بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
14:3
سه شنبه 29 خرداد 1397

 10 فیلم ابرقهرمانی برتر دهه 2010Image result for superheroes movies
از سال 2010 تا حالا فیلم های زیادی ساخته شده، اکشن، تخیلی، ماجراجویی، درام و ... یک سبک از فیلم های هستند که همیشه تازه اند و طرفداران ان روز به روز بیشتر میشود، سبک فانتزی. کمپانی مارول استودیوز و دیسی کامیکس هر ساله فیلم های فانتزی و ابرقهرمانی زیادی اکران میکنند،از بهترین فیلم های فانتزی میتوان فیلم شوالیه تاریکی دیسی و فیلم انتقام جویان مارول را نام برد، هل بوی دارک هورس هم خیلی قشنگ بود. ولی بیشتر این فیلم های غیر از انتقام جویان برای دهه 2000 تا 2010 اند ولی حالا بهترین فیلم های ابرقهرمانی دهه 2010 چیست؟ چه فیلم ابرقهرمانی ببینیم و چه فیلمی زیاد جالب نیست؟

10.فیلم Dredd 2012


Image result for dredd
این فیلم در اصل دومین اثر سینمایی است که از روی کمیک‌ها ساخته شده است. در قرارهای اولیه سازندگان بر آن بودند که این فیلم در نیمه آگوست نمایش داده شود اما تریلر این فیلم با چنان استقبالی رو به رو شد که سازندگان زمان نمایش را آن را به سپتامبر منتقل کردند. این فیلم بسیار شبیه به فیلم هجوم رستگاری با بازی سیلوستر استالونه است.

دنیای آینده در حال نابودی خودش است و زمین پر از تشعشعات اتمی است به همین خاطر از بوستون تا واشینگتن دیواری بزرگ کشیده شده است و مردم درون این حصارها زندگی می‌کنند. در این دنیای جدید خلافکاری به شدت رشد پیدا کرده است در اینجا پلیس قهرمانی همراه کار آموزش برای از بین بردن خلافکارها تیمی تشکیل میدهند.

9.فیلم Thor 2011


Image result for thor 2011

شاید بهترین سخنی که می تواند در مورد "ثور" بر زبان رانده شود ،این باشد که فیلم اصلا شبیه ، فیلم هایی نیست که داستان آن ها از یک کتاب کمیک برگرفته شده است. تنوع و پیچیدگی فیلم از آنچه از این نوع فیلم ها بر می آید ، بیشتر است. نمایشنامه کمابیش از افسانه و منابع گرافیکی آن بهره جسته و داستان ثانویه را به پلات اصلی فیلم پیوند زده است. در عصری که فیلم ها از کندی و طولانی بودن بیش از حد رنج می برند ، "ثور" حتی می توانست پانزده دقیقه ای بلندتر و طولانی تر هم باشد. نمونه هایی در فیلم دیده می شود که به سبب حرکت سریع داستان ، سکانس ها کوتاه  تر شده و یا کلا از قلم افتاده اند.

8.فیلم DeadPool 2016


Image result for deadpool 1
«ددپول» تمام ویژگی‌‌های‌ یک فیلم ابرقهرمانی ساختارشکنِ سرگرم‌کننده‌ی بی‌مغزِ سرراست را دارد (و ندارد!) «ددپول» همان فیلمی است که طرفداران آثار کمیک‌بوکی بالاخره پس از مدت‌ها در هنگام دیدن آن، چیزهایی که از این فیلم‌ها رخت بسته بود را احساس می‌کنند: غافلگیری، جذابیت، لذت، سرگرمی، سادگی و عمق. شاید اسم ساخته‌های کمیک‌بوکیِ گران‌قیمت به عنوان فیلم‌های بی‌خاصیتی که هیچ فرقی با ساندویچ‌های کثیفِ میدان توپخانه ندارند بد در رفته باشد. اما اقتباس از روی کمیک‌بوک‌ها اگر نه فقط با هدفِ تاسیس تولیدی و سری‌سازی، بلکه با هدف انتقال هنرِ پنل‌های کمیک‌بوک‌ها به پرده‌ی سینما باشد، در نتیجه به آثاری تبدیل می‌شوند که منابعشان به آن معروف هستند: باز کردن دروازه‌ی تخیلات و جنون بیننده. آخرین باری که واقعا از تماشای یک فیلم کمیک‌بوکی شوکه شدم، «نگهبانان کهکشان» بود، اما «ددپول» روی آن فیلم را در به‌هم دوختنِ دور از ذهن‌ترین و غیرمنتظره‌ترین عناصر و خلق یک چهل‌تیکه‌ی زیبا و رنگارنگ کم می‌کند و نه تنها به مثال جدیدی از بهترین نمونه‌ از فیلم‌های کمیک‌بوکی تبدیل می‌شود، بلکه نشان می‌دهد چرا بیگ پروداکشن‌های بی‌شمار هالیوود، باید دست از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بردارند و دست به تعقیب‌های غیرمجاز و حرکات جسورانه بزنند.

7.فیلم X-Men Days of Future Past 2014


Related image
ساخت دنباله ای جدید بر فیلم « مردان ایکس » که بطور رسمی 8 سال پس از آخرین عنوان این مجموعه به نام « مردان ایکس : آخرین مقاومت » که همه قهرمانان در آن حضور داشتند، اتفاق خوشایندی به محسوب می شود که با توجه به حضور تعداد زیادی از ستاره های هالیوود در این اثر مطمئناً بیش از پیش بر جذابیت های این مجموعه بیفزاید. پس از ساخت « آخرین مقاوت » ، کمپانی سازنده سری فیلمهای « مردان ایکس »  یعنی مارول تصمیم به ارائه آثاری محدود به شخصیت « ولوورین » گرفت و در این میان نیز فیلمی با نام « مردان ایکس : درجه یک » منتشر نمود که به زندگی گذشته و نحوه شکل گیری " افراد ایکس " می پرداخت که به شدت مورد استقبال مخاطبین سینما قرار گرفت. حال پس از گذشت سالها، دنباله ای رسمی برای فیلم « آخرین مقاومت » که در سال 2006 اکران شده بود، به نمایش در آمده که تا پیش از اکران رسمی حواشی بسیاری را به خود دیده است.

6.فیلم The Dark Knight Rises 2012


Related image
نولان در سه گانه ی بتمن همیشه فیلم رو تا جایی پیش برده که به ترس مردم و ایجاد هرج و مرج در شهر گاتهام کشیده بشه و با از خود گذشتگی های بتمن این ناامیدی فروکش کرده و مردم دوباره به زندگی عادی برگشتن ، در واقع به قول خود نولان تم داستانی قسمت اول ترس Fear بود ، قسمت دوم هرج و مرج Chaos و این قسمت درد Pain .
نولان تلاش داشته تا سری بتمن علی رغم تریلر و اکشن بودن دارای رگه های جنایی –اجتماعی – درام و سیاسی باشه ، مخصوصا که تو این قسمت سعی می کنه حرف های جدی تری بزنه ، در واقع نولان نه تنها برای کاراکترش سختی هایی رو تصور می کنه که شاید تا به حال هیچ کدوم از ابرقهرمان ها تجربش نکرده باشن بلکه نقبی هم به دنیای امروز و مشکلات موجود می زنه اما باز هم نهایت کاری که بتمن انجام می ده ، همون چیزی است که بقیه ابرقهرمان های سینمایی انجام دادن و ظاهرا با از کنار رفتن بدمن فیلم ، شهر باز هم تبدیل به یک مکان پاک و بی آلایش می شه .برعکس فیلمهای معمول ابرقهرمانی که کاراکتر بدمن با مرگش در فیلم ، در ذهن مخاطب هم کشته می شه ، بدمنهای این سه گانه حال و هوای ویژه ای دارن البته در این بین ، راس الغول یا سر شیطان (لیام نسون) اگر چه یه جورایی عامل قدرت بتمن بود و بدمن های این فیلم هم به اون ربط پیدا می کنه اما در مقایسه با جوکر Joker و بین Bane ، به مراتب معمولی تر جلوه می کنه.


5.فیلم Guardians of the galaxy 2014


Related image

در نزدیک به دو دهه ی اخیر شخصیت های " کمیک مصور " کمپانی مارول یکی از پولسازترین شخصیت ها در گیشه های سینما بوده اند که کمتر مشاهده شده فروشی حداقلی را تجربه کنند. در سالهای اخیر کمپانی مارول شخصیت های کمتر شناخته شده ای ( حداقل برای طیف وسیع مخاطبان ) نظیر « مرد آهنی » را به سینما آورد و آن را چنان محبوب و پولساز کرد که علناً تبدیل به یکی از پولسازترین شخصیت های این کمپانی در گیشه های سینما شد. به واسطه همین محبوبیت ، در سالهای بعد شخصیت های دیگری نظیر « ثور » هم به سینما راه پیدا کردند که فروش گیشه ای آنها نیز قابل توجه و برای کمپانی مارول راضی کننده بود. حال که مارول بیشتر شخصیت های مهم داستانهای مصورش را به مخاطبین سینما معرفی کرده و همگی آنها یکی دو قسمتی عنوان مستقل برای خود کسب کرده اند، نوبت به ورود شخصیت های جدیدی در قالب فیلمی به نام « نگهبانان کهکشان » رسیده که از لحاظ محبوبیت در رده پائین تری نسبت به دیگر شخصیت های مارول قرار می گیرند.

« نگهبانان کهکشان » اولین بار در سال 1969 در سری داستانهای « اَبَرقهرمانان مارول » پدیدار شدند و در سالهای بعد در چندین عنوان از داستانهای مصور مارول که « انتقام جویان » هم در آن حضور داشتند مشاهده شدند اما در اواسط دهه ی 90 میلادی خبری از این شخصیت ها در داستان های مصور نشد تا اینکه بار دیگر در سال 2008 این گروه با اعضایی جدید و سر و شکل متفاوت از گذشته بار39399394d1dsd دیگر به داستانهای مصور بازگشتند و مشخصاً در حال حاضر شاید تنهای شخصیت هایی بودند که مارول می توانست آنها را به سینما بیاورد تا طرفدارانش برای تماشای آنان بر پرده نقره ای پول هنگفتی نصیب تهیه کنندگان کند.

4.فیلم Captain America: The Winter Solider 2014


Related image

« کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان » تمام ویژگی های یک اثر بلاک باستری را به همراه دارد و در مقایسه با دیگران آثار اَبَرقهرمانی ضعیف نظیر قسمت دوم فیلم « ثور » که اخیراً به اکران درآمده بود، یک سر و گردن بالاتر است. خوشبختانه کارگردانان جو و انتونی راسو که پس از انصراف جوی جانستون از کارگردانی این فیلم، جایگزین وی شدند، به خوبی موفق شدند تا روح و جان تازه ای به این داستان بدهند و مخاطبین راضی تری را نسبت با سالهای گذشته روانه منزل کنند.

داستان فیلم پس از اتفاقاتی که انتقام جویان در شهر نیویورک رقم زدند ، اینبار در شهر واشینگتن آمریکا رخ می دهد. استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا ( کریس ایوانز ) که پس از نجات دنیا به همراه دوستانش، در حال برقرار کردن ارتباط با دنیای جدید پیرامون خودش است، پس از یک ماموریت نجات کشتی که بطور غیرمنتظره ای در آن با ناتاشا همکار می شود، متوجه می شود که رئیس گروه S.H.I.E.l.D یعنی نیک فیوری ( ساموئل ال جکسون ) در جریان انجام این ماموریت بیشتر تمایل به حفظ منافع سازمان داشته تا نجات جان مردمان بی گناه. از این رو استیو دچار تردید فراوانی نسبت به فیوری می شود.اما به فاصله کوتاهی پس از این اتفاقات، فیوری در مسیر خیابان مورد حمله یک فرد مرموز قرار میگیرد و راجرز پس از کسب اطلاعات درباره افرادی که پشت این ماجرا هستند به سرنخ هایی درباره یک قاتل خطرناک به نام « سرباز زمستان » می رسد که از طرف افراد رده بالای سازمان حمایت می شود و...



3.فیلم The Avengers 2012


Image result for the avengers

در دهه ی نخست قرن بیست و یکم بود که شاهد ورود پر قدرت قهرمانان کتابهای کمیک مصور بر پرده سینماها بودیم. مرد عنکبوت از جمله شخصیت هایی بود که ورودش بر پرده سینماها موفقیت آمیز بود و تهیه کنندگان هم با سود فراوانی که از فروش این فیلم بدست آورده بودند، با مارول به مذاکره پرداختند تا بتوانند امتیاز شخصیت های دیگر این کمپانی را برای تبدیل به نسخه سینمایی خریداری کنند. اما بین یکی از مهمترین شخصیت هایی که گمانه زنی ها درباره محبوبیت آن هر روز بیشتر می شد، تونی استارک یا همان مرد آهنی بود. این شخصیت از آن جهت که نسبت به اَبَر قهرمانان دیگر ، اندکی ناشناخته تر بود، مارول مردد بود تا امتیاز ساخت فیلم از روی این شخصیت را صادر کند اما در نهایت با مذاکرات فراوانی که انجام شد بالاخره مارول کوتاه آمد و فیلم « مرد آهنی/ Iron Man » ساخته و روانه سینماها شد و استقبال بسیار خوبی هم از آن بعمل آمد. این استقبال خوب سبب شد تا تهیه کنندگان به این فکر بیفتند که گروه " انتقام جویان " که شامل تعدادی از قهرمانان می شود را با هم در یک فیلم گرد هم آورند. اما این پیشنهاد با مخالفت مارول مواجه شد چراکه آنها معتقد بودند به جز مرد آهنی و هالک ، دیگر قهرمان ها هنوز برای مخاطبان سینما به درستی معرفی نشده و بهتر هست که ابتدا برای هرکدام از آنها فیلمی جداگانه ساخته شود و بعد از آشنا شدن تماشاگران با آنها و همچنین بازخورد فیلمهایشان، این گروه را در یک فیلم دور یکدیگر جمع کرد و همینطور هم شد. در سالهای گذشته و به فاصله کوتاهی از یکدیگر ، شخصیت هایی نظیر کاپیتان آمریکاو ثور به سرعت وارد سینماها شده و صاحب فیلمی اختصاصی برای خود شدند؛ در این بین قهرمانان کوچکتری نظیر " بیوه سیاه" هم در قسمت دوم « مرد آهنی » به اختصار معرفی شد تا ذهنیت تماشاگر برای تماشای فیلم « انتقام جویان/ The Avengers » کاملاً آماده شود. و بعد از 7 سال فیلم انتقام جویان ساختهشد و با استقبال خوب مردم روبرو شد بعد ان انتقام جویان عصو الترون و همین الان انتقام جویان جنگ بینهایت روی پرده سینما است. سال بعد هم قسمت چهارم انتقام جویان اکران میشود.


2.انیمیشن  Big Hero 6 2014


Image result for big hero 6

انیمیشن “6 بزرگ قهرمان” یکی از پویانمایی های خوش ساخت سال 2014 می باشد که برنده جایزه اسکار نیز شد. گرافیک و تصاویر انیمیشن بسیار چشم نواز می باشند. گفته شده است که شرکت دیزنی برای خلق آنها برنامه جدید تولید تصاویر گرافیکی نوشته است.معماری و بافت جالب سان فرانسوکیو که ترکیبی از توکیو و سان فرانسیسکو است، با مهارت هرچه تمام از کار درآمده و به دل می نشیند. البته تخیل بیش از حد در طراحی ساختمان ها کمی به این امر ضربه زده است. طراحی کاراکترها هم خوب و قابل قبول می باشد مخصوصا بِیمکس که مطمئنا جالب ترین و بانمک ترین شخصیتی است که این چند وقته در انیمیشن ها می توان یافت. البته طراحی شخصیت ها جای کار بیشتری داشت تا بتواند در حد کیفیت دیگر انیمیشن ها مانند “رنگو” ، “چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 2” و سری “داستان اسباب بازی ها” ظاهر شود.

هیرو هامادا پسر نوجوان نخبه ای است که در علم رباتیک و ساخت انواع ربات های خلاقانه بسیار ماهرانه عمل می کند. وی که ابتدا با ربات های دست ساختش در مسابقات مبارزه ای غیر قانونی شرکت و کسب درآمد می کند، از طریق برادرش – تاداشی – با آکادمی علوم رباتیک، که او در آنجا مشغول به تحصیل است، آشنا می شود. هیرو با اختراع میکروربات های کنترل شونده از طریق ذهن، مجوز ورود به کلاس های آکادمی را پیدا می کند ولی در همان شب به دلیل آتش سوزی ناگهانی در محل مسابقات، برادر وی به همراه دکتر کالاهان (مسئول آکادمی) کشته می شوند و...


1.فیلم Captain America Civil War 2016


Image result for captain america civil war
از همان زمانی که مارول ‌آرام‌آرام معرفی سومین فاز از دنیای سینمایی بزرگ خود را آغاز کرد، طرفداران می‌خواستند بدانند که نخستین فیلم آن‌ها در این سری جدید یا همان «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)، قرار است دقیقا روایت‌کننده‌ی چه داستانی باشد. چون از همان ابتدای کار، سوال تمام مخاطبان این بود که آیا «جنگ داخلی» صرفا می‌خواهد حکم بهانه‌ای دیگر برای خلق اکشنی بی‌محتوا همچون Avengersها را داشته باشد یا سازندگان می‌خواهند با نگارش فیلم‌نامه‌ای ارزشمند برای این اثر و پردازش صحیح کاراکترهای آن، از این رویارویی شگفت‌انگیز یک درام لایق تحسین نیز بیرون بکشند. سوالی که شاید هیچ تماشاگری پس از مشاهده‌ی افتتاحیه‌ی CGIمحور و صد البته پر اشکال فیلم، برای آن جوابی جز همان گزینه‌ی اول را در نظر نگیرد و هر شخصی با توجه به خراب‌کاری‌های زیاد مارول در داستان‌پردازی فیلم‌های قبلی و علاقه‌ی بی‌پایان سران این کمپانی به فقط و فقط نابود کردن انواع و اقسام شهرها با تکنولوژی‌های گوناگون کامپیوتری، رخ دادن مورد دوم را چیزی از بنیان غیرممکن بداند.

اما اگر حقیقتش را بخواهید، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در عین تمام عیوب و نقص‌هایی که حتی در بهترین لحظه‌ها با خود به همراه دارد، به طرز دوست‌داشتنی و لایق تحسینی در پایان کار دقیقا در همان جایگاهی قرار می‌گیرد که خوش‌بین‌ترین بیننده‌های دنیای سینمایی مارول برای آن متصور شده بودند. یعنی همان جایگاهی که پیش از این «مرد مورچه‌ای‌»ها و «سرباز زمستان»‌ها در آن جا خوش کرده بودند و در میان دقایق فیلم‌های حاضر در آن، می‌توان عناصری تاثیرگذارتر از هیجان و اکشن محض را نیز پیدا کرد.




                                       نویسنده: مهدی باقری

             رسانه کامیک تاک

تعداد بازدید از این مطلب: 334
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , مقاله , ,
بازدید : 334
mehdi
19:9
شنبه 19 خرداد 1397

5 نسخه قدرتمند مرد عنکبوتی


به جرعت میتوان گفت مرد عنکبوتی محبوبترین شخصیت مارول است. مرد عنکبوتی دارای نسخه های مختلف است. بعضی ها قویتر و بعضی ها ضعیف تر، در این مقاله نشان میدهیم قدرتمند ترین اسپایدرمن ها کدامند:


5. نسخه SUPERIOR SPIDER-MAN


Related image
شاید تا حالا اسم این اسپایدرمن را نشنیده باشید، SUPERIOR SPIDER-MAN یک نسخه اسپایدرمن قدرتمند است و نباید او را دست کم بگیرید. در شماره 700 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز دکتر اختاپوس انقدر قدرتمند شد که توانست پیتر پارکر را بکشد، پس از کشتن او جسم و روح خود را با پیتر عوض کرد، بدین ترتیب پیتر در لباس جسم اختاپوس مرد. دکتر اختاپوس هم SUPERIOR SPIDER-MAN را انتخاب کرد تا در شماره 30 کمیک SUPERIOR SPIDER-MAN پیتر پارکر توانست به جسم خود برگردد.

4. نسخه Ben Reilly (Scarlet Spider)


Gerelateerde afbeelding
بن رایلی یکی از بهترین نسخه های شناخته شده مرد عنکبوتی است. بن رایلی فردی درست شبیه پیتر پارکر است، او توسط گوبلین کشته شد. او برای اولین بار در شماره 149# کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز دیده شد. بن رایلی لقب اسکارلت اسپایدر را برای خود انتخاب کرد تا با اسپایدرمن اشتباه گرفته نشود. او همراه با پیتر پارکر با خلافکاران مبارزه میکرد.

3. نسخه Spider-Man 2099


Related image
این مرد عنکبوتی در آینده سال 2099 زندگی میکند و میگل اهارا نام دارد. میگل در شرکتی به اسم الکمکس کار میکرد رئیس آن شرکت فردی بد ذات و بدجنس بود، میگل هم که از بدجنسی رئیسش به ستوه آمده بود، تصمیم به ترک شرکت میگیرد. اما رئیس بدجنسش دارویی به او داد، میگل هم با خوردن دارو ژن های عنکبوت در او پدیدار شد و تبدیل به اسپایدرمن شد. و...

2. نسخه Miles Morales


Image result for miles morales
وقتی پیتر پارکر توسط گوبلین کشته میشود، نیویورک دیگر قهرمانی ندارد تا از شهر دفاع کند، همین موقع است که نوجوان سیاه پوستی به اسم مایلز مورالز وارد بازی میشود...

1. نسخه اصلی (Spider-Man Original)


Related image

بی شک قدرتمند ترین نسخه اسپایدرمن نسخه اصلی آن است و بی شک همه داستان مرد عمکبوتی را میدانید، دشمن اصلی مرد عنکبوتی ونوم است. ونوم بزرگ‌ترین شرور مارول است و مرد عنکبوتی که بزرگ‌ترین قهرمان مارول است می‌خواهد جلوی ونوم را بگیرد. بدون شک محبوب‌ترین ابرقهرمان انتشارات مارول کامیکس که به عقیده بسیاری از کارشناسان مجلات مصور یکی از شناخته‌شده‌ترین مظاهر تخیلی عصر معاصر به‌شمار می‌رود، اسپایدرمن است.





                                       نویسنده: مهدی باقری

             رسانه کامیک تاک

تعداد بازدید از این مطلب: 280
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , مقاله , ,
بازدید : 280
mehdi
14:34
شنبه 19 خرداد 1397

10 بازی برتر ابرقهرمانی


خب حالا میرویم سراغ بازیهای ویدیویی که از روی قهرمان ها ساخته شده، درحال حاضر مورد انتظارترین بازی ابرقهرمانی بازی Spider-Man است که به صورت انحصاری برای کنسول Ps4 عرضه خواهد شد. بیشتر بازی ها باحال و خفن مارول برای اندروید ساخته شده بهترین این بازی ها میتوان به بازی Spider-Man Unlimited و Marvel Future Fight اشاره کرد. دیسی هم توانسته بازی های خوبی برای کنسول های مختلف عرضه کنه. اگر دنبال بازی های خوب ابرقهرمانی هستید این مقاله را تا آخر بخونید:

10. بازی The Incredible Hulk: Ultimate Destruction


Image result for The Incredible Hulk: Ultimate Destruction

این بازی بهترین بازی ساخته شده برای شخصیت هالک محسوب میشود، محیط بازی آزاد است یا به عبارتی Open World است، به همین سبب شما میتوانید به تمام نقاط محیط بازی بروید و میتوان تمام وسایل و اشیاء را خراب و داغون کنید. میتوانید با خراب کردن وسایل برای خودتان سلاح درست کنید مثلا میتوانید ماشین ها رو خراب کنید و ازشون دستکش بوکس بسازید.

Image result for The Incredible Hulk: Ultimate Destruction wallpaper hd
این بازی برای پلتفرم های PlayStation 2, Xbox, GameCube عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و ناشر آن Vivendi Universal Games است.


9. بازی Viewtiful Joe


Image result for Viewtiful Joe
تیمی که بر روی Okami کارکرده بود به سمت یک کمیک کارتونی  فرانسوی رفت و عنوان دوبعدی ساخت که در یک دهه اخیر به یکی از موفق‌ترین و بی‌سر و صداترین عناوین Capcom تبدیل شد. بازیکنان می‌توانستند با سرعت بدوند و زمان را آهسته کنند. این بازی هیجان‌انگیز لیاقت ساخت نسخه‌های بعدی را داشت و لیاقت این را هم دارد که در Library استیم حضور پیدا کند.

Image result for Viewtiful Joe
این بازی برای پلتفرم های PlayStation 2, GameCube عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و ناشر آن Capcom است.


8. بازی LEGO Marvel Superheroes 2


Related image

در این بازی بازیکنان باید در سرتاسر شهر Chronopolis، از مصر باستان گرفته تا نیویورک سال ۲۰۹۹، به نبرد با شخصیت کانگ فاتح بپردازند. علاوه بر این بازیکنان در بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 کنترل شخصیت‌هایی مانند Cowboy Captain America، اسپایدرمن ۲۰۹۹، هالک، ثور، نگاهبانان کهکشان، بلک پانتر، کاپیتان مارول، دکتر استرنج، گرین گابلین و تعداد بیشماری دیگر از کاراکترهای محبوب و شناخته‌شده‌ی مارول را برعهده خواهند داشت. وجود چهار حالت مختلف بازی گروهی در این نسخه از بازی در کنار جو شاد دنیای لگو، بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را به گزینه خوبی برای سرگرم‌شدن در جمع دوستان و خانواده تبدیل کرده است.

Image result for دانلود بازی lego marvel superheroes 2
این بازی برای پلتفرم های PC, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و چند نفره(multiplayer)  و ناشر آن Warner Bros. Interactive Entertainment است.

7. بازی LEGO Batman 3


Image result for lego batman 3
در این بازی ماجراجویی هسته ی اصلی جنگ با دشمنان نادان هستند اما در این بازی چندین شخصیت دیگر این دو را همراهی می کنند که عبارتند از: Superman ، Flash ، Catwoman و Cyborg . شخصیت های بسیار شجاع همچون Joker ، Lex Luthor ، Killer Croc و Firefly نیز در این بازی حضور دارند. شخصیت های نامشهور اما جالب به نام های Krypto (سگ قهرمان و زرنگ) ، Black Manta (سیاه جامه)، Blue Beetle(سوسک آبی)، یک موش ، کوسه و یک گوریل نیز به بتمن و رابین کمک می کنند. راستی Bat-Cow را فراموش نکنید! گیمرها می توانند جای کاراکترهای مهم بازی کنند هر زمان که بخواهند فورا می توانند از فهرست کاراکترهای دیگر هر کدام را که دوست دارند و به کارشان می آید انتخاب کنند. در بازی LEGO Batman 3 یک کاراکتر مهم و جذاب به نام شوالیه ی سیاه قطبی وجود دارد که هر زمان که بخواهد می تواند دشمنانش را با اسلحه ی یخی اش به قالبی از یخ تبدیل کند. درفیلم بتمن دهه ی ۱۹۶۰ نیز این کاراکتر معروف برای شناخته نشدن توسط دشمنان ، یک نقاب به صورت داشت و شنل سیاه می پوشید.

Image result for lego batman 3
این بازی برای پلتفرم های Android, iOS, PC, Nintendo 3DS, OS X, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Wii U, Xbox 360, Xbox One عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و چند نفره(multiplayer)  و ناشر آن Warner Bros. Interactive Entertainment است.

6. بازی X-Men Origins Wolverine


Image result for x-men origins wolverine game
سازندگان، بازی X-Men Origins: Wolverine را با الهام از عناوین بزرگی همچون God of War و Devil May Cry ساخته‌اند. داستان بازی نیز ترکیبی از پیشینه‌ی ولورین در فیلم و یک سناریوی اصیل از Raven Software (بر اساس کمیک‌بوک‌های مردان اکس) را روایت می‌کند.بازی در قالب سوم‌شخص طراحی شده و حرکت‌ها و کمبوهای خشنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ولورین که اکنون اسکلتی غیرقابل‌تخریب از ادمنتیوم دارد، در صدد است تا از کسانی که در آزمایشگاه بر روی او آزمایش می‌کردند، انتقام بگیرد.

Image result for x-men origins wolverine game

این بازی برای پلتفرم های PC, Nintendo DS, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Wii, Xbox 360 عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و ناشر آن Activision است.


5
. بازی Spider-Man: Shattered Dimensions


Related image
کمپانی سازنده با نوآوری هایی که در این نسخه انجام داد , توانست تحول عظیمی را در گیم پلی و گرافیک سری بازی های مرد عنکبوتی صورت دهد . یکی از نکات مهم و جالب بازی داستان آن است زیرا سعی شده است تا تمامی اتفاقات و حوادث بازی همانند نسخه های کمیک منتشر شده از این ابرقهرمان شبیه سازی شود . داستان بازی از آنجا شروع می شود که مرد عنکبوتی در حال تعقیب Mysterio است کسی که لوحی به نام Orderand Chaos را به دست آورده زیرا این لوح دارای قدرت خارق العاده ای است . پس از مدتی تعقیب و گریز لوح از دست میسترو میفتد و به چندین تکه تقسیم می شود و هر کدام وارد بعد خاصی می گردد . در این بازی شما باید به عنوان مرد عنکبوتی بار دیگر تمامی تکه های این لوح را به دست آورده و در کنار یکدیگر قرار دهید . برای به دست آوردن هر تکه مشکلات و سختی های خاص خود را باید تحمل کنید و در طول بازی با شخصیت های مختلفی آشنا خواهید شد . گرافیک بازی و موسیقی متن فوق العاده آن بر جذابیت بازی افزوده اند و باعث می شوند تا پلیر مدت ها میخکوب شود.

Image result for Spider-Man: Shattered Dimensions
این بازی برای پلتفرم های Nintendo DS, PC, PlayStation 3, Wii, Xbox 360  عرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و ناشر آن Activision است.


4
. بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3


Image result for ultimate marvel vs capcom 3 platforms
بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 یک بازی مبارزه ای ساخته کپکام است. در این بازی شخصیت های مارول با شخصیت های کپکام مبارزه میکنند.
Image result for ultimate marvel vs capcom 3 platforms

این بازی برای پلتفرم های PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Xbox 360, Xbox Oneعرضه شده. حالت بازی تک نفره (Single-Player) و چند نفره (multiplayer) و ناشر آن Capcomاست.

3. بازی The Wonderful 101


Image result for The Wonderful 101
بازی The Wonderful 101 یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط PlatinumGames ساخته شده و توسط Nintendo برای Wii U منتشر شده است.

Related image
حالت بازی تک نفره (Single-Player) و چند نفره (multiplayer) و ناشر ان Nintendo است.

2. بازی Batman: Arkham Knight


Image result for batman arkham knight

بتمن: شوالیه آرکهام یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط راک‌استدی استدیوز ‏و براساس داستان‌های بتمن، ابرقهرمان کتاب‌های مصور دی‌سی کامیکس ساخته شده و چهارمین قسمت اصلی از سری بازی‌های بتمن: آرکهام ‏است.

Image result for batman arkham knight
بازی در شهر آرکهام اتفاق می‌افتد، که بطور آزادانه (دنیای آزاد) قابل جستجو است. هنگام حرکت در مناطق مختلف از شهر نیازی به صبر کردن و لود شدن بازی نیست که با توجه به نقشه بزرگ نکته قابل اشاره‌ای می‌باشد. بسیاری از گجت‌های قبلی بازی‌های بتمن همچنان در این نسخه نیز مورد استفاده قرار گرفته است، از این جمله می‌توان به سیستم شناسایی و قدرت مقابله بتمن اشاره کرد. اسلحه  برای از کار انداختن یا منجمد کردن اسلحه دشمنان و اسلحه برای وارد کردن شوک به دشمنانی که هنوز مسلح و آماده نشده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرند. بازیکنان با استفاده از شنل بتمن می‌توانند در سراسر شهر پرواز کنند و در حالیکه پرواز می‌کنند، از گجت‌هایی مانند استفاده کنند. همچنین یک وسیلهٔ جدید به نام به گجت‌های بتمن اضافه شده که بتمن به وسیله آن می‌تواند صدای دشمنانش را تقلید کند و به افراد آن‌ها دستورهای دروغین بدهد.توانایی‌های مبارزات تک به تک بتمن هم در این بازی گسترش یافته است. برای وارد کردن خسارت بیشتر به حریفان بتمن می‌تواند آن‌ها را به اطراف پرتاب کند، اما قدرت و پیچیدگی حمله حریفان نیز در این بازی افزایش یافته است. در این نسخه قابلیت جدیدی بنام  معرفی می‌شود، که بتمن (قبل از اینکه توسط حریفان شناسایی شود) می‌تواند تا حداکثر پنج دشمن را همزمان (زمان در این حرکت آهسته می‌شود) نابود کند.


1. بازی Injustice 2


Related image

بی‌عدالتی ۲  یک بازی ویدئویی در سبک مبارزه‌ای است که توسط ندررلم استودیوز ساخته شده است و بوسیلهٔ وارنر برادرز. اینتراکتیو انترتینمنت در مه ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. همچنین نسخه مایکروسافت ویندوز این بازی در نوامبر ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. این بازی دنباله‌ای بر بازی بی‌عدالتی: خدایان میان ما در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود. همانند قسمت پیشین، یک نسخه به صورت اپ موبایل نیز برای سیستم عامل‌های آی‌اواس و اندروید عرضه شد.

Image result for Injustice 2
بی عدالتی ۲ یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای است که در آن بازیکنان به صورت یک به یک و با در اختیار گرفتن شخصیت‌هایی از دنیای دی‌سی و دیگر فرنچایزهای شخص ثالث با یکدیگر به رقابت و مبارزه می‌پردازند. بازیکنان باید با استفاده از ترکیب‌های مختلفی از کلیدهای جهت و دکمه‌های فشاری به اجرای حملات اولیه، حرکات ویژه و کمبو بپردازند و سعی در آسیب رساندن به حریف و در نهایت ناک‌اوت او دست پیدا کنند. بی‌عدالتی ۲ بسیاری از مکانیک‌های روند بازی از نسخه بی‌عدالتی: خدایان میان ما را حفظ کرده است که از آن می‌توان به تعامل با محیط اطراف، تغییر مراحل حین مبارزه و ویژگی‌های منحصر به فرد هر شخصیت اشاره کرد.



                                       نویسنده: مهدی باقری
             رسانه کامیک تاک

تعداد بازدید از این مطلب: 12628
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , مقاله , ,
بازدید : 12628
mehdi
16:53
پنج شنبه 17 خرداد 1397

10 کمیک بوک که قبل از مرگ باید حتما آنها را بخوانید!



کمیک ها داستان های مختلفی دارند ابرقهرمانی، پلیسی، خنده دار و... ، اما شاید تا حالا از خودتان پرسیده باشید بهترین کمیک های حال حاضر چیست و چه کمیک هایی واقعا ارزش خواندن را دارند.

واقعا چه کمیک هایی را باید حتما قبل از مرگ خواند؟

10.کمیک Born Again



کمیک Born Again بهترین کمیک Dared Evil محسوب میشود. این کمیک به نویسندگی مارک میلر و دیو و طراحی دیوید مازوچلی توسط مازول کامیکس ساخته شده است. پیشنهاد میشود حتما این کمیک رو بخونید.

9
.داستانها (Fables)



کمیک داستانها به قلم بیل ویلینگهام و طراحی مارک باکینگهام و منتشر شده توسط دیسی ورتیگو است.بسیاری از مردم ترس داشتند که Vertigo قادر نخواهد بود در سال 2000 پس از سرنگونی در دو دهه گذشته، موفقیت خود را حفظ کند. به طرز چشمگیر، داستان های بیل ویلینگهام ثابت کرد که همیشه کتاب های خوبی برای عرضه در بازار وجود خواهد داشت. داستانها با عوض کردن شخصیت، شخصیت های معروف توانست موفقیت زیادی بدست آورد.

8.جوک کشنده (The Killing Joke)




هیچ نویسنده ای در 80 سالگی بیش از آلن مور ناکام بود. در حالی که او برای کارهای اصلی خود مانند V برای Vendetta و Watchmen نام خود را ساخته بود، او همچنین انگشت شست خود را به آبهای رشته ای از ابرقهرمانان، مانند سوپرمن، گرین اررو و Vigilante، غوطه ور کرد.

در جوک کشنده، آلن مور رابطه بین بتمن و معروف ترین دشمنش، The Joker را به گونه ای بررسی می کند که تقریبا هر تفسیری از این دو را از آن زمان به اطلاع می رساند. این طرح به صراحت ساده است: جوکر از Arkham Asylum فرار میکند و کمیسر گوردون را میدزدد تا بتمن را به شهربازی بکشاند و...

7.کمیک Marvels




کمیک Marvels مجموعه کمیک چهار قسمتی به نوسندگی کرت بیوزیک و طراحی الکس راس ساخته شده. این کمیک نگاهی به خاطره انگیز ترین لحظات کتاب کمیک های تاریخ مارول از طریق چشم یک عکاس خبرنگار به نام فیل شلدون کرده است.

6.جان کنستانتین علیه روح گرسنه (John Constantine, Hellblazer)




کمیک جان کنستانتین علیه روح گرسنه به نوسندگی جیمی دلانو، وارن الیس، پیتر میلیگان و طراحی Various ساخته شده است. پس از ظهور موفقیت آمیز سوامپ تینگز الن مور در 80 سالگی اش، جان کنستانتین، کمیک طلایی خود را به نام "Hellblazer" در سال 1988 به نمایش گذاشت.

5.دنیای روح (Ghost World)



دنیای روح  نام داستان مصوری اثر دنیل کلوز است. این کتاب در سال ۱۹۹۷ چاپ شد و قبل از آن در سری داستان‌های مصور ایت‌بال به نویسندگی ِ خود دنیل کلوز هم چاپ شده بود. در انتشار اولیه‌اش هم از سوی منتقدان و هم از سوی بازار خرید حمایت شد و نزد مخاطبان نوجوان به صورت یک کار کالت کلاسیک درآمد.

4.بازگشت شوالیه تاریکی (The Dark Knight Returnes)


Image result for the dark knight returns comic

 کمیک بازگشت شوالیه تاریکی یک مجموعه کمیک چهار قسمتی است که به نویسندگی فرانک میلر است. قصد فرانک میلر از این کمیک نشان دادن ریشه دارک بتمن است. در این داستان بتمن با سوپرمن مبارزه میکند که بارها در کمیک های دیسی تکرار شده است.

3.سندمن(ورتیگو) [Sandman]


Image result for sandman dc comics
سندمن یک مجموعه کتاب کامیک در ژانر فانتزی تاریک و به قلم نیل گیمن است که توسط انتشارات دی‌سی کامیکس تحت نام تجاری ورتیگو منتشر شده است. از تصویرگران این مجموعه می‌توان به سم کیث، مایک درینگنبرگ، جیل تامپسون، مارک همپل، شاون ماک‌مانوس و مایکل زولی اشاره کرد. داستان مجموعه حول محور شخصیت دیریم یکی از اندلس در گردش است که بر جهان رؤیاها فرمانروایی می‌کند. اولین نسخه از این سری به تعداد ۷۵ جلد (به علاوه یک جلد ویژه) از ژانویه ۱۹۸۹ تا مارس ۱۹۹۶ به چاپ رسید.

قهرمان اصلی مجموعه کمیک سندمن دیریم است که تحت عنوان مورفئوس، یا چندین نام دیگر شناخته می‌شود و یکی از اعضای خانوادهٔ اِندلس به شمار می‌رود. دیگر اعضای اندلس شامل دستینی (سرنوشت)، دث (مرگ)، دیستراکشن (نابودی)، دیزایر (آرزو)، دیسپر (نومیدی) و دلریئم (دیوانگی) می‌باشند. این سری برای استفاده گیمن از نماد بازرگانی انسان‌انگاری از نهادهای مختلف متافیزیکی شناخته شده است، در حالی که همچنین ترکیبی از اسطوره‌شناسی و تاریخ در پیش زمینه ترسناک آن در دنیای دی‌سی وجود دارد. داستان سندمن دربارهٔ چگونگی به بند کشیده شدن مورفئوس، فرمانروا و تجسم رؤیا و واقعیت را روایت می‌کند و سپس این مسئله را می‌آموزد که برخی مواقع تغییر اجتناب ناپذیر است.

2.نگهبانان
(Whatchmen)


Image result for watchmen comics
نگهبانان  یک مجموعه کمیک ۱۲ قسمتی است که توسط دی‌سی کامیکس منتشر شده‌است.  نویسندهٔ آن آلن مور، طراح دیو گیبنز و رنگ‌آمیز جان هیگینز است.کمیک در رابطه با گروهی از قهرمانان، به نام نگهبانان است که از هم پاشیده‌اند و قتل یکی از آن‌ها سبب جمع شدن دوبارهٔ آن‌ها می‌شود. همچنین ماجرای دیگری به صورت کمیک در کمیک، پیگیری می‌شود که داستان ناخدایی است که کشتی‌اش غرق شده‌است و سعی در بقا و بازگشت به محل زندگی و خانواده‌اش را دارد.نگهبانان بارها به عنوان بزرگترین کمیک تاریخ، مورد ستایش قرار گرفته‌است.داستان نگهبانان با سودمندگرایی مرتبط است.

1.موش (Maus)


Image result for Maus comics wallpaper
شاهکار کمیک موش از کمیک های تاثیرگذار در دوره خود بوده که بر مبنای یک داستان واقعی بنانهاده شده و سرگذشت یک لهستانی در دوران جنگ جهانی دوم و حمله ی هیتلر را به تصویر میکشد.




                                              نویسنده: مهدی باقری
                  رسانه کامیک تاک

تعداد بازدید از این مطلب: 994
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , مقاله , ,
بازدید : 994
mehdi
17:36
یک شنبه 13 خرداد 1397

15 ابرقهرمان زن که قدرتشان از بقیه زنان کمیک بوکی بیشتر است



با یک مقاله دیگه در خدمت شما هستیم،
بنظر شما قویترین زن دنیای کمیک
کیست؟
.


15.خانم مارول/کامالا خان(Ms.Marvel/Camala Khan)


Image result for ms.marvel comic wallpaper
خانم مارول یا کامالا خان نوجوان مسلمانی است که طرفداران زیادی را به خودش جذب کرده.

قدرت های او عبارت اند از تغییر شکل، عامل شفا، سرغت و عمر طولانی.


14.ماکسیما(Maxima)


Image result for Maxima comic
ماکسیما ابرقهرمان زن ساخته شده توسط دیسی کامیکس است، که برای اولین بار در شماره 645# از مجموعه اکشن کامیکس معرفی شد.ماکسیما بزرگترین فرزند در خاندانی سلطنتی از سیاره آلمراک است. او برای رسیدن به آرزوی خود یعنی تبدیل شدن به یک رهبر و فرار از خواسته‌های خانواده‌اش به عضویت در آکادمی کروسیبل در آمد، و در نهایت سیاره آلمراک را به منظور یافتن همسری مناسب و بچه‌دار شدن برای کمک به توسعه جمعیت در این سیاره ترک کرد. او حتی نامزدش اولترا را برای رسیدن به این هدف ترک کرد؛ و در نتیجه او شخصیت ابرقهرمان سوپرمن را به عنوان همسری مناسب انتخاب کرد که از لحاظ ژنتیکی با او سازگار بود. اما با وجود زیبایی و قدرتی که ماکسیما در اختیار داشت، سوپرمن به دلایل مختلف (مانند اینکه علاقه‌ای به پدر شدن ندارد) پیشنهاد وی را رد کرد. در نتیجه ماکسیما به خشم آمد و تبدیل به یکی از دشمنان سوپرمن گشت. او بعدها به طور اتفاقی با شخصیت ابرتبهکار برین‌نیاک کار می‌کرد که سیاره آلمراک را توسط سیارهٔ مصنوعی وارلرد از بین برده بود. او سپس بر ضد برین‌نیاک شد و به ابرقهرمان‌های زمینی برای شکست وی کمک کرد و متعاقباً به دلایل خود به تیم تجدید شده لیگ عدالت پیوست.

قدرت های او شامل قدرت، سرعت و پایداری ابرانسانی، آسیب‌ناپذیری، همدلی، دورآگاهی، دورجنبی، هیپنوتیزم، پرواز، دورنوردی، خلق میدان نیرو و طول عمر است.


13.بیگ باردا(Big Barda)


Image result for big barda comic

بیگ باردا نام یک ابرقهرمان زن ساخته دیسی کامیکس است. که برای اولین بار در شماره 4# کمیک مستر میراکل شناخته شد.در کلیشه‌های مرتبط با شخصیت‌های زن در زمان خلقت او، باردا از لحاظ فیزیکی قوی‌تر از شوهرش مستر میراکل است و به شدت از او محافظت می‌کند. جک کربی ظاهر فیزیکی باردا را بر اساس بازیگر و خوانندهٔ آمریکایی، لینی کازان الگوبرداری کرده است.

بیگ باردا قدرت های گوناگونی دارد از جمله قدرت، سرعت، پایداری و واکنش ابرانسانی، نامیرایی، جنگجویی عالی، دارای سلاح‌هایی از قبیل دیسک-آئرو و مگا-راد که به او قابلیت پرواز و دورنوردی می‌دهد.

12.روگ(Rogue)


Image result for rogue comic
روگ نام یه زن قدرتمند ساخته مارول کامیکس است. که اغلب با ایکس من در ارتباط است.برای اولین بار، در شماره 10# مجلهٔ انتقام جویان (Avengers Annual 10#) معرفی شد.او به صورت غیرارادی خاطرات، قدرت بدنی و در مورد ابرقهرمان‌ها، توانایی‌های مخصوص آنها را تنها با تماس با آنها به دست می‌آورد. همین موجب می‌شود که او از تماس با دیگران خودداری بکند، که البته در بر گیرنده دوستی او با گامبیت نیز بود. با این حال او از شخصیت‌های محبوب کمیک‌های مارول است.روگ، دختر زیبای جنوبی اهل میسیسیپی است که از خانه فرار کرد و توسط میستیک عضوی از انجمن جهش‌یافتگان شرور شد. او پس از مدتی از این گروه خارج شد و عضوی از گروه مردان ایکس شد.روگ از اعضای مشهور اکس‌من از سال ۱۹۸۰ است. همچنین او در مجموعه‌های انیمیشنی، بازی‌های ویدئویی و فیلم‌های اکس‌من حضور داشته‌است. آنا پاکوین نقش این شخصیت را در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس ایفا کرده است. نشانه روگ خطی از موهای سفید است.

قدرت های او شامل جذب قدرت افراد (تاحدی قوی که فرد را آنی می‌کشد)، پرتاپ حرارت و آتش، پرواز، سرعت بالا، پنهان کردن خود در تشعشعات آتشین، توانایی دیدن پرتو مادون قرمز


11.شاهزاده قدرت(Power Princess)


Image result for power princess comic
زردا، که بیشتر به عنوان شاهزاده قدرت شناخته می شود. زن قدرتمندی ساخته مارول کامیکس است.

قدرت های او شامل هوش زیاد، قدرت فوق العاده، سرعت، پرواز، استقامت، دوام، چابکی، تجربه گسترده در مبارزه بدون سلاح


10.مری مارول(Mary Marvel)


Image result for mary marvel

مری مارول نام ابرقهرمان زنیست که در ابتدا توسط Fawcett Comics منتشر شده ولی درحال حاضر متعلق به دیسی است. وی اولین بار در شماره 18 کمیک ماجراهای کاپیتان مارول (Captain Marvel Adventures 18#) شناخته شد.

قدرت های او شاملرعد و برق جادویی به ارمغان می آورد (زیرا در کمیکی که ذکر شده همراه با شازم بوده)، قدرت فوق العاده انسان، سرعت، استقامت و شجاعت، آسیب پذیری فیزیکی و جادویی، پرواز، عقل نابغه، کنترل و انتشار رعد و برق جادویی است.



9.استارفایر(StarFire)


Image result for starfire
استاز فایر ابرقهرمان زن ساخته شده توسط دیسی کامیکس است و برای اولین بار در شماره 26# از مجموعه کمیک دی‌سی کامیکس پرزنتس حضور پیدا کرد.پرنسس کوریاند'ر که سابقاً جنگجوی سیارهٔ از بین رفته تاماران بود، در حال حاضر خانه جدیدی بر روی کره زمین و همچنین خانواده جدیدی در تیم تایتان‌های نوجوان برای خود پیدا کرده‌است. به عنوان یکی از نژاد تامارها، استارفایر دارای پوستی نارنجی رنگ، چشمانی کاملاً سبز رنگ و فاقد مردمک و موهایی به‌طور غیرمنتظره بلند و ضخیم در مقایسه با یک انسان معمولی است. او خواهر کوچکتر بلک‌فایر به‌شمار می‌رود.

توانایی های استارفایر عبارت اند از پرواز با سرعتی سریع‌تر از نور، قدرت، استقامت، دوام، چابکی و واکنش ابرانسانی، مصونیت در برابر پرتوف، مصونیت نسبت به سرما و گرمای شدید، مهارت در هنرهای رزمی، طول عمر، جذب و شلیک انرژی فرابنفش


8.مولی هیز(Molly Hayes)


Image result for molly hayes

مولی هیز ابرقهرمان ساخته شده توسط مارول کامیکس است که عضو گروه فراری ها (Runaways) است.

قدرت های وی شامل قدرت فوق العاده انسان، بی اعتنایی


7.جسی چیمبرز/جسی کوئیک/لیبرتی بل(Jesse Chambers/Jesse Quick/Liberty Belle)


Image result for jesse quick comic wallpaper

جسی چیمبرز نام زن قدرتمندی ساخته دیسی کامیکس است و اولین بادپای مونث است.چیمبرز که در ابتدا از نام جسی کوئیک و بعدها لیبرتی بل استفاده می‌کرد، دختر ابرقهرمان دوران طلایی جانی کوئیک و لیبرتی بل است.

قدرت های چیمبرز شامل سرعت، قدرت، استقامت و واکنش ابرانسانی، پرواز است.


6.جین فاستر/ثور(Jane Foster/Thor)


Image result for jane foster comic
جین فاستر ابرقهرمان زن ساخته مارول کامیکس است و اولین بار دز شماره 84# کمیک
سفر به درون رمز و راز (Journey into Mystery) معرفی شد. این شخصیت معمولاً به عنوان معشوقه شخصیت ثور شناخته
می‌شود.


5.جین گری(Jean Grey)


Image result for jean grey comic
جین گرِی با نام کامل جین ایلین گری-سامرز یک ابرقهرمان زن ساخته مارول کامیکس است.که به عنوان یکی از اعضاء و مؤسسین مردان ایکس به شمار می‌رود، که برای اولین بار در شماره 1# از مجموعه کمیک مردان-ایکس غیرطبیعی حضور پیدا کرد. این شخصیت تا به حال تحت عنوان‌های مارول گرل، فینکس و دارک فینکس شناخته شده است. او نقشی کلیدی در روند زندگی دیگر شخصیت‌های جهان مارول، به خصوص در مردان ایکس و شخصیت‌هایی از جمله همسرش سایکلاپس، چارلز اگزاویه مربی و چهره‌ای که برای او همانند پدری می‌ماند، ولورین که به او علاقهٔ عاشقانه داشت، استورم، یکی از بهترین دوستانش که برای او مانند خواهری می‌ماند و فرزندان ژنتیکیش ریچل سامرز، کابل و ناتانیل گری دارد.جین گری عضو یکی از زیرشاخه‌های بشریت با نام جهش‌یافته‌ها به شمار می‌رود که با توانایی‌های ابرانسانی از جمله دورآگاهی و دورجنبی به دنیا آمده است. او شخصیتی مهربان و دلسوز دارد، اما از طرف دیگر باید با بودن یک جهش‌یافته سطح امگا و تجلی فیزیکی نیروی فینکس کیهانی به مقابله بپردازد.فامکه یانسن نقش جین گری را در پنج قسمت فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس ایفا کرده است. سوفی ترنر نیز نقش جین جوان را در فیلم‌های مردان ایکس: آپوکالیپس (۲۰۱۶) و مردان ایکس: دارک فینکس (۲۰۱۸) بازی کرده است.

توانایی های وی شامل دورآگاهی، دورجنبی، خواندن و کنترل ذهن، دگرگونی و پاک‌کردن حافظه | نیروی فینکس: توانایی‌های گسترده کیهانی، آتش کیهانی، دگرگونی واقعیت و کنترل فضازمان، زنده کردن مردگان


4.سوپرگرل(Super-Girl)


Related image
سوپرگرل یک ابرقهرمان زن ساخته دیسی کامیکس است.که برای اولین بار در شماره 252# از مجموعه کمیک‌های اکشن ، حضور پیدا کرد و بعدها تبدیل به پویانمایی، فیلم سینمایی، مجموعه تلویزیونی و اسباب‌بازی شد.سوپرگرل نقش شخصیت مکمل را در نشریات مختلف کمیک‌های دی‌سی کامیکس از جمله کمیک‌های اکشن، سوپرمن و چندین مجموعه کمیک نامرتبط با سوپرمن ایفا می‌کند. در سال ۱۹۶۹ ماجراهای سوپرگرل تبدیل به سوژهٔ اصلی در مجموعه «کمیک‌های ماجراجویی» شد، و بعدها در مجموعه کتاب کمیک نام‌بخشی که از سال ۱۹۷۲ آغاز شد و تا سال ۱۹۷۴ ادامه داشت حضور پیدا کرد، و به دنبال آن دومین مجموعه کتاب کمیک ماهانه با عنوان ماجراهای شجاعانه جدید سوپرگرل که از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۴ منتشر شد.


3.کارول دانورز/کاپیتان مارول(Carol Danvers/Captain Marvel)


Image result for captain marvel

کاپیتان مارول یا کارول دانورز یک ابرقهرمان زن قدرتمند ساخته مارول کامیکس استو برای اولین بار به عنوان یک افسر نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در شماره 13# از مجموعه کمیک ابرقهرمان‌های مارولحضور پیدا کرد و سپس تبدیل به نخستین تجسم از شخصیت خانم مارول در شماره 1#  از مجموعه خانم مارول گشت.

توانایی های وی شامل قدرت، سرعت و پایداری ابرانسانی، جذب و شلیک انرژی و پرواز است.


2.شی هالک(She-Hulk)


Related image
شی هالک نام زن قدرتمند ساخته مارول است، که برای اولین بار در شماره 1# هالک-دخت وحشی حضور پیدا کرد.جنیفر والترز نخستین دختر عموی رابرت بروس بنر یا همان هالک شگفت‌انگیز است. با وجود تفاوت سنی پنج ساله، جنیفر و بروس از زمان کودکی همچون برادر و خواهر در کنار یکدیگر بزرگ شدند. اما هنگامی که رشته‌های مجزای خود را انتخاب نمودند (بروس پزشکی و جنیفر حقوق) دیگر کمتر یکدیگر را ملاقات می‌کردند. هنگامی که والترز بر اثر شلیک گلوله، خون زیادی از دست داده بود، به شکلی اضطراری از بروس خون دریافت کرد که منجر به کسب یک نسخهٔ خفیف‌تری از وضعیت هالک شد.


قدرت های شی هالک شامل قدرت، سرعت، استقامت، چابکی، و دوام ابرانسانی، عامل زوددرمانی، مصونیت در برابر درد و بیماری


1
.پرنسس دایانا/واندروومن(ِDiana Prince/Wonder Woman)


Image result for wonder woman comic
واندروومن ساخته دیسی کامیکس قدرتمند ترین زن دنیای کمیک بوک شناخته شده است، که برای اولین بار در شماره 8# مجموعه کمیک All Star Comics معرفی شد.ام اصلی او در سرزمین اجدادیش پرنسس دایانا از تمیسکیرا است که اصلیت او در اسطوره‌های یونانی است و از نژاد زنان جنگجویی مشهور به آمازون‌ها می‌باشد که دایانا از بین جنگجوترین زنان این قبیله انتخاب می‌شود. زن شگفت‌انگیز به عنوان یک تصویر جنسیتی مترقی برای دختران، مورد تقدیر فمینیست‌ها قرار گرفت. او همچنین یکی از مؤسسین گروه لیگ عدالت و نیمه‌ایزد بانوان به شمار می‌رود. داستان منشأ زندگی او بیان کننده این است که او توسط مادرش، ملکه هیپولیتا و از خاک رس پیکرتراشی شده است، و ایزدان یونانی به عنوان هدیه به او زندگی و قدرت‌های ابرانسانی بخشیدند. با این حال در سال‌های اخیر، واندر وومن به عنوان دختر زئوس در نظر گرفته می‌شود، که توسط مادرش هیپولیتا و خاله‌هایش آنتیوپ و ملانیپه بزرگ شده است.

قدرت های وی شامل قدرت، سرعت، استقامت، واکنش و طول عمر ابرانسانی، پرواز، استاد مبارزات تن‌به‌تن، مجهز به دست‌بند، کمند، شمشیر و سپر فنا ناپذیر است.





                                   نویسنده: مهدی باقری
       رسانه کامیک تاک

تعداد بازدید از این مطلب: 20151
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , مقاله , ,
بازدید : 20151
mehdi
13:34
دو شنبه 20 فروردين 1397

بازی Spider-Man از حداکثر توان پلی استیشن 4 پرو استفاده خواهد کرد


 اخیرا و بعد از مدت‌ها انتظار، تاریخ انتشار رسمی و قطعی بازی Spider-Man، جدیدترین ساخته استودیو Insomniac Games، اعلام شد؛ حال اینسامنیاک گیمز در صفحه توییترش مشغول به پاسخ دادن به سوالات هواداران است و اطلاعاتی جدید از این بازی محبوب و مورد انتظار منتشر می‌کند.در این مطلب قصد داریم جدیدترین اخبار بازی اسپایدرمن را که اخیرا توسط این کمپانی منتشر شده است بررسی کنیم؛ پس با سایت زومجی همراه باشید.

اول از همه، با توجه به آخرین مطالبی که سازندگان بازی منتشر کرده‌اند، می‌توان دریافت که بازی از «قدرت بالا و حداکثری پلی استیشن 4 پرو» در راستای اجرای بهتر و ارائه یک تجربه جذاب‌تر استفاده خواهد کرد. تصمیم اینسامنیاک گیمز بر این است که بازی چه روی پلی استیشن 4 استاندارد و چه روی PS4 Pro، به شکل ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و از نظر سازندگان، «برای ترکیبی از بهترین عملکرد و ثبات در جلوه‌های بصری» بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

در بخش گیم پلی اما بازی از چند حالت مختلف برای تار تنیدن و تاب خوردن بهره نخواهد برد. به ادعای اینسامنیاک، آن‌ها یک سیستم واحد برای تار تنیدن طراحی کرده‌اند که «به راحتی قابل استفاده است، اما نکات خیلی خیلی زیادی برای یاد گرفتن در آن وجود دارد».

نکته جالبی که درباره این بازی وجود دارد، حجمش است. هنوز فضای مورد نیاز بازی به طور دقیق مشخص نشده است، اما از نظر سازندگان، بازی حجم «زیادی» خواهد داشت. نکته جالب همین زیاد بودن حجم بازی است؛ چرا که در سبک جهان‌باز، بازی‌ها به طور معمول حجم زیادی را اشغال نمی‌کنند.

در پایان و با توجه به اظهارات سازندگان، دریافتیم که گیمرها می‌توانند پوشش‌هایی را که با پیش‌خرید کردن بازی قابل استفاده خواهند بود، بدون انجام پیش خرید، از داخلِ خود بازی به‌دست بیاورند. همچنین گجت Spider-drone در انحصار پیش‌خریدکنندگان بازی نخواهد بود و از داخل خودِ بازی هم می‌توان آن را به‌دست آورد.

از نظر سازندگان، در این لحظه «چیزی برای اطلاع دادن» وجود ندارد؛ مثل دمو، تریلر یا موارد این‌چنینی. در نتیجه باید صبر کرد و دید که در آینده چه خبرهایی از این بازی منتشر خواهد شد.

بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ۹۷)، به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید.



 
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید



برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید



برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 170
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 170
mehdi
14:20
جمعه 17 فروردين 1397

احتمال ساخت فیلم مستقل اسکارلت ویچ


فاز سوم دنیای سینمایی مارول به پایان خود نزدیک می‌شود و سال آینده با انتشار فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴)، فاز سوم این دنیای سینمایی رسما به کار خود پایان خواهد داد. فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است که کمتر از یک ماه دیگر به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. در حال حاضر ساخت فیلم‌هایی چون دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) و فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲)، رسما تایید و اعلام شده است و همچنین انتظار می‌رود که به‌زودی ساخت دنباله فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) تایید شود.

علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) با بازی اسکارلت جوهانسون، نیز شنیده می‌شود. با این حال، بسیاری از علاقه‌مندان دنیای سینمایی مارول دوست دارند تا فیلمی براساس شخصیت اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، نیز ساخته شود؛ اما تاکنون مارول (Marvel) واکنش رسمی به این موضوع نداشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولسن به احتمال ساخت فیلمی براساس این شخصیت واکنش نشان داده است. در مصاحبه با وب‌سایت پیپل، اولسن فاش کرد که در حال حاضر مارول هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم Scarlet Witch ندارد؛ اما اگر مارول برنامه‌ای برای ساخت این فیلم داشته باشد، او از آن بی‌خبر است. اولسن گفت:


آن‌ها در حال حاضر هیچ برنامه‌ای ندارند. قطعا این چیزی نیست که من به آن‌ها فشار بیاورم و اصرار کنم. فکر نمی‌کنم این چیزی باشد که آن‌ها برای ساخت این فیلم به من فشار بیاورند.

Scarlet Witch in Avengers: Infinity War

بازیگر فیلم Avengers: Infinity War در ادامه گفت که او و پل بتانی، بازیگر نقش ویژن، هر از گاهی شوخی‌هایی در مورد ایده یک سریال براساس شخصیت اسکارلت ویچ و ویژن برای شبکه نت فلیکس، انجام می‌دهند. اولسن در این رابطه گفت:

من در مورد یک نمایش تلویزیونی در نتفلیکس یا چیزی شبیه به آن شوخی می‌کنم. درست مثل یک رویداد در خانه که اسکارلت ویچ آشپزی و خانه‌داری می‌کند. این چیزی است که ما در مورد آن شوخی می‌کنیم؛ اما فکر نمی‌کنم هرگز این ایده ساخته شود.

ممکن است طرفداران شخصیت واندا ماکسیموف از شنیدن این خبر کمی ناامید شده باشند؛ اما اولسن احتمال ساخت فیلم Scarlet Witch را کاملا رد نمی‌کند و به نظر می‌سد که اگر مارول فیلمنامه و ایده مناسبی برای ساخت فیلم این شخصیت داشته باشد،‌ قطعا به ساخت این فیلم اقدام خواهد کرد و قرار نیست تنها برای محبوبیت این شخصیت یک فیلم مستقل براساس شخصیت اسکارلت ویچ تولید و منتشر شود.



 

   کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید



صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 235
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 235
mehdi
11:22
چهار شنبه 23 اسفند 1396

اسکات ایستوود به ایفای نقش ولورین علاقه دارد


به تازگی اسکات ایستوود در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در صورت تمایل استودیوی سازنده، حاضر است در معرفی دوباره شخصیت ولورین در سری فیلم‌های مردان ایکس (X-Men)، نقش این شخصیت را ایفا کند. کارنامه ایستوود طی سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده است. وی در ابتدا نقش مکملی در فیلم خشم (Fury) از دیوید آیر ایفا کرد و پس از آن در فیلم طولانی‌ترین سواری (The Longest Ride) و سپس جوخه انتحار (Suicide Squad) حضور یافت. جوخه انتحار برای اسکات ایستوود مانند یک سکوی پرتاب به فیلم‌هایی با بودجه بیشتر و به اصطلاح بلاک باستر بود؛ چرا که وی پس از آن در فیلم سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) ایفای نقش کرد و حالا در کنار جان بویگا، ستاره فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) است.

وی در مصاحبه‌ای با وبسایت اسکرین‌رنت عنوان کرد که از حضورش در اینگونه فیلم‌ها بسیار خرسند است و برنامه‌ای برای کنار کشیدن از این دست فیلم‌ها ندارد. ایستوود همچنین اعلام کرد نقش آرزوهایش چیزی نیست جز نقش ولورین!

وقتی که از اسکات ایستوود درباره حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتر پس از جوخه انتحار سوال شد، وی در پاسخ گفت:

بله، قطعا. البته در صورتی که فرصتش پیش بیاید...

و سپس گفت‌وگو این‌طور ادامه پیدا کرد:


اسکرین‌رنت: خیلی از هواداران دوست دارند نقش Wolverine را بازی کنی، از این موضوع خبر داری؟

ایستوود: بله خبر دارم.

 

اسکرین‌رنت: نظرت در این رابطه چیست؟

ایستوود: من عاشق ولورین هستم. او یکی از شخصیت‌های کمیک بوکی مورد علاقه‌ام است. او شخصیتی سرکش است. شخصیتی است که به سختی تابع قوانین می‌شود... به قوانین احترام نمی‌گذارد... من عاشق مدل شخصیتی‌اش هستم.

 

اسکرین‌رنت: اگر با تو در این رابطه تماس گرفته شود، حاضری نقش ولورین را بازی کنی؟

ایستوود: صد درصد

پس از نسخه فوق‌العاده دوست‌داشتنی هیو جکمن از ولورین، ایفای نقش آن توسط هر بازیگر دیگری، کاری شجاعانه خواهد بود. ایفای نقش ولورین توسط اسکات ایستوود اتفاق جالبی خواهد بود؛ چرا که گفته شده نسخه هیو جکمن از ولورین، برگرفته از پدر اسکات یعنی کلینت ایستوود کبیر است. با این حال، حضور در نقش ولورین می‌تواند کمک بزرگی برای جا افتادن اسکات ایستوود در هالیوود باشد.

با در نظر گرفتن سن نسبتا پایین ایستوود و روند پیش‌روی حرفه بازیگری‌اش، احتمالش زیاد است که کمپانی مارول در صورت نهایی شدن ادغامش با فاکس قرن ۲۱ برای این نقش به دنبال وی برود. اگر این اتفاق بیفتد، هنوز چند سالی تا ملحق شدن ولورین به دنیای سینمایی مارول فاصله خواهیم داشت؛ پس باید دید اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. با این حال، خیلی خوب است که بدانیم یکی از ستاره‌های در حال رشد هالیوود نه‌تنها به دنبال این نقش است، بلکه درک بسیار خوبی نیز از این شخصیت دارد.


   کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 342
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 342
mehdi
9:15
سه شنبه 15 اسفند 1396

فیلم های کمیکی که تا سال 2021 اکران میشوند


بلاخره فیلم "پلنگ سیاه" (Black Panther) اکران شد و فروشش از مرز 900 میلیون دلار گذشت. علاوه براین فیلم های که در حال حاضر رو پرده سینما قرار دارند، فیلم های زیاد دیگری نیز در چند سال آینده در ژانر ابرقهرمانی اکران خواهند شد که تماشاگران بی صبرانه منتظر انها هستند.
ما در این مقاله تمام فیلم های ابر قهرمانی را که تا سال 2021 اکران خواهند شد، جمع آوری کرده ایم.

Related image

۱-Avengers: Infinity War
تاریخ اکران: 27 آوریل 2018 (7 اردیبهشت 1397)
قسمت بعدی مجموعه فیلم های «انتقام جویان» بار دیگر تعدادی از ابرقهرمان ها را در کنار هم جمع خواهد کرد. این افراد با شخصیت رمز آلود «ثانوس» (Thanos) که برای اولین بار در فیلم «انتقام جویان» (Avengers) در سال ۲۰۱۲ معرفی گردید و بعدها در «نگهبانان کهکشان» نیز دیده شد مبارزه خواهند کرد. نقش این موجود شرور را جاش برولین بر عهده دارد.

Related image

 

۲-DeadPool 2
تاریخ اکران: 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397)
پس از موفقیت عظیم فیلم Deadpool، کمپانی فاکس قرن بیستم، خیلی سریع دستور ساخت قسمت دوم این فیلم را هم صادر کرد، اما تیم میلر (Tim Miller)، کارگردان قسمت اول، از ساخت قسمت دوم کنار کشید و دیوید لیچ (David Leitch)، جای او را گرفت. در فیلم Deadpool 2، دو شخصیت دومینو و کیبل نیز اضافه شده‌اند. نقش دومینو را Zazie Beats، ستاره سریال Atlanta بازی خواهد کرد و پس از یک پروسه انتخاب بازیگر طولانی، جاش برولین به عنوان بازیگر نقش کیبل انتخاب شد.

Image result for ant-man and the wasp
۳- Ant-Man and the Wasp
تاریخ اکران: 6 جولای 2018 (
15 تیر 1397)
فیلم Ant-Man and the Wasp که دنباله فیلم Ant-Man است، اولین فیلم MCU است که نام یک ابرقهرمان زن را در عنوان خود جای داده است و اونجلین لیلی (Evangeline Lilly) که در فیلم Ant-Man، نقشی فرعی را بر عهده داشت، اکنون در کنار پل راد، نقش اصلی فیلم است. میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) نیز نقش جانت ون داین را بازی می‌کند و ظاهرا در این فیلم، اسکات لانگ و هوپ ون داین، قصد دارد او را نجات دهند. والتون گاگینز (Walton Goggins) نقش سانی برچ، قطب منفی فیلم را ایفا خواهد کرد. پیتون رید (Peyton Reed) کارگردان فیلم است.Related image

۴-Venom
تاریخ اکران:
5 اکتبر 2018 (13 مهر 1397)
فیلم Venom، یک فیلم ترسناک با درجه‌بندی سنی R خواهد بود و Venom در آن، نقش ضدقهرمانی را ایفا خواهد کرد که با Carnage، مبارزه می‌کند. روبن فلیشر (Ruber Fleischer) کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت و تام هاردی (Tom Hardy)، ریض احمد (Riz Ahmed)، میشل ویلیامز (Michelle Williams) و جنی اسلیت (Jenny Slate) ستارگان آن هستند.
aquaman

۵-Aquaman

با وجود اینکه فیلم Justice League، فیلم موفقی نبود، اما شخصیت‌های جدیدی مانند آکوامن را معرفی کرد که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شدند و از معدود نکات مثبت این فیلم بودند. جیمز وان (James Wan) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و جیسون موموآ (Jason Momoa) بار دیگر نقش آکوامن را بازی می‌کند. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به امبر هرد (Amber Heard)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، دالف لاندگرن (Dolph Lundgren) و ویلم دافو (Willem Dafoe) اشاره کرد.

این مقاله هنوز تمام نشده...

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 825
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 825
mehdi
10:3
دو شنبه 14 اسفند 1396

کارگردانان فیلم Flashpoint به طور رسمی مشخص شدند


بعد از مدت‌ها کش و قوس، به نظر می‌رسد که بالاخره پروژه تولید فیلم Flashpoint (فلش پوینت) که قرار است با محوریت شخصیت فلش ساخته شود، کارگردانان مناسب خود را پیدا کرده است. در طی چند وقت اخیر، اشاره‌های مختلفی درباره اینکه ممکن است چه کسانی کارگردانی این پروژه را برعهده بگیرند مطرح شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چند ساعت گذشته، جان فرانسیس دالی در صفحه رسمی اجتماعی خود خطاب به طرفداران نوشت که او و جاناتان گلداستاین قرار است به طور رسمی کارگردانی فیلم فلش پوینت را برعهده داشته باشند. از طرف دیگر، خود جاناتان گلداستاین هم در صفحه رسمی شبکه اجتماعی خود یک تصویر متحرک از شخصیت فلش منتشر کرده که در حال دویدن روی یک کوه بلند و عمود است. او علاوه بر انتشار این تصویر متحرک، زیر آن نوشت: «این اتفاق رخ میده!».

پیش از اینکه این موضوع به طور رسمی اعلام و حضور کارگردانان فیلم Game Night (شب بازی) در این پروژه تایید شود، در طی مصاحبه‌ای از آنها در رابطه با این پروژه و نقش آنها سوالاتی پرسیده شد اما چون در آن زمان هنوز تایید رسمی نشده بود، آنها نتوانستند صحبتی در این مورد انجام دهند. علاوه بر فیلم شب بازی، این دو کارگردان محبوب، مدتی پیش یعنی در سال ۲۰۱۷، فیلم Spider-Man: Homecoming (اسپایدرمن: بازگشت به خانه) را برای کمپانی مارول ساخته و اکران کردند. حال با این تفاسیر، کمپانی دی سی و برادران وارنر امید دارند که با استخدام این کارگردان، بتوانند با فیلم فلش پوینت به همان موفقیت مالی‌ای برسند که دنیای سینمایی مارول، با فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه رسیده بود.

Flashpoint

در واقع همین دو فیلم ذکر شده و موفقیت‌های آنها بود که کمپانی برادران وارنر را ترغیب کرد که این دو را برای کارگردانی فیلم فلش پوینت انتخاب کند. این دو کارگردان در طی گفتگویی اینگونه درباره این پروژه صحبت کردند:

آنها تعدادی از آثار جدید خود که در مراحل اولیه قرار داشت را در اختیار ما گذاشتند و گفتند: «ما دوست داریم شما کارگردانی یکی از آثار جدید ما را برعهده گرفته و آن را بسازید». همین موضوع باعث شد که ما فیلمنامه چند مورد از آثار آنها را مطالعه کنیم که فلش پوینت یکی از آنها بود. ما فوق‌العاده این شخصیت را دوست داریم و یکی از طرفداران بزرگ او هستیم. من درست مثل یک کودک، کتاب‌های کمیک جمع آوری می‌کنم. کارگردانی این اثر واقعا یک فرصت بسیار بزرگ است.

از زمانی که ریک فمیوایوا کارگردانی این اثر را کنار گذاشته و پروژه را ترک کرد، فیلم فلش پوینت در یک برزخ خاصی قرار گرفته که هیچگونه پیشرفتی در رابطه با آن صورت نمی‌گیرد. هرچند که این پروژه، هنوز ستارگانی مانند ازرا میلر را برای ایفای نقش شخصیت بری آلن ملقب به فلش و کرسی کلمونس برای ایفای نقش شخصیت آیریس وست را دارد. از طرف دیگر، گزارش شده که ابرقهرمانان دیگر دنیای دی سی، همانند واندر وومن هم به احتمال زیاد حضور کوتاهی در این فیلم داشته باشد.

این مورد، اولین باری نیست که اتفاقاتی که مربوط به جریان فلش پوینت است، به تصویر کشیده می‌شود. پیش‌تر این اتفاقات در مجموعه تلویزیونی این شخصیت که از شبکه CW پخش می‌شود، نمایش داده شده است. حال طرفداران این شخصیت، در نحوه اجرا و پیاده‌سازی این اتفاقات، دو دسته شده و نظرات کاملا متفاوتی دارند. حال باید صبر کنیم و ببینیم که این فیلم سینمایی چگونه قرار است به آن بپردازد و نظر طرفداران درباره عملکرد دنیای سینمایی دی سی در رابطه با این اثر چه خواهد بود.

فیلم فلش پوینت در حال حاضر هنوز هیچ تاریخ اکرانی ندارد.



   کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 160
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 160
mehdi
13:33
پنج شنبه 10 اسفند 1396

مارول سری کتاب کمیک The Immortal Hulk را معرفی کرد


در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، بروس بنر‌ قرار است باری دیگر در طرح «شروع تازه» (Fresh Start) مارول و در قالب ابرقهرمان کمپانی مارول کامیکس یعنی شخصیت هالک بازگردد. اما جالب است بدانید که این بار، هالک فقط شگفت انگیز نیست، بلکه جاویدان و فناناپذیر هم خواهد بود. سری کتاب کمیک The Immortal Hulk (هالک جاویدان) قرار است در ماه می سال جاری منتشر شود. این سری کتاب توسط ال یویینگ، نویسنده سری کتاب Avengers: No Surrender و همچنین جو بنت، نوشته و تصاویر آن طراحی شده و روانه بازار می‌شود. به بازگشت شخصیت هالک در برخی از قسمت‌های سری کتاب Avengers: No Surrender پرداخته می‌شود و این سری کتاب جدید، قرار است داستان جدید این شخصیت ابرقهرمان را ادامه داده و جریانات او بعد از بازگشتش را برای طرفداران به تصویر بکشد.

به‌تازگی ال یویینگ، نویسنده این سری کتاب با گزارشگر سایت خبری Comic Book Resources وارد مصاحبه شد و اینگونه در رابطه با جدیدترین پروژه خود صحبت کرد:

خیلی خب، برای شروع باید گفت همانطور که می‌دانید شخصیت اصلی این داستان، بروس بنر است. بروس بنر در واقع همان هالک جاویدان (Immortal Hulk) است؛ قوی‌ترین موجود فانی جهان، گُلایت سبز رنگ، قوی‌ترین موجود زنده‌ای که وجود دارد و... و... حال در این میان، برخی از مردم خیلی نگران داستان این سری کتاب هستند؛ زیرا قرار است این بار ما او را به نحوی بیاوریم که دیگر ماندگار باشد و حالا حالاها از پیش ما نرود. به نظر من این موضوع که قرار است هالک دوباره بازگردد و این بار بماند خیلی هم خوب است. در نهایت هم باید تایید کنیم که بله، این بروس بنر است؛ او برگشته است؛ او این بار دارای یک سری کتاب کمیک پیوسته خواهد بود و قرار نیست حالا حالاها از میان ما برود یا در میدان مبارزه جانش را از دست بدهد. در حقیقت، فکر می‌کنم مهم‌ترین مسئله در حال حاضر همین موضوع باشد.

Immortal Hulk

ال یویینگ در ادامه مصاحبه خود با گزارشگر سایت Comic Book Resources گفت:


در رابطه با سوالی که مطمئن هستم بعد از مطالعه این خبر و مصاحبه، قرار است درست در بالاترین نقطه ذهن خوانندگان قرار بگیرد، باید بگویم که بله، داستان این سری کمیک بعد از داستان سری کتاب Avengers: No Surrender جریان دارد و مسلما امیدواریم که شما آن کتاب را هم مطالعه کنید. با این حال باید گفت که شما برای لذت بردن از سری کتاب کمیک هالک جاویدان، حتما لازم نیست کتاب Avengers: No Surrender یا هر کتاب کمیکی را که کمپانی مارول یا هر فرد دیگری تا به امروز منتشر کرده است مطالعه کنید.

ما در قسمت دهم سری کتاب Avengers: No Surrender، که فکر می‌کنم قسمت ۶۸۴ سری کتاب کمیک انتقام جویانخواهد بود، حواسمان به تمامی چراها و چگونه‌هایی که در رابطه با احیای دوباره هالک برای خوانندگان به وجود می‌آید، بوده و به آنها پاسخ خواهیم داد. در این قسمت یک پیش‌گفتار ۱۰ قسمتی اضافه وجود دارد و در داستان آن که توسط من و جو بنت نوشته شده، تمامی آنها را توضیح خواهیم داد. حال در حالیکه ما تمامی سوالات را در آن قسمت توضیح داده‌ایم، می‌توانیم بدون هیچ سوال باقی‌مانده یا مشکلی، به سراغ سری کتاب جدید خود یعنی همان هالک جاویدان رفته و داستان آن را آغاز کنیم. 

این موضوع برای من اهمیت بسیار زیادی داشت؛ این موضوع که بتوانم قولی را که به شما داده‌ام عملی کرده و بد قول نشوم. قول من به شما هم این بود که شما مجبور نشوید برای لذت بردن از قسمت اول سری کتاب کمیک The Immortal Hulk حتی یک کتاب دیگر هم بخوانید. خطاب به فروشندگان باید بگویم که مشتریان شما به جز قسمت اول The Immortal Hulk به هیچ کمیک دیگری نیاز ندارند. خطاب به خوانندگان هم باید بگویم که من با آغوش باز به شما خوش‌آمد می‌گویم. ما از تمامی طرفداران شخصیت هالک، چه قدیمی و چه جدید، می‌خواهیم که حتما این مورد را هم تجربه کنند.

سری کتاب کمیک The Immortal Hulk، جدیدترین و همچنین آخرین مجموعه‌ای است که تا به امروز در راستای طرح «شروع دوباره» کمپانی مارول معرفی شده است. کتاب The Immortal Hulk #1 برای انتشار در ماه مه سال جاری میلادی (اردیبهشت-خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


 

  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 149
mehdi
14:14
سه شنبه 8 اسفند 1396

چه زمانی می‌توانیم شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Aquaman باشیم؟


چند هفته پیش شایعه‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه اولین تریلر جدیدترین و مورد انتظارترین اثر دنیای سینمایی دی سی و کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم Aquaman (آکوامن) قرار است در آینده‌ای نزدیک اکران شود؛ که البته چندی بعد جیمز وان با صحبت‌های خود کامل این موضوع را رد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند، قرار است اولین تریلر این اثر در مراسم واندر کان (Wonder Con) لس آنجلس که در ماه مارس سال جاری برگزار می‌شود، به نمایش دربیاید. اگر این اتفاق رخ دهد، اولین باری خواهد بود که طرفداران کمیک‌های کمپانی دی سی، می‌توانند یک تصویر واضح از آنچه که می‌توانند از فیلم مستقل قهرمان Justice League (لیگ عدالت) انتظار داشته باشند، ببینند. با اینکه تا حدودی باید احتمال دهیم که این گزارش شایعه‌ای بیش نباشد اما از آنجایی که تقریبا ۱۰ ماه تا اکران این فیلم اقتباسی که براساس کتاب‌های کمپانی دی سی کامیکس ساخته شده باقی مانده، به نظر می‌رسد که این کنفرانس زمان خوبی برای نشان دادن این اثر به طرفدارانش است.

مراسم کنفرانس Wonder Con سال جاری از تاریخ ۲۳ مارس سال جاری میلادی (۳ فروردین ۱۳۹۷) تا ۲۵ همان ماه (۵ فروردین) برگزار می‌شود و در طی سال‌های اخیر، تریلرهای زیادی در این مراسم به نمایش درآمده است. حال اگر شرایطی هم پیش بیاید و اولین تریلر این اثر در این مراسم نمایش داده شود، این موضوع پیش می‌آید که این تریلر مدت کوتاهی بعد از نمایش خصوصی، در فضای اینترنت هم منتشر می‌شود یا خیر. زیرا این مراسم همانند کنفرانس کامیک کان سن دیگو (San Diego Comic-Con) نبوده و در موارد خیلی نادری، تریلرها و تصاویر از این مراسم به صورت آنلاین تا به امروز منتشر شده است. سال گذشته کمپانی برادران وارنر در پنل مخصوص خود در این مراسم، تصاویر و کلیپ‌های کوتاهی از فیلم Wonder Woman (واندر وومن) و همچنین تریلری از فیلم لیگ عدالت به نمایش گذاشت؛ حال باید صبر کنیم و ببینیم که در صورت به نمایش درآمدن، آیا به صورت آنلاین هم منتشر می‌شود یا خیر.

در هر صورت، همانطور که بالاتر هم به این موضوع اشاره شد، از آنجایی که فیلم آکوامن در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران می‌شود، طبیعی است که در آینده‌ای نه چندان دور، ما شاهد انتشار کلیپ‌ها و تصاویر جدیدی از آن باشیم. اگرچه تا به امروز تصاویر رسمی نسبتا زیادی در فضای اینترنت منتشر شده، اما ما هنوز خبر نداریم که خود آتلانتیس و همچنین دیگر شخصیت‌هایی که در این فیلم حضور دارند چه شکلی خواهند بود. با این تفاسیر، هیجان بسیار زیادی در طرفداران وجود داشته که آنها را برای تماشای اولین تریلر بسیار مشتاق می‌کند.



  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 180
mehdi
14:7
سه شنبه 8 اسفند 1396

شایعه: هنری کویل به دنبال گسترش قرارداد خود با دنیای سینمایی دی سی است


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی گزارشی منتشر شده و در طی آن اعلام شده که هنری کویل بازیگر نقش شخصیت سوپرمن، به دنبال مذاکره و گفتگویی با کمپانی برادران وارنر است تا بتواند به واسطه یک قرارداد، مدت زمان و نحوه حضور خود در دنیای سینمایی دی سی را بیش از پیش گسترش دهد. این بازیگر ۳۴ ساله اولین بار در سال ۲۰۱۳ پا به کمپانی دی سی و برادران وارنر گذاشت و نقش یکی از قهرمانان کتاب‌های کامیک کمپانی دی سی کامیکس یعنی سوپرمن را در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) ایفا کرد. البته حضور او تنها به همین فیلم ختم نشد بلکه سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۶، کویل این نقش را در فیلم Batman v Superman (بتمن علیه سوپرمن) و در سال ۲۰۱۷ در فیلم Justice League (لیگ عدالت) ایفا کرد. اگرچه حضور زک اسنایدر و کارگردانی این آثار کمی بازخوردهای دو جانبه داشت و به مذاق برخی‌ها خوش نیامد، اما با تماشای هنری کویل در نقش این شخصیت، بخش خیلی زیادی از بینندگان و منتقدان آن را دوست داشته و معتقد بودند که کویل توانسته یک نسخه مدرن از شخصیت سوپرمن را به نمایش بگذارد.

با وجود اینکه تکنولوژی در دنیای امروزی به خصوص در زمینه تکنولوژی CGI پیشرفت زیادی کرده، اما در فیلم لیگ عدالت به قدری بد روی صورت هنری کویل کار شده بود که در نگاه اول در ذوق بیننده می‌‌خورد. با این حال بخش بسیار زیادی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم، با وجود چنین نقطه ضعفی، معتقد بودند که بازی کویل و همچنین شخصیت سوپرمن، یکی از نقاط قوتی بوده که در این اثر وجود شده است. مطمئنا طرفداران دوست دارند باری دیگر شخصیت مورد علاقه خود را روی پرده سینماها ببینند به خصوص در دنباله مستقیم فیلم مرد پولادین؛ پروژه تولید فیلمی که مدت بسیار زیادی است تنها به صورت یک شایعه باقی مانده و گفته شده که از اولویت‌های دنیای مشترک دی سی است. با این حال بعد از اینکه فیلم لیگ عدالت روی پرده سینماها رفت، هنری کویل اخبار نسبتا ناامید کننده و ناراحت کننده‌ای را به طرفداران خود اعلام کرد. او در طی یکی از گفتگوهای خود اعلام کرد که تنها یک قرارداد دیگر با این کمپانی‌ها دارد و تنها یک بار دیگر قرار است نقش آخرین پسر کریپتون را ایفا کند.

Superman

اگر شایعه جدید مطرح شده درست از آب دربیاید، یعنی طرفداران دنیای سینمایی دی سی به‌خصوص این نسخه از سوپرمن دیگر نباید حالا حالاها نگران از دست دادن بازیگر محبوب خود در قالب این شخصیت باشند. همانطور که بالاتر هم عنوان شد، گزارشی از طرف سایت خبری Revenge of the Fans منتشر شده و در طی آن اعلام کردند که کویل قصد دارد با امضای قراردادی، مدت حضور خود در دنیای سینمایی دی سی را افزایش دهد. براساس این گزارش، او می‌خواهد نقشی که در فیلم Shazam! (شزم) شایعه شده بود را داشته و در آن ایفای نقش کند. علاوه بر این اثر، هنری کویل می‌خواهد به عنوان آخرین پروژه این قرارداد در دنباله اثر اولیه خود، یعنی فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین 2) حضور داشته و بعد از آن به سراغ قرارداد دیگری برود. گفته شده که هر دو طرف قرارداد با این ایده او موافق هستند و احتمال اینکه این قرارداد وضع شود بسیار زیاد است و در حال حاضر، تنها «موضوع پروسه مخصوص قرارداد» باید طی شود.

این گزارش همچنین دوباره به صورت تاکیدی اعلام می‌کند که فیلم مرد پولادین 2 در حال حاضر در حال ساخت است. نه تنها در حال حاضر هیچ صحبتی از فیلمنامه احتمالی این اثر نشده، بلکه دیگر هیچ نام تازه و جدیدی هم به نام فیلمسازان بزرگی که برای کارگردانی این اثر تمایل دارند، اضافه نشده است. متیو وان، استیون دنایت و همچنین جورج میلر از جمله کاندیدهایی هستند که می‌توانند بر صندلی کارگردان این اثر بنشینند.


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 189
mehdi
13:37
دو شنبه 7 اسفند 1396

عبور فروش جهانی فیلم Black Panther از مرز ۷۰۰ میلیون دلار


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Black Panther به فروش بسیار موفق خود در گیشه ادامه می‌دهد. پس از رکوردشنی در هفته گذشته، حال این فیلم در دومین سه روز آخر هفته اکرانش با تنها ۴۷ درصد کاهش فروش، حدود ۱۰۸ میلیون دلار فروش کرد. بدین ترتیب، این فیلم رکورد دیگری را شکسته و در دومین هفته اکرانش بالاتر از فیلم‌هایی چون فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) با فروشی معادل ۱۰۶ میلیون دلار و فیلم Avengers (انتقام جویان) با فروشی معادل ۱۰۳ میلیون دلار و پایین‌تر از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) با فروشی معادل ۱۴۹.۲ میلیون دلار، قرار گرفته است. بدین ترتیب فیلم Black Panther به چهارمین فیلمی تبدیل شد که در دومین هفته اکرانش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سه روز آخر هفته خود فروش کرده است.

بدین ترتیب مجموع فروش فیلم Black Panther در بازار آمریکای شمالی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار فروش عبور کرد و به سریع‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول که به این فروش دست یافته است، تبدیل شد. همچنین فیلم Black Panther در دیگر کشورهای جهان ۸۳.۸ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروش جهانی این فیلم از مرز ۷۰۰ میلیون دلار فروش عبور کند. در حال حاضر این فیلم در مجموع حدود ۷۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است و با توجه به اینکه این فیلم هنوز در بازار کشور چین و ژاپن اکران نشده، پیش بینی می‌شود که فیلم Black Panther به فروشی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند. طبق آمار منتشر شده، پیش فروش این فیلم بسیار بهتر و سریع‌تر از هر فیلم دیگری در دنیای سینمایی مارول در بازار کشور چین بوده است. فیلم Black Panther روز پنج شنبه این هفته در ژاپن و جمعه هفته آینده در کشور چین اکران خواهد شد.

Black Panther

همچنین فروش فیلم Black Panther در سه روز آخر هفته دوم اکرانش بیش از فروش بسیاری از فیلم‌‌های پرفروش سال گذشته در آغاز اکران خود در گیشه از جمله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) با ۱۰۳ میلیون دلار فروش، فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) با ۹۸.۸ میلیون دلار فروش و فیلم Justice League (لیگ عدالت) با ۹۳ میلیون دلار فروش، بوده است. در حال حاضر فیلم Black Panther پرفروش‌ترین فیلم قسمت اول، ششمین فیلم پرفروش در بازار آمریکایی و دهمین فیلم پرفروش در بازار جهانی دنیای سینمایی مارول است و در صورتی که این فیلم روند کنونی را ادامه دهد، به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول در بازار آمریکای شمالی تبدیل خواهد شد. کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم Creed (کرید) بوده است.

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


 

   کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 234
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 234
mehdi
22:0
یک شنبه 6 اسفند 1396

نویسندگان کمیک‌ های Avengers و Justice League در فکر نوشتن یک کراس اور بین قهرمان های DC و Marvel


در جدیدترین اخبار دنیای کمیک اعلام شده که اسکات اسنایدر و جیسون آرون قرار است در آینده‌ای نزدیک، کنترل دو تیم از دو کمپانی بزرگ و محبوب دنیای کمیکی را برعهده بگیرند. اما آیا ممکن است بعد از آن ما شاهد به وقوع پیوستن یک کراس اور بسیار بزرگ بین این دو تیم باشیم؟

این موضوع بسیار هیجان‌انگیز، ایده‌ای بود که خود این نویسندگان به نوعی در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرده و فکرش را در سر طرفداران انداختند. این ایده زمانی مطرح شد که جیسون آرون به استخدام کمپانی مارول کمیکس درآمد و طی قراردادی که بست، قرار شد با هنرمندی به نام اد مک‌گینس همکاری کرده و سری جدید کتاب‌های کمیک Avengers (انتقام جویان) را نوشته و منتشر کنند. از طرف دیگر در کمپانی دی سی کمیکس هم اسکات اسنایدر نویسنده سری کتاب کمیک Dark Nights: Metal (شب‌های تاریک: متال) قرارداد جدیدی امضا کرد و قرار بر این شد که بعد از پایان یافتن سری کتاب متال، به سراغ نویسندگی و تولید سری کتاب‌های کمیک Justice League (لیگ عدالت) برود. بعد از استخدام، این دو هنرمند تبادلی را با یکدیگر آغاز کردند که به واسطه آن موضوعی را به میان می‌آورد؛ آن هم این بود که این دو قرار است کراس اوری بین این دو تیم بزرگ ترتیب دهند.

اولین مبادله توییتی را اسکات اسنایدر در توییتر منتشر کرده و در طی آن اینگونه اعلام کرد:

به طرز دیوانه‌واری برای جیسون آرون و دیدن او در نویسندگی سری کتاب کمیک انتقام جویان هیجان دارم. قرار است حماسی و منحصر به فرد شود.

در پاسخ به این توییت اسنایدر، آرون هم اینگونه برای او نوشت:

ممنونم اسکات. شاید بهتر است ما روی یک پروژه جدید با هم کار کنیم که نتیجه آن کراس اوری بین لیگ عدالت و تیم انتقام جویان باشد.

اسنایدر هم که به نوعی منتظر پاسخ آرون بود به سرعت پاسخ داد:

من این کار را هر زمان که تو بخواهی با تو انجام می‌دهم، برادر! برای تو خیلی خوشحالم و همچنین برای این اتفاق خوب، تبریک می‌گویم.

در تاریخچه دنیای کمیک، آخرین باری که ما در کتابی شاهد به وقوع پیوستن کراس اوری بین این دو تیم بزرگ و فوق‌العاده محبوب بودیم، در سال ۲۰۰۴ بود. نویسنده این کراس اور کرت بوسیک بود که کتاب کمیک JLA/Avengers چهار قسمتی را نوشت. اگر در این دوره و زمانه دو نویسنده باشند که بخواهند این طرح هیجان‌انگیز را دوباره به سری کتاب‌های کمیک بیاورد، تنها اسنایدر و آرون هستند که پتانسیل این کار را دارند و تماشای همکاری این دو با هم، بسیار جالب خواهد شد.

در تاریخچه دنیای کمیک، آخرین باری که ما در کتابی شاهد به وقوع پیوستن کراس اوری بین این دو تیم بزرگ و فوق‌العاده محبوب بودیم، در سال ۲۰۰۴ بود. نویسنده این کراس اور کرت بوسیک بود که کتاب کمیک JLA/Avengers چهار قسمتی را نوشت. اگر در این دوره و زمانه دو نویسنده باشند که بخواهند این طرح هیجان‌انگیز را دوباره به سری کتاب‌های کمیک بیاورد، تنها اسنایدر و آرون هستند که پتانسیل این کار را دارند و تماشای همکاری این دو با هم، بسیار جالب خواهد شد.

Avengers
تیم انتقام جویانی که در حال حاضر جیسون آرون در حال جمع‌آوری آنها است، شخصیت‌های درجه یک دنیای کمیکی کمپانی مارول هستند که کمی با نسخه فعلی و سینمایی آن متفاوت است اما این موضوع اصلا دلیل بر آن نمی‌شود که سری کتاب کمیک او جذاب نخواهد شد. جیسون آرون در طی مصاحبه اخیر خود درباره پروژه جدید خود اینگونه توضیح داد:

ما تصمیم داشتیم که به نحوی بتوانیم به گذشته و خط داستانی اصلی بازگردیم. ما می‌خواستیم این کار را با شخصیت‌های بزرگ و محبوبی انجام دهیم که در قلب آن قرار دارند. به همین منظور ما به سراغ استیو راجرز (کاپیتان آمریکا)، تونی استارک (آیرون من) و ثور اودین‌سان رفتیم و دوباره آنها را دور هم جمع کردیم تا باری دیگر اعضای اصلی و قلب این تیم ابرقهرمانی باشند. علاوه بر این سه شخصیت، قهرمانان دیگری هم وجود دارند که قرار است به تیم اضافه شوند و ما در طول داستان آنها را به تیم جدید می‌آوریم. اساسا هدف من از نوشتن و انتشار این سری این بود که اگر شما تنها یک کتاب کمیک کمپانی مارول را می‌خوانید و اگر این کتاب را انتخاب کردید، اطلاع داشته باشید که این سری با داستان خود قصد دارد چشم‌اندازی از دنیای مارول را قسمت به قسمت به شما نشان دهد. ما قصد داریم به واسطه شخصیت‌های بزرگ و معروف این دنیا، به جذاب‌ترین و همچنین عجیب‌ترین نقاط دنیای مارول برویم.

کتاب کمیک Avengers #1 در ماه می سال جاری منتشر خواهد شد. از طرف دیگر قسمت اول سری کتاب کمیک لیگ عدالت به نام No Justice، اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

 


 

  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 160
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 160
mehdi
20:26
جمعه 4 اسفند 1396

جاس ویدون پروژه تولید فیلم اختصاصی Batgirl را ترک کرد


اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که برای فیلم اختصاصی Batgirl (بت گرل) هیجان زیادی داشتید و می‌خواستید که هر چه زودتر نسخه نهایی کار جاس ویدون را ببینید، این خبر ناامید‌تان می‌کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاس ویدون کارگردان پیشین یکی از آثار مارول یعنی فیلم The Avengers (انتقام جویان) که چندی پیش هم به علت ترک زک اسنایدر، کارگردانی بخش‌های اضافی فیلم Justice League (لیگ عدالت) را برعهده داشت، به‌تازگی پروژه تولید این اثر را ترک کرده است.

منبع اصلی این گزارش، سایت خبری The Hollywood Reporter بوده است. این منبع خبری در طی این گزارش اعلام کرد که جاس ویدون نه تنها از سمت کارگردانی، بلکه از سمت نویسندگی فیلمنامه این پروژه هم استفاء داده است. حال خود جاس ویدون در طی بیانیه‌ای این موضوع و همچنین علت آن را توضیح داد:

پروژه تولید فیلم بت گرل، واقعا پروژه خوب و هیجان انگیزی بود. از طرفی کمپانی دیسی دیگر و همچنین کمپانی برادران وارنر واقعا شرکای خوبی بوده و با هم همکاری بسیار خوبی داشتیم. متاسفانه برای من چندین ماه زمان برد تا متوجه شوم که هیچ داستان خاصی برای این فیلم ندارم. من واقعا از جف جانز، توبی امریچ و تمامی افرادی که در این مدت همراه من بودند متشکرم، زیرا زمانی که من تازه به این پروژه آمدم خیلی از من استقبال کرده و به من کمک کردند و حالا هم من را درک کردند؛ زمانی که من..... آیا کلمه‌ای بهتر از «شکست خوردن» وجود دارد که من در اینجا به کار ببرم؟

حدودا در ماه مارس سال ۲۰۱۷ بود که در طی خبری به طور رسمی اعلام شد جاس ویدون قرار است ساخت و کارگردانی فیلم اختصاصی شخصیت بت گرل را برعهده داشته باشد. حتی در همان زمان هم هیچ اطلاعات دیگری درباره این پروژه منتشر نشد و حتی کسی اعلام نکرد که طرفداران چه زمانی می‌توانند این اثر را روی پرده سینماها تماشا کنند. حال بعد از گذشت تقریبا یک سال از زمان اعلام چنین خبر مهمی، یکی از منابع موثق سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که سازنده سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها) و همچنین سریال Firefly (فایر فلای) نتوانست حتی یک فیلمنامه ساده هم برای فیلم اختصاصی بت گرل بنویسد و خیلی راحت این پروژه را ترک کرده است.

حال با این اوضاعی که پیش آمده، اینکه در آینده چه بر سر پروژه تولید فیلم Batgirl پیش می‌آید مشخص نیست و باید صبر کنیم و ببینیم چه کسی کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده خواهد گرفت. اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم، اینکه ویدون انتخاب کرد که پروژه را ترک کرده و آن را کنار بگذارد، موضوع آنچنان بدی نیست. اگر او نتوانسته داستانی سر هم کند که در خور چنین شخصیت مهم و محبوبی باشد، بهتر است این کار را به کسی بسپارد که توانایی نوشتن یک فیلمنامه خوب را دارد.

 


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 151
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 151
mehdi
20:18
جمعه 4 اسفند 1396

انتشار سری کتاب کمیک Supergirl به زودی متوقف خواهد شد


در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، استیو اورلاندو، نویسنده سری کتاب‌های کمیک شخصیت سوپرگرل (Supergirl) در صفحه رسمی توییتری خود اعلام کرد که کمپانی دی سی در آینده‌ای نزدیک قرار است انتشار این مجموعه کمیک را متوقف کند. این برنامه قرار است بعد از انتشار آخرین قسمت این مجموعه در ماه آوریل سال جاری عملی شود. با اینکه این موضوع اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران و خوانندگان این مجموعه بوده، اما به نظر می‌رسد که این درخواست از طرف خود ناشر مجموعه اعلام شده است. علاوه بر این مجموعه، کمپانی دی سی قرار است سری کتاب کمیکی را که با محوریت شخصیت بت گرل، سوپر سانز و Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) نوشته و منتشر می‌شوند هم متوقف کند. همچنین علاوه بر سری کمیک مربوط به سوپرگرل، انتشار کمیک Trinity هم در ماه آوریل متوقف خواهد شد. استیو اورلاندو در صفحه رسمی توییتری خود اینگونه درباره این موضوع و توقف انتشار صحبت کرد:

براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود داستان سری کتاب کمیک سوپر گرل: تولد دوباره (Supergirl: Rebirth)، بعد از انتشار بیستمین قسمت به پایان برسد. من واقعا از این موضوع خوشحالم که ما با سری کتاب کمیک سوپر گرل توانستیم به جاهای خوبی رسیده و موفقیت‌های زیادی دریافت کنیم؛ از این به بعد هر کجا که کارا برود، واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود. من از همه شما به‌شدت ممنونم که تمام این مدت با حضور خود ما را حمایت کردید. همچنین از سازندگان و سردبیرهای خودم هم متشکرم! این برهه از زمان واقعا برایم لذت‌بخش بود و من افتخار می‌کردم که فرصتی پیش آمد تا بتوانم لحظات و لایه‌هایی به دنیای شخصیت کارا اضافه کنم. اصلا نمی‌توانم صبر کنم تا به شما نشان دهم که چه چیزهایی قرار است در سری جدید کتاب کمیک غیرمنتظره (The Unexpected) به تصویر کشیده شود. این مجموعه، بزرگ‌ترین کاری است که من تمام طول زندگی خود و دوران حرفه‌ای کاری‌ام انجام خواهم داد و واقعا خوشحالم که قرار است با ریان سوک و کری نورد همکاری کنم.

حال با این اوصاف اصلا مشخص نیست که متوقف شدن انتشار این سری کتاب کمیک به خاطر تعداد فروش آنها است یا این کار به نوعی قرار است راه را برای برایان مایکل بندیس که به‌تازگی به جمع دنیای کمپانی دی سی کمیکس اضافه شده، هموار کند. اگر دلیل دوم مورد بحث باشد، شاید قرار است که بندیس سری کتاب افسانه سوپرمن را آغاز کند.

Superman and Supergirl

برایان مایکل بندیس اخیرا اعلام کرده که او قرار نیست به هر نحوی با انتشار کتاب‌ها و انجام فعالیت‌های خود، سری فوق‌العاده تحسین‌شده کتاب کمیک سوپرمن پیتر جی. توماسی را نادیده گرفته یا بخواهد سری کتاب کمیک‌های اکشن (Action Comics) دن جورگنز را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال گفته شده که توقف انتشار سری کتاب کمیک سوپر گرل و سوپر سانز، قرار است راه را برای هنرنمایی بندیس و همکار او یعنی جین لوئن یانگ هموار کند تا بتوانند یک سری مخصوص به خود درباره سوپرمن را نوشته و منتشر کنند. همچنین گفته شده که سری لیگ عدالت چین (Justice League of China) و همچنین سوپرمن جدید (New Super-Man) همچنان ادامه دارد.


این نسخه از سری کتاب کمیک شخصیت سوپر گرل، در ماه می سال ۲۰۱۶ و با برنامه شروع دوباره کمپانی دی سی کار خود را آغاز کرده و اولین نسخه آن منتشر شد. این نسخه از شخصیت، بیشتر شبیه به کاراکتری بود که در سریال Supergirl (سوپر گرل) استفاده شده، تا بقیه نسخه‌های پیشینی که در کتاب‌های کمیک مشاهده کردیم. این نسخه از شخصیت بیشتر به سازمان عملیات‌های غیرعادی (Department of Extranormal Operations یا به اختصار DEO) وابسته، دارای پدر و مادری ناتنی که زنده و خوش بوده و با شخصیت کت گرنت در ارتباط بود.

کتاب کمیک Supergirl #20 در تاریخ ۱۱ آوریل سال جاری (۲۲ فروردین ۱۳۹۷) در فروشگاه‌های سرتاسر دنیا قابل دسترس خواهد بود. این کتاب توسط استیو اورلاندو و جودی هاوسر نوشته شده و طراحی تصاویر آن بر عهده رابسون روچا بوده است.

سوپر گرل در داستان خود باید دو شخصیت منفی و شرور یعنی ماکاری (Mokkari) و وایکینگ جاج (Viking Judge) مبارزه کند تا بتواند رابرت تاد یا همان مدیر بونز (Director Bones) را از خشم تبر جادویی وایکینگ‌ها نجات دهد. در عین حال و در زمانی که مدیر بونز در خط داستانی حضور نداشته و تقریبا کنار گذاشته شده، کامرون چیس و لر-آن (Lar-On) باید راهی پیدا کنند که بتوانند به Department of Extranormal Operations وارد شوند تا وریتاس را پیش از آن که زمانشان به پایان رسیده و خاطرات او به طور کلی و برای همیشه از حافظه‌اش پاک شود، نجات دهند.
 


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 161
mehdi
20:9
جمعه 4 اسفند 1396

مارول اعضای تیم انتقام جویان جدید کتاب های کامیک را معرفی کرد


در جدیدترین اخبار دنیای کامیک، کمپانی مارول کامیکس به‌تازگی در طی بیانیه‌ای اعضای تیم خلاق نویسنده و طراح نسخه جدید کتاب کامیک انتقام جویان (Avengers) را اعلام کرد. در این بیانیه، کمپانی لیست اسامی قهرمانانی را که تیم انتقام جویان جدید را تشکیل می‌دهند هم معرفی کرده است. قسمت اول کتاب کامیک انتقام جویان (Avengers #1) توسط جیسون آرون نوشته می‌شود و همچنین طرح‌های تصویری آن توسط اد گینس طراحی خواهد شد. این سری کتاب از مجموعه‌های کامیک قرار است سه عضو اصلی تیم انتقام جویان یعنی ثور، کاپیتان آمریکا و آیرون من را دوباره گرد هم بیاورد. اما قرار نیست تنها اعضای این تیم همین سه ابرقهرمان باشند؛ بلکه کاراکترهای دیگری مانند شی-هالک، بلک پنتر، کاپیتان مارول، دکتر استرنج و همچنین ابرقهرمان تازه‌کاری به نام گوست رایدر (روح سوار) هم به آنها می‌پیوندند. حال سایت خبری IGN در طی گزارشی اعلام کرده که به احتمال زیاد دکتر استرنج قرار نیست مدت طولانی همراه این تیم باشد و تنها برای زمان محدودی با آنها به میدان مبارزه خواهد آمد.

سری کتاب کامیک Avengers تنها مجموعه‌ای با محوریت اعضای تیم ابرقهرمانی انتقام جویانی خواهد بود که در برنامه گسترده «شروع تازه» (Fresh Start) کمپانی مارول قرار دارد. مارول قرار است سالانه ۱۸ قسمت از این سری کتاب مورد انتظار خود را روانه بازار کند. این سری قرار است به گونه‌ای باشد که جایگزین چندین مجموعه و سری کتاب‌های کامیکی که به طور مثال با عناوینی مانند انتقام جویان جدید (The New Avengers)، انتقام جویان مخفی (Secret Avengers) و انتقام جویان عجیب (Uncanny Avengers) منتشر می‌شد، بشود.

کتاب کامیک Avengers #1 قرار است وضع موجود و حال حاضر دنیای ما را به تصویر بکشد. بعد از اتفاقاتی که در داستان کتاب کامیک Avengers: No Surrender رخ داد، سه تیم انتقام جو که به نیروهای نظامی پیوسته بودند، رفته رفته آن‌قدر به تیمی بدون آینده و کوچک تبدیل شدند که در اصل هیچ تیم ابرقهرمان و هیچ انتقام‌جویی باقی نماند. همین اتفاقات باعث شد که جای ابرقهرمانان ما خالی باشد و شرایط بسیار خوبی برای پدید آمدن و معرفی یک تیم انتقام‌جوی ابرقهرمانی به وجود بیاید.

Avengers

این سری از مجموعه کتاب‌های کامیک کمپانی مارول کامیکس، شباهت بسیار زیادی به سری کتاب ثور: خدای رعد و برق (Thor: God of Thunder) نوشته جیسون آرون دارد. داستان این سری کتاب نه‌تنها درباره اتفاقات و وضعیت حال حاضر دنیا است، بلکه قرار است به انتقام جویان بسیار قدیمی هم سر بزند. این سری با داستان خود قرار است هم ما را با اعضا و تیم اونجرز جدید آشنا کند و هم به گذشته رفته و انتقام جویان مربوط به ۱۰ هزار سال قبل از میلاد مسیح را به ما معرفی کند. این تیم و اعضای آن توسط جیسون آرون در کتاب تک نسخه‌ای Marvel Legacy معرفی شدند. طبق معرفی لیست اعضا، در این تیم ابرقهرمانی شخصیت‌هایی مانند بلک پنتر، گوست رایدر، اودین، فینکس (جین گری)، استار بند (Star Brand)، آیرون فیست (مشت آهنی) و آگاماتو حضور داشتند. شخصیت منفی و شرور به کار رفته در داستان کتاب Marvel Legacy هم سلستیال سیاه بود که قرار است این دو داستان را به یکدیگر مرتبط کند.

جسون آرون در طی مصاحبه اخیر خود درباره پروژه جدید خود اینگونه توضیح داد:

ما تصمیم داشتیم که به نحوی بتوانیم به گذشته و خط داستانی اصلی بازگردیم. ما می‌خواستیم این کار را با شخصیت‌های بزرگ و محبوبی انجام دهیم که در قلب آن قرار دارند. به همین منظور ما به سراغ استیو راجرز (کاپیتان آمریکا)، تونی استارک (آیرون من) و ثور اودین‌سان رفتیم و دوباره آنها را دور هم جمع کردیم تا باری دیگر اعضای اصلی و قلب این تیم ابرقهرمانی باشند. علاوه بر این سه شخصیت، قهرمانان دیگری هم وجود دارند که قرار است به تیم اضافه شوند و ما در طول داستان آنها را به تیم جدید می‌آوریم. اساسا هدف من از نوشتن و انتشار این سری این بود که اگر شما تنها یک کتاب کامیک کمپانی مارول را می‌خوانید (نه به این معنی که حتما لازم است یکی از آنها را بخوانید، اما اگر این کار را می‌کنید) و اگر این کتاب را انتخاب کردید، اطلاع داشته باشید که این سری با داستان خود قصد دارد چشم‌اندازی از دنیای مارول را قسمت به قسمت به شما نشان دهد. ما قصد داریم به واسطه شخصیت‌های بزرگ و معروف این دنیا، به جذاب‌ترین و همچنین عجیب‌ترین نقاط دنیای مارول برویم.

کتاب کامیک Avengers #1 در ماه می سال جاری منتشر خواهد شد.کتاب کامیک Avengers #1 در ماه می سال جاری منتشر خواهد شد.

 


  کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 571
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 571
mehdi
14:50
سه شنبه 1 اسفند 1396

فیلم Black Panther رکورد گیشه را شکست


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار فروش فیلم تحسین شده پلنگ سیاه (Black Panther) در سه روز نخست اکرانش در گیشه آمریکایی شمالی منتشر شده که حکایت از رکوردشکنی‌های این فیلم دارد. جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول موفق شده که در آغاز اکرانش در گیشه بیش از ۱۹۲ میلیون در سه روز آخر هفته فروش کند و پیش بینی می‌شود که مجموع فروش فیلم Black Panther در چهارمین روز اکرانش که مصادف با روز رئیس جمهوری است، به حدود ۲۱۸ تا ۲۲۲ میلیون دلار فروش افزایش یابد. بدین ترتیب این فیلم، رکورد فیلم Deadpool (ددپول) را که در هفته روز رئیس جمهوری سال ۲۰۱۶ منتشر شد و حدود ۱۵۲ میلیون دلار در چهار روز اول اکرانش فروخت، شکست و رکورد آغاز فروش در ماه فوریه و هفته روز رئیس جمهوری را به‌نام ثبت کرد.

فیلم Black Panther در سه روز نخست اکران خود توانسته بیشتر از فیلم‌های دیگری از جمله فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) با ۱۷۴ میلیون فروش، فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) با ۱۷۹ میلیون فروش و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) با ۱۹۱ میلیون فروش، در گیشه فروش کند و بدین ترتیب این فیلم، موفق‌ترین فیلم مستقل یک شخصیت در دنیای سینمایی مارول تا به امروز بوده است. همچنین فیلم Black Panther با پشت سر گذاشتن فیلم Avengers: Age of Ultron، به پنجمین فیلم با بهترین شروع در گیشه تبدیل شد و تنها فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Avengers (انتقام جویان)، بیش از این فیلم در سه روز نخست اکران خود فروخته‌اند.

رکورد شکنی فیلم Black Panther در آغاز اکرانش

همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther، توانست رکورد فروش یک فیلم به کارگردانی یک کارگردان سیاه‌پوست در سه روز نخست اکرانش را بشکند. این رکورد پیش از این متعلق به اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، بوده است که سال گذشته میلادی این فیلم توانسته بود ۹۸.۸ میلیون دلار در گیشه فروش کند. علاوه بر این، وب‌سایت CinemaScore اعلام کرد که فیلم Black Panther نمره A+ را از تماشاگران دریافت کرده که پس از فیلم Avengers محصول سال ۲۰۱۲، این برای اولین‌بار است که یک فیلم از دنیای سینمایی مارول موفق به دریافت چنین نمره‌ای از سوی تماشاگران شده است. همچنین فیلم Black Panther تاکنون بیش از ۱۶۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته تا مجموع فروش جهانی این بیش از ۳۶۱ میلیون دلار افزایش یابد. این فیلم هنوز در بازارهای بزرگ دیگری از جمله چین، ژاپن و روسیه اکران نشده است.

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


 

 کانال تلگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 169
برچسب‌ها: رکورد گیشه , بلک پنتر ,
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 169
mehdi
18:4
دو شنبه 30 بهمن 1396

فیلم Black Panther پرفروش ترین اثر در تئاترهای ای‌ ام‌ سی شد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده، فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) که به‌تازگی روی پرده سینماها اکران شده، در حال تاریخ‌سازی و رکوردشکنی در شعب مختلف مجموعه تئاترهای ای‌ ام‌ سی (AMC Theaters) است. این مجموعه سینماهای زنجیره‌ای که AMC نام دارد، به‌تازگی به طور رسمی اعلام کرده که فیلم پلنگ سیاه در همین مدت زمان کم اکران خود به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ این مجموعه تبدیل شده و در ۳۳ شعبه این سینمای زنجیره‌ای، این رکورد را به نام خود ثبت کرده است. این گزارش‌های جدید منتشر شده به این معنی است که فیلم Black Panther تنها در روز پنجشنبه و جمعه که روزهای اولیه اکران این اثر بوده، به قدری فروش بلیط بالایی داشته که در ۳۳ شعبه این مجموعه زنجیره‌ای، پرفروش‌ترین اثر تاریخ لقب گرفته است.

کمپانی AMC به هیچ عنوان در بیانیه خود از سینما یا محل خاصی نام نبرده و حتی به این موضوع هم اشاره نکرده که این رکورد به چه میزان بوده و فیلم پلنگ سیاه به چه میزان فروش بلیط داشته است. البته لازم به ذکر است که به طور مثال سینمای AMC Southlake 24 که در ایالت آتلانتا وجود دارد، یکی از مکان‌هایی بوده که رکورد ۸۳ سانس نمایش از این فیلم را ثبت کرده است. فیلم پلنگ سیاه در حال حاضر در ۴ هزار و ۲۰ سینمای مناطق مختلف آمریکای شمالی در حال اکران است و با این اوصاف انتظار می‌رود که این اثر ابرقهرمانی به واسطه همین تعداد سینما بتواند در طی چهار روز آخر هفته، درآمد خود را به فروشی در حدود ۲۱۰ میلیون دلار برساند. در ابتدا پیش‌بینی‌ها برای فیلم Black Panther به این صورت بود که می‌تواند در اولین آخر هفته افتتاحیه خود درآمدی بالغ بر ۱۰۰ الی ۱۲۰ میلیون دلار کسب کند، اما زمانی که تنها در همان روز پنجشنبه که روز اول اکرانش بود، توانست ۲۵.۲ میلیون دلار درآمد داشته باشد، به‌طبع تمامی برنامه‌ریزی‌ها به‌هم خورد و حد پیش‌بینی‌ها بسیار بالاتر رفت. اما موضوع به همینجا ختم نشد؛ زمانی که روز پنجشنبه به پایان رسید و فروش فیلم ابرقهرمانی پلنگ سیاه تنها در روز جمعه به ۷۶ میلیون دلار افزایش پیدا کرد، باری دیگر برنامه‌ریزی‌ها به‌هم خورد و پیش‌بینی‌ها افزایش پیدا کرد.

Black Panther

فیلم پلنگ سیاه با همان فروش ۷۶ میلیون دلاری روز جمعه خود توانست رتبه هشتم را در لیست آثار فوق‌العاده پرفروش در روزهای ابتدایی اکران خود در تاریخ باکس آفیس از آن خود کند. همچنین در میان آثاری که استودیو مارول تا به امروز ساخته، این اثر رتبه سوم را در لیست بزرگترین افتتاحیه تاریخ این استودیو به نام خود ثبت کرد. به نظر می‌رسد که فیلم پلنگ سیاه قصد دارد کم کم رکورد ۱۵۲ میلیون دلاری فروش بلیط فیلم Deadpool (ددپول) را که در سال ۲۰۱۶ و در روز تولد جورج واشینگتون (که روز رئیس جمهور نام گرفته و تعطیل است) شکسته بود به نام خود ثبت کند.

البته جالب است بدانید که موفقیت‌های چشمگیر این فیلم ابرقهرمانی تنها به سینماهای شهرهای مختلف آمریکا ختم نمی‌شود؛ بلکه این اثر عملکرد بسیار خوبی در شهرهای مختلف سرتاسر دنیا هم داشته است. فیلم پلنگ سیاه از زمانی که نمایش خود را در روز پنجشنبه آغاز کرد، توانسته در انگلستان، تایوان، هنگ کنگ و کشورها و کلان شهرهای دیگر درآمدی بالغ بر ۸۰ میلیون دلار را کسب کند.

فیلم Black Panther با بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و دومین اثری محسوب می‌شود که توانسته از شرکت امتیازدهی سینماسکور (CinemaScore)، امتیاز A+ را به‌دست بیاورد. پیش از این اثر، فیلم The Avengers (انتقام جویان) بود که به عنوان اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول این امتیاز را کسب کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان آثاری چون فیلم Creed (کرید) و فیلم Fruitvale Station (ایستگاه فروتویل)، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

چادویک بوزمن در نقش تی چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 214
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 214
mehdi
13:17
چهار شنبه 25 بهمن 1396

صحبت های مارک استرانگ درباره فیلم Shazam


اگرچه مارک استرانگ قرار است نقش شخصیت منفی و شرور فیلم Shazam (شزم) یعنی دکتر سیوانا را ایفا کند اما اخیرا در مصاحبه خود عنوان کرده که این اثر دارای صحنه‌های خنده‌دار بسیار زیادی است و واقعا بیننده را سرگرم خواهد کرد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی گزارشگر سایت خبری Total Film مصاحبه‌ای را با مارک استرانگ ترتیب داده است. استرانگ در این گفتگوی کوتاه عنوان کرد که فیلم شزم قرار است سمت تاریک دنیای دی سی را کنار گذاشته و روی روشن و زیبای این دنیای سینمایی را به تصویر بکشد. او در جدیدترین مصاحبه خود، اینگونه درباره این اثر ابرقهرمانی صحبت کرد:

زکری لوی که نقش شخصیت اصلی داستان یعنی شزم (ابرقهرمانی که بیلی بتسون کوچک، بعد از بیان کلمه شزم به او تبدیل می‌شود) را ایفا می‌کند، پسر بسیار بامزه و خنده‌داری است. تا آنجایی که من این بازیگر بااستعداد را شناختم، شک ندارم که صحنه‌های بامزه را به خوبی ایفا کرده و آنها را تبدیل به سکانس‌های جالبی می‌کند. من فکر می‌کنم که بالاخره کمپانی دی سیمتوجه شده که مدت بسیار زیادی است که تمرکز خود را بر روی آثاری گذاشته که بسیار تیره و تاریک هستند و حالا بعد از مدت‌ها موردی را پیدا کردند که می‌تواند بسیار بامزه و سرگرم کننده باشد. در این فیلم یک سری سکانس بسیار خنده‌دار وجود دارد.

مارک استرانگ پیش از این پروژه، در اثر دیگری هم در بین آثار کمپانی دی سی ایفا کرده بود. او پیش از این، نقش شخصیت سینسترو را در فیلم Green Lantern (گرین لنترن) ایفا کرده بود. به گفته خود استرانگ، او یک کار نیمه تمام با کمپانی دی سی دارد که از این طریق می‌خواهد آن را به اتمام برساند. او در گفتگویی اشاره کرد، از اینکه فیلم گرین لنترن عملکرد خوبی نداشت و برای قسمت دوم تمدید نشد، هنوز ناراحت است زیرا قرار بود نقش او در قسمت بعدی بیشتر از قسمت ابتدایی باشد. او در این مصاحبه بیشتر درباره نقش سینسترو و فیلم گرین لنترن صحبت کرد:

قرار بود در قسمت دوم آن مجموعه، سینسترو نقش شخصیت منفی اصلی داستان را داشته باشد. ما در دقایق پایانی قسمت اول فیلم گرین لنترن مشاهده کردیم که این شخصیت سعی دارد انگشتر زرد را دستش کند که بعد از انجام این کار تمام لباسش زرد می‌شود. همان زمان بود که این شخصیت تبدیل به یک آدم بد و شیطانی شد. با این اوصاف، من خیلی به آینده این شخصیت و همچنین عملکرد قسمت بعدی امیدوارد بودم. اما متاسفانه قسمت اول نتوانست آنطور که باید و شاید خواسته‌های سازندگان را برآورده کند. به همین خاطر هم شانس این را پیدا نکرد که مجموعه بزرگی شده و قسمت دوم آن هم ساخته شود. زمانی که این پیشنهاد به من شد، مطمئن بودم که بالاخره فرصتی نصیب من شد تا بتوانم به واسطه کاراکتر دکتر سیوانا، نقش آن شخصیت شروری را که دوست داشتم را ایفا کنم.
Mark Strong

علاوه بر این صحبت‌های جدید، استرانگ پیشتر هم صحبت‌های دیگری در گفتگوی متفاوتی عنوان کرده بود که نقش دکتر سیوانا به او کمک می‌کند که همان راه مورد علاقه‌اش را طی کند. او در طی آن مصاحبه صحبت‌های خود را اینگونه عنوان کرد:

من قرار است نقش یک شخصیت بسیار شرور به نام دکتر سیوانا را در فیلم شزم ایفا کنم. اینگونه شخصیت‌ها همیشه بهترین نقش‌ها برای بازی هستند و همیشه بیشترین سرگرمی و جذابیت نهفته را در خود دارند. من قبلا نقش سینسترو در فیلم Green Lantern را ایفا کرده بودم؛ فیلمی که اگرچه نسبتا خوب بود، اما نتوانست آنگونه که عوامل دوست داشتند عملکرد خوبی روی پرده سینماها از خود نشان دهد. پس من تا به همین لحظه این موضوع در ذهنم بود که یک کار نیمه تمام با کمپانی دی‌سی و فیلم‌های آن دارم. من در فیلم گرین لنترن نقش یک شخصیت بسیار شرور را ایفا کرده بودم و حتی قرار بود این شخصیت در قسمت دوم آن مجموعه، شرورتر و پست‌تر از قسمت ابتدایی هم بشود، اما خب دست سرنوشت با او یار نبود و این مجموعه با همان قسمت اول پرونده‌اش بسته شد. حالا با این اوصاف، من فکر می‌کنم که بالاخره فرصتی نصیب من شد تا بتوانم نقش آن شخصیت شروری را که دوست داشتم، در فیلم شزم ایفا کنم؛ البته امیدوارم.

من در طی این مدت درست مانند یک انسان دیوانه تمرین می‌کردم. در آینده‌ای نزدیک هم قرار است ملاقاتی با بدل‌کارانی که احتمالا به جای من ایفای نقش خواهند کرد، داشته باشم. من تا به همین لحظه مهارت‌ها و کارهای خیلی زیادی را که قرار است در فیلم به کار ببرم تمرین کردم. همچنین فکر می‌کنم که موضوع به همینجا ختم نشده و قرار است همچنان این تمرین خود را ادامه دهم و کارهای زیاد دیگری مانند شلیک الکتریسیته با استفاده از دست‌هایم را تمرین کنم.

(با اینکه قسمت دوم فیلم گرین لنترن ساخته نشد اما مارک استرانگ اعقاد دارد که با نقش شخصیت دکتر سیوانا میتواند به همان مسیر و مقصدی که همیشه دوست داشته برسد)

زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم و اشر آنجل نیز قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کنند. مارک استرانگ قرار است نقش شرور و منفی دکتر سیوانا را در این فیلم بازی کند. علاوه بر گریس فولتون، لوی، آنجل و استرانگ، جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) خواهد بود.

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 325
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 325
mehdi
14:38
شنبه 21 بهمن 1396

بررسی تریلر جدید فیلم Deadpool 2


ماه آبان امسال، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) را منتشر کرد که بخش زیادی از آن را مانند تریلر اول که در اسفند سال گذشته منتشر شده است، تصاویر غیر رسمی تشکیل داده بود، اما در این تریلر شاهد تصاویر رسمی کوتاهی هم از این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۸ بودیم. حال در روز چهارشنبه هفته گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از دنباله فیلم Deadpool (ددپول) را منتشر کرده است که تمرکز این تریلر روی معرفی شخصیت کیبل با بازی جاش برولین بوده است؛ اما در این تریلر شاهد تصاویر رسمی متعددی از فیلم Deadpool 2 هم بودیم که این تصاویر اطلاعات جدیدی از این فیلم را برای ما به اشتراک گذاشته است. حال در این مقاله به بررسی تریلر جدید فیلم Deadpool 2 و اطلاعاتی را که از این فیلم فاش کرده است، می‌پردازیم.


Cable in Deadpool 2

Cable in Deadpool 2

تریلر با باز شدن چشم شخصیت کیبل با بازی جاش برولین، آغاز می‌شود که او در یک شهر تخریب شده حضور دارد. با توجه به این صحنه و نمای بیرون از ساختمان، به نظر می‌رسد که داستان شخصیت کیبل در فیلم قرار است از آینده آغاز شود. در دنیای کامیک، کیبل پسر سایکلاپس و کلون جین گری است که توسط آپوکالیپس با ویروس تکنو-ارگانیک آلوده می‌شود. بدین ترتیب کیبل برای اینکه نجات داده شود، به آینده فرستاده می‌شود و همانطور که خودتان هم قطعا متوجه شده‌اید، آینده واقعا آن چیزی نیست که خانواده کیبل آن را انتظار داشتند. 

Deadpool 2

در ادامه شاهد خرس عروسکی روی کمبرند کیبل هستیم که شاید کمی در نگاه اول عجیب باشد، اما این خرس عروسکی می‌تواند یک سرنخ برای خط داستانی کیبل باشد. در دنیای کامیک، شخصیت هوپ (Hope) اولین میوتنتی است که پس از داستان Decimation متولد می‌شود. او در آستانه کشته شدن توسط گروه افراطی The Purifiers، گروهی که از میتونت‌ها متنفر بودند و تصمیم داشتند همه آن‌ها را از بین ببرند، بود؛ اما کیبل زندگی هوپ را نجات داد. کیبل معتقد بود که هوپ می‌تواند زندگی همه میتونت‌های سراسر جهان را نجات بدهد و بنابراین تصمیم گرفت که از او محافظت کند.

با این حال، اشخاص دیگری در زمان مثل بیشاپ (Bishop)، سفر کردند تا هوپ را بکشند و از اینکه آینده از اینی که هست بدتر نشود، جلوگیری کنند. این خرس عروسکی احتمالا به دوران کودکی هوپ اشاره دارد. درست است که این داستان می‌تواند برای شما کمی پیچیده و دیوانه‌وار باشد، اما اگر قرار باشد این داستان در فیلم Deadpool 2 هم استفاده شود ممکن است اتفاقات از چیزی که هست پیچیده‌تر هم شود. با این حال، این داستان بخش مهمی از تاریخچه شخصیت کیبل را تشکیل می‌دهد و در اولین تیزر تریلر این فیلم هم به نام شخصیت هوپ روی باجه تلفن اشاره شده بود.

Cable in Deadpool 2

 

Cable in Deadpool 2

قسمت اول تریلر فیلم Deadpool 2 بسیار جدی است و کیبل می‌گوید که در جنگ متولد و در آن بزرگ شده است و در ادامه اضافه می‌کند که مردم فکر می‌کنند که درد را درک می‌کنند، اما هیچ تصوری از آن را ندارند و در ادامه در مورد بیشترین دردی که مردم تجربه کرده‌اند، صحبت می‌کند. تا این لحظه، این تریلر مانند بسیاری از تریلرهای فیلم‌های ابرقهرمانی که منتشر شده، بسیار جدی بوده است؛ اما همانطور که متوجه شدید جلوه‌های ویژه دست شخصیت کیبل کامل نشده است و ددپول تریلر را قطع می‌کند و می‌گوید که این یک بازوی فلزی است و آن‌ها قرار نیست آن را مانند یک سیبیل از فیلم حذف کنند. این شوخی در واقع اشاره‌ای به داستان حذف سیبیل هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن با جلوه‌های ویژه در فیلم Justice League (لیگ عدالت) دارد.

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

پس از توقف تریلر، ددپول با استفاده و بازی با اکشن فیگورهای شخصیت ددپول و کیبل تریلر را ادامه می‌دهد و به‌جای این دو شخصیت هم صحبت می‌کند. در این صحنه ددپول و کیبل در یک خیابان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و پس از مسخره کردن لحن جدی شخصیت کیبل توسط وید ویلسون، در ادامه شاهد شوخی‌های معروف شخصیت ددپول با کیبل هستیم. این تریلری است که قطعا طرفداران شخصیت ددپول سزاوار آن هستند، اما بسیار بعید است که شاهد استفاده از این تصاویر جالب و بامزه در فیلم باشیم و به نظر می‌رسد که این تصاویر تنها برای تبلیغات این فیلم استفاده خواهد شد.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

در این صحنه، ددپول لباسی مشابه شخصیت وودی در انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) را بر تن دارد و در ادامه یکی از جمله‌های معروف این شخصیت را هم به زبان می‌آورد. به نظر می‌رسد که ددپول عاشق انیمیشن Toy Story است، اما متاسفانه قرار نیست شاهد این تصاویر در نسخه اصلی فیلم Deadpool 2 باشیم. در صحنه‌ای دیگر دو شخصیت ددپول با لباس وودی و کیبل را خوابیده می‌توانیم مشاهده کنیم که وید ویلسون مانند شخصیت اندی در انیمیشن Toy Story نام کوچک خود را زیر پای این اکشن فیگورها نوشته است.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

پس از پایان این صحنه، بار دیگر شاهد نمایش تصاویر رسمی فیلم Deadpool 2 هستیم که مانند تریلر قبلی روند سریعی دارند. در صحنه اول، شخصیت کیبل را می‌بینیم که توسط نیروهای DMC، که در ادامه در مورد آن‌ها توضیح خواهیم داد، محاصره شده است و او با استفاده از یک سپر نیرو مانند که بخشی از نیروهای شخصیت کیبل نیست و بخشی از تجهیزات پیشرفته این شخصیت است، در برابر تیراندازی این نیروها ایستادگی می‌کند و در ادامه شاهد مبارزه کیبل با آن‌ها هستیم.

 

Deadpool 2

 

در ادامه شخصیت ددپول را مشاهده می‌کنیم که با استفاده از یک آجر در حال حمله به یک فرد ناشناس است. به نظر می‌رسد که ددپول در مرکز بیماری‌های روانی حضور دارند، اما مشخص نیست که او در این مرکز بستری بوده یا وید ویلسون به دنبال شخص خاصی به این مرکز آمده است.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

پس از این صحنه، شاهد مبارزه شخصیت دومینو با بازی زازی بیتز، هستیم که در حال مبارزه با یک شخصیت مشابه شخصیتی که ددپول با آن مبارزه می‌کرد، است و به نظر می‌رسد که این شخصیت‌ها در یک مرکز بیماری روانی در حال مبارزه با افرادی ناشناس هستند. در ادامه شاهد یک صحنه از شخصیت نگاسونیک با بازی برایانا هیلدبرند، هم هستیم که در حال استفاده از قدرتش است. می‌توان امیدوار بود که ددپول ‌شوخی‌های جدیدی را برای این شخصیت آماده کرده باشد.

 

Deadpool 2

 

پس از این صحنه‌ها، شاهد یک صحنه جالب هستیم که در آن گروهی از شخصیت‌ها در عقب یک هواپیمای باری حضور دارند، اما تنها ددپول و دومینو در این تصویر قابل تشخیص هستند و سه شخصیت دیگر، شخصیت‌های جدید و تایید نشده‌ای هستند. نقش یکی از این شخصیت را تری کروس بر عهده دارد، اما نقش او هنوز در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است. با این حال، گروهی اعتقاد دارند که کروس نقش شخصیت جی.دبلیو بریج (G. W. Bridge) یا همر (Hammer) را در این فیلم بر عهده دارد. با این وجود، چیزی که مشخص است این است که این شخصیت‌ها، احتمالا اعضای گروه X-Force (ایکس‌-‌فورس) هستند و با وجود اینکه بسیاری دوست دارند که شاهد حضور شخصیت بیشاپ در فیلم باشیم، اما ظاهر کروس شباهت بسیاری به شخصیت بدلم (Bedlam) دارد که این شخصیت میتونتی است که در عملیات‌های پنهانی می‌تواند یک میدان بیو الکتریکی را در اطراف خود ایجاد کند. با این حال، شخصیت جی.دبلیو بریج، یکی از شخصیت‌هایی است که در گذشته با کیبل همکاری کرده است و به نظر می‌رسد که گزینه محتمل‌تری نسبت به دیگر گزینه‌ها است.

 

Deadpool 2

 

شخصیتی که بین دو شخصیت ددپول و دومینو حضور دارد، شباهت زیادی به شخصیت چمبر (Chamber) از اعضای گروه Generation X دارد، اما شخصیتی که بین ددپول و شخصیت کروس قرار دارد، ظاهرش آن چندان مشخص نیست و تنها کلاه‌خود این شخصیت قابل مشاهده است که برخی اعتقاد دارند که بی‌شباهت به شخصیت Shatterstar نیست. این شخصیت، یکی از اعضای اولیه گروه X-Force هم است و اگر این نظریه درست باشد، حضور این شخصیت در فیلم چندان دور از ذهن نیست. طبق شایعات، لوئیز تن نقش این شخصیت را در فیلم بازی کرده است.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

در طول تریلر بارها شاهد مبارزه ددپول و کیبل با نیروهایی هستیم که روی لباس، وسایل نقلیه و تجهیزات آن‌ها کلمه DMC دیده می‌شود، اما واقعا آن‌ها چه کسانی هستند؟ آن‌ها قطعا اعضای گروه دریل مک‌دانیلز، خواننده رپ و هیپ هاپ نیستند. نظریه‌ای که اخیرا مطرح شده این است که این گروه احتمالا با نظریه خط داستانی هوپ در ارتباط هستند. این گروه ممکن است گروهی باشند که در نظر دارند که پس از آغاز داستان هوپ، میتونت‌ها را دستگیر و جمع آوری کنند. پس احتمالا کلمه DMC مخفف جمله Department of Mutant Control یا سازمان کنترل میوتنت است. این سازمان وظیفه دارد که میتونت‌ها را دستگیر، کنترل و سپس در عملیات‌هایی که علیه آن‌ها انجام می‌شود، از این میوتنت‌ها استفاده کند. تلاش دولت برای نابودی میوتنت‌ها بخش بزرگ و مهمی از داستان‌ فیلم‌های مجموعه X-Men را تشکیل می‌دهد و ظاهرا در این فیلم هم شاهد آن خواهیم بود. درست است که ددپول یک میتونت نیست و در واقع یک میوتیت (Mutate) است (با میتونت‌ها و اینهیومن‌ها تفاوت دارند)، اما او در حال همکاری با آن‌ها است و قطعا در یک دردسر بزرگ خواهد افتاد.

 

Deadpool 2

 

Deadpool 2

 

پس از نمایش چند صحنه اکشن و همچنین نمایش بازگشت شخصیت دوپیندر با بازی کارا سانی، حال صحنه پایانی فیلم را مشاهده می‌کنیم که کیبل به سراغ وید ویلسون آمده است و شخصیت Blind AI با بازی لزلی اوگامس، هم در کنار ددپول حضور دارد و پس از یک مکالمه کوتاه تریلر به پایان می‌رسد. به نظر می‌رسد که فیلم Deadpool 2 دقیقا همان چیزی است که طرفداران در انتظار آن هستند و قرار است بار دیگر شاهد صحنه‌های اکشن و شوخی متعددی اینبار در مقیاسی بزرگ‌تر در این فیلم باشیم. علاوه بر این، در تریلر بین المللی این فیلم شاهد تصاویر جدید کوتاهی هم هستیم که در آن شخصیت کلاسوس با بازی استفان کاپیساک هم حضور کوتاهی دارد که ددپول با او یک شوخی ددپولی انجام می‌دهد.

 

Deadpool 2

 

فیلم Deadpool 2 به کارگردانی دیوید لیچ، قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. رایان رینولدز، جاش برولین، زازی بیتز،‌ استفان کاپیساک، برایانا هیلدبرند، جک کزی، لزلی اوگامس، تی جی میلر، مورنا باکرین، کارا سانی، جولیان دنیسون، کوتسونا شیئوری و تری کروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 194
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 194
mehdi
9:49
شنبه 14 بهمن 1396

 10 شخصیت مارول که احتمال مرگ انها در فیلم Avengers: Infinity War زیاد است


خب حالا میخواهیم برویم سراغ فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت، بعد از انتشار اولین تریلر این فیلم انتظارات بیشتر شد و همه منتظر اکران این فیلم هستند. حالا خبر های امده مبنی بر اینکه چند شخصیت مارول در این فیلم کشته میشوند یا احتمال مرگ انها زیاد است. در این مقاله تمام شخصیت هایی را که احتمال مرگ انها زیاد است، را جمع اوری کرده ایم.

فیلم Avengers: Infinity War

۱۰- درکس(Drax The Destroyer)

“درکس” انگیزه بالایی برای قتل “تانوس” دارد چون ممکن است او دستور قتل خانواده “درکس” را به “رونان” داده باشد و زمانی که این غول بزرگ با این ابرقهرمان بنفش ما روبرو شود، مطمئن هستیم که اتفاق ناگواری رخ خواهد داد.
متاسفانه احتمال مشخصی است که تعصب و اعتماد به نفس بالای “درکس” در این رویارویی کار دستش دهد و تانوس با بی‌رحمی تمام و در اوج قدرت کاری با او کند که باقی ابرقهرمانان در نجات او بی مصرف به نظر برسند.

شوک عظیمی خواهد بود اگر ببینیم یکی از بهترین شخصیت‌های قابل اعتماد دنیای سینمایی مارول کارش به این زودی تمام شود و در سومین فیلم “محافظان کهکشان” او را نبینیم.


فیلم Avengers: Infinity War

۹- لوکی(Loki)

شخصیت بعدی این لیست لوکی است. هنوز هم مشخص نیست که برادر ناتنی “ثور” شخصیتی مثبت است یا منفی. همه طرفداران به نظر شخصیت منفی او را دوست دارند و حضور او در فیلم Thor: The Dark World را فراموش نخواهند کرد. البته احتمال این وجود دارد که او در فیلم ” انتقام جویان: جنگ بی انتها” جان خود را از دست دهد و این امر ممکن است به این دلیل اتفاق افتد که او در این فیلم شخصیت خوب و مثبتی از خود به نمایش بگذارد.

 

“جنگ بی انتها” پنجمین فیلم از شش فیلمی است که “تام هیدلستون” با مارول قرارداد آن‌ها را امضا کرده است اما هیچ اطمینانی وجود ندارد که مارول مجبور شود او را در تمام این شش فیلم به کار گیرد و به راحتی می‌تواند او را از میدان بدر کند.

فیلم Avengers: Infinity War

۸- نیک فیوری (Nick Fury)
“نیک فیوری” به مانند “پدرخوانده” برای انتقام جویان می‌ماند و قطعا بسیار احساسی خواهد شد اگر او را در میانه میدان بی جان ببینیم.“فیوری” یک مرگ تقلبی و حیله‌گرانه را در جریان فیلم “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان” داشت ما این بار حیله در کار نمی‌باشد. زیرا تانوس اجازه نخواهد داد که او تمام “سنگ‌های بی نهایت” را بردارد.
واقعا جا برای فیوری نیست؟ فیلم “جنگ درونی” ثابت کرد که واقعا به فیوری دیگر نیازی نیست، پس چرا نباید به او یک صحنه مرگ حماسی و احساسی در حینی که کل تیم ابرقهرمان‌ها در نبردی عظیم هستند، تقدیم کنیم؟
“جنگ بینهایت” هشتمین فیلم از ۹ فیلمی است که او با دنیای سینمایی مارول قرارداد دارد اما مانند تام هیدلستون شاید دیگر به او نیازی نداشته باشند.

فیلم Avengers: Infinity War

۷- نبیولا (Nebula)

به طور قطع اثبات شده است که “نبیولا” رابطه‌ای شکننده با پدرخوانده خود “تانوس” دارد و چقدر برای این تایتان دیوانه آزاردهنده است که برای اثبات  قدرت خود خانواده خودش را نابود کند؟
این اتفاق ممکن است برروی روحیات “گامورا” نیز تاثیر گذارد. او که در غم از دست دادن خواهرش نشسته و بازتاب رفتار پیچیده و گاهی خصمانه که از روی طبیعت رفتاری او است، ممکن است به کینه‌ای دو چندان نسبت به تانوس تبدیل شود.

هیچ سخنی از قرارداد او با دنیای سینمایی مارول فاش نشده است. پس در مجموع هیچ اعتباری به این شخصیت نیست.

فیلم Avengers: Infinity War

۶- فالکن(Falcon)

“فالکن” نیروی پشتیبانی عالی برای انتقام جویان است، ممکن است او کسی باشد که تانوس بخواهد با کشتن او حمله عاطفی سختی به تیم وارد کند، چون که او عضو تیم دوم است و حذف شدن او به ابرقهرمان‌های سری آسیبی نمی‌زند.
کشته شدن او می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر روی “کاپیتان آمریکا” بگذارد و همچنین فکرکردن در مورد مرگ “آنتونی مکی” با آن کاریزما پایان ناپذیرش سخت است.

“مکی” مدعی شده است که او با مارول قرارداد نزدیک به ۵۰ فیلم را امضا کرده است اما این حرفش را به شوخی نگیرید. او نامزد قوی برای مردن می‌باشد اما شاید استودیو‌های مارول می‌خواهند یک فرد سیاه پوست در تیم باقی بماند، مخصوصا آن هم پس از آنکه شاید نیک فیوری را کنار بگذارند.

فیلم Avengers: Infinity War

۵- هاوکای(Hawkeye)
“هاوکای” کسل کننده‌ترین و کم طرفدارترین شخصیت هسته اصلی انتقام جویان است. مخصوصا با آن نقش آفرینی زامبی وارش در اولین فیلم انتقام جویان. سرانجام او در دیگر فیلم‌ها کمی شخصیت پیدا کرد و ما بیشتر به پس زمینه داستانی او پی بردیم و دوباره او در فیلم جنگ داخلی همان بازیگر معمولی تبدیل شد.
“جرمی رنر” بازیگر نقش “هاوکای” نمی‌تواند کار زیادی برای برجسته کردن نقش کند و او یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها است که ممکن است با خشم تاوس کارش تمام شود. البته ممکن است این صحنه مرگ تاثیر آنچنانی برروی مخاطبان نگذارد.

او می‌تواند بدون آنکه تاثیر آنچنانی بر دیگر شخصیت‌ها بگذارد، دار فانی را وداع گوید اما آن‌ها به اندازه کافی طوری رفتار می‌کنند که انگار مرگ او ارزش شخصیت او را داشته است!

فیلم Avengers: Infinity War

۴-کلکسیونر (The Collector)
“کلکسیونر” آخرین شخصیتی است که در دنیای سینمایی مارول معرفی شد. ممکن است او در فیلم جنگ بینهایت کاری برجسته انجام دهد. تصور می‌شود که او در تلاش است تا “سنگ‌های بی نهایت” را جمع آوری کند. همان سنگ‌هایی که تانوس علاقه دیوانه‌واری به آن‌ها دارد.
داستان این فیلم به هیچ وجه نمی‌تواند پیش رود مگر آنکه تانوس زمانی سنگ‌ها را به دست آورد که تقریبا همه شخصیت‌ها از راه بدر شده باشند و او به “کلکسیونر” برسد، کسی که در کمیک‌ها وظیفه دارد تا سنگ‌ها را از دست تانوس دور نگه دارد.

واقعا فوق‌العاده می‌شود که ببینیم “بنیسیو دل تورو” سرانجام فرصت رویارویی با تانوس را پیدا کند و با این ضدقهرمان ما پنجه در پنجه شود.

فیلم Avengers: Infinity War

۳- مرد آهنی(Iron Man)

“رابرت داونی جونیورز” محبوب‌ترین شخصیت دنیای سینمایی مارول است. او با پول و شخصیت فوق‌العاده خودش به انتقام جویان محبوبیت فزاینده‌ای داده است. با تمام این‌ها نمی‌توان شایعه حضور او در چهارمین قسمت از فیلم‌های “مرد آهنین” را تایید نکرد.
“جنگ بینهایت” و چهارمین فیلم انتقام جویان هنوز از قرارداد داونی با مارول باقی مانده‌اند. اما این قرارداد به این معنا نیست که او به دست تانوس کشته شود و در فیلم انتقام جویان ۴ توسط “چشم آگاموتو” به زندگی بازگردد.

در حقیقت مردن و پس از آن زنده شدن تونی استارک، آن دیدگاه نهایی را که می‌خواهد را به او می‌دهد که نهایتا یکبار برای همیشه تانوس شکست خورده و نابود می‌شود. ممکن است او پس از تمام این وقایع از سمت ” مرد آهنین” بازنشسته شده! و جای خود را به شخص دیگری تقدیم کند و ما نیز شاهد بازیگر دیگری در این نقش باشیم.

فیلم Avengers: Infinity War

۲- کاپیتان آمریکا(Captain America)
“کریس اوانز” هیچ رازی را ناگفته نمی‌گذارد. او اخیرا علاقه خود را به پیشه کارگردانی اعلام داشته و حتی در مورد ایده ترک دنیای سینمایی مارول نیز سخن گفته است.
پس از نجات بافتن از وقایع عجیب “جنگ داخلی”، مرگ استیو در “جنگ بینهایت” می‌تواند احساسات را برانگیخته کند و در پایان فیلم اشک خیلی‌ها را درآورد.
ممکن است پس از مرگ قدرتمند‌ترین شخصیت انتقام جویان، تانوس بیانیه‌ای باشکوه را قرائت کند و حتی ممکن است مانند “مرد آهنین” او برای فیلم چهارم دوباره زنده شود. (او برای فیلم چهارم نیز قرارداد دارد.)
همچنین استودیو‌های مارول نیز ممکن است کار او را با پایان فیلم “جنگ بینهایت" تمام کنند و “باکی” را همان گونه که خود کاپیتان می‌خواهد، به عنوان جانشین معرفی کنند. (نمونه این کار را در کمیک نیز شاهد بودیم.)

فیلم Avengers: Infinity War

۱- ویژن(Vision)
هیچ مرگی قطعی‌تر از مرگ “ویژن” در جنگ بینهایت نیست. با فرض اینکه سنگ ذهن او در حال حاضر در سرش قرار دارد و تانوس قطعا برای تصاحب آن در پایان فیلم سراغ ویژن خواهد رفت.
کشتن ویژن قطعا پیامی وحشت‌آور برای انتقام جویان و مخاطبان می‌فرستد. همچنین “اسکارلت ویچ” دیگر چه کسی را دوست بدارد.
با قبول علاقه مارول در دست انداختن تماشاگران (زنده ماندن کاپیتان آمریکا و ماندارین)، شاید مارول به دنبال انجام کاری استادانه‌تر با ویژن است.

 

 


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 253
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 253
mehdi
15:45
جمعه 13 بهمن 1396

فهرست اعضای لیگ عدالت


مدتی پیش فیلم لیگ عدالت عرضه شد ولی در ان تعداد کمی از اعضای اصلی گروه لیگ عدالت حضور داشته اند. در این مقاله فهرست تمام اعضای اصلی تیم لیگ عدالت را نشان داده ایم و برای هر شخصیت توضیح و بیوگرافی کوتاهی کوتاهی داده ایم.

Related image

۱- سوپرمن (Super Man)
Kal-El / Clark Kent
سوپرمن یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تا کنون در چندین فیلم، مجموعه تلویزیونی و بازی ویدئویی حضور یافته‌است. این شخصیت توسط جری سیگل و جو شوستر خلق شد و اولین بار در شماره ۱ مجله «کمیک‌های اکشن» ماه ژوئن سال ۱۹۳۸ به مردم معرفی شد. این شخصیت با لقب مرد فولادی (Man of Steel) نیز یاد می‌شود.
کلارک کنت (Clark Kent) هویت واقعی یا حداقل هویت زمینی سوپرمن است. نام واقعی او کال ال (به انگلیسی: Kal_El) است. او در سیاره کریپتون بدنیا آمد اما وقتی او بسیار کوچک بود سیاره‌اش در حال نابودی بود. پدر و مادر او کال را با سفینه‌ای به زمین فرستادند تا در اینجا که خورشید زرد است قدرت‌هایی بدست آورده و به قهرمان تبدیل شود. سفینه او در مزرعهٔ خانواده کنت فرود آمد.

Image result for Batman comic

۲- بتمن (Batman)
Bruce Wayne
بتمن یا مرد خفاشی (Batman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی بی‌شماری حضور یافته است. این شخصیت توسط باب کین (طراح) و بیل فینگر (نویسنده) خلق شد و اولین بار در شمارهٔ ۲۷ مجموعه کمیک‌های کاراگاهی (مه ۱۹۳۹) حضور یافت. به این شخصیت با القابی مانند «مبارز شنل‌پوش»، «شوالیه تاریکی» و «بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا» نیز اشاره می‌شود.

بروس وین (Bruce Wayne) هویت مخفی‌شدهٔ پشت نقاب بتمن است. بروس وین بیلیونر، تاجر و نیکوکار آمریکایی است. والدین او در کودکی جلوی چشمان او به قتل رسیدند و از آن زمان، وی قسم خورد که از تبهکاران انتقام بگیرد و عدالت را به جامعه بازگرداند. وین تمرینات بدنی و فکری ویژه‌ای را پشت سر گذاشت و چون از خفاش وحشت داشت تصمیم گرفت بر وحشت خود غلبه کند از این رو با لباسی ایده گرفته از خفاش، به مبارزه با جنایت‌کاران می‌پردازد. بتمن در شهر خیالی گاتهام سیتی به فعالیت می‌پردازد و در مبارزه‌اش با جرم و جنایت افرادی او را یاری می‌کنند: رابین، خدمتکارش آلفرد پنی‌ورث، کمیسر پلیس جیمز گوردون و بت‌گرل و نایتوینگ. او با انواع مختلفی از خلافکاران مبارزه می‌کند که به آن‌ها «گالری مجرمین» نیز گفته می‌شود از جمله: جوکر، پنگوئن، ریدلر، زن گربه‌ای، آقای فریز، دوچهره، رأس‌الغول، مترسک، هارلی کویین، بین، من بت، مد هتر و کروکدیل قاتل یا کیلر کراک. بر خلاف اغلب ابرقهرمانان، او دارای توانایی‌های ابرانسانی نیست و از هوش، مهارت‌های کارآگاهی، علم و فناوری، ثروت، شجاعت، هنرهای رزمی، اراده‌ای تسخیرناپذیر، ترس و ارعاب برای مبارزه با جنایت‌کاران استفاده می‌کند.

بتمن خیلی زود پس از معرفی‌اش محبوب شد و در سال ۱۹۴۰، انتشار کمیک‌بوک اختصاصی‌اش، بتمن، شروع شد. با گذشت دهه‌ها، تفاسیر مختلفی از این شخصیت ظهور کرد. بعدها چندین خالق کمیک، سعی کردند تا این شخصیت را به ریشه‌های تاریک خود بازگردانند که این امر در شوالیه تاریکی بازمی‌گردد (۱۹۸۶) نوشتهٔ فرانک میلر به اوج خود رسید و به دنبال آن بتمن: شوخی مرگبار نوشتهٔ آلن مور و تیمارستان آرکام: خانه‌ای مهم بر روی زمین مهم نوشتهٔ گرنت موریسون منتشر شد. موفقیت وارنر برادرز در فیلم‌های بتمن، به محبوبیت این شخصیت در افکار عمومی کمک به‌سزایی کرده است.

به عنوان یک نماد فرهنگ آمریکایی، تاکنون اقتباس‌های زیادی از بتمن در رادیو، تلویزیون، فیلم‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و اسباب‌بازی‌ها صورت گرفته است. این شخصیت روانپزشکان را هم شیفتهٔ خود کرده و بسیاری از آن‌ها به دنبال فهم روان او هستند. در مه ۲۰۱۱، بتمن بعد از سوپرمن در رتبه دوم فهرست «۱۰۰ شخصیت کمیک‌بوکی برتر تاریخ» که توسط آی‌جی‌ان منتشر شد، قرار گرفت. امپایر هم او را در رتبه دوم برترین شخصیت‌های کمیک‌بوکی تاریخ قرار داده است. تاکنون بازیگرانی همچون لویس ویلسون، رابرت لووری، ادام وست، مایکل کیتون، کوین کانروی، وال کیلمر، جرج کلونی، کریستین بیل و بن افلک در نقش بتمن ظاهر شده‌اند.

اوایل سال ۱۹۳۹، موفقیت داستان‌های مصور سوپرمن در اکشن کمیکس، سردبیران بخش کمیک انتشارات ملی (که بعدها دی‌سی نامیده شد) را بر آن داشت که ابرقهرمان‌های بیشتری به عناوین داستان‌های مصورشان بیفزایند. در نتیجه، باب کین، بتمن را طراحی کرد. همکارش بیل فینگر دراین‌باره می‌گوید: «کین از ایده‌اش راجع به شخصیت بتمن با من صحبت کرده بود و دوست داشت طرح‌هایش را ببینم. من به خانه‌اش رفتم و او یک شخصیت طراحی کرده بود که شبیه به سوپرمن بود با لباسی تنگ و مایل به سرخ‌رنگی، با چکمه و بدون دستکش، به همراه یک ماسک دومینو بر روی صورتش و در حالی که از یک طناب آویزان شده بود. او مانند خفاش دو بال داشت که زیر آن علامتی بزرگ از بتمن بود.» بال‌های خفاشی، همانند شنل، ایدهٔ کین بود که از بال‌زن لئوناردو دا وینچی الهام گرفته بود.

فینگر تغییراتی در شخصیت ایجاد کرد از جمله قرار دادن بالاپوش به جای ماسک دومینو، شنل به جای بال‌ها و دستکش و برداشتن قسمت‌های قرمزرنگ لباس اصلی. فینگر در مورد رسیدن به نام بروس وین برای هویت اصلی بتمن گفته است: «نام کوچک بروس وین از رابرت بروس گرفته شده‌است، یک وطن‌پرست اسکاتلندی. بروس با وجود این که یک دخترباز بود، اما از خانواده‌ای اصیل بود. برای نام خانوادگی‌اش آدامز، هنکاک و … را امتحان کردم. سپس یاد آنتونی وین افتادم.»

گذشتهٔ بتمن تاکنون بارها مورد تجدیدنظرهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است. با این حال چند عنصر از زندگی او همواره ثابت مانده‌اند. عناصر ثابت گذشتهٔ او در واقع همان داستان خاستگاه بتمن است. او در کودکی، شاهد کشته شدن پدرش دکتر توماس وین و مادرش مارتا وین بوده و این واقعه به شدت بر زندگی او تأثیر می‌گذارد و آسیب‌های روانی بر او وارد می‌کند. همین واقعه باعث می‌شود تا تصمیم بگیرد که هویتی نامعلوم، با جرم و جنایت در گاتهام سیتی مبارزه کند.

Related image

۳- زن شگفت انگیز (Wonder Woman)
Princess Diana / Diana Prince
زن شگفت‌انگیز یا واندر وومن (Wonder Woman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. شخصیت زن شگفت‌انگیز توسط نویسنده و روان‌شناس ویلیام مولتن مارستون با همکاری همسرش الیزابت مارستون و طراحی هری جورج پیتر خلق شده است، که برای اولین بار در شمارهٔ ۸ مجموعه کمیک All Star Comics (دسامبر ۱۹۴۱) معرفی شد.

نام اصلی او در سرزمین اجدادیش پرنسس دایانا از تمیسکیرا است که اصلیت او در اسطوره‌های یونانی است و از نژاد زنان جنگجویی مشهور به آمازون‌ها می‌باشد که دایانا از بین جنگجوترین زنان این قبیله انتخاب می‌شود. زن شگفت‌انگیز به عنوان یک تصویر جنسیتی مترقی برای دختران، مورد تقدیر فمینیست‌ها قرار گرفت. او همچنین یکی از مؤسسین گروه لیگ عدالت و نیمه‌ایزد بانوان به شمار می‌رود.

داستان منشأ زندگی او بیان کننده این است که او توسط مادرش، ملکه هیپولیتا و از خاک رس پیکرتراشی شده است، و ایزدان یونانی به عنوان هدیه به او زندگی و قدرت‌های ابرانسانی بخشیدند. با این حال در سال‌های اخیر، زن شگفت‌انگیز به عنوان دختر زئوس در نظر گرفته می‌شود، که توسط مادرش هیپولیتا و خاله‌هایش آنتیوپ و ملانیپه بزرگ شده است.

گَل گَدوت نقش شخصیت زن شگفت‌انگیز را در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (۲۰۱۶) ایفا کرده است و همچنین در اولین فیلم اختصاصی خود با نام زن شگفت‌انگیز بار دیگر به ایفای نقش این شخصیت پرداخت، که در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ اکران شد.

بلافاصله پس از اینکه از خاک رس پیکرتراشی شد، چندین ایزد المپ‌نشین ویژگی‌هایی را به دایانا اعطا کردند. قدرت ابرانسانی توسط دمتر، الههٔ حاصلخیزی، با الهام از روح زمین گایا به او بخشیده شد. او به معنای واقعی کلمه به دلیل پیوندش با زمین (به واسطه دمتر) یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان‌ها در دنیای دی‌سی محسوب می‌شود. گفته شده او حتی از هرکول نیز قدرتمندتر است. دایانا حتی به قدرتمندی سوپرمن است، و از لحاظ فیزیکی قادر به غلبه بر بیشتر مخلوقات از جمله سوپرگرل است. زن شگفت‌انگیز قادر به زدن ۱۵٬۰۰۰ پوند پرس سینه، حتی قبل از بدست آوردن دست‌بندش بود، و بعدها در طی آزمون آمازون‌ها توانست تخته سنگی به وزن ۵۰٬۰۰۰ پوند را بالای سر خود ببرد. بر اساس قانون آفرودیت قدرت او از بین خواهد رفت، اگر او اجازه دهد دست‌بندش به دست مردی بسته شود.

قابلیت پرواز و سرعت ابرانسانی توسط هرمس، ایزد پیام‌رسان به او بخشیده شد. او بدین سبب قادر به تفکر، واکنش، و حرکت در کسری از ثانیه و سرعت ابرانسانی است. بر طبق گفتهٔ فلش، در حالت سرعت عادی (نه سرعت بالا)، زن شگفت‌انگیز به راحتی پا به پای او قادر به دویدن است. او همچنین از واکنش بسیار بالایی برخوردار است و قادر به عکس‌العمل در مقابل مجموعه‌ای از گلوله‌ها از چندین دشمن متفاوت در آن واحد است. بتمن در این زمینه اشاره کرد: واکنش‌های او نسبت به سوپرمن برتری دارد.

دایانا از مقاومت بالایی در برابر آسیب و حملات جادویی برخوردار است. اما این مقاومت در برابر آسیب به اندازهٔ شخصیت‌های ابرقدرتند دیگری که در بالا ذکر شد نیست. با این حال، به دلیل آموزش‌های گسترده برای تحمل درد و توانایی آمازون او در زمینه التیام یافتن سریع به شکلی ابرانسانی، دایانا را در سطحی دیگر قرار می‌دهد. توانایی زوددرمانی به او اجازهٔ التیام صدمات خفیف تا زخم‌های معمولی به شکلی حیرت‌آور می‌دهد. او دارای مصونیت باورنکردنی در مقابل سموم، زهرابه و همچنین بیماری‌ها است.

حواس ابرانسانی توسط آرتمیس، ایزدبانوی شکار به او بخشیده شد. او دارای بینایی، شنوایی، بویایی و حس لامسه ابرانسانی است. او همچنین دارای قابلیتی به نام «چشم شکارچیان» است که به او اجازه می‌دهد همیشه تیز خود را به هدف بزند. او قادر به دیدن فواصل بسیار دور نسبت به یک انسان معمولی است. پس از یک دورهٔ کوتاه نابینایی، آتنا بینایی‌اش را به قهرمان خود اعطا کرد، و نه تنها دایانا بینایی خود را بدست آورد، بلکه قدرت بینایی او از قبل نیز بهتر شد. او همچنین به واسطه آتنا، ایزدبانوی خرد، دارای توانایی همدلی و قادر به درک و احساسات دیگران است. او حتی توانایی برقراری ارتباط با اشکال مختلف حیوانات (شامل دایناسورها) را نیز دارد. او در زمان‌های نیاز، مستقیماً قادر به فرمان به حیوانات وحشی است.

دایانا بهترین جنگجویی به شمار می‌رود که در میان آمازون‌ها زاده شده است. او استاد هنرهای رزمی مسلح و غیر مسلح است، شامل هنرهای رزمی انحصاری آمازون‌ها، مهارت بالا تقریباً با تمام سلاح‌های سردی که تا کنون ساخته شده است (به ویژه کمان و زوبین). به گفتهٔ بتمن: زن شگفت‌انگیز بهترین مبارز تن‌به‌تن در جهان است. او از همان ابتدا مهارت بسیار بالایی در استفاده از دستبند آمازون‌ها برای جلوگیری از اصابت گلوله، و همچنین کمند طلایی خود داشت.

دایانا توانایی چندزبانگی دارد و به غیر از زبان مادری، مسلط به زبان‌های بسیاری شامل یونانی مدرن و باستان، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، چینی ماندارین، روسی و هندی است؛ به علاوه از طریق کنترل بسیار دقیق عضلات، می‌تواند صدای افراد دیگر را (پشت تلفن) در مکالمات کوتاه تقلید کند. برای او تقلید صدای مردها دشوارتر از صدای بانوان است.

Related image

۴- فلش (The Flash)
Barry Allen
فلش (Flash) به معنی صاعقه، عنوان چندین ابرقهرمان خیالی در کتاب‌های مصور شرکت دی‌سی کامیکس است. شخصیت فلش توسط گاردنر فاکس (نویسنده) و هری لمپرت (هنرمند) خلق شده است که برای اولین بار در showcase #4، در ژانویه ۱۹۴۰ معرفی شد. از توانایی‌های این شخصیت می‌توان به انجام حرکات با سرعت بسیار بالا، عکس‌العمل‌های ابرانسانی و نقض قوانین فیزیک اشاره کرد.

اولین صاعقه ورزشکار دانشگاه جی گریک (۱۹۴۰-۱۹۵۱ و ۱۹۶۱ تا کنون) بوده است. همچنین در سال ۱۹۵۶ نیز بری آلن به فلش تبدیل شد و توانست از نیروهای فرا انسانی استفاده کند. از دیگر کسانی که چنین قدرتی دارند می‌توان به والی وست و بارت آلن اشاره کرد که هردو به نام بچه صاعقه شناخته می‌شوند.

Image result for Green Lantern comic

۵- فانوس سبز (Green Lantern)
Hal Jordan
فانوس سبز (Green Lantern) نام چند شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. این افراد قابلیتشان داشتن حلقه‌ای با قدرت فراطبیعی است که از طریق آن می‌توانند اشیای واقعی را با آن بسازند. اولین فانوس سبز (آلن اسکات) توسط بیل فینگر و مارتین نودل در ژوئیه ۱۹۴۰ خلق شد.

از روی این شخصیت فیلمی به نام فانوس سبز (۲۰۱۱) نیز ساخته شده است.

Related image

۶- آکوامن (Aquaman)
Orin / Arthur Curry
آکوامن (Aquaman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که لباسی شبیه به اسطوره‌های دریا و پادشاه دریاها و نیزه‌ای شبیه به نیزه فرمانروای دریا پوزئیدون دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۷۳ مجلهٔ کمیک‌های جالب (More Fun Comics) در نوامبر ۱۹۴۱ معرفی شد. وی همچنین پادشاه آتلانتیس و عضو گروه لیگ عدالت هست و با نیزهٔ سه شاخه آب را کنترل می‌کند.

آکوامن فرمانروای دورآگاه آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کرهٔ زمین است، و به عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعت باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی است. فیزیولوژی منحصر به فردش به او اجازه بقا بر روی خشکی و همچنین فشار و دمای بالای اعماق اقیانوس‌ها را می‌دهد. او توسط وارثین سلطنتی‌اش با نام اورین، و بوسیلهٔ انسان‌های آموزش دهنده‌اش با نام آرتور کِری شناخته می‌شود. آکوامن با استفاده از توانایی‌های گسترده و نفوذ سیاسی خود برای محافظت از هر دو جهان به مبارزه می‌پردازد. او همچنین یکی از مؤسسین تیم لیگ عدالت آمریکا محسوب می‌شود.

آلن ریچسون به ایفای نقش شخصیت آکوامن در مجموعه تلویزیونی اسمالویل پرداخته است و همچنین جیسون موموآ در فیلم‌های بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (۲۰۱۶) و لیگ عدالت (۲۰۱۷) وظیفه بازی در این نقش را بر عهده داشت.

آتلانتی‌ها گونه‌ای از بشریت به شمار می‌روند که از نظر زیست‌شناسی خود را با محیط و اعماق اقیانوس‌ها وفق دادند. این بدین معنی است که او قادر به تفنس در زیر آب، تحمل فشار و بقا در اعماق اقیانوس‌ها، شناگری ماهر و تنها قادر به صرف زمانی بسیار محدود خارج از محیط آب است. او همچنین دارای قدرت، سرعت، استقامت و دوام ابرانسانی است که همین مسئله به او اجازه بقا در اعماق اقیانوس‌ها را می‌دهد.

آکوامن قادر به تنفس در زیر آب و بر روی خشکی است و توانایی زنده ماندن در زمانی طولانی‌تر از یک آتلانتین معمولی را در خشکی دارد. او دارای حواس ابرانسانی از قبیل بینایی فوق‌العاده قوی (چشمان او قادر به دیدن ۶۰۰۰ فاتوم در عمق آب دریا هستند)، شنوایی و بویایی چندین برابر بیشتر از یک انسان معمولی است. آکوامن توانایی ارتباط مستقیم ذهنی با موجودات دریایی است و اخیراً محدودهٔ این ارتباط به قدری گسترده شده است که در واقع می‌تواند موجودات دریایی را بر خلاف اراده به اطاعت از خود وا دارد.

Image result for Martian Manhunter comic

۷- مارشن منهانتر (Martian Manhunter)
J'onn J'onzz / John Jones
مارشن من‌هانتر (Martian Manhunter) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان است که در کتب کامیک دی‌سی کامیکس وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۲۲۵ مجلهٔ کمیک‌های کاراگاهی (Detective Comics) در نوامبر ۱۹۵۵ معرفی شد. او یکی از نخستین اعضای گروه لیگ عدالت آمریکا محسوب می‌شود.

Related image

۸-گرین ارو (Green Arrow)
Oliver Queen
گرین اَرو یا پیکان سبز (Green Arrow) داستان مصور یک شخصیت کمیک به نام الیور «الی» کوئین (Oliver "Ollie" Queen) یک ابرقهرمان تخیلی است که در کتاب‌های دی‌سی کامیکس منتشر می‌شود. این شخصیت توسط مورت ویسینگر و جورج پپ خلق و در نوامبر ۱۹۴۱ برای اولین بار معرفی شد. محل فعالیت وی استارسیتی است. اولیور یک لباس چرمی سبز می‌پوشد با یک کلاهخود که به آن متصل است و یک تیرانداز است و تیرهای وی انواع مختلف و کاربردهای مختلفی دارد به طور مثال تیرهای چسبی، تیرهای توری، تیرهای انفجاری، تیرهای بمب ساعتی، تیرهای آتش‌خاموش‌کن و حتی تیرهای کریپتونیک نیز دارد. وی علاوه بر تیراندازی، شمشیرباز ماهری است و مهارت‌های رزمی قابل تحسینی دارد.

داستان الیور از جایی شروع می‌شود که وی برای مدتی با خدمه‌اش به دریا رفته بود. اما خدمه اش به وی خیانت کرده و او را در دریا می‌اندازند. او در دریا پیش روی می‌کند تا اینکه جزیره‌ای را پیدا می‌کند. وی برای پنج سال در جزیره زندگی می‌کند و در این مدت کارهایی کرده که تابه حال در عمرش حتی یک بار هم این کارها را انجام نداده است. وی همچنین در مدت زمانی که در جزیره بوده کار با تیروکمان را می‌آموزد و تبدیل به تیراندازی قهار و ماهر می‌شود. وقتی که بعد از مدت پنج سال او را در جزیره پیدا می‌کنند و به خانه‌اش در استارسیتی برمی‌گردانند، او تصمیم می‌گیرد تا با جرم و جنایت در شهرش مبارزه کند. الیور هم مانند بروس وین (بتمن) پدر خود را در کودکی از دست داده است.

Image result for Atom comic

 

۹- اتم (Atom)
Ray Palmer
اتم (به انگلیسی: Atom)یک شخصیت خیالی قهرمان است که در کتب کامیک دی سی کمیکز وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۳۴ مجلهٔ کمیک ویترین (Showcase) در اکتبر ۱۹۶۱ معرفی شد.

Image result for Hawkman comic

۱۰-هاوک من (Hawkman)
Katar Hol / Carter Hall
هاوک‌من (به انگلیسی: Hawkman) عنوان چندین شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. نخستین هاوک‌من توسط گاردنر فاکس و دنیس نویل خلق شده است که برای اولین بار، در شمارهٔ ۱ کمیک‌های فلش (ژانویه ۱۹۴۰) معرفی شد.

تا کنون چندین تجسم از شخصیت هاوک‌من در کمیک‌های دی‌سی حضور پیدا کرده‌اند، که همهٔ آن‌ها با استفاده از سلاح‌های قدیمی و بال‌های مصنوعی بزرگ متصل به آن‌ها از جنس فلز خیالی «Nth» قادر به پرواز هستند. اغلب برداشت‌ها از شخصیت هاوک‌من همکاری نزدیکی با یک همدست/شریک عشقی به نام هاوک‌گرل یا هاوک‌ومن دارند.

Image result for Black Canary comic

۱۱-قناری سیاه (Black Canary)
Dinah Laurel Lance
قناری سیاه (به انگلیسی: Black Canary) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان است که در کتب کامیک دی‌سی کامیکس وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۸۶ مجلهٔ «کمیک‌های فلش» در اوت ۱۹۴۷ معرفی شد. او که از اولین ابرقهرمانان دنیای دی‌سی به شمار می‌رود، در بسیاری از گروه‌های پرچمدار این شرکت شامل سازمان عدالت آمریکا و لیگ عدالت حضور داشته است. او از اواخر دهه ۱۹۶۰، با دیگر شخصیت ابرقهرمان کماندار، پیکان سبز همکاری و رابطهٔ عاشقانه داشته است. او به عنوان یکی از برترین مبارزان هنرهای رزمی در دنیای دی‌سی در نظر گرفته می‌شود که با دیگر مبارزان رتبه بالایی همچون گربه‌وحشی، لیدی شیوا، کاساندرا کین و زن شگفت‌انگیز آموزش دیده است.

قناری سیاه دارای توانایی متا انسانی به نام «خروش قناری» است، یک فریاد فراصوت قدرتمند که قادر به تخریب اشیاء، تأثیر بر افراد و اخیراً حتی خرد کردن جمجمه و آب کردن استخوان‌ها است. قناری سیاه استاد هنرهای رزمی به ویژه در رشته‌های جودو و بوکس است، به طوری که او را به عنوان یکی از هفت رزمی‌کار برتر دنیای دی‌سی در نظر می‌گیرند. او همچنین اخیراً با استفاده از قابلیت «خروش قناری» قادر به پرواز نیز شده است.
Image result for Phantom Stranger

۱۲-فانتوم استرنجر (Phantom Stranger)

نامشخص
فانتوم استرنجر (Phantom Stranger) شخصیت فریبنده ای از ریشه های فراموشی نامشخص است، که با نیروهای اسرار آمیز و مخفی در عناوین مختلف منتشر شده توسط DC Comics، گاهی تحت تأثیر Vertigo خود، جنگ می کنند.

Related image

۱۳-مرد بلند (Elongated Man)
Ralph Dibny

مرد بلند (Randolph Ralph Dibny) یک شخصیت داستانی است، یک ابرقهرمان که در کتابهای کمیک آمریکایی منتشر شده توسط DC Comics منتشر شده است. او عضو سه تجسم اتحادیه عدالت است. اولین حضور او در The Volcano Flash بود. 1، # 112 (12 مه 1960).

این شخصیت در طول سالها به دلیل چندین جایزه، از جمله برنده شدن جایزه کوسه 1961 برای بهترین شخصیت حمایت شده، برنده و نامزد شده است.
Image result for Red Tornado comic

۱۴- گردباد سرخ (Red Tornado)
Ulthoon / John Smith

گردباد سرخ (Red Tornado)یک شخصیت خیالی قهرمان است که در کتب کامیک دی سی کمیکز وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۶۴ مجلهٔ کمیک لیگ عدالت (Justice League of America) در آگوست ۱۹۶۸ معرفی شد.
Related image

۱۵-هاوک گرل (Hawkgirl)
Shayera Hol / Shiera Hall
هاوک‌گرل (Hawkgirl) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است، و یکی از نخستین ابرقهرمانان مؤنث بود. اولین شخصیت هاوک‌گرل با نام شیئرا سندرز هال توسط گاردنر فاکس و دنیس نویل خلق شده است و برای اولین بار، در شمارهٔ ۱ مجلهٔ کمیک‌های فلش (ژانویه ۱۹۴۰) معرفی شد. کندرا سندرز توسط نویسنده دیوید اس. گویر و جمیز رابینسون خلق شده است که برای اولین بار در شمارهٔ ۱ انجمن عدالت آمریکا (اوت ۱۹۹۹) حضور پیدا کرد.

 هاوک گرل قادر به پرواز کردن است و با گرزی که دارد، می‌تواند دشمنان را از بین ببرد. در کمیک بی‌عدالتی: خدایان میان ما، به یک قدرت دیگر او نیز اشاره شده: بعد از این که سوپرمن، دیک گریسون (نایت وینگ، اوّلین پسر خواندهٔ بتمن و اوّلین رابین) و دامیان را از انفجار نجات می‌دهد، آن‌ها را کنار می‌گذارد و به سراغ بروس وین (بتمن) می‌رود. بعد از بحث سوپرمن و بتمن، دامیان پیش بتمن می‌رود و می‌گوید که سوپرمن پدر بهتری است و می‌تواند بهتر از ما مراقبت کند و در این باره بحث می‌کنند.

چند وقت بعد، موقعی که زن شگفت‌انگیز، دیک، دامیان، بروس و سوپرمن زمین لرزه‌ای را در تیمارستان آرکهام احساس می‌کنند، دست سولومان گراندی بیرون می‌آید و دامیان را با خود می‌برد. سوپرمن، بتمن و واندر ومن جلوی سولومان گراندی را گرفتند و دیک، دامیان را در حالی که خودش را به بیهوشی زده بود، بیرون برد و بیدار کرد. دیک که مطمئن بود دامیان با بروس دعوا خواهد کرد، سعی کرد خیلی دوستانه به او بفهماند که تنها سوپرمن نیست که در آرکهام با افراد بد می‌جنگد و بتمن هم کمک می‌کند. دامیان هم مثل همیشه عصبی می‌شود و تیغی را به کمر دیک پرت می‌کند و او را می‌کشد. بتمن دیک را با حضور دیگران در شب بارانی غم ناک خاک می‌کند و پسر کوچک و بزرگ خود را رها می‌کند.

چند ماه بعد دامیان به batcave (مخفیگاه بتمن) می‌رود و با عصبانیت دربارهٔ دلیل ترک او در قبرستان با پدرش دعوا می‌کند. آلفرد سعی خود را می‌کند تا او را آرام کند امّا بی‌فایده است. پس به بتمن هشدار می‌دهد تا مراقب خشم دامیان باشد تا به خاطر پرت کردن چیزی او را هم نکشد! هاوک‌گرل بعد از این که چیزی که دامیان پرت کرده بود را در هوا می‌گیرد، دامیان را بلند می‌کند و پیش سوپرمن می‌برد. دامیان از این که او جای batcave را می‌داند تعجب می‌کند و پرس و جو می‌کند و هاوک‌گرل می‌گوید این را از لباسی که لکس لوتر طراحّی کرده است، فهمیدم (که یک دروغ است). در ضمن او چهرهٔ واقعی مارشن من هانتر را می‌داند.

 Image result for Zatanna comic

۱۶- زاتانا زاتارا (zatanna zatara)
Zatanna Zatara
زاتانا زاتارا (Zatanna Zatara) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است؛ که توسط گاردنر فاکس و مورفی اندرسون خلق شده است و برای اولین بار، در شمارهٔ ۴ مجلهٔ کمیک هاواک من در اکتبر/نوامبر ۱۹۶۴ معرفی شد. زاتانا یک تردست و همچنین همانند پدرش جووانی «جان» زاتارا ساحره‌ای واقعی است. او بیشتر برای نقش داشتن در گروه لیگ عدالت، ارتباط معطوف به گذشته و دوران کودکی با شخصیت بتمن، و رابطهٔ عاشقانه با شخصیت‌های جان کنستانتین و تیموتی هانتر شناخته شده است.

Related image

۱۷- فایر استورم (Firestorm)

Ronnie Raymond and Martin Stein
فایراستورم (Firestorm) یا طوفان آتش عنوان چندین شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است فایر استورم توسط انفجار شتاب دهنده ی ذرات در ازمایشگاه دکتر هریسون ولز(ایوبار ثاون-فلش معکوس) به وجود امد. دکتر مارتین استاین و نیمه ی دیگر ان رانی ریموند بود با هم ترکیب شدند ولی بعد در سربال فلش او بخاطر نجات دنیا از دست تکینگی مرد و جفرسون جای او را گرفت.اولین حضور او در سریال فلش بود ولی بیشتر در سریال افسانه های فردا معروف شد.

Related image

۱۸- سایبورگ (Cyborg)

Victor Stone

سایبورگ (به انگلیسی: Cyborg) با نام اصلی ویکتور استون، یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است؛ که توسط نویسنده مارو وولفمن و طراح جورج پرز خلق شده است و برای اولین بار، در شمارهٔ ۲۶ مجلهٔ کامیک‌های دی‌سی (DC Comics Presents) در اکتبر ۱۹۸۰ معرفی شد.

این شخصیت برای اولین بار با بازی ری فیشر حضوری تک‌جلوه در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (۲۰۱۶) داشت و همچنین در فیلم لیگ عدالت (۲۰۱۷) یکبار دیگر به ایفای نقش شخصیت سایبورگ پرداخت.

 


 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 5138
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 5138
mehdi
22:44
پنج شنبه 12 بهمن 1396

معرفی دشمنان مرد عنکبوتی (قسمت اول)


در این مقاله ما قصد داریم همه دشمنان شخصیت Spider-Man را چه در کمیک و چه در سینما نشان دهیم و به یاد اوریم. و برای هر شخصیت یک توضیح مختصر بدیم.(قسمت اول)

Related image

۱- آفتاب پرست (Chameleon)

آفتاب‌پرست (Chameleon) یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کارانه در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این کاراکتر به دست استن لی و استیو دیتکو خلق شده و در مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره اول (مارس ۱۹۶۳) معرفی شد.

نام اصلی او دیمیتری آناتولی نیکولایویچ اسمریدیاکوو کراوینوف بوده و دشمن اصلی مرد-عنکبوتی است. وی همچنین برادر ناتنی سرگئی کراوینوف، معروف به کراون شکارچی، می‌باشد.

او که استاد تغییر چهره است، عضو گروه‌های ابرتبه‌کارانه‌ای چون کاگ‌ب، شش فاسد، دوازده فاسد، هایدرا، نابود کنندگان و خاندان کراوینوف است.

Related image

۲- کرکس (Vulture)

کرکس (Vulture) نام مستعار تعدادی از تبهکاران خیالی در کمیک‌های مارول است. شخصیت اصلی که از این نام استفاده می‌کرد آدرین تومز نام دارد و یکی از دشمنان مرد عنکبوتی است. این شخصیت بعد از آفتاب‌پرست بیشتر تقابل را با مرد عنکبوتی داشته است. در سال‌های اخیر شخصیت‌های دیگری نیز این نام را برای خود برگزیده‌اند، اما تومز بیشترین حضور را داشته است.

مایکل کیتون در نقش این شخصیت در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷) ایفای نقش می‌کند.

Image result for Doctor Octopus comic

۳- دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)

دکتر اختاپوس (به انگلیسی: Doctor Octopus)یک شخصیت خیالی قهرمان است که در کتب کامیک مارول کامیکس وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۳ مجلهٔ مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) در فوریه ۱۹۶۳ معرفی شد.

Image result for sandman comic

۴- مرد شنی (SandMan)

مرد شنی (Sandman) یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کارابرتبه‌کارانه در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این شخصیت به دست استن لی و استیو دیتکو خلق شده و در مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۴ (سپتامبر ۱۹۶۳) معرفی شد.

او که قدرت‌هایش شامل زور، سرعت و استقامت ابرانسانی، تغییر چگالی، جرم و حجم، دگرپیکری به شن و حالات آن، کنترل خاک، آسیب‌پذیری به آب، پرواز (در حالت طوفان شن) می‌شود، عضو گروه‌های ابرتبه‌کارانه‌ای چون شش فاسد، چهار وحشتناک، انتقام‌جویان، دسته وحشی، مجریان، بی‌قانون‌ها، متجاوزین و دوازده فاسد است.

در سال ۲۰۰۹، مرد شنی رتبهٔ ۷۲ را در لیست بزرگترین تبه‍کاران کتاب‌های کمیک آی‌جی‌ان بدست آورد.
مرد شنی این قابلیت را دارد تا بدن خود را تبدیل کند. او می‌تواند بدن خود را از نظر سختی٬ فشردگی٬ پراکندگی ذرات یا شکل٬ و یا ترکیبی از این خصوصیات کنترل کند. به غیر از تغییر شکل و کارایی‌های دیگری که این توانایی در مبارزه برای مرد شنی دارد٬ او می‌تواند ضربه‌هایی با اثر تخریبی کم را نیز با عکس‌العمل نسبتاً سریع خنثی کند. پیراهن خط‌دار و شلواری که به تن دارد٬ درواقع شن‌های رنگ شده هستند تا به نظر بیاید که او لباس به تن دارد. مرد شنی حتی وقتی خیس می‌شود می‌تواند با ایجار ارتجاع در ملکول‌های شن اندازه‌ خود را دو برابر کند.

مرد شنی می‌تواند بازو‌ها و دستان خود را به شکل‌های مختلفو چون گرز یا پتک درآورد تا با مرد عنکبوتی و دیگر دشمنانش مبارزه کند. حجم٬ قدرت و قابلیت تغییر شکل او٬ با مقدار و تعداد ذرات شن و سنگی که در بدن خود دارد رابطه مستقیم دارند. هرچه بیشتر دانه‌های سنگ و شن (در نزدیکی خود) را به بدن خود جذب کند٬ توانایی‌های او هم بیشتر و قوی‌تر می‌شود. با اینکه او می‌تواند هر یک از ذرات شن و ماسه بدن خود را کنترل کند٬ اما ذهنش در آسمان‌ها سیر می‌کند. مرد شنی همچنین می‌تواند خود را به طوفان شن تبدیل کرده و مسافت‌های زیادی را بپیماید یا دشمنان خود را در طوفان اسیر و خفه کند.

بدن مرد شنی کاملاً دارای خصوصیات شیمیایی شن است٬ غیرقابل نفوذ در برابر اکثر عناصر. یک بار که عناصر تشکیل دهنده سیمان به بدن او نفوذ کرده بود٬ بدن او تبدیل به سیمان سخت شد و این باعث شد نتواند حرکت کند. با وجود ناتوانی٬ او زنده ماند اما تا زمانی که دوباره به حالت عادی خود بازگردد برای مدتی به حالتی شبیه کما فرو رفت. علاوه بر سرسختی زیاد٬ قدرت فرا انسانی مرد شنی چندین برابر بیشتر از مرد عنکبوتی و تقریباً برابر با قدرت تینگ است.

Image result for lizard comic

۵- مارمولک (Lizard)

مارمولک (Lizard) یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کارانه در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این کاراکتر به دست استن لی و استیو دیتکو خلق شده و در مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز (سری اول) شماره ۶ام (نوامبر ۱۹۶۳) معرفی شد.

در داستان‌ها، دکتر کانرز یک بیولوژیست ژنتیک بود که تلاش می‌کرد با یافتن روشی برای رشد دادن استخوان، دست راست قطع شدهٔ خودش را بهبود دهد. بعد از آن که روی خودش امتحان کرد، به یک هیولای مارمولکی وحشی تبدیل شد. با وجود آن که وی می‌تواند به حالت انسانی خود برگردد، اما به خاطر داشتن حس آزادی و کامل بودن از این کار خودداری می‌کند.

او که قدرت‌هایش شامل زور، سرعت، استقامت و انعطاف ابرانسانی، دورآگاهی، کنترل ذهنی خزندگان و حشرات، زوددرمانی، پوست سفت، دندان‌ها و ناخن‌هایی به تیزی تیغ و دم ۶ فوتی با قابلیت رشد دوباره می‌شود، عضو گروه‌های ابرتبه‌کارانه‌ای چون شش فاسد و دوازده فاسد است.

در سال ۲۰۰۹، مارمولک رتبهٔ ۶۲ام را در لیست بزرگترین تبه‍کاران کتاب‌های کمیک آی‌جی‌ان بدست آورد.

Image result for Living Brain comic

۶- لیوینگ برین (Living Brain)

لیوینگ برین (Living Brain) یک شخصیت داستانی و ربات است که در کتاب های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کمیک ظاهر می شود. نویسنده توسط استن لی و استیو دیتکو ساخته شده است، شخصیت اول در مرد عنکبوتی شگفت انگیز # 8 ظاهر می شود و از زمان ظهور تعداد کمی از آن ها ساخته شده است.

او دشمن سرسخت مرد عنکبوتی است ، لیوینگ برین توسط شرکت بین المللی ماشین آلات محاسباتی داستانی ایجاد شده است و به عنوان هوشمندترین رایانه و ربات موجود است که قادر به حل تقریبا هر گونه سوال از آن است.

لیوینگ برین توانایی تجزیه و تحلیل هر وضعیت و تعیین بهترین راه برای رسیدن به اهداف خود را دارد. لیوینگ برین مانند هر کامپیوتر می تواند مقدار زیادی از اطلاعات را پردازش و جمع آوری کند. لیوینگ برین می تواند هر ضعفی در موجودیت یا ساختار را پیدا کند و همچنین تعیین بهترین وضعیت برای غلبه بر این مانع. لیوینگ برین فلزی exo-skeleton متراکم است و دارای قدرت فوق العاده و سرعت است. همچنین می تواند پرواز کند. مفاصل اندام های لیوینگ برین می توانند تقریبا 360 درجه چرخش کنند. لیوینگ برین بعدها توسط کنترل از راه دور کنترل شد. لیوینگ برین قدرت زیادی دارد، توانایی حرکت در فرمان و اندامهایش می توانند حرکات مختلفی انجام دهند ... این توانایی را دارد که به خاطر "مغز" کامپیوتری خود فکر کند ...

Image result for Electro comic

۷- الکترو (Electro)

الکترو (به انگلیسی: Electro) یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کارانه در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این کاراکتر به دست استن لی و استیو دیتکو خلق شده و در مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۹ام (فوریه ۱۹۶۴) معرفی شد. این شخصیت که دشمن مرد عنکبوتی است، قدرت خود را زمانی به دست آورد که در خطوط برق کار می‌کرد مورد اصابت صاعقه قرار گرفت. در سال ۲۰۰۹، الکترو از طرف آی‌جی‌ان در رتبهٔ ۸۷ام را در لیست «برترین ابرتبه‌کاران تاریخ کتاب‌های مصور» قرار گرفت.

وی همچنین عضو گروه‌های خلافکارانه‌ای چون شش فاسد، فرستادگان شیطان، چهار وحشتناک، دوازده فاسد و نابودکنندگان می‌باشد.

Image result for Big Man comic spiderman

۸- مرد بزرگ (Big Man)

مرد بزرگ (Big Man) نام شخصیت های مختلف داستانی است که در کتاب های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کمیک منتشر شده است.

 

 

Image result for mysterio spiderman

 

۹- میستریو (mysterio)

میستریو (Mysterio) نام چندین شخصیت داستانی است که در کتابهای کمیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کمیک، معمولا به عنوان دشمنان مرد عنکبوتی ظاهر می شود. اولین و ممتنع ترین نمایشی از میستریو Quentin Beck است، اگر چه چند شخصیت دیگر از آن استفاده کرده اند از نام مستعار Mysterio.

این شخصیت در کارتون های مرد عنکبوتی و بازی های ویدئویی ظاهر شده است. در سال 2009، Mysterio به عنوان IGN 85 بزرگترین کمیک کتاب مقدس تمام وقت رتبه بندی شد.

Related image

۱۰-گابلین سبز (Green Goblin)

 

 

گابلین سبز (Green Goblin) عنوان چندین شخصیت خیالی شرور بزرگ در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است. نخستین و نامدارترین تجسم از این شخصیت نورمن آزبورن است؛ که توسط استن لی و استیو دیتکو به عنوان دشمن شخصیت ابرقهرمان مرد عنکبوتی خلق شده است و برای اولین بار، در شمارهٔ ۱۴ از مجموعه کمیک مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز در ژوئیه ۱۹۶۴ معرفی شد.


 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1614
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , ,
بازدید : 1614
mehdi
21:32
چهار شنبه 11 بهمن 1396

معرفی فیلم های قهرمانی سال 2018


به نظر دوران رنسانس فیلم‌های برگرفته از کتاب‌های کمیک در هالیوود از تب‌وتاب نخواهد افتاد. هر ساله نه تنها از تعداد فیلم‌های بلاک‌باستری کمیکی کم نمی‌شود، بلکه قول ساخت فیلم‌های بیش‌تری نیز داده می‌شود. سردمداران ساخت این فیلم‌ها هم سه کمپانی مارول، برادران وارنر و فاکس، قرن بیستم هستند. سال ۲۰۱۸ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اخیراً کمپانی فاکس اعلام کرد سه فیلم دیگر ابرقهرمانی هم خواهد ساخت و این یعنی باید سال ۲۰۱۸ را سال فیلم‌های ابرقهرمانی بنامیم. مطمئناً برای طرفداران این ژانر، تحمل انتظار برای اکران این فیلم‌ها، کاری بس دشوار است؛ در این مقاله علاوه بر معرفی بعضی از این فیلم‌ها، سعی می‌کنیم تاریخ اکران تقریبی آن‌ها را نیز اعلام کنیم.

Black-Panther

۱- BLACK PANTHER 

تاریخ اکران: ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) – کمپانی مارول


اولین فیلمی که در سال ۲۰۱۸ دروازه‌ی اکران فیلم‌های ابرقهرمانی را با ورود خود باز می‌کند، فیلم Black Pantherاست. چادویک بوزمن بازیگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود و کارگردانی آن را نیز رایان کوگلر بر عهده خواهد داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون مایکل بی جردن، لوپیتا یانگ، مارتین فریمن و آنجلا بَسِت، نقش‌آفرینی می‌کنند. ایده‌ی ساخت فیلم Black Panther اولین بار در سال ۱۹۹۲ مطرح شد و قرار بود ستاره‌ی دهه‌ی ۹۰، وسلی اسنایپس، نقش اصلی را در آن فیلم بر عهده داشته باشد، ولی خب این ایده به سرانجام نرسید تا اینکه در سال ۲۰۰۵ مارول باری دیگر ایده‌ی ساخت این فیلم را مطرح ساخت و سپس در سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی ساخت فیلم Black Panther را اعلام کرد. شخصیت Black Panther با بازی چادویک بوزمن، اولین بار در فیلم Captain America: Civil War معرفی شد که در آن فیلم در جبهه‌ی تونی استارک (مرد آهنی) می‌جنگید. در فیلم خواهیم دید که تیچال (Black Panther) به واکاندا بازمی‌گردد، ولی خیلی زود متوجه می‌شود که فرمانروایی وی، هم از طرف افرادی در درون کشور و هم از سوی نیروهای خارجی مورد تهدید قرار گرفته است. مایکل بی جردن در این فیلم نقش اریک کیل‌مانگر، یک واکاندایی تبعید‌ شده، را ایفا می‌کند که کینه‌ی تیچالا را بر دل دارد؛ یانگ هم نقش ناکیا را ایفا می‌کند. طبق آن چیزی که در کمیک‌های مارول نوشته شده، ناکیا عضوی از نگهبانان سلطنتی بود، ولی بعد از مدتی به تیچالا علاقمند شده و بعد از کش‌وقوس‌های زیاد در داستان، سعی می‌کند محبوب خود را بکشد! بعد از آن وی به همراه کیل‌مانگر به نیروهای مخالف ملحق شده و با به دست آوردن قدرت‌های فرابشری، تبدیل به شخصیت شرور مالیس می‌شود. اندی سرکیس هم نقش‌ یکی از شخصیت‌های منفی در فیلم Black Panther، یعنی اولیس کلوئی (شخصیت Klaw در کمیک)، را ایفا خواهد کرد. گویا کیل‌مانگر با شخصیت کلا (Klaw) نیز مشکل دارد و انتظار می‌رود جنگی سه طرفه را در این فیلم شاهد باشیم.

The-Flash


۲- The Flash

 

تاریخ اکران: ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶)  کمپانی دی‌سی

فیلم The Flashهنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد. این فیلم ششمین فیلم از دنیای دی‌سی خواهد بود. شایعاتی از حضور بازیگر فیلم Green Lantern یعنی هال جردن، نیز در این فیلم به گوش می‌رسد. گویا وی نقش‌ یکی از شخصیت‌های فرعی را در این فیلم ایفا خواهد کرد که البته نقش مهمی در داستان فیلم خواهد داشت. هنوز اطلاعات چندانی از داستان فیلم در دسترس نیست. چندین بار نیز خبر لغو شدن ساخت این فیلم به گوش رسید که البته بعید به نظر می‌رسد. نویسنده این فیلم هری لمپرت است و تهیه‌کنندگی فیلم The Flash نیز بر عهده‌ی جف جونز، جان برگ و ریچارد ساکل خواهد بود. ازرا میلر نقش بری الن (فلش) را ایفا خواهد کرد. گفتنی است شخصیت فلش در صحنه‌ای کوتاه از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice برای نخستین بار به نمایش درآمد.

New-Mutants

۳- NEW MUTANTS 

 تاریخ اکران: ۱۳ آپریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) – کمپانی فاکس، قرن بیستم


فیلم New Mutants درباره‌ی مشتی نوجوان جهش‌یافته است که قرار است به عنوان اسپین‌آفی برگفته از مجموعه کمیک‌های X-Man کار خود را بر پرده‌ی سینما آغاز کند. این گروه آموزش می‌بینند که چگونه قدرت‌های جهش‌یافته‌ی خود را کنترل کنند و در این راه، پروفسور چارلز اگزوویر، استاد آن‌ها خواهد بود. به نسبت فیلم Doctor Strange، در فیلم New Mutants بیش‌تر به قدرت‌های فرابشری و عناصر مخفیانه و مرموز این ژانر تأکید خواهد شد و خب انتظار می‌رود با توجه به سن شخصیت‌ها، اتفاقات فردی که برای هر کدام رخ می‌دهد هم در فیلم‌نامه گنجانده ‌‌شود. فیلم New Mutants توسط جاش بُن کارگردانی می‌شود و اکنون در مراحل پیش‌تولید قرار دارد، ولی هنوز حضور بازیگر خاصی در آن تأیید نشده است. شایعات زیادی شنیده می‌شود که جیمز مک‌آووی در نقش قدیم خود، چارلز اگزوویر، حضور خواهد یافت و البته که انتخاب وی برای این نقش، انتخاب منطقی و هوشمندانه‌ است. از دیگر بازیگرانی که احتمال می‌رود در این فیلم حضور یابند، ولی هنوز به صورت رسمی نام آن‌ها تأیید نشده است می‌توان دیگر ستاره‌ی فیلم Split یعنی آنیا تیلور-جوی در نقش مجیک (Magik) و میسی ویلیامز، بازیگر سریال Game of Thrones برای ایفای نقش ولفزبین (Wolfsbane) اشاره کرد. گفته می‌شود فیلم New Mutants در انتخاب و حضور شخصیت‌ها تا حد زیادی وفادار به کتاب کمیک این اثر بوده است. البته هنوز به صورت رسمی این گفته‌ها تأیید نشده است. از دیگر شخصیت‌هایی که ممکن است در این فیلم حضور داشته باشند می‌توان کنن‌بال (Cannonball)، میراژ (Mirage) و سان‌اسپات (Sunspot) را نام برد.

Infinity-War

۴- AVENGERS: INFINITY WAR 

 تاریخ اکران: ۴ مه ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) – کمپانی مارول


خب از همین حالا می‌توان لقب بزرگ‌ترین، پرخرج‌ترین و البته مهم‌ترین فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۱۸ را به فیلم Avengers: Infinity War داد؛ نام بردن شخصیت‌هایی که در این فیلم بازی نمی‌کنند کاری به مراتب آسان‌تر است! آیرون‌من، کاپیتان آمریکا، وینتر سولجر، دکتر استرنج، نیک فیوری، هالک، هاوک‌آی، بلک ویدو، اسکارلت ویچ، اسپایدرمن، تانوس، ثور، لوکی، ویژن، پیتر کوئیل، نبیولا، درَکس، گامورا، گروت و... خیلی‌های دیگر در این فیلم پرهزینه حضور خواهند داشت. داستان فیلم Avengers: Infinity War، اتفاقات بعد از دو فیلم Avengers: Age of Ultron و Captain America: Civil War را دنبال می‌کند. انتقام‌جویان هنوز هم بعد از اتفاقات فیلم Civil War جدا از هم به کار خود ادامه می‌دهند و روابط چندان حسنه‌ای با یکدیگر ندارند، ولی مجبور می‌شوند برای مقابله با تانوس، آنتاگونیست فیلم، با مجموعه بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy در یک تیم قرار گیرند. تانوس در تلاش است سنگ‌های بی‌کرانگی را گرد هم آورده تا بتواند ساخت اسلحه‌ی فوق قدرتمند اینفیتی گانتلت (Infinity Gauntlet) را به پایان برساند. ممکن است در این فیلم خبری از پیچ‌وتاب‌های داستانی خیلی پیچیده‌ای نباشد (چیزی جز این هم انتظار نمی‌رود)، ولی خب طبق آنچه با نمایش اولین قسمت خود نشان داده است، به تنها چیزی که همیشه نیاز دارد، بازیگران و شخصیت‌های کمیکی بی‌شمار است! احتمالاً در این فیلم به آینده‌ی مجهول روابط تونی استارک و استیو راجرز پرداخته می‌شود و علاوه بر آن تنش‌ها و مشکلات حل نشده بین اعضای تیم نیز بخشی از داستان را تشکیل می‌دهد. در هر صورت جای شکی نیست که بدون توجه به کیفیت نهایی، فیلم Avengers: Infinity War یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شوند (حداقل در گیشه). انتظار می‌رود برای خوب بودن این فیلم، مارول هر آنچه در چنته دارد به کار بندد

Deadpool-2.

۵- DEADPOOL 2

تاریخ اکران: ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) – کمپانی فاکس، قرن بیستم


پس از انتشار تریلر فیلم Deadpool 2، علاقمندان بی‌صبرانه منتظر اکران قسمت دوم این فیلم در واقع کمدی هستند! اکران قسمت اول Deadpool، موفقیت بزرگی برای کمپانی فاکس به همراه داشت؛ این فیلم با بازی رایان رینولدز توانست به فروش جهانی ۷۸۳ میلیون دلار دست یابد و این یعنی زیاد هم نباید از شنیدن ساخت دنباله‌ی آن متعجب شویم. رایان رینولدز باز هم در نقش اصلی این فیلم در حقیقت ضدابرقهرمانی و درجه سنی R گرفته، بازی می‌کند و کارگردان هم دیوید لیچ خواهد بود. انتظار می‌رود در این قسمت هم ابرقهرمانان فیلم‌های این ژانر دست‌مایه‌ی طنز شوند که البته یکی از دلایل اصلی موفقیت قسمت اول نیز همین کلیشه‌ای نبودن برخورد با ابرقهرمانان بود. مورنا باکرین، بازیگر برزیلی‌الاصل زن قسمت اول اُمیدوار است در قسمت جدید این فیلم نیز در نقش ونسا حضور داشته باشد. تی.جی میلر هم از انتخاب خود به عنوان دوست نزدیک ویلسون، یعنی ویزل، مطمئن است. نکته‌ی جالبی که در مورد این فیلم علاقمندیم بدانیم این است که فاکس چگونه توانسته دو شخصیت کِیبل و ویلسون را در کنار هم قرار دهد. آن چیزی که در کمیک‌ها از کِیبل نشان داده شده است، از شخصیتی خشک و عصبانی حکایت دارد و این یعنی شاید داستانِ قسمت دوم کمی جدی‌تر از قسمت اول این فیلم باشد. شاید همین تغییر داستانی باعث شود نقش ویلسون در فیلم‌های بعدی X-Men تفاوت زیادی با آنچه در قسمت اول Deadpool دیدیم داشته باشد. در قسمت دوم Deadpool هم باید منتظر کمپین‌های عجیب و خلاقانه طرفداران پیش از اکران این فیلم باشیم. رایان رینولدز مدت زیادی را صرف این شخصیت و مجموعه کرده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا قسمت دوم می‌تواند موفقیت قسمت قبلی را تکرار کند یا خیر.

The-Incredibles

۶- THE INCREDIBLES 2

 تاریخ اکران: ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) – کمپانی پیکسار


از همان زمان اکران قسمت اول The Incredibles در سال ۲۰۰۴، شایعات در مورد ساخت دنباله‌ی این انیمیشن وجود داشت. چیزی نزدیک به ۱۴ سال از آن زمان می‌گذرد و سرانجام تاریخ اکران فیلم جدید مشخص شده است. در واقع تاریخ اولیه‌ی اکران The Incredibles 2 برای سال ۲۰۱۹ تعیین شده بود، ولی این مرتبه بجای تعویق، زمان اکران فیلم جلوتر افتاد و جای فیلم Toy Story 4 را گرفت که در سال ۲۰۱۹ قرار است اکران شود. هنوز هیچ چیزی از داستان قسمت دوم The Incredibles نمی‌دانیم، ولی برد بیرد، کارگردان این فیلم، در همین حد گفته است که در فیلم نشان خواهیم داد انرژی زیادی که در این خانواده وجود دارد چطور وارد ژانر ابرقهرمانی می‌شود. هم هالی هانتر و هم ساموئل ال جکسون در این قسمت حضور دارند و به ترتیب صداپیشگی دو شخصیت الستی-گِرل و فروزون را بر عهده خواهند داشت. هنوز صحبتی از این موضوع به میان نیامده است که کریگ تی نلسون هم در نقش باب حضور خواهد داشت یا خیر. در مورد جان راتزنبرگر هم وضع به همین منوال است و حضور یا عدم حضور وی برای صداپیشگی نقش آندرماینر، شخصیت شروری که در انتهای فیلم قبلی ظاهر شد، مشخص نیست.  اینکه چه کسی در این فیلم حضور دارد یا نه چندان موضوع مهمی نیست. تقریباً می‌توان گفت همه با هیجان تنها منتظر اکران قسمت دوم این فیلم هستند.

Ant-Man-Wasp

۷- ANT-MAN AND THE WASP

تاریخ اکران: ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) – کمپانی مارول


فیلم Ant-Man and The Wasp اولین فیلم مارول خواهد که بخشی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را دنبال می‌کند. در واقع قرار دادن این حشرات کوچک در آن فیلم بزرگ، فشار زیادی به آن‌ها وارد آورده است و به نظر می‌رسد مارول با ساخت این فیلم سعی دارد کمی آن‌ها را در جایگاه اصلی خودشان قرار دهد. جدای از این موارد، فیلم ابتدایی Ant-Man شگفتی بزرگی بود و موفقیت بالایی برای مارول به همراه داشت؛ فیلمی سرگرم‌کننده با داستانی جالب و البته حضور بازیگری شوخ‌طبع به نام پاول راد که توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند. در اواخر فیلم Ant-Man به شخصیت جدید اوانجلین لیلی در فیلم بعدی این مجموعه اشاره شد. وی نقش وَسپ (The Wasp) را در این فیلم ایفا خواهد کرد. پِیتون رید، کارگردان فیلم، گفت که اوانجلین لیلی در فیلم Ant-Man and The Wasp، کاملاً در لباس وَسپ ظاهر خواهد شد. گفته‌ای که با توجه به عنوان فیلم منطقی به نظر می‌رسد. در حقیقت کنار هم قرار دادن این دو شخصیت یک دلیل داشته و آن این است که مارول می‌خواهد یکی از اولین فیلم‌های خود را که در آن ابرقهرمانی زن ایفاگر نقش اصلی است، معرفی کند. هر چند که در واقع باید آن را فیلمی مشترک در نظر گرفت. اولین فیلم کمپانی مارول که در آن نقش ابرقهرمان را یک زن بر عهده دارد، فیلم Captain Marvel خواهد بود که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود. گفته می‌شود اگر فیلم Ant-Man and The Wasp به موفقیت دست پیدا کند، بعد از آن فیلم جداگانه‌ی The Wasp نیز ساخته خواهد شد (بعید به نظر می‌رسد حتی در صورت عدم موفقیت هم این کار صورت نگیرد!) گفتنی است شایعات از حضور جرمی رنر در نقش هاوک‌آی در این فیلم خبر می‌دهند. پیش از این نیز جرمی رنر از بازی در قسمت ششم Mission: Impossible انصراف داده بود و اینکه به دلیل بازی در این فیلم بوده باشد یا خیر، باید منتظر ماند و دید. ساخت فیلم Ant-Man and The Wasp از خرداد ماه آغاز شده و یک بار دیگر شاهد حضور پاول راد، اوانجلین لیلی و نیز مایکل داگلاس در نقش هنک پین، خواهیم بود. گابریل فراری و اندرو برر فیلم‌نامه‌ را خواهند نوشت و کوین فایگی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

Venom

۸- VENOM   

تاریخ اکران: ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) – کمپانی سونی


روند ساخت پروژه Venom سونی کمی مبهم به نظر می‌رسد. هنوز معلوم نیست داستان فیلم از چه قرار است، از طرفی بازیگران و کارگردان فیلم هم مشخص نشده‌اند. البته دلیلش هم می‌تواند این باشد که سونی به تازگی با اعلام خبر ساخت این فیلم طرفداران این سری را غافلگیر کرده است و هنوز زمان زیادی تا اتمام ساخت این فیلم باقی مانده است. ایده‌ی ساخت فیلمی جداگانه در مورد Venom در این مقطع که اسپایدرمن به تازگی کمی جایگاه قدیم خود را در دنیای مارول پیدا کرده است، کمی گیج‌کننده و عجیب به نظر می‌رسد. سونی قویاً به این موضوع اصرار دارد که فیلم Venom ربطی به دنیای سینمایی مارول ندارد و جایگاه جداگانه‌ی خود را خواهد داشت. تا اینجا مشکلی با این گفته‌ی سونی نداریم، ولی خب شخصیت اسپایدرمن این وسط چه می‌شود؟ مخصوصاً حالا که تام هالند حتی پیش از اکران فیلم Spider-Man: Homecoming جای خود را دل طرفداران این مجموعه باز کرده است! فیلم Venom جای اکران فیلم Aquaman را گرفته است که این یعنی باید منتظر اکران Aquaman در آذر ماه باشیم. ساخت و اکران دو فیلم ابرقهرمانی در فاصله‌ی زمانی نزدیک به هم کار جاه‌طلبانه‌ای است که سونی در سر دارد. احتمالاً سونی دلایلی زیادی برای این کار خود دارد که ما از آن‌ها بی‌خبریم. لازم به ذکر است شایعاتی در مورد ساخت فیلم The Sinister Six نیز وجود دارد و ممکن این فیلم که در آن تعداد زیادی از دشمنان اسپایدرمن از جمله Venom حضور دارند، در سال ۲۰۱۸ و در میان سکوت خبری اکران شود. هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم، بازیگران و حتی سازندگان این فیلم در دسترس نیست.

Dark-Phoenix

۹- X-MEN: DARK PHOENIX

تاریخ اکران: ۲ نوامبر ۲۰۱۸  (۱۱ آبان ۱۳۹۷) – کمپانی فاکس، قرن بیستم


اکثر طرفداران مجموعه‌ی افراد ایکس پس از اعلام ساخت فیلم سینمایی X-Men: Dark Phoenix از این اقدام کمپانی فاکس استقبال کردند. مجموعه افراد ایکس شاخه‌های داستانی مختلفی را در خود گنجانده است، از شخصیت عمیق و در عین حال بی‌اعصاب لوگان بگیرید تا لوده‌ترین شخصیت فیلم‌های ابرقهرمانی، یعنی ددپول. در این وسط هم اشخاص میانه‌رویی همچون پروفسور چارلز اگزوویر هستند که مؤسسه خود را برای نوجوانان موهبت داده شده اداره می‌کند. انتظار می‌رود ساخت دنباله‌ی فیلم X-Men: Apocalypse، از تابستان امسال آغاز شود و داستان مجموعه‌ی افراد ایکس را که گمانه‌های زیادی در مورد آن زده می‌شود، در فیلم جدید پیگیری کند. در انتهای فیلم X-Men: Apocalypse مشاهده شد که جین گری با نیروهای تاریکی درگیر شده است و حالا در فیلم جدید طبیعتاً باید منتظر روایت داستانی کاملی در این مورد باشیم. اگر تغییری در کمیک داده نشده باشد و طبق همان فیلم ادامه یابد، باید منتظر تسخیر شدن جین گری توسط نیروی شرور ققنوس سیاه باشیم. اگر این طور باشد، انتظار می‌رود روایت داستانی عمیق و در عین حال پرآشوبی را شاهد باشیم که تمرکز اصلی خط سیر داستانی بر قدرت فراطبیعی‌ای باشد که جین گری را تسخیر می‌کند. همچنین بسته به اهمیت داستانی، این احتمال نیز وجود دارد که اتفاقات بیش‌تری هم در رابطه با جیمز مک‌آووی (پروفسور ایکس) در فیلم به نمایش گذاشته شود.

Spiderman

۱۰- Spider-Man: Into the Spider Vers

 تاریخ اکران: ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) – کمپانی سونی


ممکن است که اسپایدرمن را در کنار تونی استارک و مابقی تیم تمام‌نشدنی انتقام‌جویان در دنیای سینمایی مارول ببینیم، ولی این بدین معنا نیست که سونی از دور هم جمع کردن آن‌ها در فیلمی دیگر دست می‌کشد. فیلم انیمیشن اسپایدرمن (که هنوز نامی هم برای آن انتخاب نشده است)، هم‌اکنون در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و باب پرسیچتی و پیتر رمزی برای کارگردانی آن انتخاب شده‌اند. فیلم‌نامه را فیل لرد به رشته‌ی تحریر درآورده است و مدیران تولید آن نیز خود فیل لرد و شخص کریس میلر هستند. سازندگان تأیید کرده‌اند که انیمیشن اسپایدرمن تنها به شخصیت مایلز مورالس خواهد پرداخت. درخواست زیادی شده بود که فیلم لایو-اکشنی با حضور شخصیت مایلز مورالس ساخته شود، ولی خب به نظر به همین حضور کارتونی وی هم باید رضایت داد. خوشبختانه داستان فیلم، داستان اصلی همین شخصیت خواهد بود که این یعنی خیلی‌ها نمی‌دانند در فیلم داستان از چه قرار خواهد بود و همین امر خون تازه‌ای را به ذات مجموعه‌ی مردعنکبوتی تزریق خواهد کرد. اگر بازخوردها به این انیمیشن خوب باشد، بعد از آن شاید کلاً دنیای مرد عنکبوتی دچار تغییر و تحول اساسی شد! هنوز زمان خیلی زیادی به اکران فیلم جدید کمپانی سونی مانده است، ولی خب قطعاً رقابت سختی را در پیش خواهد داشت، چون زمانی اکران می‌شود که فیلم بعدی این لیست قرار است اکران شود.

Aquaman

۱۱- AQUAMAN

 تاریخ اکران: ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) – کمپانی برادران وارنر


جیسون موموآ ایفاگر نقش آکوامن خواهد بود، این ابرقهرمان، فرمانروای آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کرهٔ زمین است، و به عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعت باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی است. نیزه‌ی سه شاخه‌ی وی نیز ما را به یاد پوزئیدون می‌اندازد. پوزئیدون دنیای کمیک! وی پیش از این نیز در فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice حضور کوتاهی داشت، ولی در فیلم Justice League که قرار است ۳۰ آبان اکران شود، نقش مهم‌تری را بر عهده خواهد داشت. بعد از آن فیلم، نوبت به خودنمایی جداگانه‌ی وی در فیلم Aquaman خواهد رسید. از هنرپیشگانی که در کنار جیسون موموآ حضور دارند می‌توان امبر هِرد در نقش میرا، نیکول کیدمن در نقشه ملکه آتلانا، پاتریک ویلسون در نقش اُرم و دولف لاندگرن در نقش پادشاه نیریوس را نام برد. یحیی عبدل‌المتین هم در نقش بلک مانتا، آنتاگونیست اصلی این فیلم، حضور خواهد داشت. به نظر داستان فیلم هم به جنگ و جدال آن‌ها بر سر قدرت در اقیانوس می‌پردازد. گویا کم کم جنگ قدرت از سطح خشکی به قعر دریا هم کشیده خواهد شد! البته با اضافه شدن نام کینگ نیریوس به این لیست، دیگر با اطمینان نمی‌توان از داستان فیلم گفت، ولی آنچه مشخص است، این است که آرتور کِری حسابی در این فیلم سرش شلوغ خواهد بود. با شروع فیلم‌برداری انتظار می‌رود نام بازیگران بیش‌تری اعلام شود و اینکه جزئیات داستانی بیش‌تری هم از فیلم به دست آوریم، ولی خب شواهد حاکی از این است که در سال فیلم‌های ابرقهرمانی، می‌توانیم به Aquaman به عنوان اثری متفاوت‌تر چشم بدوزیم. اُمیدواریم.

Batgirl

۱۲- Batgirl

تاریخ اکران: به صورت دقیق مشخص نشده است – کمپانی برادران وارنر


پیش از این گفتیم که فیلم Batgirl را جاس ویدون، کارگردان قسمت اول انتقام‌جویان کارگردانی خواهد. اطلاعات زیادی از تاریخ اکران فیلم اعلام نشده است و همین اندازه می‌دانیم که فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. حتی بازیگران فیلم نیز هنوز معرفی‌ نشده‌اند. شایعاتی درباره‌ی حضور اما استون در فیلم به گوش می‌خورد که البته جاس ویدون این خبر را تأیید نکرده است و پیش از این نیز در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که اصراری ندارد بازیگری معروف این نقش را ایفا کند. این فیلم هنور در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و به نظر حتی هنوز فیلم‌نامه‌ی اولیه هم نگاشته نشده است. اینکه این فیلم را در سال ۲۰۱۸ روی پرده سینما ببینیم یا نه، پاسخی قطعی ندارد. این فیلم، پس از فیلم Wonder Woman، دومین فیلم مستقل دنیای سینمایی دی‌سی با محوریت ابرقهرمان زن خواهد بود.


 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 173
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 173
mehdi
13:19
شنبه 7 بهمن 1396

هانس زیمر قرار است موسیقی فیلم X-Men: Dark Phoenix را بسازد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هانس زیمر قرار است بار دیگر ساخت موسیقی یک فیلم ابرقهرمانی دیگر را بر عهده بگیرد. زیمر که وظیفه ساخت موسیقی متن سه‌گانه شوالیه تاریکی (Dark Knight) و مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) را در کارنامه دارد، ساخت و ضبط موسیقی متن فیلم X-Men: Dark Phoenix را بر عهده گرفته است. این خبر باعث شگفتی بسیاری شده است، چرا که او در سال ۲۰۱۶ و پس از انتشار فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) اعلام کرد که دیگر موسیقی متن هیچ فیلم ابرقهرمانی را نخواهد ساخت. زیمر در سال ۲۰۱۶ به BBC's HardTalk گفت:
من رسما از ساخت موسیقی متن فیلم‌های ابرقهرمانی بازنشسته شده‌ام. من ۱۲ سال پیش با کریستوفر نولان پروژه ساخت موسیقی فیلم Batman Begins را انجام دادم. ممکن است که سه‌گانه شوالیه تاریکی برای شما سه فیلم باشند، اما برای من، ۱۱ سال از زندگی و عمر من بوده است.



با وجود اینکه زیمر طی این مدت موسیقی متن هیچ فیلم ابرقهرمانی را قبول نکرده بود، اما در حال حاضر از تصمیم خود عقب نشینی کرده است. ایوان پیترز، بازیگر نقش کوئیک سیلور در فیلم X-Men: Dark Phoenix، اخیرا در پادکست HappySadConfused، شرکت کرده است. او گفت:
من فکر می‌کنم که این فیلم قرار است فوق العاده باشد. من نمی‌دانم که اکنون می‌توانم بگویم یا نه، اما هانس زیمر موسیقی متن این فیلم را خواهد ساخت.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث بازگشت زیمر به ساخت موسیقی فیلم‌های ابرقهرمانی شده است و آیا این موضوع به معنای منصرف شدن او از تصمیم قبلی‌اش است یا اینکه این تنها یک تغییر عقیده موقتی خواهد بود. با وجود اینکه هنوز دلیل عقب نشینی زیمر از تصمیمش مشخص نیست، اما پیترز از تجربه حضور در فیلم X-Men: Dark Phoenix سخن گفت و بازی در این فیلم را تجربه لذت‌بخشی می‌داند. پیترز گفت:

سیمون کینبرگ کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که در این پروژه بسیار آماده و حرفه‌ای بوده است. انرژی متفاوتی در پشت صحنه ساخت فیلم وجود داشت و همه چیز مثل ساعت انجام می‌شد. همه چیز در این پروژه کاملا یک‌ پارچه و در یک سطح بودند و بنابراین کار در این پروژه، برای من یک تجربه لذت بخش و خوب بوده است.

Quicksilver

کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ بوده است. با وجود اینکه، این فیلم اولین تجربه کارگردانی او است، اما کینبرگ با این مجموعه غریبه نیست و به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی دنیای افراد ایکس (X-Men) از جمله فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی)، فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس)، حضور داشته است. جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 298
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 298
mehdi
11:28
جمعه 6 بهمن 1396

برادران روسو برای ادامه همکاری با مارول بعد از Avengers 4 ابراز علاقه نشان دادن


جو و آنتونی روسو که بیشتر آن‌ها را با نام برادران روسو می‌شناسیم، در گذشته بیشتر برای کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Community (کامیونیتی) شناخته می‌شدند. این دو برادر در مجموع ۲۱ قسمت از این سریال را کارگردانی کردند و در سال ۲۰۱۲ رسما به دنیای سینمایی مارول اضافه شدند. در سال ۲۰۱۲، مارول استودیو از انتخاب برادران روسو برای کارگردانی فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) خبر داد که در آن زمان بسیاری به این انتخاب و موفقیت آن شک داشتند، اما آن‌ها خیلی زود رهبری مهم‌ترین پروژه‌های مارول را بر عهده گرفتند. پس از موفقیت این فیلم، مارول تصمیم گرفت که همکاری خود را با برادران روسو ادامه دهد و کارگردانی فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به این دو برادر سپرده شد.

مارول پیش از اکران فیلم Captain America: Civil War که در زمان اکران با استقبال گسترده منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد، اعلام کرد که برادران روسو وظیفه کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) را بر عهده گرفته‌اند تا مهم‌ترین پروژه مارول به این دو برابر خوشنام سپرده شود. با وجود اینکه فیلم Avengers 4 قرار نیست زودتر از سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما اواخر ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما به پایان رسید و حال تمرکز برادران روسو و مارول روی تکمیل فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) برای اکران در تابستان سال جاری میلادی است. با این حال، پس از انتشار این دو فیلم، برادران روسو قرار است پس از ۷ سال دنیای سینمایی مارول را ترک کنند.

Captain America: Civil War

با وجود اینکه هنوز صحبت و مذاکره‌ای با برادران روسو برای بازگشت در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نشده است، اما در مصاحبه با برنامه HappySadConfusedPodcast، این دو برادر در مورد احتمال بازگشت خود در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول صحبت کرده‌اند. با وجود اینکه هنوز کار آن‌ها با دو قسمت آینده فیلم Avengers به پایان نرسیده است، اما قرارداد آن‌ها در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. زمانی که در این مصاحبه از برادران روسو سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا فیلم Avengers 4 پایان کار آن‌ها در دنیای سینمایی مارول خواهد بود یا آن‌ها در فاز چهارم دوباره باز خواهند گشت، آنتونی روسو در جواب این سوال تاکید کرد که آن‌ها هیچ صحبت یا مذاکره‌ای را در مورد فیلم‌های آینده نداشته‌اند، اما اذعان کرد که علاقه‌مند به ادامه همکاری با مارول هستند. آنتونی روسو گفت:

ارتباط ما با مارول، یکی از خلاقانه‌ترین روابطمان در طول دوران حرفه‌ای ما بوده است. ما واقعا به فیلم‌هایی که ساخته‌ایم و اینکه توانسته‌ایم با آن‌ها همکاری کنیم، افتخار می‌کنیم و زمان شگفت‌انگیزی را با آن‌ها سپری کرده‌ایم. ما بخاطر اینکه در حال کار روی دو فیلم Avengers هستیم، هنوز در مورد ساخت فیلم‌های بیشتر با آن‌ها صحبت نکرده‌ایم. یکی از چیزهایی که ما همیشه کوین فایگی و مارول را به خاطرش تحسین کرده‌ایم این است که آن‌ها با وجود اینکه یک دنیای سینمایی با داستان‌های به هم پیوسته متعدد و فیلم‌های بسیار زیادی را در طول سال‌های گذشته ایجاد کرده‌اند، اما در نگارش و ساخت یک فیلم بسیار منظم هستند و من فکر می‌کنم که این موضوع تاثیر بسیار مفید و خوبی را روی روند خلاقانه ساخت فیلم‌های مستقل می‌گذارد. بنابراین، تمرکز ما در حال حاضر روی کاری که انجام می‌دهیم، است اما مطمئنا برای ادامه همکاری با آن‌ها آماده هستیم.

Millie Bobby Brown in Avengers: Infinity War BTS

این خبر بدون شک می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران دنیای سینمایی مارول شود. تیم برادران روسو و کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی، نویسندگان سه‌گانه کاپیتان آمریکا (Captain America) و دو فیلم Avengers، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین تیم‌های مارول استودیو هستند. با این حال، ادامه همکاری با این گروه می‌تواند به عملکرد دو فیلم Avengers بستگی داشته باشد. همچنین بسیاری اعتقاد دارند که این گروه، تیم مناسبی برای اضافه کردن دو گروه چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) و افراد ایکس (X-Men) به دنیای سنیمایی مارول است. با این وجود، برادران روسو در حال حاضر قرار است به‌عنوان تهیه کننده در پروژه‌های تلویزیونی مختلفی حضور داشته باشند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 106
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 106
mehdi
19:24
شنبه 30 دی 1396

تصویر مفهومی جدیدی از هالک باستر در فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد


فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و در این فیلم شاهد استفاده شخصیت آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، از زره هالک باستر بودیم. این زره که با همکاری بروس بنر تولید شده بود، برای زمانی که هالک با بازی مارک روفالو، دیگر غیر قابل کنترل شده باشد، ساخته شده بود و در این فیلم تونی استارک از آن برای متوقف کردن هالک استفاده کرد. سرانجام ماه گذشته، مارول (Marvel) اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. در این تریلر شاهد بازگشت زره هالک‌باستر بودیم و مشخص شد که شایعات منتشر شده در مورد استفاده از این زره در این فیلم درست بوده است، اما بسیاری اعتقاد دارند که تونی استارک در این زره حضور ندارد.

طبق نظریه منتشر شده، بروس بنر برای تبدیل شدن دوباره به هالک در فیلم Avengers: Infinity War مشکل دارد و در نبردی که واکاندا قرار است رخ بدهد، قرار است از زره هالک‌باستر استفاده کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده است. در این تصویر مفهومی، شاهد یک نمای کلی از نسل دوم زره هالک‌باستر هستیم که ظاهر نسبتا متفاوتی را نسبت به نسخه فیلم Age of Ultron دارد. در این تصویر دو نسخه متفاوت از این زره را مشاهده می‌کنیم که نسخه استفاده شده در فیلم شباهت بیشتری به طرح سمت چپ این تصویر دارد. با این حال، گفته می‌شود که ارتفاع نسل جدید زره هالک‌باستر کمی کوتاه‌تر از نسخه اول است و طبق اولین تریلر منتشر شده، از این زره قرار است در نبرد واکاندا استفاده شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War


طبق آماری که اخیرا وب‌سایت فندنگو منتشر کرده، فیلم Avengers: Infinity War موردانتظارین فیلم کاربران این وب‌سایت در سال ۲۰۱۸ میلادی است. اولین تریلر این فیلم توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. شخصیت تانوس با بازی و صداپیشگی جاش برولین، قرار است شخصیت اصلی این فیلم باشد و طبق گفته کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تانوس در فیلم Avengers: Infinity War همان شخصیتی خواهد بود که این کمپانی همیشه وعده آن را داده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آنفیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


 

کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 169
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 169
mehdi
18:57
سه شنبه 26 دی 1396

شایعه: جیک جیلنهال بازیگر جایگزین بن افلک در نقش بتمن خواهد بود


به احتمال خیلی زیاد، شما هم دیگر از این وضعیت نابسامان و اینکه هر روز یک خبر جدید یا شایعه‌ای تازه درباره بن افلک و شرایط حضور او در نقش شخصیت بتمن منتشر می‌شود، خسته شده‌اید. اگرچه لازم به ذکر است که در حال حاضر همه ما چنین وضعیتی را داریم و خود طرفداران بن افلک هم دیگر از این شرایط و انتشار شایعه‌ها و اخبار رنگارنگ خسته شده‌اند. با این حال لازم به ذکر است تا زمانی که کمپانی وارنر تصمیم جدیدی اتخاذ نکند و بیانیه‌ای رسمی در خصوص اینکه دقیقا چه اتفاقی در پروژه تولید فیلم The Batman (بتمن) مت ریوز رخ می‌دهد و البته حضور بن افلک در نقش بتمن در آینده به چه صورت خواهد بود منتشر نکند، این وضعیت همچنان ادامه پیدا می‌کند و ما مدام قرار است شایعه‌های متفاوت‌تر و شاید عجیب‌تری بشنویم.

آخرین مورد در لیست بلند بالای شایعه‌های رنگارنگ فیلم اختصاصی بتمن، شایعه‌ای است که در طی چند روز اخیر منتشر شد. این شایعه حاکی از آن بود که فیلم The Batman قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی دی سی، ملقب به DCEU باشد. حال بر اساس توضیحاتی که مسئولان و منابع استودیو EIC Mario-Francisco Robles ارائه داده‌اند، اوضاع از این قرار است:

شخصیت بتمن یکی از دارایی‌های مهم کمپانی دی سی است و بخشی از آن محسوب می‌شود. فیلم اختصاصی بتمن که قرار است توسط مت ریوز ساخته شود هم به این دنیای سینمایی مرتبط و متصل است؛ منتهی به روش مخصوص خود کارگردان.



بر اساس این صحبت‌ها و نظرات واضحی که مدت‌ها پیش خود مت ریوز در رابطه با جدیدترین اثر ابرقهرمانی‌اش اعلام کرده بود، به نظر می‌رسد که درست همانند فیلم Justice League (لیگ عدالت) و دیگر آثار دنیای سینمایی دی‌سی، فیلم اختصاصی و مستقل بتمن هم قرار است بخشی از این دنیای سینمایی باشد، اما ارتباط فیلم ابرقهرمانی مت ریوز و دنیای سینمایی دی‌سی به این صورت نیست که ما بتوانیم انتظار حضور شخصیت‌های دیگر مانند واندر وومن و آکوامن را داشته باشیم که به صرف نوشیدن چای یا قهوه، به عمارت وین می‌آیند.

علاوه بر این موضوع، ما در گزارش‌های جدید شاهد یک بروزرسانی در وضعیت احتمال حضور بن افلک در نقش شخصیت مبارز شنل‌پوش بودیم. به نظر می‌رسد که مسئولین خود کمپانی برادران وارنر هم از این شرایط خسته شده‌اند و دیگر حس قبلی خود را نسبت به این بازیگر ندارند و دیگر همانند قبل سعی نمی‌کنند او را برای ماندن در این نقش و ایفای این شخصیت متقاعد کنند؛ البته لازم به ذکر است که بن افلک هنوز از دنیای سینمایی دی‌سی خارج نشده و همچنان ارتباطاتی با این شخصیت دارد. با این حال، مشخص شده که اگر بالاخره روزی رسید که بن افلک قصد ترک این دنیای سینمایی و این شخصیت محبوب را داشته باشد، مسئولان و عوامل همین حالا هم جایگزینی برای او در نظر گرفته‌اند. منابع سایت خبری Revenge of The Fans اینگونه درباره بازیگر در نظر گرفته‌شده کنونی سخن گفته‌اند:

همانطور که قبلا هم عنوان شده بود، ممکن است جیک جیلنهال بازیگر بعدی نقش شخصیت بتمن باشد. البته بن افلک هنوز این نقش را کنار نگذاشته و هنوز دنیای سینمایی دی‌سی را ترک نکرده است. موضوع همین است؛ او هنوز با کمپانی قرارداد دارد. اما استودیو دیگر روی او نظر مثبتی نداشته و کم کم در حال دودل شدن درباره نگه داشتن او است. اگر بن افلک برود، جیک جیلنهال جایگزین او خواهد شد. شرایط عجیبی شده است. هر دوی این بازیگران می‌دانند که تصمیماتشان سرنوشت یکدیگر را تغییر خواهد داد.



البته ما امیدواریم که هرچه زودتر شرایط باثباتی به وجود بیاید و بیانیه‌ای رسمی از طرف عوامل کمپانی برادران وارنر و دنیای سینمایی دی‌سی به گوش برسد. شما درباره این شرایط چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما جیک جیلنهال می‌تواند گزینه خوبی برای ایفای نقش بتمن باشد؟ آیا می‌تواند بهتر از بن افلک عمل کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




    کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 204
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 204
mehdi
21:40
یک شنبه 24 دی 1396

به احتمال زیاد هیوجکمن به نقش لوگان بر می گردد


اگرچه هیو جکمن پیش از ایفای نقش ولورین در فیلم Logan (لوگان) اعلام کرده بود که این اثر، آخرین کاری است او که در قالب نقش این شخصیت به روی پرده سینماها می‌آید، اما بر اساس گزارش‌ها و صحبت‌های جدید مطرح‌شده به نظر می‌رسد که او چند وقتی است درباره بازگشت دوباره به این نقش فکر می‌کند؛ مخصوصا از زمانی که قراردادهایی بین کمپانی دیزنی و کمپانی فاکس قرن بیست و یکم رد و بدل شده و دیزنی قسمتی از دارایی‌های خوب فاکس را خریده، احتمال بازگشت او هم بیشتر شده است.



زمانی که فیلم لوگان به روی پرده سینماها رفت و توانست موفقیت‌های بسیار زیادی چه از لحاظ فروش بلیط‌ها و چه از لحاظ نظر منتقدان (که مورد تحسین بسیار زیاد آنها واقع شده بود) به دست آورد، خیلی از طرفداران و بینندگان معتقد بودند که هیو جکمن به طرز خیلی خوبی توانسته شخصیت افسانه‌ای ولورین را به پایان برساند و این اثر مستقل تا سال‌های بعد هم در ذهن همه باقی خواهند ماند. اما حالا که کمپانی والت دیزنی به واسطه قراردادهایی که با کمپانی فاکس امضا کرده، خیلی از دارایی‌های آن مانند حق ساخت برخی فیلم و سریال‌ها را به طور رسمی به دست آورده است، خیلی از طرفداران کنجکاوند و دوست دارند شاهد بازگشت ولورین به روی پرده سینماها باشند. آنها دوست دارند محبوب‌ترین شخصیت دنیای X-Men (مردان ایکس) دوباره پنجه‌های خود را به کار بیندازد و در قالب یکی از شخصیت‌های واقعی دنیای سینمایی مارول به روی پرده سینماها بیاید.

اگرچه احتمال بازگشت هیو جکمن به نقش لوگان خیلی ضعیف شده، مخصوصا با توجه به اثر نمایشی و جدیدی که اخیرا روی پرده سینماها با نام The Greatest Showman (بزرگترین شومن) اکران شد، اما این قضیه دلیل بر این نمی‌شود که بازیگرانی که اکنون در دنیای سینمایی مارول فعالیت می‌کنند (و همچنین افرادی که در آینده با او هم‌بازی می‌شوند) دست از سعی و تلاش بردارند. اینطور که از ظواهر امر پیدا است، بازیگران مختلف این دنیای سینمایی دوست دارند و تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند این بازیگر افسانه‌ای را به نقش بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ابرقهرمان این دنیای سینمایی که در طی سال‌های زیاد همیشه در صدر بود، برگردانند. اوایل هفته جاری، بازیگر شخصیت اصلی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) یعنی کریس همسورث، نظرات خود را درباره هیو جکمن و نحوه بازی او در قالب نقش شخصیت ولورین بیان کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نوبت به سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز ملقب به سرباز زمستان رسیده است. او در جدیدترین گفتگوی کوتاه خود درباره مکالمه‌ای که با هیو جکمن در مراسم گلدن گلوب داشت و حرف‌هایی که بین آنها رد و بدل شد صحبت کرد.

در طی مراسم ایس کامیک کان (Ace Comic-Con)، سباستین استن به همراه بازیگر شخصیت کاپیتان آمریکا یعنی کریس ایوانز و بازیگر شخصیت انت-من یعنی آنتونی مکی حضور به عمل رساند. در این مراسم از استن درباره ادغام دو کمپانی فاکس و دیزنی سوال شد. استن علاوه بر اینکه نظر خود را درباره این ادغام بیان کرد، درباره صحبت‌هایی که بین او و جکمن رد و بدل شده بود حرف زد:

اخیرا فرصت خیلی خوبی پیش آمد و من توانستم زمان کوتاهی را در کنار هیو جکمن بنشینم. نمی‌دانم که اگر این شرایط دوباره پیش می‌آمد، قابلیت این را داشتم که درباره چیز مسخره‌تری با او صحبت کنم یا نه، اما در پایان گفتگویمان من از او پرسیدم که «آیا در آینده‌ای نزدیک قرار است شما را ببینم؟». نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد، اما او یک سری چیزهایی به من گفت که باعث شد چنین فکری به ذهنم خطور کند. اگر این اتفاق نیفتد، احتمالا من با زدن این حرف‌ها در دردسر بزرگی خواهم افتاد. من این سوال را از او پرسیدم، زیرا تا مدت‌ها تصور می‌کردم که او اعلام کرده بود که فیلم لوگان قرار است آخرین اثری باشد که ولورین در آن حضور خواهد داشت. او به من گفت که این چیزی بوده که در برابر مطبوعات و مخاطبان خود اعلام کرده و اخیرا شرایطی پیش آمده که او به بازگشت به این نقش فکر می‌کند. پس، من نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد، اما اینگونه که خودش اعلام کرد، مدتی است که به این موضوع فکر می‌کند.


 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 305
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 305
mehdi
17:7
یک شنبه 26 آذر 1396

احتمال حضور باریگر دیگری در فیلم The Batman


بر اساس گزارش‌های اخیری که حول محور فیلم اختصاصی بتمن یعنی The Batman منتشر شده است، به نظر می‌رسد که مت ریوز قصد دارد برای شخصیت اصلی جدیدترین اثر ابرقهرمانی و اقتباسی بر اساس کتاب‌های کمیک، بازیگر دیگری را جایگزین بن افلک، جدیدترین بازیگر شخصیت بتمن، کند. بن افلک اولین بار در سال ۲۰۱۳ بود که برای فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) به کارگردانی زک اسنایدر، قراردادی را مبنی بر ایفای نقش شخصیت مبارز شنل‌پوش امضا کرد. همان زمان هم که این خبر منتشر شد، با انتقادات و سخنان تند طرفداران روبه‌رو شد و این نظرات منفی تا زمان اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت هم ادامه داشت و گریبان این اثر را هم به طرز بدی گرفت. اما با این حال، این بازیگر برنده جایزه اسکار در نهایت به همه نشان داد که چه گزینه خوب و کاملا مناسبی برای این نقش است و با ایفای نقش در دو اثر بلند خود یعنی همان فیلم بتمن علیه سوپرمن و فیلم Justice League (لیگ عدالت) که نوامبر سال جاری اکران شد، این موضوع را بیش از پیش به همگان ثابت کرد که تعریف و تحسین جمع زیادی از سوی طرفداران را هم به دنبال داشت.

حال علی رغم تمامی موفقیت‌ها و تحسین‌هایی که بن افلک برای هنرنمایی جدیدش در فیلم لیگ عدالت به دست آورده، اخیرا صحبت‌های خیلی زیادی حول محور او می‌چرخد که حتی خود افلک در مصاحبه جدیدش عنوان کرده بود که درباره حضورش در چند سال آتی در دنیای سینمایی دی سی و همچنین ایفای نقش بتمن خیلی مطمئن نیست. از طرف دیگر اگرچه تهیه‌کننده فیلم اختصاصی بتمن اعلام کرده که بن افلک در حال تنظیم برنامه‌هایی است تا بتواند در ماجراجویی خطرناک مت ریوز شرکت کند، اما در عین حال مدارک زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد موضوع چیز دیگری بوده و به احتمال زیاد قرار است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. درست همین ماه گذشته بود که گزارش جدیدی منتشر شد که مشخص می‌کرد در صورتی که بن افلک قصد ترک این پروژه را داشته باشد، به احتمال خیلی زیاد قرار است گزینه بعدی‌ای که برای ایفای نقش شخصیت بتمن روی میز قرار می‌گیرد، جیک جیلنهال باشد. علاوه بر این گزارش، گزارش دیگری هم منتشر شد که بر اساس آن مشخص شده که کمپانی برادران وارنر قصد دارد پیش از آنکه مت ریوز چرخ دوربین‌ها را کوک کرده و بخواهد مرحله فیلمبرداری را آغاز کند، به دنبال گزینه مناسب و جدیدی برای ایفای نقش شوالیه تاریکی بگردد و او را جایگزین بن افلک کند.

بر اساس گزارش جدید سایت خبری ورایتی، کمپانی برادران وارنر بعد از مواجه شدن با شکست نسبی فیلم لیگ عدالت و عملکرد پایین‌تر از حد انتظار آن در باکس آفیس و فروش بلیط‌ها، قصد ایجاد یک دگرگونی و تغییر اساسی در خود را دارد. در این گزارش پاراگرافی وجود دارد که در آن درباره آینده شخصیت بتمن و حضور بن افلک در این نقش و دنیای سینمایی دی‌سی صحبت شده است:

اگرچه انتظار می‌رود که بن افلک بتواند به‌عنوان شخصیت مبارز شنل‌پوش در اثر اختصاصی شخصیت فلش یعنی فیلم Flashpoint (فلش پوینت) حضور داشته باشد، اما درباره فیلم اختصاصی و مستقل مت ریوز اینگونه نیست و به احتمال خیلی زیاد او در این اثر نمی‌تواند به‌عنوان شخصیت بتمن ایفای نقش کند و شنل را به تن کرده و ماسک خود را به صورت بزند. به گفته منابع موثق، این کارگردان قصد دارد بازیگر دیگری را جایگزین افلک کند و فرد بااستعداد جدید و تازه‌نفسی را به پروژه بیاورد.

Matt Reeves - Batman

اگرچه شاید این خبر برای خیلی از طرفداران و دوست‌داران بن افلک در قالب بتمن/بروس وین، خبر ناراحت‌کننده و ناامید کننده‌ای باشد اما اصلا خبر تعجب‌آوری نیست و تا حدودی می‌شد رخ دادن این اتفاق را از چندی پیش حدس زد. شاید متوجه این تغییر شده باشید، اما لازم به ذکر است از زمانی که اوایل سال جاری افلک از سمت کارگردانی و نویسندگی این پروژه دست کشید و کنار رفت (برخی اعتقاد دارند که کنار گذاشته شده است)، به وضوح مشخص است که دیگر نسبت به قبل، نسبت به شخصیت بتمن تعهد آنچنانی ندارد.

با اینکه او در تابستان سال جاری و در مراسم کامیک کان سن دیگو مت ریوز را به‌عنوان یک کارگردان و سکان‌دار فوق‌العاده خوب برای این پروژه تحسین کرد و نشان داد که چقدر برای بازی در این نقش شور و شوق دارد و امیدوار است که تا زمان زیادی بتواند نقش این شخصیت را ایفا کند، اما در اواسط ماه نوامبر بود که در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که آینده خود در قالب این نقش را تضمین نمی‌کند و فقط تا زمان مشخصی می‌تواند خود را در قالب این شخصیت تصور کند. در این مصاحبه بن افلک اعلام کرده بود که به دنبال یک راه و روش خوب است تا بتواند در جایگاه و موقعیت خوبی این نقش و دنیای سینمایی دی‌سی را کنار بگذارد و با این حرف خود نشان داد که این زمان مشخصی که به آن اشاره کرد خیلی کوتاه است و متاسفانه احتمالا در آینده‌ای نزدیک ما شاهد از دست دادن بن افلک در این دنیای سینمایی خواهیم بود. از طرف دیگر لازم به ذکر است که مت ریوز قصد دارد یک مجموعه سه قسمتی اختصاصی درباره این شخصیت بسازد؛ پس کاملا طبیعی و منطقی است اگر قصد داشته باشد برای این نقش به دنبال بازیگری جوان‌تر از بن افلک ۴۵ ساله باشد.

خیلی جالب می‌شود که ببینیم این اتفاق و عوض شدن بازیگر چنین شخصیت محبوبی چه تاثیری روی دنیای سینمایی دی‌سی و ساختار آن خواهد داشت. از طرفی این احتمال وجود دارد که بازیگر جدید همان روشی را برای ایفای نقش بتمن در پیش بگیرد که بن افلک استارتش را سال گذشته با فیلم Batman V Superman زد و تا فیلگ لیگ عدالت هم آن را ادامه داده است، اما از طرف دیگر هم احتمالش زیاد است که این کارگردان تصمیم داشته باشد که روش قبلی را کنار بگذارد و مسیر و متد جدیدی را روی این بازیگر و البته این شخصیت پیاده کند. این موضوع کاملا واضح است که فیلم‌های کنونی کمپانی دی‌سی نتوانسته با بینندگان معمولی و حتی طرفداران پر و پا قرص ارتباطی برقرار کند؛ پس می‌توان گفت که هر کسی که در حال حاضر در این دنیای سینمایی وجود دارد، می‌تواند تغییر کند و گزینه بهتری جایگزین آن شود و اگر فیلم‌های قبلی به طرز خیلی خوبی ریبوت شوند، می‌تواند خاطرات بد آن آثار را از بین ببرد.


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 173
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 173
mehdi
20:28
شنبه 25 آذر 1396

درجه سنی بزرگسال فیلم Deadpool حفظ خواهد شد


سرانجام روز گذشته، کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده و باب ایگر، رئیس و مدیر عامل کمپانی والت دیزنی که قرار بود در سال ۲۰۱۹ از این سمت کناره‌گیری کند،  تا سال ۲۰۲۱ مدیرعامل دیزنی باقی خواهد ماند. با وجود اینکه بسیاری از طرفداران دنیای مارول از این خبر خوشحال شدند، اما بسیاری نیز نگران آینده فیلم‌هایی مانند فیلم Deadpool (ددپول) هستند که با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر می‌شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی از برنامه خود برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال خبر داده است. به نقل از وب‌سایت هالیوود ریپورتر، باب ایگر در یک مصاحبه تلفنی گفت:

مشخص است که ددپول بخشی از برند مارول و ما خواهد بود، اما ما فکر می‌کنیم که ممکن است یک فرصتی برای فیلم‌های مارول با درجه سنی بزرگسال مانند فیلم Deadpool وجود داشته باشد. ما فکر می‌کنیم که تا زمانی که مخاطبان بدانند که چیزی در برنامه خود داریم، می‌توانیم این قضیه را مدیریت کنیم.

Deadpool

اولین فیلم Deadpool یک موفقیت بسیار بزرگ برای کمپانی فاکس قرن بیستم بود. این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۷۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در تاریخ سینما تبدیل شود. فیلم Logan (لوگان) نیز سال جاری میلادی به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۶۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در حال حاضر فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که فیلم Gambit (گمبیت) قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود.

با این حال، با توجه به خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، سرنوشت فیلم Gambit چندان روشن و شفاف نیست. همچنین فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود و پس از آن، فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز پیش از این از علاقه خود به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال خبر داده بود و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را بسیار متفاوت‌تر از سه فاز گذشته این دنیای سینمایی می‌داند.


  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 151
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 151
mehdi
17:43
شنبه 4 آذر 1396

مارول در سال ۲۰۱۸ هفت فیلم را روی پرده سینما خواهد برد


شاید اگر فیلم Justice League (لیگ عدالت) در گیشه موفق‌تر عمل می‌کرد یا حداقل می‌توانست نظر مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد، حال تا این اندازه مشکلات و بی‌برنامگی‌های کمپانی DC به چشم نمی‌آمد. فیلم Justice League قرار بود خاطرات بد طرفداران از فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را از یادها پاک کند و کمپانی دی‌سی را به روزهای اوجش بازگرداند، ولی خب کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و دی‌سی اینترتینمنت (DC Entertainment) با سپردن کارگردانی این فیلم ابرقهرمانی به زک اسنایدر که چندان کارهایش مورد استقبال طرفداران نبوده و منتقدان نیز معمولاً نقدهای متوسطی را بر آثارش داشته‌اند، به نوعی خودزنی کرد و جلوی روند موفقیت فیلم‌های دی‌سی باز هم گرفته شد. البته فیلم Justice League را نمی‌توان تنها متعلق به زک اسنایدر دانست و جاس ویدون نیز سهمی انکارناشدنی در فیلم جدید داشته است. تصمیمات نادرست کمپانی برادران وارنر در حذف بسیاری از صحنه‌های فیلم و کوتاه کردن نسخه نهایی، عجله در اکران، تغییر کارگردان که البته در این مورد انتخاب دیگری نداشتند و شرایط زک اسنایدر آن‌ها را مجبور به این عمل کرد، همه و همه دست به دست هم دادند تا باز هم طرفداران نتوانند شاهد فیلمی نه بی‌نقص، که حداقل باکیفیت و خوب باشند.  

بدون توجه به جنگ‌های معمول طرفداران مارول (Marvel) و دی‌سی، بهتر است به‌شکلی منطقی و از نگاه تجاری فعالیت‌های اخیر دو کمپانی را مرور کنیم. فیلم Wonder Woman (واندر وومن) یکی از بهترین ساخته‌های چند سال اخیر کمپانی دی‌سی بود که در گیشه نیز بسیار موفق عمل کرد. این فیلم فروشی ۸۲۲ میلیون دلاری در گیشه داشت و منتقدین نیز استقبال خوبی از فیلم پتی جنکینز داشتند. طرفداران پس از فیلم Wonder Woman بسیار به دی‌سی امیدوار شده‌ بودند و انتظار داشتند فیلم Justice League که کم شخصیت ابرقهرمان نداشت و بازیگران معروفی نیز در آن حضور داشتند، به خوبی فیلم Wonder Woman باشد یا حداقل بسیار بهتر از Batman vs Superman: Dawn of Justice ظاهر شود؛ اتفاقی که نیفتاد و نه همه، اما بسیاری از طرفداران دی‌سی رضایت چندانی از فیلم جدید تا بدین لحظه نداشته‌اند. آن چیزی که کمپانی دی‌سی بدان نیاز داشت، گام برداشتن در مسیری بود که فیلم Wonder Woman طی کرده بود. کافی است فیلم Justice League را با فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) کمپانی مارول مقایسه کنیم؛ محصول برادران وارنر و دی‌سی نصف مقبولیت آخرین فیلم اکران‌شده کمپانی مارول را نیز ندارد. فیلم Thor: Ragnarok تا این لحظه در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است و با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری خود، رقمی معادل ۷۴۰ میلیون دلار فروش کرده است.

Marvel

دیگر ایرادی که بر دی‌سی وارد است، نداشتن برنامه بلند مدت و دقیق است و همه‌چیز در دقیقه نود مشخص می‌شود. در اکتبر سال ۲۰۱۴ و در زمان گردهمایی سهامداران کمپانی دی‌سی و برادران وارنر، کوین سوجیهارا، رئیس کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که این کمپانی تصمیم به اکران ۱۰ فیلم دارد. مشخص نیست دقیقاً منظور کوین سوجیهارا از ۱۰ فیلم چه بوده است. تا جایی که ما می‌دانیم از سال ۲۰۱۴ تاکنون، چهار فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice ،Suicide Squad (جوخه انتحار)، Wonder Woman و فیلم تازه اکران‌شده Justice League اکران شده‌اند. این موضوع نشان‌دهنده بی‌برنامگی کمپانی برادران وارنر و دی‌سی است و ناتوانی آن‌ها در اتخاذ تصمیمات حیاتی با توجه به زمان و علایق طرفداران را نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال همین فیلم Justice League که یکی از پروژه‌های بسیار مهم و دهان پرکن چند سال اخیر دی‌سی بوده است، در ابتدا اعلام شد که دو فیلم از این مجموعه در راه است. آیا تا این لحظه خبری از شروع مراحل ساخت قسمت دوم اعلام شده است؟ آیا فیلمنامه این فیلم نوشته شده است؟ تاریخ شروع فیلمبرداری یا کارگردان آن مشخص است؟ هنوز حتی مشخص نیست که بازیگر شخصیت بتمن در قسمت بعدی Justice League چه کسی است!

طرفداران پس از فیلم Wonder Woman بسیار به دی‌سی امیدوار شده‌ بودند و انتظار داشتند فیلم Justice League که کم شخصیت ابرقهرمان نداشت و بازیگران معروفی نیز در آن حضور داشتند، به خوبی فیلم Wonder Woman باشد یا حداقل بسیار بهتر از Batman vs Superman: Dawn of Justice ظاهر شود؛ اتفاقی که نیفتاد و نه همه، اما بسیاری از طرفداران دی‌سی رضایت چندانی از فیلم جدید تا بدین لحظه نداشته‌اند.

تصمیمات ابتدایی اینگونه بود که حداقل سالی یک فیلم جداگانه از شخصیت‌های بتمن و سوپرمن به روی پرده سینما برود، ولی خب همچون بسیاری از تصمیمات دی‌سی تنها در حد تصمیم ماند و آخرین فیلم جداگانه سوپرمن، فیلم Man of Steel (مرد پولادین) بود که در سال ۲۰۱۳ اکران شد و فیلم بعدی شخصیت بتمن هم شاید در سال ۲۰۱۹ اکران شود؛ فیلمی که هنوز مشخص نیست بن افلک در آن حضور خواهد داشت یا باید شاهد بازیگری جدید در نقش این ابرقهرمان باشیم. در این مدت کمپانی دی‌سی تا آنجا که توانسته فیلم جدید معرفی کرده است؛ پروژه‌هایی همچون Nightwing (نایت‌وینگ)، Batgirl (بت‌گرل)، Black Adam (بلک آدام)، فیلمی جدید و جداگانه از شخصیت جوکر، Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام)، Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک)، Deathstroke (دث‌استروک)، قسمت دوم Wonder Woman و دنباله فیلم Suicide Squad؛ پروژه‌های فراوانی که نظم و ترتیب خاصی در روند ساخت و اکران آن‌ها به چشم نمی‌خورد و دنیای سینمایی دی‌سی پیوستگی مشخصی ندارد؛ درست بر خلاف مارول که از حالا مدیران این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای خلق فاز چهارم دنیای سینمای مارول هستند.

JL

به بحث اصلی بازگردیم که همان تعداد فیلم‌هایی است که قرار است این دو کمپانی در سال ۲۰۱۸ اکران کنند. کمپانی دی‌سی قرار بود دنیایی را در فیلم Justice League خلق کند که بعداً بتواند از هر کدام از شخصیت‌ها فیلمی جداگانه بسازد؛ تصمیمی که منطقی به نظر می‌رسید، اما عدم موفقیت فیلم Justice League آینده فیلم‌های آتی را نیز زیر سؤال برده است و حداقل در سال ۲۰۱۸ دی‌سی در مقایسه با مارول، سورپرایزهای زیادی را در آستین ندارد. در سال ۲۰۱۸ احتمالاً تنها شاهد اکران فیلم Aquaman (آکوامن) خواهیم بود که این فیلم هم در اواخر سال و در ماه دسامبر اکران خواهد شد. از آن طرف استودیوهای مختلفی که با کمپانی مارول همکاری دارند، هفت فیلم را در سال ۲۰۱۸ اکران خواهند کرد و طرفداران مارول در سال آینده سیراب خواهند شد. کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) نیز در سال ۲۰۱۸ فیلم Venom (ونوم) را اکران خواهد کرد و شاید شاهد مرتبط شدن این فیلم با سه‌گانه احتمالی اسپایدرمن باشیم.

شاید هم لازم است دوران پسا-زک اسنایدری کمپانی دی‌سی طی شود و این کمپانی تصمیمات متفاوت، جاه‌طلبانه‌تر و صد البته با‌برنامه‌تری بگیرد و طرفداران خود را بیش از این سرخورده نکند. یک یا شاید دو فیلم خوب و باکیفیت می‌تواند دی‌سی را دوباره به روزهای خوبش بازگرداند. مثال موفق در این زمینه دو فیلم Deadpool و Logan (لوگان) هستند که به‌خوبی توانستند شکست مجموعه مردان ایکس را با اکران فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) جبران کنند و خون تازه‌ای را به رگ‌های این مجموعه قدیمی وارد سازند. شاید دو فیلم Shazam (شَزَم) و قسمت دوم Wonder Woman که فیلمبرداری آن‌ها از سال آینده آغاز خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شوند، بتوانند ناجی دی‌سی شوند. باید منتظر تصمیمات درست برادران وارنر و دی‌سی ماند. این دو کمپانی کار را برای خود بسیار سخت کرده‌‌اند و دیگر طرفداران اشتباهات آن‌ها را به‌سادگی فراموش نخواهند کرد.

شش شخصیت معروف دنیای سینمایی دی‌سی در فیلم Justice League حضور دارند و بازیگران معروفی نیز ایفاگر نقش این شش ابرقهرمان هستند. در فیلم Justice League هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور دارند. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمونز (کمیسر گوردون) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد. فروش کلی این فیلم تا امروز در حدود ۲۸۱ میلیون دلار بوده است.

 

 

 


 

 

 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 215
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 215
mehdi
12:31
جمعه 3 آذر 1396

فیلم Justice League رکورد ضعیف ترین فیلم دنیای Dc را شکست


از روز جمعه هفته گذشته، اکران فیلم لیگ عدالت (Justice League) در گیشه‌های آمریکای شمالی آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار فروش این فیلم در سه روز نخست اکران‌ آن اعلام و منتشر شده است. فیلم Justice League که در ۴ هزار و ۵۱ سینما اکران شده، در سه روز نخست اکران خود توانسته حدود ۹۶ میلیون دلار فروش کند. بدین ترتیب در مقایسه با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی (DC)، این فیلم ضعیف‌ترین عملکرد را در شروع اکران داشته است. فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با فروشی معادل ۱۶۶ میلیون دلار بهترین عملکرد را در سه روز نخست اکران خود داشته است و در ادامه، فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) با فروشی معادل ۱۳۳.۷ میلیون دلار، فیلم Man of Steel (مرد پولادین) با فروشی معادل ۱۱۶.۶ میلیون دلار و فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) با فروشی معادل ۱۰۳.۳ میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

Justice League

همچنین فیلم Justice League اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی است که فروش سه روز نخست اکران آن کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است. همچنین این فیلم ۱۸۵.۵ میلیون دلار دیگر در ۶۵ بازار و ۴۷ هزار و ۵۰۰ سینما در دیگر کشورهای جهان فروخته است و مجموع فروش کلی این فیلم تا رقم ۲۸۱.۵ میلیون دلار افزایش یافت. چین با فروشی معادل ۵۱.۷ میلیون دلار بیشترین سهم را از فروش خارجی فیلم Justice League داشته است و در ادامه کشور برزیل با فروشی معادل ۱۴.۲ میلیون دلار، بریتانیا با فروشی معادل ۹.۸ میلیون دلار، مکزیک با فروشی معادل ۹.۶ میلیون دلار، کره جنوبی با فروشی معادل ۸.۸ میلیون دلار، روسیه با فروشی معادل ۶.۵ میلیون دلار، استرالیا با فروشی معادل ۶.۳ میلیون دلار و فرانسه با فروشی معادل ۶ میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی بیشترین فروش خارجی این فیلم قرار دارند.

فیلم Justice League نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرده است، اما این فیلم توانسته نمره +B را از تماشاچیان دریافت کند که ممکن است باعث بهبود فروش این فیلم در روزها و هفته‌های آینده شود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر بوده است.

 


 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 176
mehdi
13:30
پنج شنبه 2 آذر 1396

جیمز فرانکو در فیلم فرعی دنیای X-Men بازی خواهد کرد


فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه)، جدیدترین فیلمی است که جیمز فرانکو در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم براساس فیلم The Room (اتاق) با بازی تامی ویزو، که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ساخته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فرانکو قرار است در یک فیلم دیگر یک نقش عجیب دیگر را بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) در حال ساخت یک فیلم فرعی دیگر براساس دنیای افراد ایکس (X-Men) است و جیمز فرانکو قرار است در این فیلم نقش مرد چندگانه (Multiple Man) را بر عهده داشته باشد. نام واقعی این شخصیت جیمز آرتور مدریکس است و او قادر به تکثیر فیزیکی به صورت یکسان از خودش در کسری از ثانیه است.

Multiple Man

در حال حاضر کمپانی فاکس قرن بیستم در حال ساخت فیلم‌هایی چون میوتنت‌های جدید (New Mutants)، ددپول ۲ (Deadpool 2)، مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) و گامبیت (Gambit) از دنیای X-Men است. در حال حاضر آلن هاین‌برگ، نویسنده فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است و سیمون کینبرگ به‌همراه فرانکو نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. با توجه به حضور فرانکو در این پروژه، انتظار می‌رود که مراحل ساخت این فیلم سرعت بخشیده شود. این برای اولین‌بار نیست که فرانکو قرار است در یک فیلم ابرقهرمانی یا اقتباسی از دنیای کامیک به ایفای نقش بپردازد.

فرانکو پیش از این نقش هری آزبورن را در سه گانه فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) به کارگردانی سم ریمی، بر عهده داشت. مرد چندگانه برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۵، در کامیک Giant Size Fantastic Four معرفی شد. شخصیت مرد چندگانه یک‌بار نیز در دنیای سینما حضور داشته است. در فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) شاهد حضور این شخصیت بودیم که اریک دین ایفاگر نقش این شخصیت بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم فرعی جدید دنیای X-Men که قرار است تمرکز آن روی شخصیت مرد چندگانه باشد، شاهد یک نمایش بهتر و موفق‌تر از این شخصیت باشیم. شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز نیز حضور ناموفقی را در فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) داشت، اما در فیلم Deadpool (ددپول) که دوباره رینولدز این نقش را بازی کرد، شاهد درخشش این شخصیت بودیم.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 217
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 217
mehdi
19:30
سه شنبه 30 آبان 1396

فیلم Morbius the Living Vampire توسط سونی در دست ساخت است


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) در حال ساخت فیلم دیگری براساس کامیک‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man) و مارول است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این کمپانی در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت شرور و ضدقهرمان موربیوس خون آشام زنده است. مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و اخیرا فیلمنامه اولیه این فیلم را به سونی تحویل داده‌اند. نام این فیلم قرار است برای راحتی خواندن آن موربیوس (Morbius) باشد و سونی مدتی می‌شود که فرآیند ساخت این فیلم را به‌صورت مخفیانه آغاز کرده بود.

Morbius the Living Vampire

همچنین این دو نویسنده کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون ناگفته‌های دراکولا (Dracula Untold)، آخرین شکارچی جادوگر (The Last Witch Hunter) و خدایان مصر (Gods of Egypt) را نیز بر عهده داشته‌اند. دکتر مایکل موربیوس نام واقعی این شخصیت است که توسط روی توماس، نویسنده و ژیل کین، طراح و هنرمند، خلق شده است. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود. او بارها با شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای کامیک مبارزه کرده و حتی کمی به یک شخصیت قهرمان تبدیل شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان، کارگردان، بازیگران و تاریخ اکران احتمالی فیلم Morbius در دسترس نیست، اما سازاما و شارپلس در حال کار روی ریبوت سریال Lost in Space (گمشده در فضا) برای شبکه نت فلیکس هستند. در حال حاضر، سونی در حال ساخت دو فیلم فرعی از مجموعه مرد عنکبوتی است، اما این مجموعه بخشی از دنیای سینمایی مارول نخواهد بود و شخصیت اسپایدرمن نیز قرار نیست در این فیلم‌ها حضور داشته باشد. در حال حاضر، فیلمبرداری و تولید فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، آغاز شده و این فیلم قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) نیز قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 131
mehdi
19:12
سه شنبه 30 آبان 1396

۱۲ راز بزرگ بدون پاسخ فیلم های مارول


 

بدون شک، افرادی که در مارول استودیوز فعالیت می‌کنند، کار پیچیده‌ای دارند تا داستان‌هایی که اغلب به صورت جداگانه نوشته شده و پیش از این با یکدیگر ارتباطی نداشته‌اند را به هم مرتبط کنند. در فیلم‌های تولیدی این استودیو، ایستر اگ‌ها با نگاهی به فیلم‌های آینده‌ی این کمپانی استفاده می‌شوند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که هیچ بخشی از فیلم‌های مارول، بدون هدف نیست و برنامه‌ی دقیقی را دنبال می‌کند.

 

بنابراین، زمانی که فیلم‌سازان، سوالات خاصی را برا مدت طولانی، بدون پاسخ رها کنند، چه اتفاقی می‌افتند؟ و زمانی که برخی از روابط در داستان فیلم با طرح بزرگ کوین فایگی، خالق فیلم‌های مارول، همخوانی نداشته باشند، چه اتفاقی می‌افتند؟

 

در طی دورانی که دنیای سینمایی مارول وجود داشته است، فیلم‌های کمپانی مارول ، معماهایی به جا گذاشته‌اند تا طرفداران این دنیای سینمایی را به آینده مشتاق‌تر کنند، در عین حال، نوع دیگری از معماهایی وجود دارند که به صورت اتفاقی و به علت پیچیدگی و درهم‌ تافته بودن فیلم‌های مارول به جای می‌مانند. در برخی از موارد، طرح بزرگ مارول می‌تواند طی سال‌های آتی و با فاز‌های جدید این معماها را پاسخ دهد، اما برخی از این معماها تا پایان موجودیت دنیای سینمایی، همراه مارول خواهد بود. 

 

۱۲ معمای بزرگ بدون پاسخ فیلم‌های مارول را مشاهده می‌کنید:

 

red skull

 

۱۲. Red Skull کجاست؟

 

با توجه به مشکلات شایع فیلم‌های تولید شده توسط مارول در زمینه‌ی شخصیت‌های شرور، به نظر می‌رسد که این شرکت از هر فرصتی برای استفاده مجدد از شخصیت‌های منفی محبوبش استقبال می‌کند؛ مخصوصا شخصیت‌هایی که آن‌گونه که به نظر می‌رسد به طور کامل نمرده باشند. 

 

در پایان فیلم Captain America: The First Avengers شخصیت Red Skull با بازی هوگو ویوینگ به گونه‌ای مرموز از داستان فیلم کنار رفت. از آنجایی که تاکنون از این شخصیت یاد نشده است، به نظر می‌رسد که مارول می‌خواهد که مرگ Red Skull را باور کنیم؛ حتی با وجود اظهارات کوین فایگی (رئیس مارول استودیوز) که اعلام کرده بود که شیوه‌ی مرگ او به گونه‌ای خاص انتخاب شده بود تا به مردم نشان دهد که این شخصیت می‌تواند در هر لحظه‌ای، دوباره ظهور کند. 

 

پس Red Skull کجاست؟ آیا او به سبک کامیک‌ها، درون سنگ گیر افتاده است؟ آیا او سمت دیگر پورتال، جایی که Chitauri در فیلم  The Avengers از آن وارد شد، قرار دارد؟ آیا او بین زمان و فضا گیر افتاده است؟ و مهم‌تر از همه، آیا پاسخ سوال‌هایمان را در فیلم‌های بعدی مجموعه‌ی The Avengers خواهیم گرفت؟ فقط تصور کنید که انتقام جویان پس از پیروزی بر تانوس و با شکستن دستکش بی‌نهایت (Infinity Gauntlet) به طور تصادفی باعث بازگشت رد اسکال، اولتران و رونان شوند.

 

Namor

 

۱۱. آیا شاهد حضور نامور خواهیم بود؟

 

تا کنون، ایستر اگ‌های مختلفی در دنیای سینمای مارول مشاهده کرده‌ایم که حضور شخصیت‌های جدیدی را نوید می‌دادند. برای مثال می‌توان به بلک پنتر، تانوس و سنگ‌های بی‌نهایت اشاره کرد. با توجه به سخنان کوین فایگی، مبنی بر این که برای سال‌های آتی دنیای سینمایی مارول برنامه ریزی صورت گرفته است، باید منتظر موارد دیگری هم باشیم. 

 

در همین رابطه، به نظر عجیب است که دو ایستر اگ که به شخصیت Namor The Submariner اشاره داشته‌اند، راه به جایی نبرده‌اند. در فیلم Iron Man 2، نقشه‌ای در شیلد، به نظر موقعیت نامور را در ساحل آمریکای جنوبی نشان می‌دهد. این نقشه توضیحاتی به همراه ندارد، اما موقعیت علامت گذاری شده، احتمالا به این شخصیت اشاره دارد. سپس در همان فیلم، این واقعیت وجود دارد که لری الیسون، مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری اوراکل، حضوری افتخاری دارد؛ شرکتی که هم‌نام با شرکتی است که شخصیت نامور در کامیک بوک‌ها، مدیرعاملش است. 

 

پس آیا ما این شخصیت مشهور ضد قهرمان را روی صفحه نمایش خواهیم دید؟ 

 

scarlett johansson Black Widow

 

۱۰. در مورد بلک ویدو چه می‌دانیم؟ 

 

گذشته‌ی بلک ویدو یک موضوع داغ و مرموز در دنیای سینمایی مارول است. ما لحظاتی از گذشته‌ی او را در کابوس‌های دنباله‌دارش در فیلم Age Of Ultron دیده‌ایم، اما از چگونگی فرار او از برنامه‌ی ویدو و این‌ که چه زمانی به شخصیت‌های مثبت پیوست، اطلاعاتی نداریم. 

 

تمام چیزی که می‌دانیم، این است که او یک شخصیت مو قرمز در لباس چرمی مشکی است و این که او از برخی از اقداماتی که در گذشته انجام داده، پشیمان است. اما اطلاعاتی در مورد سال‌های پیشین زندگی‌اش نداریم و نمی‌دانیم که چرا لوکی در فیلم The Avengers، با گفتن دختر دریکوف، سائو پائولو و آتش بیمارستان...، به او طعنه زد. به نظر می‌رسد که بدون یک فیلم پیش‌درآمد، راز زندگی او همچنان محفوظ باقی بماند. 

 

مطمئنا زمان آن است که مارول به ناتاشا، فیلمی اختصاص دهد تا گذشته‌ و آینده‌ی خود را روایت کند و وقایعی را که در بوداپست رخ داد به تصویر بکشد. به نظر می‌رسد که اکنون، بهترین زمان برای این کار باشد.  

 

abomination

 

۹. ظهور دوباره‌ی Abomination چه زمانی و در کجا خواهد بود؟ 

 

در پایان فیلم The Incredible Hulk به نظر رسید که شخصیت Abomination با بازی تیم راث، مرده است؛ او در واقع در زندانی در آلاسکا توسط ماموران شیلد زندانی شده است. او زنده است و در میان یخ‌ها نگهداری می‌شود و احتمالا بدین ترتیب، ژنرال تاندربولت راس با انجام آزمایشاتی روی او، راهی پیدا خواهد کرد تا با هالک مقابله کند. 

 

طبق گزارش‌های منتشر شده، مارول برنامه داشت تا از این شخصیت در فیلم Age Of Ultron استفاده کند، اما شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد تا همچنان این راز بزرگ باقی بماند. به نظر می‌رسد که مارول 

، به صورت عمدی این شخصیت را زنده نگه داشته و برای استفاده از او طرح‌ریزی کرده است. پرسش فعلی این است که آیا از این شخصیت در فیلمی مستقل برای هالک استفاده خواهد شد یا به عنوان جدیدترین مشکل گروه انتقام جویان، شخصیت Abomination با تانوس همکاری خواهد کرد؟ 

 

 Iron Man Tony Stark

 

۸. چگونه حال تونی استارک به یک‌باره بهتر شد؟

 

در فیلم Iron Man، می‌دانیم که شخصیت دکتر یینسن، مجبور به ساخت قطعه‌ای الکترومغناطیسی شد و آن‌ را در سینه‌ی تونی استارک قرار داد تا مانع حرکت خرده‌ریزهای گلوله در سینه‌ی او شود و در نتیجه، زندگی تونی را نجات داد. در فیلم Iron Man 2، تونی استارک، شخصا این راکتور را ارتقا داد که نه تنها انرژی لباس آهنی خود را تامین می‌کرد، بلکه منبع انرژی همان قطعه‌ی الکترومغناطیسی بود که همچنان او را زنده نگه می‌داشت. به دلیل پیچیده بودن جراحی، این گزینه توسط تونی قابل قبول نبود و به نظر می‌رسید که او تسلیم شده و به راکتور اجازه داده بود که به آرامی، زندگی او را بگیرد. 

 

پس چگونه در فیلم سوم از این مجموعه فیلم، حال تونی استارک به یک‌باره بهتر می‌شود؟ چگونه او توانست یک عمل جراحی قلب باز را تحمل کند، تا تمامی تکه‌های گلوله را از سینه‌ی او خارج کنند؟ اگر پاسخ این است که به یک‌باره یک جراح بسیار کاربلد پیدا شد، چرا پیش از آن، زمانی که راکتور به آرامی او را مسموم می‌کرد، تونی استارک زمان باقی مانده‌ی خود را وقف پیدا کردن او نکرده بود؟

 

به نظر می‌رسد که این یک حفره‌ی بزرگ در طرح عظیم مارول است که بعید است پاسخی داشته باشد. 

 

Mandarin

 

۷. ماندارین واقعی کیست؟ 

 

 زمانی که مارول و شین بلک، کارگردان و فیلنامه‌نویس فیلم Iron Man 3، ماندرین، شخصیت شرور کتاب‌های کامیک را به فردی که نقش یک تروریست را بازی می‌کند، تبدیل کردند، بسیاری از طرفداران کامیک بوک‌ها را خشمگین کردند. در Marvel One-Shot: All Hail the King مشخص شد که در واقع یک رهبر تروریستی واقعی به نام ماندارین وجود دارد. کسی که در تمام مدت در پیش زمینه خود را مخفی نگه داشته بود. 

 

چه کسی ماندارین واقعی است و او کجاست؟ آیا او هنوز گروه تروریستی ده حلقه (Ten Rings) را رهبری می‌کند؟ و آیا هنوز هم مقاصد پیشین خود را دنبال می‌کند؟ اگر این گونه باشد، پس باید ماندارین را، پیش از اتمام داستان مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول ببینیم. 

 

 Thanos Infinity Gauntlet

 

۶. دستکش بی‌نهایت دوم

 

برای مدتی، مشاهده شدن دستکش بی‌نهایت (Infinity Gauntlet) در پس زمینه‌ی فیلم Thor بهترین ایستر اگ دنیای سینمایی مارول قلمداد می‌شد. این یک حرکت هوشمندانه بود و تاییدی بر این ادعا که مارول تمام دنیای سینمایی‌اش را از ابتدا، طراحی و برنامه‌ریزی کرده است. 

 

اما در فیلم Age Of Ultron، تانوس دستکش بی‌نهایت را در جایی کاملا متفاوت ترمیم کرد. همین باعث شد تا دیگر حمله‌ی احتمالی تانوس به ازگارد را شاهد نباشیم و پس از آن، کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز، اعلام کرد که در واقع دو نسخه از دستکش بی‌نهایت وجود دارد. بعدها مشخص شد که یکی از آن‌ها (به احتمال زیاد، نسخه‌ای که در ازگارد وجود داشت) در واقع، کاملا جعلی بوده است. 

 

اما حتی اگر هر دو دستکش بی‌نهایت واقعی بوده باشند، چرا باید کسی، دو نسخه از آن را بسازد؟ و اگر نسخه‌ی ازگارد جعلی بوده باشد، نیاز به توضیح دارد که چگونه اودین چنین اشتباهی مرتکب شده است (و اینکه چرا ثور از وجود چنین دستکشی مطلع نیست). چرا باید ۲ نسخه از اسلحه‌ای که توانایی نابود کردن کل جهان هستی را دارد، ساخته شود؟ به خاطر اینکه احتمال دارد یکی از آن‌ها گم شود؟!

 

Thanos

 

۵. چرا تانوس تصور کرد که اولتران برای او کار می‌کند؟ 

 

در پایان صحنه‌ی پسا-تیتراژ فیلم Age Of Ultron، تانوس را مشاهده می‌کنیم که دستکش اینفینیتی را پوشیده و از این طریق، طرفداران را برای فیلم Infinity Wars هیجان‌زده می‌کند. البته در قسمتی که تانوس می‌گوید: «بسیار خوب، خودم انجامش خواهم داد.»، معمایی در ذهن این طرفداران شکل می‌گیرد؛ چرا که گفتار او به گونه‌ای به نظر می‌رسد که شکست اولتران، تانوس را مجاب می‌کند تا شخصا وارد عمل شود. اما این منطقی نیست. چرا که اولتران به هیچ عنوان، توسط تانوس مامور نشده بود. 

 

به هیچ وجه تانوس نمی‌توانست رئیس اولتران بوده باشد، چرا که اولتران به تازگی ساخته شده بود و از یکی از سنگ‌های بی‌نهایت استفاده می‌کرد؛ در صورتی که اگر او یکی از افراد تانوس بود، باید این سنگ را به او تحویل می‌داد. 

 

در هر صورت، بزرگترین حماقت را تایتان مرتکب شد؛ زیرا با این که او پیش از این، ۲ سنگ بی‌نهایت را در اختیار داشت (یکی از آن‌ها در اختیار لوکی بود و دیگری را رونان، برای افزایش قدرتش مصرف کرد)، مدام گلایه می‌کرد که تمام افرادش در به دست آوردن آن سنگ‌ها شکست می‌خورند. 

 

loki

 

۴. لوکی چگونه اودین را به قتل رساند؟ 

 

در سکانس پایانی فیلم Thor: The Dark World، مشخص شد که لوکی زنده است و به شکل پدرش، اودین، تغییر شکل داده است. 

 

اما صبر کنید؛ اگر لوکی خود را به شکل اودین در آورده است، چه می‌شد اگر ثور پیشنهاد او برای تخت پادشاهی ازگارد را قبول می‌کرد؟ آیا این یک اقدام پر مخاطره و خطرناک برای لوکی نبود؟ و از همه مهم‌تر، اودین واقعی کجاست؟ او یکی از قدرتمندترین موجودات در تمام دنیای مارول است و لوکی به سادگی توانست که به ازگارد بازگشته، اودین را به قتل رسانده و بر جای او بنشیند؟ 

 

همچنین اگر او نمرده است (با توجه به حضور او در فیلم Thor: Ragnarok)، چرا باید رهبر ازگارد در زمان جنگ، خانه‌اش را رها کرده و به یک‌باره ناپدید شود؟ 

 

Samuel Sterns

 

۳. چه به سر استرنز و بتی آمد؟ 

 

برخی از ایده‌هایی که در فیلم‌های ابتدایی مارول حضور داشتند، با اوج گیری روز افزون این استودیو، به دست فراموشی سپرده شدند. این سناریو، شامل بخش بزرگی از فیلم The Incredible Hulk می‌شود. این فیلم، همچنان به عنوان یک فیلم از دنیای سینمایی مارول دسته‌بندی می‌شود و البته اکنون به لطف ظهور ژنرال تاندربولت راس در فیلم Civil War، این بخش از دنیای سینمایی مارول، از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

 

بنابراین، با بازگشت او به فیلمی از جدیدترین فاز مارول، جالب است که نگاهی به گذشته داشته باشیم و برخی دیگر از طرح‌های حل نشده‌ی فیلم بازسازی‌ شده‌ی هالک را بررسی کنیم. برای مثال، چگونه داستان دکتر ساموئل استرنز راه به جایی نبرد؟ در کامیک‌ها، او تبدیل به شخصیت The Leader می‌شد؛ یک ابرشرور که لیاقت حضور در دنباله‌ی دیگری از فیلم هالک، یا حتی حضور به عنوان یک شخصیت شرور در مجموعه فیلم‌های Avengers را داشت. اما در دنیای سینمای مارول، او به طور کامل فراموش شد. احتمالا نباید دیگر منتظر بازگشت او در فیلم‌ دیگری باشیم و او باید همچنان روز خود را به عنوان یک فرد معمولی سپری کند؛ البته با یک سر بسیار بزرگ! 

 

سرنوشت شخصیت بتی راس چه شد؟ آیا او هم تنها یک معشوقه‌ی سابق برای مارول محسوب می‌شود که جایش را به شخصیت‌هایی مانند پپر پاتز و جین فاستر داده است؟ او قرار بود عشق زندگی هالک باشد؛ عشقی فراتر از چیزی که اکنون میان هالک و بلک ویدو وجود دارد. 

 

 Iron Man Tony Stark

 

۲. چرا لباس مرد آهنی از جنس ویبرانیوم نیست؟ 

 

در Iron Man 2، تونی استارک متوجه می‌شود که می‌تواند از یک عنصر شدیدا نایاب استفاده کند. این عنصر به ثبات راکتوری که در سینه‌اش قرار داده کمک کرده و از مرگش جلوگیری می‌کند. عنصری که شباهت بسیاری به ویبرانیوم دارد. 

 

پس چرا تونی از عنصری که خود او توانایی تولید کردنش را دارد، در لباس‌های مرد آهنی استفاده نمی‌کند؟ آیا بهتر نیست که این لباس‌ها با یک فلز نفوذناپذیر پوشانده شوند؟ به خصوص برای استارک که در فیلم Age Of Ultron، باید با روبات شروری مبارزه می‌کرد که پوسته‌ی خارجی‌اش توسط این فلز مقاوم شده بود. شاید تونی، به طور کامل این فلز خارق العاده را که خودش تولید کرده فراموش کرده است! 

 

همچنین، آیا زمانی خواهیم فهمید که چگونه هاوارد استارک، پدر تونی، توانست مقدار زیادی از ویبرانیوم را به‌دست آورده و یک سپر مقاوم برای کاپیتان آمریکا بسازد؟ ممکن است که پاسخ این سوال را در فیلم مستقل Black Panther دریافت کنیم، اما این به این معنی است که باید کاپیتان آمریکا را در این فیلم ببینیم، که تا جایی که می‌دانیم، کریس ایوانز، بازیگر شخصیت کاپیتان آمریکا، چنین قراردادی با مارول عقد نکرده است.

 

به نظر می‌رسد که در این بخش از داستان مارول، یک شکاف وجود دارد که نیازمند بررسی است، با توجه به این که در حال حاضر ۶ فیلم از زندگی مرد آهنی و کاپیتان آمریکا، به غیر  از مجموعه فیلم‌های Avengers، وجود دارند. 

 

doctor strange

 

۱. چرا سازمان شیلد، یک جراح را زیر نظر داشت؟

 

شخصیت آرنیم زولا قطعا لایق تحسین است. او ارباب مرگ بود و توانست آینده‌ی ابرقهرمان‌ها و ابرشرورها را برای سازمان شیلد، بر اساس گذشته‌ی آن‌ها، پیش‌بینی کند. کاری شبیه به جادوی واقعی!

 

حتی جادویی‌تر این که الگوریتم زولا، استیون استرنج را، چندین سال پیش از تصادفش، به عنوان یک هدف شناسایی کرد. بنابراین، زولا نه تنها با مطالعه‌ی گذشته‌ی استرنج، آینده‌ی او را پیش‌بینی کرد، بلکه توانست یک رویداد کاملا تصادفی (حادثه‌ی رانندگی) و چگونگی این را که او از یک جراح معمولی، به یک ابرقهرمان تبدیل خواهد شد، پیش‌گویی کند. 

 

منطقی است که سازمان شیلد و شخص نیک فیوری، شخصیت‌هایی مانند آتلانتیس و نومار را زیر نظر داشته باشند، چرا که آن‌ها یک تهدید واضح هستند، اما الگوریتم زولا، زمانی استیون استرنج را به عنوان یک هدف علامتگذاری کرد که او تنها یک دکتر جراح خودشیفته، متکبر و بداخلاق بود. بنابراین، تا قبل از سفر به کامارتاج، او نمی‌توانست تهدیدی به حساب بیاید. پس چگونه یک فردی که در حباب خودبینی قرار گرفته است، می‌تواند برای افرادی، غیر از کسانی که سعی دارند با او روابط شخصی برقرار کنند، یک نوع تهدید دیده شود؟ 

 

 اگر اسکات دریکسون، نویسنده و کارگردان فیلم Doctor Strange، طبق جدول زمانی دنیای سینمایی مارول پیش می‌رفت، این مسئله به راحتی قابل حل شدن بود. اما او برای این که این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران شود، مصمم بود. 

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 176
mehdi
19:16
سه شنبه 23 آبان 1396

احتمال ساخت فیلم Black Widow


شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، در دنیای سینمایی مارول برای اولین بار در فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) معرفی شد. با این حال، این عضو محبوب انتقام جویان (Avengers) تاکنون دارای یک فیلم مستقل نبوده است. با وجود این، ممکن است که در آینده این موضوع تغییر کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استن لی، اسطوره دنیای مارول از احتمال ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو خبر داده است. در حاشیه کامیک کان سوپانوا که در شهر بریزبن استرالیا در حال برگزاری است، خبرنگاران از استن لی سوالی در مورد اینکه آیا فیلم Black Widow در نهایت ساخته خواهد شد یا خیر، پرسیدند. استن لی پاسخ داد:

یک روز سرانجام فیلم Black Widow ساخته خواهد شد.

Stan Lee


با وجود اینکه استن لی در حال حاضر مسئولیتی در مارول ندارد، اما پاسخ او هنوز اهمیت بسیار زیادی برای طرفداران مارول و دنیای کامیک دارد. پیش از این نیز او از برنامه‌های مارول برای ساخت فیلم مستقل بر اساس دو شخصیت پلنگ سیاه و کاپیتان مارول خبر داده بود. در حال حاضر مارول استودیو در حال ساخت فیلم Captain Marvel است که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. با این حال، پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در تابستان امسال، جای تعجبی ندارد که استودیوها تصمیم به تمرکز بیشتر روی ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با محوریت شخصیت زن داشته باشند.

پیش از این نیز گفته می‌شد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در نظر داشته که فیلمی مستقل بر اساس شخصیت بلک ویدیو تولید و منتشر کند، اما آیزاک پارلموتر، رئیس مارول اینترتینمنت با ساخت این فیلم مخالفت کرد و حال پس از مستقل شدن مارول استودیو از بخش اینترتینمنت این کمپانی، به نظر می‌رسد که احتمال ساخت فیلم Black Widow قوت گرفته باشد. همچنین در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، بخشی از گذشته ناتاشا رومانوف نمایش داده شد و ممکن است فیلم Black Widow نیز به منشا این شخصیت بپردازد.

Captain America: Civil War

در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نیز مشخص شد که بلک ویدو دارای یک گذشته با وینتر سولجر (باکی) با بازی سباستین استن، بوده است. همچنین در فیلم Black Widow می‌توان انتظار حضور شخصیت‌های مختلفی از انتقام جویان از جمله هاوک آی با بازی جرمی رنر، را داشت. با این حال، ساخت این فیلم هنوز رسما تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که استن لی از ساخت فیلم Black Widow کاملا مطمئن است.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 189
mehdi
18:1
دو شنبه 22 آبان 1396

نویسنده فیلم Black Adam مشخص شد


اوایل این هفته، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که زکری لوی ایفاگر نقش شزم در فیلم Shazam (شزم) خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما نویسنده مدنظر برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل بلک آدام (Black Adam) را پیدا کرده‌اند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت TheTrackingBoard منتشر کرده، آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، سازنده و نویسنده سریال Undateable، در آستانه بستن قرارداد همکاری با این دو کمپانی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با بازی دواین جانسون ملقب به راک، است. بهمن سال گذشته، جانسون ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک آدام را تایید کرده بود.

تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت شرور و منفی بلک آدام باشد که دشمن اصلی شخصیت شزم نیز است، اما طبق گفته جف جانز، رئیس بخش سرگرمی کمپانی دی سی، این شخصیت قرار نیست در فیلم Shazam حضور داشته باشد و در ابتدا قرار است این شخصیت شرور در فیلم Black Adam معرفی شود. استیکیل کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون موعد مقرر (Due Date)، آلوین و سنجاب‌ها در سفر (Alvin and the Chipmunks: The Road Chip)، ساقدوش (Made of Honor) و Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul را بر عهده داشته است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم We’re the Millers 2 (ما میلرها هستیم ۲) را بر عهده دارد و در این فیلم نیز قرار است با کمپانی نیو لاین سینما همکاری کند.

در حال حاضر، فیلم Black Adam کارگردانی ندارد، اما جانسون علاوه بر بازی در نقش بلک آدام، به‌همراه بو فلین از کمپانی فلین پیکچر و حایرام گارسیا از کمپانی Seven Bucks Productions، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. همچنین کمپانی برادران وارنر تاکنون تاریخی را برای اکران فیلم Black Adam در نظر نگرفته و این فیلم هنوز وارد مراحل پیش از تولید نیز نشده است.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 181

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر