیک فیوری، هالک، هاوک‌آی، بلک ویدو، اسکارلت ویچ، اسپایدرمن، تانوس، ثور، لوکی، ویژن، پیتر کوئیل، نبیولا، درَکس، گامورا، گروت و... خیلی‌های دیگر در این فیلم پرهزینه حضور خواهند داشت. داستان فیلم Avengers: Infinity War، اتفاقات بعد از دو فیلم Avengers: Age of Ultron و Captain America: Civil War را دنبال می‌کند. انتقام‌جویان هنوز هم بعد از اتفاقات فیلم Civil War جدا از هم به کار خود ادامه می‌دهند و روابط چندان حسنه‌ای با یکدیگر ندارند، ولی مجبور می‌شوند برای مقابله با تانوس، آنتاگونیست فیلم، با مجموعه بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy در یک تیم قرار گیرند. تانوس در تلاش است سنگ‌های بی‌کرانگی را گرد هم آورده تا بتواند ساخت اسلحه‌ی فوق قدرتمند اینفیتی گانتلت (Infinity Gauntlet) را به پایان برساند. ممکن است در این فیلم خبری از پیچ‌وتاب‌های داستانی خیلی پیچیده‌ای نباشد (چیزی جز این هم انتظار نمی‌رود)، ولی خب طبق آنچه با نمایش اولین قسمت خود نشان داده است، به تنها چیزی که همیشه نیاز دارد، بازیگران و شخصیت‌های کمیکی بی‌شمار است! احتمالاً در این فیلم به آینده‌ی مجهول روابط تونی استارک و استیو راجرز پرداخته می‌شود و علاوه بر آن تنش‌ها و مشکلات حل نشده بین اعضای تیم نیز بخشی از داستان را تشکیل می‌دهد. در هر صورت جای شکی نیست که بدون توجه به کیفیت نهایی، فیلم Avengers: Infinity War یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شوند (حداقل در گیشه). انتظار می‌رود برای خوب بودن این فیلم، مارول هر آنچه در چنته دارد به کار بندد

Deadpool-2.

۵- DEADPOOL 2

تاریخ اکران: ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) – کمپانی فاکس، قرن بیستم


پس از انتشار تریلر فیلم Deadpool 2، علاقمندان بی‌صبرانه منتظر اکران قسمت دوم این فیلم در واقع کمدی هستند! اکران قسمت اول Deadpool، موفقیت بزرگی برای کمپانی فاکس به همراه داشت؛ این فیلم با بازی رایان رینولدز توانست به فروش جهانی ۷۸۳ میلیون دلار دست یابد و این یعنی زیاد هم نباید از شنیدن ساخت دنباله‌ی آن متعجب شویم. رایان رینولدز باز هم در نقش اصلی این فیلم در حقیقت ضدابرقهرمانی و درجه سنی R گرفته، بازی می‌کند و کارگردان هم دیوید لیچ خواهد بود. انتظار می‌رود در این قسمت هم ابرقهرمانان فیلم‌های این ژانر دست‌مایه‌ی طنز شوند که البته یکی از دلایل اصلی موفقیت قسمت اول نیز همین کلیشه‌ای نبودن برخورد با ابرقهرمانان بود. مورنا باکرین، بازیگر برزیلی‌الاصل زن قسمت اول اُمیدوار است در قسمت جدید این فیلم نیز در نقش ونسا حضور داشته باشد. تی.جی میلر هم از انتخاب خود به عنوان دوست نزدیک ویلسون، یعنی ویزل، مطمئن است. نکته‌ی جالبی که در مورد این فیلم علاقمندیم بدانیم این است که فاکس چگونه توانسته دو شخصیت کِیبل و ویلسون را در کنار هم قرار دهد. آن چیزی که در کمیک‌ها از کِیبل نشان داده شده است، از شخصیتی خشک و عصبانی حکایت دارد و این یعنی شاید داستانِ قسمت دوم کمی جدی‌تر از قسمت اول این فیلم باشد. شاید همین تغییر داستانی باعث شود نقش ویلسون در فیلم‌های بعدی X-Men تفاوت زیادی با آنچه در قسمت اول Deadpool دیدیم داشته باشد. در قسمت دوم Deadpool هم باید منتظر کمپین‌های عجیب و خلاقانه طرفداران پیش از اکران این فیلم باشیم. رایان رینولدز مدت زیادی را صرف این شخصیت و مجموعه کرده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا قسمت دوم می‌تواند موفقیت قسمت قبلی را تکرار کند یا خیر.

The-Incredibles

۶- THE INCREDIBLES 2

 تاریخ اکران: ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) – کمپانی پیکسار


از همان زمان اکران قسمت اول The Incredibles در سال ۲۰۰۴، شایعات در مورد ساخت دنباله‌ی این انیمیشن وجود داشت. چیزی نزدیک به ۱۴ سال از آن زمان می‌گذرد و سرانجام تاریخ اکران فیلم جدید مشخص شده است. در واقع تاریخ اولیه‌ی اکران The Incredibles 2 برای سال ۲۰۱۹ تعیین شده بود، ولی این مرتبه بجای تعویق، زمان اکران فیلم جلوتر افتاد و جای فیلم Toy Story 4 را گرفت که در سال ۲۰۱۹ قرار است اکران شود. هنوز هیچ چیزی از داستان قسمت دوم The Incredibles نمی‌دانیم، ولی برد بیرد، کارگردان این فیلم، در همین حد گفته است که در فیلم نشان خواهیم داد انرژی زیادی که در این خانواده وجود دارد چطور وارد ژانر ابرقهرمانی می‌شود. هم هالی هانتر و هم ساموئل ال جکسون در این قسمت حضور دارند و به ترتیب صداپیشگی دو شخصیت الستی-گِرل و فروزون را بر عهده خواهند داشت. هنوز صحبتی از این موضوع به میان نیامده است که کریگ تی نلسون هم در نقش باب حضور خواهد داشت یا خیر. در مورد جان راتزنبرگر هم وضع به همین منوال است و حضور یا عدم حضور وی برای صداپیشگی نقش آندرماینر، شخصیت شروری که در انتهای فیلم قبلی ظاهر شد، مشخص نیست.  اینکه چه کسی در این فیلم حضور دارد یا نه چندان موضوع مهمی نیست. تقریباً می‌توان گفت همه با هیجان تنها منتظر اکران قسمت دوم این فیلم هستند.

Ant-Man-Wasp

۷- ANT-MAN AND THE WASP

تاریخ اکران: ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) – کمپانی مارول


فیلم Ant-Man and The Wasp اولین فیلم مارول خواهد که بخشی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را دنبال می‌کند. در واقع قرار دادن این حشرات کوچک در آن فیلم بزرگ، فشار زیادی به آن‌ها وارد آورده است و به نظر می‌رسد مارول با ساخت این فیلم سعی دارد کمی آن‌ها را در جایگاه اصلی خودشان قرار دهد. جدای از این موارد، فیلم ابتدایی Ant-Man شگفتی بزرگی بود و موفقیت بالایی برای مارول به همراه داشت؛ فیلمی سرگرم‌کننده با داستانی جالب و البته حضور بازیگری شوخ‌طبع به نام پاول راد که توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند. در اواخر فیلم Ant-Man به شخصیت جدید اوانجلین لیلی در فیلم بعدی این مجموعه اشاره شد. وی نقش وَسپ (The Wasp) را در این فیلم ایفا خواهد کرد. پِیتون رید، کارگردان فیلم، گفت که اوانجلین لیلی در فیلم Ant-Man and The Wasp، کاملاً در لباس وَسپ ظاهر خواهد شد. گفته‌ای که با توجه به عنوان فیلم منطقی به نظر می‌رسد. در حقیقت کنار هم قرار دادن این دو شخصیت یک دلیل داشته و آن این است که مارول می‌خواهد یکی از اولین فیلم‌های خود را که در آن ابرقهرمانی زن ایفاگر نقش اصلی است، معرفی کند. هر چند که در واقع باید آن را فیلمی مشترک در نظر گرفت. اولین فیلم کمپانی مارول که در آن نقش ابرقهرمان را یک زن بر عهده دارد، فیلم Captain Marvel خواهد بود که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود. گفته می‌شود اگر فیلم Ant-Man and The Wasp به موفقیت دست پیدا کند، بعد از آن فیلم جداگانه‌ی The Wasp نیز ساخته خواهد شد (بعید به نظر می‌رسد حتی در صورت عدم موفقیت هم این کار صورت نگیرد!) گفتنی است شایعات از حضور جرمی رنر در نقش هاوک‌آی در این فیلم خبر می‌دهند. پیش از این نیز جرمی رنر از بازی در قسمت ششم Mission: Impossible انصراف داده بود و اینکه به دلیل بازی در این فیلم بوده باشد یا خیر، باید منتظر ماند و دید. ساخت فیلم Ant-Man and The Wasp از خرداد ماه آغاز شده و یک بار دیگر شاهد حضور پاول راد، اوانجلین لیلی و نیز مایکل داگلاس در نقش هنک پین، خواهیم بود. گابریل فراری و اندرو برر فیلم‌نامه‌ را خواهند نوشت و کوین فایگی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

Venom

۸- VENOM   

تاریخ اکران: ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) – کمپانی سونی


روند ساخت پروژه Venom سونی کمی مبهم به نظر می‌رسد. هنوز معلوم نیست داستان فیلم از چه قرار است، از طرفی بازیگران و کارگردان فیلم هم مشخص نشده‌اند. البته دلیلش هم می‌تواند این باشد که سونی به تازگی با اعلام خبر ساخت این فیلم طرفداران این سری را غافلگیر کرده است و هنوز زمان زیادی تا اتمام ساخت این فیلم باقی مانده است. ایده‌ی ساخت فیلمی جداگانه در مورد Venom در این مقطع که اسپایدرمن به تازگی کمی جایگاه قدیم خود را در دنیای مارول پیدا کرده است، کمی گیج‌کننده و عجیب به نظر می‌رسد. سونی قویاً به این موضوع اصرار دارد که فیلم Venom ربطی به دنیای سینمایی مارول ندارد و جایگاه جداگانه‌ی خود را خواهد داشت. تا اینجا مشکلی با این گفته‌ی سونی نداریم، ولی خب شخصیت اسپایدرمن این وسط چه می‌شود؟ مخصوصاً حالا که تام هالند حتی پیش از اکران فیلم Spider-Man: Homecoming جای خود را دل طرفداران این مجموعه باز کرده است! فیلم Venom جای اکران فیلم Aquaman را گرفته است که این یعنی باید منتظر اکران Aquaman در آذر ماه باشیم. ساخت و اکران دو فیلم ابرقهرمانی در فاصله‌ی زمانی نزدیک به هم کار جاه‌طلبانه‌ای است که سونی در سر دارد. احتمالاً سونی دلایلی زیادی برای این کار خود دارد که ما از آن‌ها بی‌خبریم. لازم به ذکر است شایعاتی در مورد ساخت فیلم The Sinister Six نیز وجود دارد و ممکن این فیلم که در آن تعداد زیادی از دشمنان اسپایدرمن از جمله Venom حضور دارند، در سال ۲۰۱۸ و در میان سکوت خبری اکران شود. هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم، بازیگران و حتی سازندگان این فیلم در دسترس نیست.

Dark-Phoenix

۹- X-MEN: DARK PHOENIX

تاریخ اکران: ۲ نوامبر ۲۰۱۸  (۱۱ آبان ۱۳۹۷) – کمپانی فاکس، قرن بیستم


اکثر طرفداران مجموعه‌ی افراد ایکس پس از اعلام ساخت فیلم سینمایی X-Men: Dark Phoenix از این اقدام کمپانی فاکس استقبال کردند. مجموعه افراد ایکس شاخه‌های داستانی مختلفی را در خود گنجانده است، از شخصیت عمیق و در عین حال بی‌اعصاب لوگان بگیرید تا لوده‌ترین شخصیت فیلم‌های ابرقهرمانی، یعنی ددپول. در این وسط هم اشخاص میانه‌رویی همچون پروفسور چارلز اگزوویر هستند که مؤسسه خود را برای نوجوانان موهبت داده شده اداره می‌کند. انتظار می‌رود ساخت دنباله‌ی فیلم X-Men: Apocalypse، از تابستان امسال آغاز شود و داستان مجموعه‌ی افراد ایکس را که گمانه‌های زیادی در مورد آن زده می‌شود، در فیلم جدید پیگیری کند. در انتهای فیلم X-Men: Apocalypse مشاهده شد که جین گری با نیروهای تاریکی درگیر شده است و حالا در فیلم جدید طبیعتاً باید منتظر روایت داستانی کاملی در این مورد باشیم. اگر تغییری در کمیک داده نشده باشد و طبق همان فیلم ادامه یابد، باید منتظر تسخیر شدن جین گری توسط نیروی شرور ققنوس سیاه باشیم. اگر این طور باشد، انتظار می‌رود روایت داستانی عمیق و در عین حال پرآشوبی را شاهد باشیم که تمرکز اصلی خط سیر داستانی بر قدرت فراطبیعی‌ای باشد که جین گری را تسخیر می‌کند. همچنین بسته به اهمیت داستانی، این احتمال نیز وجود دارد که اتفاقات بیش‌تری هم در رابطه با جیمز مک‌آووی (پروفسور ایکس) در فیلم به نمایش گذاشته شود.

Spiderman

۱۰- Spider-Man: Into the Spider Vers

 تاریخ اکران: ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) – کمپانی سونی


ممکن است که اسپایدرمن را در کنار تونی استارک و مابقی تیم تمام‌نشدنی انتقام‌جویان در دنیای سینمایی مارول ببینیم، ولی این بدین معنا نیست که سونی از دور هم جمع کردن آن‌ها در فیلمی دیگر دست می‌کشد. فیلم انیمیشن اسپایدرمن (که هنوز نامی هم برای آن انتخاب نشده است)، هم‌اکنون در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و باب پرسیچتی و پیتر رمزی برای کارگردانی آن انتخاب شده‌اند. فیلم‌نامه را فیل لرد به رشته‌ی تحریر درآورده است و مدیران تولید آن نیز خود فیل لرد و شخص کریس میلر هستند. سازندگان تأیید کرده‌اند که انیمیشن اسپایدرمن تنها به شخصیت مایلز مورالس خواهد پرداخت. درخواست زیادی شده بود که فیلم لایو-اکشنی با حضور شخصیت مایلز مورالس ساخته شود، ولی خب به نظر به همین حضور کارتونی وی هم باید رضایت داد. خوشبختانه داستان فیلم، داستان اصلی همین شخصیت خواهد بود که این یعنی خیلی‌ها نمی‌دانند در فیلم داستان از چه قرار خواهد بود و همین امر خون تازه‌ای را به ذات مجموعه‌ی مردعنکبوتی تزریق خواهد کرد. اگر بازخوردها به این انیمیشن خوب باشد، بعد از آن شاید کلاً دنیای مرد عنکبوتی دچار تغییر و تحول اساسی شد! هنوز زمان خیلی زیادی به اکران فیلم جدید کمپانی سونی مانده است، ولی خب قطعاً رقابت سختی را در پیش خواهد داشت، چون زمانی اکران می‌شود که فیلم بعدی این لیست قرار است اکران شود.

Aquaman

۱۱- AQUAMAN

 تاریخ اکران: ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) – کمپانی برادران وارنر


جیسون موموآ ایفاگر نقش آکوامن خواهد بود، این ابرقهرمان، فرمانروای آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کرهٔ زمین است، و به عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعت باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی است. نیزه‌ی سه شاخه‌ی وی نیز ما را به یاد پوزئیدون می‌اندازد. پوزئیدون دنیای کمیک! وی پیش از این نیز در فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice حضور کوتاهی داشت، ولی در فیلم Justice League که قرار است ۳۰ آبان اکران شود، نقش مهم‌تری را بر عهده خواهد داشت. بعد از آن فیلم، نوبت به خودنمایی جداگانه‌ی وی در فیلم Aquaman خواهد رسید. از هنرپیشگانی که در کنار جیسون موموآ حضور دارند می‌توان امبر هِرد در نقش میرا، نیکول کیدمن در نقشه ملکه آتلانا، پاتریک ویلسون در نقش اُرم و دولف لاندگرن در نقش پادشاه نیریوس را نام برد. یحیی عبدل‌المتین هم در نقش بلک مانتا، آنتاگونیست اصلی این فیلم، حضور خواهد داشت. به نظر داستان فیلم هم به جنگ و جدال آن‌ها بر سر قدرت در اقیانوس می‌پردازد. گویا کم کم جنگ قدرت از سطح خشکی به قعر دریا هم کشیده خواهد شد! البته با اضافه شدن نام کینگ نیریوس به این لیست، دیگر با اطمینان نمی‌توان از داستان فیلم گفت، ولی آنچه مشخص است، این است که آرتور کِری حسابی در این فیلم سرش شلوغ خواهد بود. با شروع فیلم‌برداری انتظار می‌رود نام بازیگران بیش‌تری اعلام شود و اینکه جزئیات داستانی بیش‌تری هم از فیلم به دست آوریم، ولی خب شواهد حاکی از این است که در سال فیلم‌های ابرقهرمانی، می‌توانیم به Aquaman به عنوان اثری متفاوت‌تر چشم بدوزیم. اُمیدواریم.

Batgirl

۱۲- Batgirl

تاریخ اکران: به صورت دقیق مشخص نشده است – کمپانی برادران وارنر


پیش از این گفتیم که فیلم Batgirl را جاس ویدون، کارگردان قسمت اول انتقام‌جویان کارگردانی خواهد. اطلاعات زیادی از تاریخ اکران فیلم اعلام نشده است و همین اندازه می‌دانیم که فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. حتی بازیگران فیلم نیز هنوز معرفی‌ نشده‌اند. شایعاتی درباره‌ی حضور اما استون در فیلم به گوش می‌خورد که البته جاس ویدون این خبر را تأیید نکرده است و پیش از این نیز در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که اصراری ندارد بازیگری معروف این نقش را ایفا کند. این فیلم هنور در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و به نظر حتی هنوز فیلم‌نامه‌ی اولیه هم نگاشته نشده است. اینکه این فیلم را در سال ۲۰۱۸ روی پرده سینما ببینیم یا نه، پاسخی قطعی ندارد. این فیلم، پس از فیلم Wonder Woman، دومین فیلم مستقل دنیای سینمایی دی‌سی با محوریت ابرقهرمان زن خواهد بود.


 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 173
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 173
mehdi
13:19
شنبه 7 بهمن 1396

هانس زیمر قرار است موسیقی فیلم X-Men: Dark Phoenix را بسازد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هانس زیمر قرار است بار دیگر ساخت موسیقی یک فیلم ابرقهرمانی دیگر را بر عهده بگیرد. زیمر که وظیفه ساخت موسیقی متن سه‌گانه شوالیه تاریکی (Dark Knight) و مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) را در کارنامه دارد، ساخت و ضبط موسیقی متن فیلم X-Men: Dark Phoenix را بر عهده گرفته است. این خبر باعث شگفتی بسیاری شده است، چرا که او در سال ۲۰۱۶ و پس از انتشار فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) اعلام کرد که دیگر موسیقی متن هیچ فیلم ابرقهرمانی را نخواهد ساخت. زیمر در سال ۲۰۱۶ به BBC's HardTalk گفت:
من رسما از ساخت موسیقی متن فیلم‌های ابرقهرمانی بازنشسته شده‌ام. من ۱۲ سال پیش با کریستوفر نولان پروژه ساخت موسیقی فیلم Batman Begins را انجام دادم. ممکن است که سه‌گانه شوالیه تاریکی برای شما سه فیلم باشند، اما برای من، ۱۱ سال از زندگی و عمر من بوده است.



با وجود اینکه زیمر طی این مدت موسیقی متن هیچ فیلم ابرقهرمانی را قبول نکرده بود، اما در حال حاضر از تصمیم خود عقب نشینی کرده است. ایوان پیترز، بازیگر نقش کوئیک سیلور در فیلم X-Men: Dark Phoenix، اخیرا در پادکست HappySadConfused، شرکت کرده است. او گفت:
من فکر می‌کنم که این فیلم قرار است فوق العاده باشد. من نمی‌دانم که اکنون می‌توانم بگویم یا نه، اما هانس زیمر موسیقی متن این فیلم را خواهد ساخت.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث بازگشت زیمر به ساخت موسیقی فیلم‌های ابرقهرمانی شده است و آیا این موضوع به معنای منصرف شدن او از تصمیم قبلی‌اش است یا اینکه این تنها یک تغییر عقیده موقتی خواهد بود. با وجود اینکه هنوز دلیل عقب نشینی زیمر از تصمیمش مشخص نیست، اما پیترز از تجربه حضور در فیلم X-Men: Dark Phoenix سخن گفت و بازی در این فیلم را تجربه لذت‌بخشی می‌داند. پیترز گفت:

سیمون کینبرگ کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که در این پروژه بسیار آماده و حرفه‌ای بوده است. انرژی متفاوتی در پشت صحنه ساخت فیلم وجود داشت و همه چیز مثل ساعت انجام می‌شد. همه چیز در این پروژه کاملا یک‌ پارچه و در یک سطح بودند و بنابراین کار در این پروژه، برای من یک تجربه لذت بخش و خوب بوده است.

Quicksilver

کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ بوده است. با وجود اینکه، این فیلم اولین تجربه کارگردانی او است، اما کینبرگ با این مجموعه غریبه نیست و به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی دنیای افراد ایکس (X-Men) از جمله فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی)، فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس)، حضور داشته است. جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 298
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 298
mehdi
11:28
جمعه 6 بهمن 1396

برادران روسو برای ادامه همکاری با مارول بعد از Avengers 4 ابراز علاقه نشان دادن


جو و آنتونی روسو که بیشتر آن‌ها را با نام برادران روسو می‌شناسیم، در گذشته بیشتر برای کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Community (کامیونیتی) شناخته می‌شدند. این دو برادر در مجموع ۲۱ قسمت از این سریال را کارگردانی کردند و در سال ۲۰۱۲ رسما به دنیای سینمایی مارول اضافه شدند. در سال ۲۰۱۲، مارول استودیو از انتخاب برادران روسو برای کارگردانی فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) خبر داد که در آن زمان بسیاری به این انتخاب و موفقیت آن شک داشتند، اما آن‌ها خیلی زود رهبری مهم‌ترین پروژه‌های مارول را بر عهده گرفتند. پس از موفقیت این فیلم، مارول تصمیم گرفت که همکاری خود را با برادران روسو ادامه دهد و کارگردانی فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به این دو برادر سپرده شد.

مارول پیش از اکران فیلم Captain America: Civil War که در زمان اکران با استقبال گسترده منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد، اعلام کرد که برادران روسو وظیفه کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) را بر عهده گرفته‌اند تا مهم‌ترین پروژه مارول به این دو برابر خوشنام سپرده شود. با وجود اینکه فیلم Avengers 4 قرار نیست زودتر از سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما اواخر ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما به پایان رسید و حال تمرکز برادران روسو و مارول روی تکمیل فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) برای اکران در تابستان سال جاری میلادی است. با این حال، پس از انتشار این دو فیلم، برادران روسو قرار است پس از ۷ سال دنیای سینمایی مارول را ترک کنند.

Captain America: Civil War

با وجود اینکه هنوز صحبت و مذاکره‌ای با برادران روسو برای بازگشت در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نشده است، اما در مصاحبه با برنامه HappySadConfusedPodcast، این دو برادر در مورد احتمال بازگشت خود در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول صحبت کرده‌اند. با وجود اینکه هنوز کار آن‌ها با دو قسمت آینده فیلم Avengers به پایان نرسیده است، اما قرارداد آن‌ها در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. زمانی که در این مصاحبه از برادران روسو سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا فیلم Avengers 4 پایان کار آن‌ها در دنیای سینمایی مارول خواهد بود یا آن‌ها در فاز چهارم دوباره باز خواهند گشت، آنتونی روسو در جواب این سوال تاکید کرد که آن‌ها هیچ صحبت یا مذاکره‌ای را در مورد فیلم‌های آینده نداشته‌اند، اما اذعان کرد که علاقه‌مند به ادامه همکاری با مارول هستند. آنتونی روسو گفت:

ارتباط ما با مارول، یکی از خلاقانه‌ترین روابطمان در طول دوران حرفه‌ای ما بوده است. ما واقعا به فیلم‌هایی که ساخته‌ایم و اینکه توانسته‌ایم با آن‌ها همکاری کنیم، افتخار می‌کنیم و زمان شگفت‌انگیزی را با آن‌ها سپری کرده‌ایم. ما بخاطر اینکه در حال کار روی دو فیلم Avengers هستیم، هنوز در مورد ساخت فیلم‌های بیشتر با آن‌ها صحبت نکرده‌ایم. یکی از چیزهایی که ما همیشه کوین فایگی و مارول را به خاطرش تحسین کرده‌ایم این است که آن‌ها با وجود اینکه یک دنیای سینمایی با داستان‌های به هم پیوسته متعدد و فیلم‌های بسیار زیادی را در طول سال‌های گذشته ایجاد کرده‌اند، اما در نگارش و ساخت یک فیلم بسیار منظم هستند و من فکر می‌کنم که این موضوع تاثیر بسیار مفید و خوبی را روی روند خلاقانه ساخت فیلم‌های مستقل می‌گذارد. بنابراین، تمرکز ما در حال حاضر روی کاری که انجام می‌دهیم، است اما مطمئنا برای ادامه همکاری با آن‌ها آماده هستیم.

Millie Bobby Brown in Avengers: Infinity War BTS

این خبر بدون شک می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران دنیای سینمایی مارول شود. تیم برادران روسو و کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی، نویسندگان سه‌گانه کاپیتان آمریکا (Captain America) و دو فیلم Avengers، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین تیم‌های مارول استودیو هستند. با این حال، ادامه همکاری با این گروه می‌تواند به عملکرد دو فیلم Avengers بستگی داشته باشد. همچنین بسیاری اعتقاد دارند که این گروه، تیم مناسبی برای اضافه کردن دو گروه چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) و افراد ایکس (X-Men) به دنیای سنیمایی مارول است. با این وجود، برادران روسو در حال حاضر قرار است به‌عنوان تهیه کننده در پروژه‌های تلویزیونی مختلفی حضور داشته باشند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 106
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 106


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر